Jump to content

Camshaft Timing (torsion value)la motoare PD tdi


fflorynn
 Share

Postare recomandată

Salutare,

Passat B6 BMP ~278.000 km, torsion value -3.5. Consum de 0.6 la ralanti cand motorul e rece si cand e cald scade la 0.4. E necesar sa reglez avansul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

+- e ok,ai sa o faci cand schimbi distributia,normal tre sa fie intre-1,5 si -2,5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, 

La 1.9 ASZ 131HP cat trebuie sa fie syncro angle? In momentul de fata variaza intre -1.7/-2.2. Limitele date de VCDS sunt -3/+3.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salutare! Vin si eu cu o intrebare. Ieri am fost sa fac o verificare la masina, un BMN 170 cai si baiatul mi a zis ca torsen value nu e prea buna, era undeva la +1,3,  deci cu plus. Am inceput sa ma documentez si intrebarea mea este daca trebuie schimbata intre -1,5/-2,5 cum mi-a zis.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut,

 

Sunt bune aceste valori pentru un motor 1.9 TDI Cod BXE ?

Mentionez ca fara nimic pornit am consum 0.7 in bord si din ce am citit pe aici ar trebui sa fie mai mic la relanti.

 

Multumesc.

Screenshot_6.jpg

Modificat de Johnny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu -2.5 crezi ca o sa am consum mai bun si o sa fie mai puturoasa sau am sanse sa scada consumul si sa traga la fel ? Nici nu am idee cat avea inainte sa schimb distributia ca nu m am uitat :((

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oricum, la -2.5 trebuie sa fie...nu la 0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare,la BMN,cat trebuie sa fie torsion value? Am tot citit dar nimeni nu a zis nimic concret pt BMN! momentan e la 1.09 la mine cu 0.7 l/h consuma destul de mult in oras si ma gandeam ca de aicia sa fie buba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-1.5 pana la -2.5. Este edc16

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 9/19/2020 at 4:34 PM, Johnny said:

Salut,

 

Sunt bune aceste valori pentru un motor 1.9 TDI Cod BXE ?

Mentionez ca fara nimic pornit am consum 0.7 in bord si din ce am citit pe aici ar trebui sa fie mai mic la relanti.

 

Multumesc.

Screenshot_6.jpg

 

Salutare

 

Am revenit cu poza dupa reglaj.

 

1. Acum este ok ?

2. Mentionez ca mai apare cate odata si -2.9 nu sta chiar fix la -2.5 mai are rost sa umblu ?

3. Si as vrea sa mai stiu daca tinand cont de injection deviation sa inteleg ca cilindrii 1 si 4 sunt praf sau este ok ?

Consum instant am acum 0.5 in bord.

Screenshot_20201020-180004_Gallery.jpg

Modificat de Johnny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este ok. O problema este pe cil 4. 1 nu are nimic 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E grav de genul segmentat sau merge si asa ? Masina are 138000 de km. Am inteles din ce mai zice lumea ca BXE e unul dintre cele mai proaste motoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intai se muta inj de pe 4 pe 3, se schinba oringuri injectoare, se regleaza, dupa care se trage o concluzie. Nu pare sa fie asa grava problema 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si banuiesc ca trebuie scrise iar cu vcds daca le schimb intre ele nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, la PD uri nu trebuie scrise injectoarele. Doar montat si reglat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...


Recomand de urmărit de la 1h:20min unde arata cum se fac acele reglaje de finețe cu VCDS pentru motoare ca 2.0 TDI BRE EDC16

Modificat de ak3t0n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/4/2017 at 9:50 PM, iahimmihai said:

 



 

 

Valorile recomandate de producător: -3 ° până la 3 °

Dacă unghiul este în intervalul negativ, motorul are un consum mai mare și o rugozitate mai mare în schimbul unei performanțe mai bune în ceea ce privește răspunsul instantaneu

Dacă unghiul este în  marja pozitivă, motorul are un consum mai redus și o mai mare finețe de funcționare sacrificând performanța într-un răspuns instantaneu

 

(google translate)

Foarte informativ ce a postat Mihai, raportat la discuțiile de pe forum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Am schimbat recent chiulasa (am pus cu C) pentru ca din blocul vechi imi tot iesea surubul ala de 8/10 de la rola distributiei. A sarit de vreo 3 ori in 3 ani. 

Motor 2.0 tdi BKP

 

Normal ca am schimbat si distributia plus un injector sh (+oringuri) ca imi tremura masina la pornire.

 

O luna a pornit bine, acum a reaparut eroarea pe injector 2, uneori imi da si 3 acum. Regulation Range Exceeeded - Intermitent

Iar incepe dardaiala la pornire, un pic de fum alb si uneori la relanti mai da cate o dardaiala.

 

Am citit tot topicul asta dar tot nu-s sigur de valori, apoi de injectoare nu mai zic, sa nu le fi reglat cum trebuie oare sau e distributia ori instalatia injectoarelor?

Suruburile de la injectoare sunt tot alea, am inteles ca se dilata si trebuie schimbate..

 

Porneste si greu la cald, da uneori cate un sut de zici ca pica motorul

 

202012011044068omxd.png

Modificat de z3dulik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astea sunt rezultatele unei reparatii facute “in viteza”.5

Daca nici suruburile de la injectoare nu au fost inlocuite si stranse la cuplu ...cred ca nici nu mai incap in discutie restul etapelor (scaune  supape,semeringuri/ghiduri...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiulasa a fost schimbata complet cu supape etc plug and play

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

plug and play e doar cand o cumperi noua si echipata.

Cand e sh necesita :verificare sub presiune ,planeitate,ghiduri,scaune supape,verificare culburori  .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@z3dulik - surubul sare datorita faptului ca exista o prindere pe materiale diferite ce lucreaza diferit la temperaturi mari. Eu am aplicat cu succes la mai multe masini ori bucse de inox dublu filetate ori helicoil inox. Nici una dintre masini nu a mai avut probleme ulterior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am avut o problema legat de distributie si am gasit o rezolvare la motorul meu de 2.0tdi BKP doua axe cu came, am facut de curand distributia si a inceput sa cosume mult foarte mult, inainte avea o valoare la torsion value de -1.09 dupa ce am facut distributia a ajuns la valoarea de -1.49 dar masina a inceput sa se auda motorul mai zgomotos si avea mici pierderi de putere in accelerare cosumul sa ajunga la 9% de la 7%, am incercat dinou sa o calez dar calele nu au intrat la axe, acum am reglat-o perfect in cale si dupa o pornire calele au intrat perfect, acum valoarea este de 0.0 la rece si -0.35 la cald sa schimbat total mersul motorului foarte bn sunetul este perfect si cosumul a scazut cu 1 litru, asa ca am reglat putin axa de la evacuare la un reglaj de injection quantity 6.8 6.0 acum cosumul este de 5% 7% maxim alergata rau raspunde foarte bn in acceleratie fara pierderi de putere pana la 4500ture, deci motorul meu merge foarte bn la torsion value 0.0 -0.35 fara sunete cu un reglaj fin in plus la axa de evacuare. Sper ca o sa ajute pe cineva... multa bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!