Jump to content

Camshaft Timing (torsion value)la motoare PD tdi


fflorynn
 Share

Postare recomandată

Dar stii ceva de temperaturile alea marcate cu semnul exclamarii? Afara erau 5 grade si citeste temperatura combustibilului de 70 de grade iar cea a aerului de 36.

Modificat de stef29
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parametrii masinii sunt normali...chiar si gr 7,ai cantitate injectata de 5,2 mg la relanti ceeea ce e ok dpdv al consumului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Va salut cu respect! Este prima mea postare pe forum si o incep cerandu-va parerea despre parametrii de mai jos.

Am inlocuit recent distributia si simt o usoara trepidatie in accelerare,precum si un miros mai intepator la evacuare.Ce parere aveti? Motorul este un 2.0TDI BKP 16 valve.

 

image.png.ab5573b637a348ed1f66c1a8dc4b442e.png

 

Modificat de Nicolas_70
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distributia e pusa gresit ,nu e sincronizata corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut...sunt nou pe acest forum am o problema care nu pot S-o elucidez senzorul de la axa cu came citește aceleași rotații cu senzorul de la vilbrochen am schimbat senzorul Ax came și tot aceeași problema nu sa rezolvat.. o părere .. am fost la diverși mecanici și nu știu ce sa îmi zică 

 

Am uitat sa specific vw Passat B6 20 TDI bkp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am nici o eroare mașina pornește trage dar mi s-a spus ca trebuie sa fie la jumătate din valoarea senzorului vilbrochen  am descoperit la punerea vcds pe mașina mașina câte o data pornește mai greu la cald și mecanici sau legat de senzorul Ax came ar fi devină sau bazat pe citirea de rotații egala cu senzorul vilbrochen l-am schimbat cu unul original și tot la fel citește 

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior. Atentie, se sanctioneaza!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut! Puteți să-mi ziceți ceva despre aceste valori? Mi-a crescut sesizabil consumul in ultimele zile. BKP 4motion

Multumesc!

C36BCEF7-260A-4B5B-B080-080B999C0417.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare. Vin si eu cu o problema cu distributia.

Motor AZV, 2004

Momentan la mine valorile sunt:

Avans: -2.0kw

Durata injectie:6.1-6.6

Start injectie: 0.0BTDC

Cantitate injectata: 3.8-4.4 in cel mai bun caz. Pana ajunge apa la 90 grade cantitatea injectata sta si pe la 2.2-3 adica foarte putin si nu stiu de ce. Axele sunt perfect sincronizate. Adica pentru avansul de -2, asa imi da. Momentan am invartit putin inainte de axa din spate care se ocupa de cantitatea injectata si acuma IQ-ul sta pe la 4,7-5mg/str. Cu axele sincronizate am prea putina motorina injectata si masina trepideaza la relanti. Cum am mutat putin de axa spate, vibratiile au disparut in proportie de 80%. Mentionez ca am facut si un reglaj la injectoare la 180 grade ca m-am gandit ca poate nu erau ok. Degeaba, acelasi lucru.

Valorile pe injectoare sunt ok zic eu: 0.2-0.5 Am un injector care mai sare de 1-1.2 dar celelalte compenseaza bine.

Ieri am schimbat si pompa tandem si nicio diferenta.

Pe mine ma dispera IQ ala mic

Poate aveti o idee de ce e asa.

Multam

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, rog sa ma ajutati cu interpretarea acestor valori, 1,9 tdi BXE 220000 km, porneste la cald smucit/zgomotos

multumesc anticipat

IMG_E0911.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalin_332004

Buna ziua. 

In momentul in care reglez avansul trebuie sa blochez motorul cu cale sau pot slabi cele 3 suruburi de pe fulie dupa care sa invart surubul central de pe fulie stanga/dreapta pentru a regla avansul fara a bloca motorul cu cale?

Multumesc.

Modificat de catalin_332004
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu trebuie nimic blocat,slabesti alea 3 suruburi de 13 si invarti de axa...de ce vrei sa reglezi avansul?

sau citeste in topic cum se regleaza si de ce,ca sa intelegi mai bine

sau mergi la cineva care se pricepe,daca invarti prea mult nu o sa mai porneasca masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalin_332004

Vreau sa reglez avansul deoarece este la -3,4 iar la relantiu consumul este de 0,7.

Din ce am citit pe forum avansul pt BXE trebuie sa fie -2,5.

Modificat de Manuel N.
Nu mai folosi quote. Se sanctioneaza. Citeste regulamentul.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lasa l asa nu e diferenta mare,oricum in zona spre -6 consumul tinde sa scada

consumul creste cand avansul e pe +

nu mai da quote la postul anterior

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu noutati. Dupa ce am avut setat avansul la -2 si aveam IQ prea mic adica 3.8-4.4 si motorul trepida la relanti, la indrumarea lui Eexcalade am resincronizat distributia cu cale. Am blocat vilbrochenul si cele 2 axe dupa ce am slabit cureaua si suruburile de reglaj ale fuliilor. Apoi am intins cureaua pana la semn si apoi am strans si suruburile de pe fulii. Am invartit de 2 ori motorul si am recalat. Calele au intrat la locul lor semn ca e ok. Am pornit motorul si am pus vcds-ul. Am acuma cantitatea injectata la 5.5-6 si torsion value e de +2.5. Din ce am citit aici ar trebui sa fie cu -.  Pot sa spun ca am procedat ca la carte. Motorul nu mai tremura la relanti.  M-a surprins valoarea mare a avansului. O sa revin cu feedback si cu consumul si pornirea la rece.  La cald porneste la sfert.

motor 2.0 tdi AZV

voi ce ziceti?

multumesc

Modificat de catalist
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalin_332004

Dupa ce reglez avansul, suruburile de 13 trebuie stranse cu cheie dinamometrica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,25nm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalin_332004

Buna seara.

Dupa indelungi reglaje ale avansului am reusit ceea ce se poate observa in pozele atasate.

Daca se poate va rog o interpretare a acestora.

Ce parere aveti motorul functioneaza in parametrii optimi?

Multumesc frumos.

1a.jpg

1b.jpg

1c.jpg

1d.jpg

1e.jpg

1f.jpg

1g.jpg

1h.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, catalin_332004 said:

Dupa indelungi reglaje ale avansului am reusit ceea ce se poate observa in pozele atasate.

si nici macar nu e acolo unde trebuie avansul,trebuie sa fie intre -1,5 si -2,5...in rest celelate valori  sunt in regula

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalin_332004

Daca reglez avansul la -2,5 imi creste si consumul. La -2,5 la relanti am consum de 0,7, de asta l-am lasat la 0.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare din nou. Revin cu niste impresii dupa reglajul distributiei. Dupa ce am incercat toate posibilitatile cu aceste reglaje si toate in jurul valorilor des stipulate aici adica avand intre -1.5 si -2.5, masina nu a mers bine niciodata si avea niste trepidatii la relanti. Am resincronizat distributia cu cale si la motorul meu mi-a dat avans +2.5 si cantiate injectata de 6-6.5mg. Am lasat-o asa si masina mergea super insa aveam un consum mai crescut de combustibil adica undeva la 8.5 in oras relativ liber, 6.5 afara mers linistit. 

Dupa multe reglaje mi-am dat seama ca odata ce scadeam cantitatea injectata sub 5mg masina incepea sa trepideze. Atunci am reglat cantitatea in jur de 5.5-6 din de evacuare si axa de admisie am sincronizat-o dupa ea. Mi-a dat avansul la +1.5. Masina merge ok, nu tremura, consumul e ok, in jur de 5.5 afara mers linistit.

Acuma nu stiu ce sa zic despre valori de -2.5. Pai daca reglez avansul la -2.5 am cantitate injectata de 2mg. Nu are cum sa merga bine masina. 

Parerea mea este ca fiecare motor e altfel si functioneaza in alti parametri. Adica unul merge cu avans de -2, altul cu avans de 0 etc. Daca nu avem un reper gen cititi parametrii inainte de schimbare distributie, singura varianta este de a cala distributia si apoi a mai face mici reglaje astfel incat cantitatea injectata sa fie  in jur de 5mg si avansul cat rezulta din sincronizare indiferent ca sunt 2 axe cu came sau o singura axa. Vorbesc aici strict de motoare PD.

In aceste reglaje mai intervin si anumite tolerante ale pieselor de blocare etc si nu are cum sa iti dea exact unde i-ar trebui motorului doar din calare.

Poate cei cu experienta mai multa o sa spuna altceva dar sincer avansul cred ca trebuie reglat in functie de cantitatea injectata. Cam asta e parerea mea

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!