Jump to content

Camshaft Timing (torsion value)la motoare PD tdi


fflorynn
 Share

Postare recomandată

treaba facuta de un amator,alea 3 suruburi tre sa fie pe mijloc sa iti permita sa reglezi torsion value,care de altfel e foarte departe de unde trebuie sa fie

posteaza si grupurile 1 ,13 si 15

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aici e 13, din pacate la 1 nu am facut o poza...

trebuie pusa distributia la loc? e ceva ce pot face eu? poate sa descrie cineva procedura?

unde s-a gresit la inlocuirea curelei? 

1d5d0fbf-f1e6-460b-9bff-17b6e06ac03e.jpg

Modificat de dopeman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

torsion value trebuie sa fie negativ...intre -1.5 si -2,5...daca alea 3 suruburi nu iti mai permit sa modifici avansul trebuie data jos cureaua si repusa

voiam sa vad consumul pe gr 1 si 15

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare tuturor!

Ma poate ajuta cineva cu valorile stabilite de producator pentru un Polonic 1.4 TDI PD, in 3 pistoane, 1422 cmc, cod BNM? Asta in contextul in care imi arata la "Idle stabilization" valoarea +5.0. M-am apucat de scormonit, deoarece, de prin martie 2017 mi-a sarit in ochi un consum marit de motorina! Distributia a fost schimbata in septembrie 2016. Masina fiind nefolosita, parcata in garaj in lunile decembrie 2016, ianuarie si februarie 2017, am observat acest consum ridicat abia prin martie cand am inceput sa refolosesc masina. Cineva mi-a spus (abia saptamana trecuta), ca ar fi o legatura intre schimbarea kit-ului de distributie, reglarea avansului si consumul marit de carburant. Din pacate, in cazul meu, meseriasul (mecanic de service) nici nu mi-a verificat avansul si nici nu l-a reglat, evident!

Modificat de babanovac
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pune distibutia la punct cu cale nu mai e nevoie de reglaj. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta am inteles-o! Daca-i la punct nu se mai regleaza! Dar valoarea aceea de +5 si un consum mai mare cu aproximativ 1,4 L/100 Km in anumite conditii, raportat la cum se manifesta inainte de schimbarea distributiei, asta nu inteleg! Am dat vina pe EGR. Am curatat clapetul, ventilul acela (nu mai retin care e actionat pneumatic si care electric, dar daca ma uit la ele ma prind), le-am facut bec, tot asa consum marit. Iar saptamana trecuta am auzit-o p-asta cu distributia si consumul marit si cu reglarea avansului. Acum imi sta pe creier!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primele trei poze sunt de zilele trecute cand era mai rece afara si motorul abia pornit, iar ultimele trei de astazi dupa ce s-a incalzit motorul. Desi imi apare la un moment dat un consum de 0,3L/h la ralanti, ceea ce nu arata tot timpul, parca acum de cand e mai frig (pana acum imi arata 0,7 - 0,8 L/h la ralanti), totusi la drum lung haleste mai mult decat inainte. Singura masuratoare neconforma sa spun asa e acel "Idle Stabilization care e 5 la rece si 4,4 la cald. Asta m-a pus pe ganduri.  Inainte de a schimba distributita, masina incepea sa aiba vână de pe la 2400 rot/minut. Acum abia de pe la 3000 rot/minut se infige cum se infigea inainte.

03.JPG

04.JPG

07.JPG

01.jpg

02.jpg

10.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe canal 4 in dreapta trebuia sa fie torsion value, vad ca la tine e denumit altfel. Daca e acelasi lucru ar trebui sa fie minus 1.5 - minus 2.5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. La mine se intampla ceva ciudat (motor 2.0 TDI AZV). Azi am avut de facut un drum de 200km. Cand am plecat aveam toate valorile super ok, adica avansul -2.0, consumul statea la 0.4-0.6, IQ de 4.9-5.2, injection start 0.0 BTDC, durata injectie 6.6-7.1. Motorul mergea ok, la ralanti nu avea trepidatii . Dupa 60km am oprit intr-o benzinarie si consumul instant pe bord fara consumatori imi arata 0.7. Cam mare zic eu. Pun VCDS si  cantitatea injectata crescuse la 6.8-7!!! Desi am mers frumos cu ea, masina avea un consum mediu de 7.4. Foarte mult. Dau inapoi din distributie axa din spate, pun testerul iar, cantitatea injectata am dus-o iar la 4,9-5,2. Consumul imi sta tot asa la 0.4-0.6, am ajuns la destinatie cu un consum mediu de 5.4 l/100km, bunicel zic eu. La destinatie pun iar testerul si ce valori am: IQ de 4.9-5.2, avans la -2, durata injectie de 6.1-6.6, dar injection start este de 2.8 BTDC, ceea ce ma intriga foarte tare. Nu trebuie sa fie 0 BTDC? Pana acuma tot la 0 statea. Motorul are si usoare trepidatii acuma la ralanti. Ce naiba s-a intamplat ca sunt in ceata rau? Are cineva vreo idee?

multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai mutat pozitia axei, e normal sa se modifice si inceputul injectiei(pozitia/unghiul camei e alta).

Modificat de Cristi81
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Norma asa e Cristi insa acuma am mai dat o tura cu ea sa incalzesc motorul iar. Cantiatea injectata este de 3.8-4.2 iar inceputul injectiei este la 0 iar. Si nu am mai umblat la nimic. Ce naiba, se modifica singure? Si de ce s-a modicat inainte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Verifica sonda de apa. Posibil senzorul de temperatura motor (diferit de cel care trimite informatia catre bord, dar in aceeasi piesa).

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt OK asa in mare,ce consum arata pe gr 15?...personal prefer un IQ sub 5mg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 2 ore, ionut10a a scris:

Sunt OK asa in mare,ce consum arata pe gr 15?...personal prefer un IQ sub 5mg

Engine speed  819, engine torque 39 ,fuel consumption 0,60, torque request 0.0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bine 0.4.....0.6 l la relanti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 2 ore, ionut10a a scris:

E bine 0.4.....0.6 l la relanti

Am incercat cu 0 avansul , si la cald pornea bine ,dimineata cand sa o pornesc surpriza pornea o secunda dupa care se oprea aveam cantitatea injectata pe la 3,8-4,2 si am dat tot pe -2 cum era cu toate ca acum consuma ceva mai mult dar motorul porneste si la frig la sfert, am facut corectie la fuel consumption aveam eroare intre bord si plin pe plin de vreo 2 litri, si sa modificat acum zic eu ca este real consumul si pe bc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare prieteni !

Motor 2.0 BMR 170 hp Pornire dimineata cu bâlbâială 4-5 secunde + consum maricel. Oare sunt în regulă valorile ?

20180108_154331.jpg

20180108_154805.jpg

20180108_154848.jpg

20180108_155020.jpg

20180108_155154.jpg

20180108_160557.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina are soft si egr off ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

consumul nu e chiar mare,modifica avansul la -1.5.....-2,5 poate iti mai scade cantitatea injectata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

distributie schimbata recent, motor BMR, soft, egr dpf off 220.000km

4d2f69b7-69bc-48db-a934-6f44245a002f (1).jpg

43cc728f-1076-4815-8ae4-88b898f15b49.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare tuturor! Motorul meu se comporta bine per ansamblu, insa mi se pare ca are un consum exagerat de mare in oras. Uneori sare de 12l% , in afara ia cam cu 7-7.5l% in conditii de mers cuminte, cu viteze intre 100 si 140km/ora. Tatal meu are una sedan cu motor awx, care am inteles ca e exact acelasi lucru cu avf-ul meu si desi a lui are cutie in 5trepte fata de 6 a mea, consumul lui e cu aprox. 1.5l% mai mic in exterior, si 3, poate chiar 4l% mai mic in oras. Sa fie oare din cauza ca al meu e break si e si Quattro? Am facut niste teste la ea si nu apare nimic in neregula pe canalele 4, 13 si 15, cu o exceptie insa, si anume pe canalul 7 imi arata niste valori foarte mari la temperatura combustibilului si la temperatura aerulului pe admisie. E posibil ca acesti senzori sa fie defecti sau am interpretat eu gresit valorile de acolo? Mentionez ca in zilele cu temperaturi scazute aveam pornire grea la rece. Invartea 5secunde, poate chiar si mai mult pana pornea. Atasez si printscreen-urile cu ce valorile pe care le-am gasit pe tester.

Multumesc! 

2.JPG

3.JPG

5.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!