Jump to content

Probleme motor Polo 9N 1.9 SDI


Starkiller
 Share

Postare recomandată

revin cu detalii...fenomenul de mai sus se manifestă după ce, fiind în mers, frânez - la semafor să zicem - după 10-20 secunde se întâmplă ce vedeţi mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 224
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • P.Alin

    26

  • dan 48

    20

  • ionel.d.2007

    18

  • SergiuD

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut posesori de polo. am postat mai demult o problema legata de consum exagerat de ulei. 600ml/1000 km.la motor 1,4 TDI 2003 motor BAY. Problema a fost la segmenti. la pistoanele 1 si 3 erau rupti segmentii de sus. asa se explica consumul exagerat de ulei. de cand am segmentat  motorul nu mai consuma ulei deloc, iar culoarea acestuia este la fel ca atunci cand a fost turnat in motor. inainte se inegrea imediat dupa schimb.

va doresc numai drumuri bune si rezervorul plin tot timpul!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal


am un polo 9n3 1.4 tdi, am aflat de curand ca atunci cand schimbi distributie care est epe curea se schimba si intinzator lant pompa ulei/ lant pompa ulei/ pinion pompa ulei pentra ca in timp intinzatorul lant pompa ulei se rupe si astfel se rupe lantul pompei de ulei iar din toata dezordinea asta ajunge sa se strice pinionul de la vilbrochen sau asa ceva am inteles si aceasta piesa nu se gaseste nicaieri de cumparat separat si am mai inteles ca se mai strica si altele inauntrul motorului


a mai auzit cineva de asa ceva, sau a auzit cineva ca s-a intamplat asa ceva la alte pers, sau stie cineva despre acest aspect


daca este adevarat sau nu?


multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
mihaibzgica

idei cu referire la http://vwforum.ro/topic/72429-probleme-motor-polo-9n/?p=2098502  ?

 

mi se intampla la 11-12 secunde dupa ce pun frana si opresc masina din mers. Am observat ca se intampla numai seara cand plec de la munca si numai cand este cald. Este posibil sa se supra-incalzeasca vreo componenta si sa rezulte acest comportament ciudat al motorului?

 

PS: face la fel pe orice tip de benzina.

Modificat de mihaibzgica
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionel.d.2007

O scanare cu VCDS ai facut, ceva erori stocate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihaibzgica

din nefericire nu am făcut o astfel de scanare...mi s-a părut mult 100 lei cât mi-au cerut la service...mai ales că alte probleme nu am cu maşina şi asta cu turaţia este mai mult o curiozitate, nu o urgenţă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionel.d.2007

Roaga si tu un coleg forumist, din Bucuresti, care te poate ajuta cu o scanare cu VCDS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Postez si eu o intrebare, nu cred ca poate fi chiar considerata "problema motor", dar e totusi o problema..

 

Practic motorul da sa moara daca nu e turat. La inceput il turez eu, sa nu tremure, timp in care martorul galben e aprins.

Cand dau drumul la acceleratie, motorul coboara in jur de 1000 rpm si incepe sa tremure masina, iar martorul galben se aprinde intermitent. Tremuratul se vede la final, cand sprijin telefonul de volan.


Linkul video aici:

http://youtu.be/BYbtY1N-O60

 

Ce ar putea avea? 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bujie, bobina, egr

 

vezi ce e cu directia 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La bujie ma gandeam si eu..

Directia e de fapt problema la servo, tipica de Polo. Nu a fost rezolvata, pentru ca merge si asa, chiar daca putin mai greu.

 

Mersi pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut   am un polo 2007 1,4 tdi  in 3 pistoane si vreau sa zic ca am scos din motor 8,5 litri ulei amestecat cu motorina. am schimbat semeringurile de la injectoare si garnitura metalica de la pompa de inalte(tandem  sau inalta presiune nu stiu exact cum ai zice)  si tot mai baga motorina in baie. ce mai poate fi ? stie cineva ? ms 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca are DPF atunci:

-regenerare fortata cu diagnoza

-schimbat uleiul+filtru

-inlocuire dpf daca e cazul.

 

....Sau mai simplu dpf off din soft si eliminarea fizica a filtrului de particule

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Polo cu dpf nu am vazut. Schimba pompa tandem. Ea a fost cauza si la mine.

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va salut.

 

Problema mea se manifesta astfel: in vasul de expansiune, in partea superioara am gasit ulei...nu mult, dar ce mai conteaza cand nu are ce cauta acolo!?

Ma gandesc la garnitura de chiulasa sau la racitorul de ulei...

 

Stie cineva ce ar putea fi?

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai degraba termoflotul.Incearca suspendarea acestuia o perioada si te convingi de unde e problema. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, si in speranta ca termoflotul ar fi cel raspunzator de uleiul din antigel, am suspendat circuitul de apa si am montat un record flexibil si transparent.

Stiu ca e o intrebare cretina, dar in cat timp ar cam trebui sa apara si uleiul? ... binenteles in variant ca e fisurat.

Merci.

post-88990-0-56995800-1376334977_thumb.j

Modificat de dorin grosu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suspendind circuitul antigelului din termoflot,acesta presupunind a fi defectul,nu mai apare ulei in antigel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Dan, intrebarea mea, nu foarte clara ce-i drept,era cam in cat timp ar trebui sa se acumuleze ulei in termoflot(daca era spart). De aceea am pus si racordul ala transparent, sa nu se piarda uleiul acumulat.

Ei , oricum am mers asa cam o saptamana si nu am vazut urme vizibile de ulei in termoflot, in partea destinata apei.

Asa ca am desfacut motorul ,rectificat chiulasa, inlocuit tot ce se poate pe acolo, desfacut termoflot, inlocuit garnituri... si montat tot la loc. Am spalat motorul cu solutia de mai jos, de cateva ori, apoi radiatorul cu benzina to de cateva ori, insa si asa parca se mai vad urme fine de ulei. Poate cineva recomanda o solutie de curatare mai eficace?

Mersi.

solutie-spalat-interior-motor.jpg

Modificat de dorin grosu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am un polo de 1,4 benzina , an fabricatie 2005, cind si cind se aprinde EPC, ce sa fie oare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut colegi. Nu stiu daca aici trebuia sa postez sau nu, insa e prima mea postare pe forum si sper sa ma iertati si sa ma indrumati. Am un seat ibiza din 2003, motor 1,2 12V. Problema este ca atunci cand vreau sa schimb vitezele, undeva pe la 2500 rpm, cand iau piciorul de pe acceleratie si pun pe ambreiaj, turometrul nu scade, ci se mai tureaza singur vreo 300-400 rotatii, pana aproape de 3000, si abia apoi scade. Mentionez ca la relantai nu fluctueaza deloc turometrul. In rest nici o alta problema! A mai intalnit cineva asa ceva, aveti idee de la ce poate fi? Va salut si va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intalnit eu o problema de genul si era clapeta de acceleratie imbacsita rau de tot si ramane blocata cateva secunde. O curatare a fost ce ii trebuia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm spusele colegului Mihai.Nechifor :-) mergi la servis si cere curatarea clapetei de acceleratie ( chiar daca nu este ia problema, desi ma indoiesc, tot faci un lucru bun ) ; pe mine m-a costat 50 lei, si vezi ca trebuie resetata cu vag-com. cauta pe forum ca s-a mai discutat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e de la switch-ul pedalei de ambreiaj nefunctional (se verifica cu VCDS), tocmai acesta e rolul acestuia de a opri motorul sa se tureze in gol cand se schimba vitezele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Mi s-a intamplat mie fix ce ai scris tu acolo. S-a rupt lantul de la pompa de ulei si mi-a stricat si pinionul de la arborele cotit. Cei de la service recomanda sa iau un motor SH si sa folosesc piesele de acolo, dar eu as merge pe varianta de a cumpara piese originale, chiar daca vor costa foarte mult. Nu au stiut sa imi spuna care a fost cauza. 

Mergeam cu 40 km/h, s-a auzit un zgomot dinspre motor, care s-a si oprit in acel moment. Am crezut ca am pana, dar nu asta era problema. Ceva sfaturi? Recomandari?

Multumesc anticipat.

P.S. Imi cer scuze daca exista undeva un raspuns la aceasta problema si nu l-am gasit eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!