Jump to content

Probleme motor Polo 9N 1.9 SDI


Starkiller
 Share

Postare recomandată

Vezi injectorul 3,muta-l pe cilindrul 2 si vezi daca se muta si eroarea.Am avut si eu asemenea problema.Nu mai injecta suficient carburant.3000-4000 timp de o saptamina si nu mai am probleme de 3 ani,desi oamenii au zis ca trebuie schimbat!Daca nu e injectorul de vina,orienteaza-te dupa supape de evacuare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 224
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • P.Alin

    26

  • dan 48

    20

  • ionel.d.2007

    18

  • SergiuD

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

motorul este recent facut (8mii km) schimbat secmenti ,toate supapele noi , distributie, injectoarele au fost verificate pe bank toate ok ,dar am sa incerc totusi .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema rezolvata , schibat intinzatorul la lant (se dezamorsa) ptr ca un ax cu came era sarit de la punct , acum toarce ca o pisicuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cumpartot69

am masurat presiunea in rampa la relantiu si imi arata 3,5 ,parca trebuia sa fie 3 , acum nu stiu cat de exact era manometrul cu care am masurat eu ,poate asta sa influenteze mersur prost la relantiu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua, am o problema cu polo-ul meu 9n 1.2 motor azq.cand pornesc aerul conditional ramane turatia blocata la 1500.s-ar putea sa fie oare de la intinzatorul de curea? sau de la cureaua de distributie ca nu e bine pusa sau uzata ? multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, cand pornesti AC e normal sa creasca turatia dar putin creste.Fa o scanare mai bine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cumpartot69

poate fi marit relantiul la polo 9n motor azq?? daca da cum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

La nici 5 luni de cand am schimbat o bobina de inductie azi dimineata cand am pornit masina toata tremura, simptomele le are ca si data trecuta cand sa stricat o bobina de inductie.De ce se strica asa repede ?Chiar asa de slabe le fac ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun!Acu schimb-o pe urmatoarea...cu o floare,nu se face primavara!Acum,lasind gluma la o parte,ca este cu gust amar de bani aruncati pe fereastra,cred ca sint facute sa mearga un anumit nr de aprinderi,sau pur si simplu,ciclurile de temperatura duc naibii electronica din ele!Totusi,fa o scanare,poate e cu totul altceva.

Modificat de dan 48
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat alta bobina si am schimbat-o se pare ca bobina care sa stricat era cea din fabrica acum ma astept sa pice si cealalta.Cite-am odata pe un site ca la polo de 1.2 se defecteaza repede bobinele. Acum am 2 bobine BERU si una care ii originala din fabrica dupa ce pica sunt curios cat o sa tina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut ! Am si eu o problema care imi da bataie de cap atat mie cat si celor 3 mecanici la care am fost. ( Motor 1.2 12v AZQ ) . Dimineata cand pornesc masina totul este in regula dar dupa aprox. 10 km dupa ce se incinge incepe sa intrerupa, sa nu mai traga si in ultima faza sa se opreasca in mers. Bobinele functioneaza perfect, corpul clapeta curatat, adaptat , EGR curatat, schimbat bujii, sonda lambda de dinainte de catalizator (dadea eroare). La test iese ceva de genul presiune prea mare in galeria de admisie si "insuficient flow" (scuze dar nu am retinut tot ce a aratat si corect gramatical). Daca ii scot busonul de la ulei masina merge perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tizulicas:Simptome asemanatoare am avut si eu,la Polo-ul din semnatura,doar ca nu se oprea motorul.Dupa multe teste si inlocuirea inutila a unor piese,un mecanic" si-a pus mintea" cu motorul si a gasit problema:distributia sarita un dinte,spre inapoi.

Din cate vad si tu ai Polo,fabricat in perioada:2002-2004,generatie care a "beneficiat" ,din pacate,de un kit de distributie predispus la a sari(niste patine de ghidare a lantului,prea scurte).

Eu am inlocuit distributia cu un kit de conceptie noua,dupa 2005 si nu mai am probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FLO-RIN iti multumesc de raspuns ! Pana la urma am fost la Porshe Romania Nord si i-am pus testerul la care au iesit undeva la 24 de erori din cauza faptului ca s-a umblat la ea si s-au scos fel si fel de senzori, bateria etc. ; dupa ce s-au sters acele erori au ramas problemele si anume : Supapa epurare gaze carter (din aceasta cauza atunci cand scoteam busonul de la ulei motorul mergea perfect) si EGR-ul. Le-am comandat si astept programarea pt service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

HELLLLLLLPPPPPPPPP , Am patit ceva urat de tot. Mergeam ca orice om civilizat cu 90 la ora si dintr-o data mi-am murit motorul ,asa sec dupa care peste vreo 5 min am pornito din nou ( eram in mijlocul drumului) si mi-a ramas aprins in bor beculetul acela portocaliu de la sonda lambda, care dupa 1 zi mi-a disparut. Nu stiti oare ce are , este vb de un polo din 2004 , motor 1.4 101 cp. Va rog ajutatima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

NU ma ajutati si pe mine cu intrebarea de mai sus ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai intai,eu cred ca trebuie sa faci o diagnoza cu Vag-Com-ul.Pentru asta,cauta pe forum colegi din Cluj care te pot ajuta in acest sens.

Odata cu aprinderea martorului in bord,s-a memorat si eroarea care a provocat acest lucru si in functie de codul erorii poti afla ce a patit motorul de s-a oprit brusc.Nu te gandi neaparat la sonda lambda,martorul acela se poate aprinde din mai multe motive .

Bafta si s-auzim de bine!

Modificat de FLO-RIN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok ms mult, din cate stiu sunt doi senzori care pot determina orpirea motorului brusca (senzor temperatura si senzorul de viteza,) eu am facut testul cu vag -com si mi-a dat ceva de speed senzor de pe cutia de viteza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am schimbat EGR si Supapa epurare gaze carter si tot degeaba ... masina are aceleasi simptome (intrerupe in mers , nu sta la relanti si se opreste). Eu unul nu stiu ce sa ii mai fac daca nici Porshe Nord nu isi da seama si o ia prin eliminare . Mai nou pe test apare senzor presiune galerie de admisie si ATENTIE ... EGR :)))) care e nou nout pe original de la ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru danraul martorul din bord se poate aprinde din multe motive, inclusv de la un bec ars pe spate la frana sau din cauza benzinei.

Las-o aşa şi vezi dacă îţi mai face.

Pentru tuzulicas ascultă ţi ce ţi-a spus colegul de mai sus cu distribuţia, spune-le să ţi-o regleze şi dacă poţi pentru siguranţa ta schimbă patinle şi lanţul, nu costă foarte mult. Motoraşul ăsta în 3 cilindri, dacă îl dezechilibrezi cam greu îl reglezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Scuze ca nu am mai raspuns dar am tot fost plecat . Pana la urma a fost vorba de senzorul de la galeria de admisie (MAP) pe care l-am descoperit singur dupa ce am tradus fiecare cod in parte din raportul testului facut la PBN. Cei de acolo nu stiu de ce nu l-au vazut pt ca era primul pe lista.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica distributia sa nu fie sarita de la punct si la mine dadea tot senzorul de presiune , l-am schimbat si degeaba , distributia era sarita de la punct

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

apropo de motoare, care credeti ca e mai bun 1.9 SDI sau 1.4 TDI ? Nu stiu pe care sa il aleg. la sdi avantajul e ca e motor simplu diesel si sansele sa se strice sunt foarte mici . la 1.4 tdi avantajul e ca are mai multi cai si ca taxele sunt mai mici . voi ce parere aveti ? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema. Nu tine 100% de ideea topicului, dar bate intr-o oarece masura. Imi poate spune cineva unde este situata seria motorului la un Polo 9N AZQ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pana la urma au trecut FARA SERIE. La RAR cautau total aiurea

Modificat de Mihai.Nechifor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!