Jump to content

Probleme motor Polo 9N 1.9 SDI


Starkiller
 Share

Postare recomandată

Nu stiu ce se intampla dar de ceva vreme, la accelerari usoare, masina se balbaie si tremura ingrozitor. Si asta nu e tot, cand plec de la semafor, pe ceilalti ii las intr-un nor de fum....la propriu! Iar peste 2000 de ture se simte ca motorul nu mai are putere, se tureaza foarte greu si scoate un sunet asemanator cu motoarele de Oltcit. La relanti se comporta normal, fum ioc, balbaieli ioc, trepidatii ioc, si sunet normal de diesel, chiar mai silentios de cand am schimbat uleiul.

Am fost cu ea la service, tipul cu care am fost in teste a zis ca nu isi poate da seama ce are, dar sigur nu merge cum trebuie si ca o sa se uite cu vag-com-ul. Problema e ca dupa computer, totul functioneaza in parametrii normali asa ca m-a trimis acasa ca el nu are ce sa ii faca.

Acuma cum se apropie iarna mi-e teama ca nu va mai porni deloc daca nu se alimenteaza cum trebuie. Imi poate spune cineva ce se intampla cu masinuta mea :RO flag: ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 224
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • P.Alin

    26

  • dan 48

    20

  • ionel.d.2007

    18

  • SergiuD

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut,

Ajutati-ma cu o problema. cand vreau sa schimb viteza si calc ambreajul se opreste motorul, apoi il pornesc ( o ia la cheie ) se mai opreste de vreo 2 ori apoi nu mai are nimic. dupa ce parcurg aproximativ 200 km iar se intampla. In momentul cand se opreste motorul se aprinde martorul "conducta" (nu stiu exact cum se numeste) si EPC, dupa ce parcurg 10 km se sting. Am fost la service si am facut un test, a dat eroare pe sonda lambda. am schimbat-o si la fel face.......mam intors la service am pus iar testerul si nu mai da eroare pe nimic. au spus de la service ca nu cunoaste aceasta problema.

Sunt disperat nu stiu ce sa-i mai fac..............DACA CINEVA A MAI AVUT ACEASTA PROBLEMA SAU DACA STIE CEVA AJUTATI-MA.

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt si eu incepator dar am cateva intrebari, poate ajuta:

Conducta nu e indicatorul pentur emisii?

Daca pui mana pe toba, in spate, simti vibratii?

Daca dai cu degetul pe interiorul tobei iese cenusa nearga?

La relanti, la ce turatie sta? sta fix sau oscileaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

la service mi s-a spus ca este sonda lambda.

toba nu vibreaza, nu este neagra in interior, la relanti oscileaza 800-900

cunosti ceva despre asta?

Modificat de kaskevici
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-au verificat bujii + bobine de inductie?

Ma gandeam ca poate ai probleme cu aprinderea dar nu-mi dau seama ce sa fie.

Am vazut ceva cazuri care aveau probleme cu 1 bobina si au schimbat sonda lambda degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat 2 bobine (bobina 3 si 4) bujiile intetionez............................dar ce probleme sa aiba de la bujii in timpul mersului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi problema am avut si eu,,,,,,la tester mi-a dat bobina de inductie.....dar specific nu imi dadea fum cum spui tu........altceva nu stiu ce poate avea

la problema mea cunosti un caz similar?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare rau dar nu stiu.

Poate sa fie orice.

Modificat de Aditu
Quote
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mai cunoaste nimeni aceasta problema....................AJUTOR

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Incerc sa-ti raspund eu printr-o intrebare: De unde alimentezi? Am patit-o si eu, cand am luat masina, alimentam de la Petrom si Luk Oil, si mi se aprindea EPC-ul cand si cand, si "imi dadea in nas" din cand in cand (pedala la blana si motorul mergea ca la relanti). Am facut un VAG-com, si nimic, totul era ok pe tester, apoi am schimbat furnizorul de carburant, alimentez numai de la OMV si nu mai am probleme de acest gen. Deci inca odata: de unde alimentezi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutari in primul rand la toata lumea ,sunt nou pe acest forum ,am un polo 9n 2002 motor azq 1,2 ,de cand l-am luat am probleme cu el fostul propietar si-a cam batut joc de el ,dar sa incep: cumparat , masina .dus la tester o multime de erori ,mi se spune senzor de presiune ,senzor de temperatura ,sonda lambda etc nu mai tin minte , mi se recomanda verificare presiune benzina in rampa ,masor presiune gasesc 3,5 ,4 , schimb filtru benzina fiindca am inteles ca acolo e o supapa regulatoare ,si presiunea devine constanta 3 ,bun .schimb senzoe presiune ,pun nou bosch ,de asemenea senzor temp, curatare clapeta acceleratie ,verificare egr ,gasesc un surub rupt la galeria care vine de la eger la intrare sub clapeta ,inlocuiesc si acesta,schimb si sonda lambda (luata second de pe ebay).masina merge mult mai bine trage f bine ,dar am urmatoarele probleme:

1 cand reduc acceleratia in mers si pedala ajunge aproape de "zero"masina incepe sa tremure f rau ,daca reduc de tot sau accelerez dispare tremuratul .

2 masina e pe loc scoasa din viteza si accelerez usor :accelerez turatia ajunge la 1500-2000 ,accelerez usor mai mult -nimica .accelerez usor mai mult tot nimica ,accelerz usor incepe sa se tureze 3000 ,3500 ,4000 ,desi eu nu mai accelerez ea se turea za ba din contra eu slabesc pedala de acceleratie si ea tot se tureaza mai mult ,tot reduc si atunci pica la 650 .precizez ca pe tester nu apare ca problema decat snda lambda si amestec sarac,

3 de exemplu: merg in treapta a treia cu 40 la ora ,scot din viteza si nu ating nici o pedala ,turatie 1000 masina merge din inertie si incepe sa se tureze singura pana pe la 1800 scade la 1000 apoi iara apox. 1800 ,si cum ziceam nu ating pedala de acceleratie .

daca a mai patit cineva va rog un sfat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu ai o problema cu clapeta de acceleratie si/sau potentiometrele de la pedala de acceleratie. Nu stiu sigur unde am citit pe forum despre o problema asemanatoare unde a gasit cativa dinti lipsa la rotitele dintate de la mecanismul clapetei de acceleratie. S-a rezolvat prin inlocuirea si adaptarea noii clapete. Pentru inceput poti verifica asta:post-10189-0-25398400-1289059019_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate nu prea inteleg din acest tabel ce anume trebuie sa fac ,(poate imi explici si mie mai "babeste" ce tre sa fac)eu am desfacut clapeta de acceleratie si am inspectat toate rotitele de acolo si mi sa parut ok adica nu am vazut cel putin o uzura ,cu adaptarea clapetei nu sunt eu prea in clar,toti mecanici (fiindca am fost la multi)imi spuneau :"aaaa pai ai curatat clapeta dar nu ai adaptato,tot degeaba" iar eu ziceam ok ,pai fa tu adaptare ,se chinuiau un pic si dadeau din colt in colt ,apoi imi ziceau ca nu e de la clapeta ,eu am mai citit pe acest forum cum s-ar face fara vagcom ,cu luatul bornei la baterie ,pus contact etc ,dar nu se intampla nimik cand fac asta , stie cineva daca se face ,nu se face ,adaptarea clapetei la motorul polo 1,2 azq?

alta nelamurire e urmatoarea ,in legatura cu softul ,acesta poate fi modificat?daca sa modificat sau schimbat se poate instala din nou cel original?poate face asta oricine sau numai la reprezentanta?

multumesc oricum pt raspuns

Modificat de Aditu
QUOTE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

despre soft . doar la reprezentanta se face update peste cel actual .

la clapeta se poate face si cu vag com si fara la motorul tau

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu banuiesc ca sa umblat la soft ,(fostul propietar zicea ceva de maritul puteri ,dar era un mare mincinos) oricum idea e daca se poate revenii sau instala originalul sa zic asa...

Foloseste Fast reply sau Add reply, nu mai da Reply say Quote posturilor imediat anterioare.

Modificat de Aditu
Quote
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut de 1 an si ceva de cand m-am angajat altunde-va si am masina de servici polo sta cate 1-2 chiar 3 saptamani in garaj fara a fi pornit ieri m-am dus la garaj sa il pornesc dupa 1-2 saptamanhice a stat nemiscat.I-am dat cheie l-am scos din viteza si l-am lasat asa la relanti am zis sa il turez chiar unpic nu mult ca e motorul rece si constat ca face un zgomot urat cand acceleram cat de putin scartaia ceva la motor ce poate fii ?

Modificat de Alin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutari in primul rand la toata lumea ,sunt nou pe acest forum ,am un polo 9n 2002 motor azq 1,2 ,de cand l-am luat am probleme cu el fostul propietar si-a cam batut joc de el ,dar sa incep: cumparat , masina .dus la tester o multime de erori ,mi se spune senzor de presiune ,senzor de temperatura ,sonda lambda etc nu mai tin minte , mi se recomanda verificare presiune benzina in rampa ,masor presiune gasesc 3,5 ,4 , schimb filtru benzina fiindca am inteles ca acolo e o supapa regulatoare ,si presiunea devine constanta 3 ,bun .schimb senzoe presiune ,pun nou bosch ,de asemenea senzor temp, curatare clapeta acceleratie ,verificare egr ,gasesc un surub rupt la galeria care vine de la eger la intrare sub clapeta ,inlocuiesc si acesta,schimb si sonda lambda (luata second de pe ebay).masina merge mult mai bine trage f bine ,dar am urmatoarele probleme:

1 cand reduc acceleratia in mers si pedala ajunge aproape de "zero"masina incepe sa tremure f rau ,daca reduc de tot sau accelerez dispare tremuratul .

2 masina e pe loc scoasa din viteza si accelerez usor :accelerez turatia ajunge la 1500-2000 ,accelerez usor mai mult -nimica .accelerez usor mai mult tot nimica ,accelerz usor incepe sa se tureze 3000 ,3500 ,4000 ,desi eu nu mai accelerez ea se turea za ba din contra eu slabesc pedala de acceleratie si ea tot se tureaza mai mult ,tot reduc si atunci pica la 650 .precizez ca pe tester nu apare ca problema decat snda lambda si amestec sarac,

3 de exemplu: merg in treapta a treia cu 40 la ora ,scot din viteza si nu ating nici o pedala ,turatie 1000 masina merge din inertie si incepe sa se tureze singura pana pe la 1800 scade la 1000 apoi iara apox. 1800 ,si cum ziceam nu ating pedala de acceleratie .

daca a mai patit cineva va rog un sfat

buuun ,am reusit in sfarsit sa ii dau de cap ,dupa ce am schimbat clapeta acceleratie ,sonda lambda noua ,pedala acceleratie ,masina mergea la fel.muream de nervi ,azi mi-a venit idea de a scoate mufa de la egr si surpriza!!!! motorul nu mai smuceste merge perfect ,nici nu se mai accelereaza singur .tin sa precizez ca am verificat supapa egr si inainte .ea inchidea perfect(nici vag comul nu o dadea ca defecta) ,problema cred eu e la potentiometru din egr ,am demontat egr am desfacut acel capac de sus care e capsat ,si am scos din capacul egr acea" shaiba"de metal care inchide potentiometrul ,am curatat bine cu spray de contact am montat la loc totul si din primele incercari vad ca acum e ok ,oricum daca incepe sa faca din nou probleme voi cumpara unul nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu motorul :( / o bobina de la o bujie s-a ars, stie careva cum se scoate/schimba ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tragi tare de ea in sus ,va iesi ,apoi scoti mufa si gata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are nici un surub? trebuie sa dau doar capacul de la motor? . ms de raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da doar capacul dat jos ,tregi tare sau faci parghie cu o surubelnita .succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

La fel cu EPC-ul am patit si eu.Se aprindea la cheie si se stingea dupa 3-5 km.

La mine a fost switchul de la pedala de frana.

Vezi daca se aprind stopurile la franare.

O fi luat-o ECU razna, si taie curentul si ramane bobina fara de el.

Salut de 1 an si ceva de cand m-am angajat altunde-va si am masina de servici polo sta cate 1-2 chiar 3 saptamani in garaj fara a fi pornit ieri m-am dus la garaj sa il pornesc dupa 1-2 saptamanhice a stat nemiscat.I-am dat cheie l-am scos din viteza si l-am lasat asa la relanti am zis sa il turez chiar unpic nu mult ca e motorul rece si constat ca face un zgomot urat cand acceleram cat de putin scartaia ceva la motor ce poate fii ?

Dispare scartiitul and accelerezi mai tare? Poate fi rola intinzatoare al curelei alternatorului.Asa face si la mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta pe YouTube sa vezi cum se scoate, daca bagi una sau 2 surubelnite si faci parghie iese. Ai grija sa nu pui presiune pe connectorul mama.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am reusit, iese usor bobina ...mai greu iese mufa :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!