Jump to content

Probleme motor Polo 9N 1.9 SDI


Starkiller
 Share

Postare recomandată

Salut, am o problema la motor (cred) ieri seara am lasat masina in panta in viteza 1 si a inceput sa plece cate umpic, pleca umpic se oprea si tot asa,motorul merge bine targe bine ,ulei nu consuma,care ar putea fi problema?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 224
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • P.Alin

    26

  • dan 48

    20

  • ionel.d.2007

    18

  • SergiuD

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Compresia slaba. Cel mai indicat este sa faci un test de compresie si te lamuresti. post-10189-0-66605400-1348643685_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut daca tot este vorba de motor am si eu o intrebare azi dupa ce am ridicat capacul de la motor sa mai sterg praful am ramas surprins cand am descoperit o mufa care nu era conectata nicaieri (atasez poze) post-50776-0-11977600-1349288196_thumb.jpost-50776-0-73730200-1349288196_thumb.jpost-50776-0-06642500-1349288197_thumb.j si inca o intrebare in spatele capacului de motor am un fel de clema care nu stiu la ce a fost folosita ma poate lamuri cineva ( am incercuit in poza )post-50776-0-46467600-1349288196_thumb.j

Scuze pentru claritatea pozelor :icon_redface:

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La rece in primele 2-3 min sa spun am si eu un zgomot la motor, un rontait finut, in dreapta cum te uiti la el. E de la lant oare?

Modificat de Mihai.Nechifor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut!

Imi vibreaza motorul destul de tare (se cam cutremura masina) si cand stau pe loc dar mai ales cand incerc sa pornesc de pe loc, in mers se tureaza foarte repede - adica ajunge pe la 3000 de ture mult mai repede decat ajungea pana acum - de tras trage destul de bine - zic eu.

Acum o saptamana mi s-a rupt lantul de la pompa de ulei ok - am mai mers 10 metri cu masina Polo 1.4 TDI motor BNM 70 cai (51 kw) am vazut ca nu-i de bine ca se aprinsese becul rosu de la presiunea de ulei si am chemat platforma si direct la reprezentanta (aici au mai pornit masina cam 5 minute - nu se aprindea becul rosu doar daca o turam peste 2000) - la reprezentanta au verificat rurbo si axul cu came(rezultat -OK) au zis ca e rupt lantul dar ca ei nu-l schimba fara pinionul de pe arborele cotit care vine numai impreuna cu arborele cotit - ok m-am dus la alt service - aici s-a dat jos distributia(inclusiv fulia de pe arborele cotit) s-a schimbat pinionul(de pe arborele cotit) care invarte lantul de la pompa de ulei, lant, intinzator lant si cam atat.

Pana aici toate bune dar acum mecanicul zice ca el nu stie sa imi regleze clapeta de la acceleratie - sau sa o sincronizeze cu pedala... ideea e ca m-a trimis la reprezentanta sa o regleze cei de acolo - el a vazut ca-s ceva erori dar nu stie sa le corecteze.

Ce parere aveti? - vibratiile astea si turarea rapida a motorului sa fie doar de la chestia asta? s-au s-a mai dus ceva in motor...?

Modificat de lucianwake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,detin un polo 1.2 Azq 2003 am o problema la el,la rece si la cald inorice viteza masina smuceste foarte tare dar nu tot timpul si daca o las la relanti cateodata scade turatia foarte tare,aproape moare motorul dupa care isi revine,v-ati intalnit cu problema asemanatoare ?

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai verificat bobinele si bujiile si sunt ok , s-ar putea ca distributia sa fie sarita de la punct

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 bobine am schimbat acum 6-7 luni iar bujiile nu le-am schimbat de 5 ani simai exact 51xxx km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Donmaxi2006 daca era distribuita sarita nu se manifeta tot timpul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... iar bujiile nu le-am schimbat de 5 ani ..

 

Dupa ce schimbi bujiile da o tura de control cu masina, fa un scan cu VCDS si posteaza erorile stocate si mai vedem

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

olimpiuporime

Salut. Am un polo 1.2 12 valve si am o mica problema: am desfacut busonul de ulei cu motorul la relanti. A inceput sa tremure toata si aproape sa primit. Oare ce poate sa aiba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. o problema micuta am si eu dar care cred ca pe viitor se poate agrava daca nu este rezolvata la timp. Cand pornesc masina(de obicei dimineata sau daca sta mai mult nepornita), ii dau prima cheie, invarte motorul normal dar cand "da" sa porneasca se opreste si pot sa dau la automat mult si bine ca nu mai schiteaza nimic. Daca ii dau a doua cheie, porneste perfect. In vara anului trecut am schimbat o bobiona dar si inainte de a o schimba facea figuri insa acum parca a inceput sa faca mai des(anul trecut in vara nu facea chiar in fiecare zi cam o data pe saptamana). Daca are cineva idee un sfat va rog

 

P.S. Pe vagcom este eroare decat sonda lambda....dar asta e demult si nu cred ca ar influenta pornirea....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru colegul Olimpiu,nu mai desfa busonul ca e normal sa faca asa.Ce anume ai vrut sa constati?Pentru colegul Lupisor,cred ca ai o problema cu pompa de benzina sau amorsarea circuitului,scade presiunea in rampa sau ceva.Filtru cind l-ai schimbat?Cred ca ar trebui sa verifici presiunea in rampa la pornire.E cel mai simplu test.Poate mai au alti colegi si alte idei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul de benzina a fost schimbat regulat la fiecare schimb de ulei+filtre(schimbat acum 1500 km la fosta revizie). Cum anume se verifica mai exact presiunea in rampa?

Popma de benzina se aude in continuu(nu stiu daca este normal dar asa se aude de cand am masina)ca un vajait, practic se aude cum lucreaza insa destul de tare...Sa fie pe "duca" pompa?

Mersi dan 48 de raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se aude tare,este pe duca...Presiunea in rampa se verifica prin intercalarea unui manometru la intrarea in rampa de injectie si presiunea trebuie sa fie cu motorul pornit egala cu presiunea de lucru a filtrului sau regulatorului de rampa.De asemeni,vizual se poate estima valoarea pompei prin urmarirea returului si a cantitatii de benzina de pe acesta,cu motorul turat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am si eu 1,2 benzina 2006,polo iar de vreo saptamana mai exact dupa revizie am observat ca in mers mi se opreste radioul timp de 2, 3 secunde dupa care isi revine ,zilele trecute ma prins intunericul si cand sa intimplat fenomenul cu radio am observat ca si lumina  farurilor scade si am vazut ca si la pornire uneori nu o ia din prima, ma puteti ajuta cu sfaturi ce ar putea fi. va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

Verifica cureaua de la alternator in prima instanta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P.Alin, scoate mufa de la EGR sa vezi cum merge (asta daca tot nu ai descoperit cauza)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica contactele la borne,atit la baterie cit si pe caroserie si motor,cea de pe alternator,ca am patit-o eu  la un Citroen C1,care se manifesta exact ca la tine.facea cind si cind la intervale mari de timp.Daca ar fi dioda nu ar incarca suficient.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvato ai dreptate dan48 am fost la electrician si era o borna de la baterie era oxidata ceva de genul asta deci sa rezolvat si multumesc pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut....am un vw polo 1997...motor 999...de ceva timp, relantiu imi oscileaza de la  900 la 700 si invers...si la un moment se opreste...si knd am pozitia pornita imi face si mai tare ca si cum nu ar avea energie...( alternatoru ii nou )...ca si cum as conduce o Dacia si se infunda jigleru...am schimbat toate sondele....filtu de aer de ulei de benzina....care ar putea fi cauza????...va rog....ajutati-ma  :icon_cry:  :icon_cry:  :icon_cry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat un lucru ciudat astazi (posibil sa fie mai de mult timp, dar azi l-am observat prima oara):

- cand stau pe loc (la relanti), acul variaza cateodata, dupa cum puteti vedea in video de mai jos (primul video e cu AC pornit, al doilea cu AC oprit):

 

 

http://youtu.be/dbfonFkKHmo

 

 

Pareri, ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!