Jump to content

Probleme motor Polo 9N 1.9 SDI


Starkiller
 Share

Postare recomandată

Salutare tuturor. Am si eu o problema. Am pe bord martorul (seamana cu o conducta) aprins. La test rezultatul a fost: randament scazut catalizator. Motorul functioneaza ok doar ca, consuma foarte mult. Am intrebat mai multi mecanici si parerile sunt impartite.Uni spun sa schimb catalizatorul ca este infundat , altii spun ca este de la sonda sau sondele lambda. Ma puteti ajuta cu vre-un sfat sau o parere? se pot testa cumva aceste sonde daca functioneaza corect? sau se pot curata sau eu stiu ce?

Din cate am inteles ar fi vorba de 2 astfel de sonde si ar costa in jur de 500 ron bucata multumesc pt raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
  • Replies 224
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • P.Alin

    26

  • dan 48

    20

  • ionel.d.2007

    18

  • SergiuD

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut,dein un wv polo 1.2 2003 141.000 km si ieri am observat ceva ciudat la masina problema fiind urmatoarea am pornit-o am scoso din viteza si motorul se auzea altcumva calcam ambreajul mergea normal nu stiu ce poate fi se auzea ceva bataie dar foarte silentioasa dar se auzea ce poate fi ? Inca ceva cidat am obervat la acceleratie o las pe liber sau in viteza cu ambreajul calcat daca e in viteza iar daca accelerez dintr-o data nu imi place cum reactioneaza deci daca e la relanti si apas aja rapid pe pedala pana la capat se accelereaza pana la maxim 2500 rpm (inainte aveam dacie si era obisnuit cu acceleratia de la daci cum apasam cum se tura) ce poate fi ?...........si e normal i treapta a 5 la 3000 rpm sa am de abia 100?

Multumesc.Sper ca ati inteles

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionel.d.2007

Pot sa-ti spun ca e normal sa ai in jur de 100 km/h la 3000 rpm in viteza V. Nu uita ca motorul este de 1.2 si puterea maxima o ai la 5400 rpm. In ceea ce priveste celelalte probleme nu prea am inteles bine despre ce este vorba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spune-mi ce nu ai inteles si am sa detaliez

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionel.d.2007

...motorul se auzea altcumva...;...se auzea ceva bataie dar foarte silentioasa...;

Nu am inteles cum "altcumva" se auzea motorul si nici despre ce "bataie silentioasa" ar putea fi vorba. Sincer am auzit de "bataie ascutita/infundata/sacadata" etc, dar de "bataie silentioasa" nu am auzit de aceea te rog sa vii cu detalii.

Modificat de ionel.d.2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci se auzea ceva bataie dar nu puternica nu stiu cum sa explic cand calcam ambreajul se auzea normal

Modificat de Alin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cumpartot69

adica un fel de zornait nu?asa se aude si la mine ,eu cred ca e un joc la parghia(furca) care actioneaza ambreiajul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da cumpartot69 asa se aude si la mine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionel.d.2007

Si la mine se aude (parca putin mai pronuntat cand este rece). Dispare daca calc putin pedala de ambreiaj. Sunt mai multi colegi de forum care au acest zgomot. Pana acum inca nu am gasit rezolvarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salut, azi am pornit la drum pana la Tg.Mures iar pe la jumatea drumului motorul nu mai tragea deloc.Am tras pe dreapta l-am oprit si l-am pornit din nou tremura foarte tare se simtea in caroserie puternic.Cand sa plec de pe loc dau sa plec normal a murit motoru am turat-o pana la 4500 ca sa plec cu viteza I de pe loc si atunci de abia a plecat i-am dat a 2 dupaceia a 3 si deja a dat in nas urca pana la 50 coborea la 45 iar tragea am fost nevoit sa merg cu ea mai bine de 150 km asa daca ii dadeam a 4 dadea in nas tare si trebuia sa trag pe dreapta sa opresc si sa pornesc iar.Mentionez ca motorul se misca foarte tare si are un sunet ca de dacie.Am sunat un mecanic si a zis ca e filtru de benzina,am zis ca sigur e ala fiindca eu de 3 ani de cand am luat masina ala nu l-am schimbat si nu stiu nici inainte cand a avut-o fostul proprietar la cat a schimbat.Voi ce credeti ?

Multumesc si scuze de roman !

Modificat de DSG932
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi suna a bobina...Pune un vag pe ea si vezi care sint erorile!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau bujiile ? Nici bujiile nu le-am schimbat de 3 ani.Maine ma duc la mecanic,va tin la curent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, problema a fost o bobina de inductie facea scantei numai la inceput si masina mergea in 2 cilindrii asa am venit mai bine de 150 km dar a zis ca benzina s-ar putea sa se duca in ulei dar nu a fost asa, a spus ca daca nu a mai avut scanteie ECU a oprit benzina pe acel injector dovata era capatul uscat.La 15:30 a ajuns piesa si a pus-o pe masina acum merge foarte bine.

Pret: Bobina ( 160 Lei ) + Manopera ( 50 Lei ) = 210 Lei

Modificat de DSG932
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,revin cu o problema la masina din semnatura in orice treapta daca trece de 3600/rpm se aude un vibrat puternic cu cat creste turatia motorului se aude tot mai tare.Ce poate fii ? E specifica vibratia motorului 1.2 ?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegu',vad ca ai probleme cu masina asta cam la toate capitolele.De ce nu o duci la un service,sa vada aia unde ai filtrele,sa ti le schimbe,eventual,sa vezi ce bate la ambreiaj,la motor,sau ce mai ai tu acolo...Vibratia se intensifica la 1.2 peste 3000 de rot/min,problema e cit de tare auzi tu vibratia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dan 48 ,am dreptul sa imi expun problemele nu ? Sa cer sfaturi deasemena,deci....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...Vibratia se intensifica la 1.2 peste 3000 de rot/min,...

@ dan 48 , poti sa dai cateva detalii? Eu nu sesizez diferente intre diferitele turatii ale motorului (exceptie ralantiul).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colega DSG,nu trebuie sa te zburlesti degeaba,ca eu nu asta am zis,anume ca nu poti posta probleme...Dar la cite probleme ai pe zi cu masina ,a fost o sugestie sa mergi la un service specializat,ca doar nu iti ia pielea de pe tine sa faca o verificare...Daca nu vrei,nu am eu dreptul sa iti spun ce sa faci,dar trebuie sa ai in vedere(apropo de postul tau cu intreruperi la motor si mers tremurat,cind am zis sa schimbi bobina),ca vrem sa ajutam,insa nu putem sa facem 10 postari doar pentru a te ajuta sa identifici o amarita de piesa...Nu am calitatea de moderator in cadrul forumului(slava Domnului!) si nici nu vreau sa dau impresia asta (apropo de regulament)deci,daca asa se interpreteaza,imi cer mii de scuze si renunt la postari...Si ca sa nu fiu total off-topic,pentru colegul Ionel,am vrut sa spun ca la motoarele de 1.2 se intensifica dupa 3000 rot/min zgomotul,datorita pauzei care corespunde lipsei detonatiei celui de-al patrulea cilindru,compensat prin arborele contrarotativ.Din cauza lipsei celei de-a patra detente iti da senzatia de motor zgomotos odata cu cresterea turatiei.Daca am avea al 4-lea cilindru,zgomotul ar scadea simtitor.Daca scoti o fisa la un motor in 4 cilindri de 1.4 benzina si il turezi o sa ai aproximativ acelasi zgomot ca la 1.2,cu exceptia echilibrarii acestuia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dan 48 , asta vroiam sa stiu "se itensifica datorita pauzei care corespunde lipsei detonatiei celui de-al patrulea cilindru,compensat prin arborele contrarotativ".Multumesc o sa ma mai documentez in legatura cu motorul de 1.2.

Off topic: Nu m-am zburlit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

....pauzei care corespunde lipsei detonatiei celui de-al patrulea cilindru...

Nu e mai bine spus, pauza care corespunde spatierii in timp a exploziilor?

La un motor in patru timpi procesele intr-un cilindru se repeta la fiecare 720 grade (2 rotatii).

Si avem admisie, compresie, detenta (explozie) si evacuare. Deci 4 procese, adica unul din ele, de exemplu explozia, nu poate dura mai mult de 180 grade de rotire.

La un motor in 4 cilindri, dupa fiecare explozie a fiecarui cilindru, incepe explozia altui cilindru, deoarece 720 grade / 4 cilindri = 180, deci avem o explozie la fiecare 180 grade de rotire.

La un motor in 3 cilindri, 720/3 = 240 grade, deci avem o explozie la fiecare 240 grade de rotire, si ca atare, deoarece ciclul de explozie nu poate dura mai mult de 180 grade, avem 60 grade de "liniste".

Modificat de alex_pescaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E mai bine spus asa,desi explicatia pe care am dat-o nu este eronata.Eu am explicat cauza zgomotului,e logic pentru oricine stie despre motoare cite ceva,ca pauza datorata lipsei celui de-al 4-lea piston se imparte la cei trei cilindri prin dispunerea manetoanelor la 120 de grade si echilibrarea arborelui cu contragreutati direct pe manetoane sau cu ajutorul unui arbore contrarotativ...Oricum,completarea este binevenita pentru cei nelamuriti...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna seara

Am un Polo 1,4 TDI, motor BAY, 2003 care consuma exagerat de mult ulei. Am fost la mai multi mecanici cu el si nu i-am dat inca de cap.La testul cu vagcom-ul totul era OK. La furtunul care iese din capacul de pe chiulasa este mult ulei. Am schimbat capacul dar problema persista. Daca e cineva care a avut asemenea probleme, cum le-ati rezolvat ? :icon_cry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa pui niste poze ca sa ne dam seama cam despre ce este vorba ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

sal , am un polo 9n din 2004 motor AZQ 1.2 12v pe tester dadea eroarea P0106 MAP semnal implauzibil , l-am schimbat dar degeaba cu unul nou +sonda de temperatura, in mers cand scot masina pe liber cateodata turatia motorului variaza de la 500 la 1000 si abia pe urma revine la relantiu , cateodata nu tine relantiul si se opreste , a mai ramas sa schimb clapeta de acceleratie , valva EGR am cutatat-o + clapeta fara nici un rezultat , nu stiu ce sa-i mai fac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

polo 1,2 motor azq , tremura la relantiu , pe tester imi arata rateu cilindru 3 , am schimbat bobinele si bujiile intre ele si tot rateu cilindrul 3 imi arata , daca accelerez peste 1300 1500 rot/min rateurile se opresc , idei???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!