Jump to content

Octavia 2 FL 1.2 TSI - Probleme


DenisB
 Share

Postare recomandată

Si la mine, mai nou dimineata porneste la 800-850 rot/min si acolo ramane. Peste zi, daca pornesc cu motorul rece, sare in 1200, si apoi 700.

La benzina sunt la al 4-lea plin de Petrom99+. Ca istoric am avut in iunie de cand am luat-o cateva plinuri de carerra100, apoi multe plin-uri de petrom95.

Oscilarile de turatie le-am resimtit la inceput, apoi le-am ignorat.

O sa urmaresc si eu daca oscileaza fara sa apas acceleratia in primul minut de la pornire dimineata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti !-am descoperit este adevarat....acel furtun loveste in vasul de expansiune si face acel zgomot de bormasina Cand se incalzeste se dilata si ajunge cum spuneam in vas ,la mine era deja ros un pic ------dar si cutia care protejeaza conductele de tur si retur (cred) care se afla sub vasul de expansiune.Atentie pentru cei care au acel zbarnait ca de tabla si nu stiu de unde sa-l ia------

:) ia uita-te pe pagina anterioara din topicul asta!! Problema avea deja solutie ;)

Denis, cartea in mod normal zice ca motorul functioneaza cu CO95. Tu ai banat CO95 pana acum in ea? Sunt curios de diferentele de functionare :D

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine bine, eram curios dupa ce i-au facut la dealer update-ul de soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer, n-am sesizat diferente mari intre CO95 si CO99. Parca sa zic ca simt un mic plus de putere, insa nu se compara cu felul in care reactiona una din fostele masini (motor de 1.6 16V la CO95 era destul de puturoasa in depasiri si accelerari, fata de CO99-100). Dupa update-ul de soft, am bagat o jumatate de rezervor de 95, apoi doar petrom99+.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)) ia uita-te pe pagina anterioara din topicul asta!! Problema avea deja solutie ;)

Denis, cartea in mod normal zice ca motorul functioneaza cu CO95. Tu ai banat CO95 pana acum in ea? Sunt curios de diferentele de functionare :D

Scuze dar eu nu am vazut SOLUTIA-doar manifestarea si as vrea sa vad o REMEDIERE eleganta fara a ajunge la service.

In legatura cu benzina va spun eu din experienta proprie si anume 1-CEL mai bine trage si se comporta cu Petrom 99 ---cu pornirea la fel de dezastruoasa

2-Functionare ok fara pretentii 95 aceeasi----pornirea proasta dar isi da silinta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la furtun, eu am pus un colier de plastic intre furtunul problema si un alt furtul apropiat fara sa fie strans la maxim, ci suficient cat sa indeparteze sursa pacanelii. Le-am comunicat si celor de la Autogrup, si au spus ca este ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa update-ul de soft, am bagat o jumatate de rezervor de 95, apoi doar petrom99+.

Nu am inteles din posturile anterioare... Despre ce update de soft e vorba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am inteles din posturile anterioare... Despre ce update de soft e vorba?

nu exista la 1.2 TSI update de soft. |Nu va mai chinuiti ca asa ceva nu a fost facut la nici o skoda \octavia 1.2 TSi . Era la Golf si ale noastre il au deja facut din fabrica. Cu stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu exista la 1.2 TSI update de soft. |Nu va mai chinuiti ca asa ceva nu a fost facut la nici o skoda \octavia 1.2 TSi . Era la Golf si ale noastre il au deja facut din fabrica. Cu stima

Pentru masina mea luata in iunie2010 ultimul update de soft pe care l-am facut a fost acum o luna, si din cate am inteles, deja de o saptamana ar mai fi inca un update disponibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi dimineata 07:15 temperatura 7 grade C. MI-A MURIT MOTORUL ! WTF ..la IARNA ce fac ???

Ori benzina e de kko, ori motorul are un soft BETA :icon_thumright:)

Ultima oara am alimentat de la AGIP ! De obicei alimentam de la Mol, dar tremuratul masinii tot exista dimineata !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ti-a "murit motorul" ? Ai incercat sa pleci de pe loc dupa pornire si ti s-a oprit motorul? sau stand pe loc s-a oprit ? Eu n-am mai patit pana acum sa se opreasca motorul in timp ce stateam, si am pornit-o si la 6 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa studiez putin sa vad ce posibilitati elegante ar fi de a rezolva problema furtunului pentru ca nu prea arata bine ce-a facut Denis acolo. O sa revin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare salutare----pornirea la minus 1,la sfert dar parca un pic mai greoaie(binenteles cu simtomatologia cunoscuta 1000/rot)-----explicatie te rog cum a murit motorul ---s-a stins ca un erou (adica dupa o pornire NORMALA s-a oprit --sau cum?)----

voi ce cauciucuri puneti de iarna?

Exista sau nu update de soft?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare salutare----pornirea la minus 1,la sfert dar parca un pic mai greoaie(binenteles cu simtomatologia cunoscuta 1000/rot)-----explicatie te rog cum a murit motorul ---s-a stins ca un erou (adica dupa o pornire NORMALA s-a oprit --sau cum?)----

voi ce cauciucuri puneti de iarna?

Exista sau nu update de soft?

nu exista baieti update de soft sunt mici reglaje din soft care permit celor din service diverse reglaje (debit de aer , combustibil si toate cele) . Masinuta porneste dupa un grafic in care sunt analizati mai multi parametri(temperatura, sarcina, vascozitate ulei) .Astfel de fiecare data porneste la altta turatie . De obicei la rece turatia de pornire esdte mai mica si nu cum am vrea sa credem noi ca ar trebui sa fie mai mare sa il tina pornit. Cand se atinge un punct de minim sa nu se opreasca revine la relanti. Cu stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cine anal;izeaza (masoara) vascozitatea uleiului ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@irinel_sko: Nu este corect sa spui ca motorul revine la turatia de relanti pentru ca turatie de relanti este de fapt turatia de mers in gol al motorului (fara interventie asupra pedalei de acceleratie). Aceasta turatie poate sa varieze in functie de mai multi parametri, precum temperatura exterioara, temperatura motorului (motor cald/rece), consumatori cuplati (faruri, instalatie dezaburire, sistem audio, etc). Deci in momentul in care pornesti masina, daca ai turatie de mers in gol de 1200 rpm aceea e turatie de relanti. Daca dupa 5 minute, motorul la mers in gol are ori 500 rpm ori 1500 rpm.. aceea va fi turatia de relanti la momentul respectiv.

Nu mi se pare totusi normal ca o pornire la rece sa aiba o turatie de relanti mai mica decat o pornire la cald si iti explic imediat de ce. Asa cum bine ai precizat, la o pornire la rece, tot ansamblul motor nu este lubrifiat, deci vor exista forte de frecare mai mari intre subansambluri, forte de frecare care trebuie "invinse" pentru ca motorul sa functioneze. Puterea unui motor este data dupa o formula foarte simpla: cuplu inmultit cu viteza unghiulara(rpm). Pentru a continua sa functioneze, si a invinge fortele de frecare, motorul are nevoie de putere mai mare pe care o obtine crescand rpm. Pe masura ce sistemul este lubrifiat, puterea neceasara pentru mersul in gol scade si deci este firesc sa se reduca turatia.

Din acest motiv spuneam ca nu mi se pare normal ca turatie de relanti la pornire la rece sa fie mai mica decat una la cald. Si inca un motiv ar fi ca la absolut toate masinile pe care le-am condus pana acum, turatia de relanti era mai mare la pornirea la rece decat cea la cald. Fara exceptie, de motor de 0.8L pana la tdi-ul de 3.0L.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o nedumerire , am tot auzit variante...

Voi dimineata la temperaturi scazute lasati motorul la turatie de ralanti o anumita perioada de timp sa incalzeasca sau plecati direct ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cind este frig si motorul este rece, electromotorul invirte din greu, deci ii ia un timp mai mare sa ajunga la o turatie considerata de electronica de pornire. Cind e cald, toate fortele fiind mai mici, electromotorul le invinge fara probleme si urca foarte repede turatia , astfel ca atunci cind electronica da liber la pornire, turatia este deja mai mare decit minimul necesar.

Cit priveste relantiul , acesta este dirijat de electronica si pina nu se ating niste parametrii legati in special de temperatura apei si presiunea uleiului turatia este tinuta mai sus, ea scazind pe masura ce se ating parametrii de functionare considerati optimi de electronica.

Cu tinutul motorului pornit pe loc, metoda era valabila la motoarele vechi. La astea noi poti porni imediat, dar sa mergi mai batrineste in primele doua-trei minute, sa nu tragi imediat de masina ; asta e tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi dimineata 07:15 temperatura 7 grade C. MI-A MURIT MOTORUL ! WTF ..la IARNA ce fac ???

Ori benzina e de kko, ori motorul are un soft BETA :blink:)

Ultima oara am alimentat de la AGIP ! De obicei alimentam de la Mol, dar tremuratul masinii tot exista dimineata !

Azi dimineata 07:15 temperatura 7 grade C. MI-A MURIT MOTORUL ! WTF ..la IARNA ce fac ???

Ori benzina e de kko, ori motorul are un soft BETA :huh:)

Ultima oara am alimentat de la AGIP ! De obicei alimentam de la Mol, dar tremuratul masinii tot exista dimineata !

buna,

am aceeasi problema , dimineata la pornire luni 11.10.10 dupa mici "balbaieli" cu care nu ma pot obisnuii inca motorul a murit !

aveti idee ce naiba se intampla ?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel se mai intampla si la 1.4 tsi. Din ce am vazut diferenta o face benzina, Cu Petrom 99 nu am avut problema asta.

Problema a aparut de 4 ori din care de 3 ori am alimentat cu Mol 95 si 1 data cu Rompetrol 101.

Nu inteleg motivul exact. Dilema este ca s-a intamplat doar toamna, cand se trece de la cald la rece. Primavara, vara si iarna nu s-a intamplat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! De 1 saptamana sunt proprietarul unei Skoda Octavia 1.2 TSI. Sunt foarte multumit de cum merge masina insa un lucru destul de ciudat s-a intamplat ieri. Casetofonul masinii se tot restartateaza (cu motorul pornit), iar lumina ambientala am observat ca se stinge pt aprox 1 min..apoi iar se porneste si tot asa (cand stau cu motorul oprit). Am vorbit cu cineva si imi spunea ca la masinile noi este activata functia "Transport Mode" din fabrica pentru a economisi bateria (masina a si stat in showroom aproximativ 3 luni) si probabil cei din reprezentanta au uitat sa o dezactiveze. A auzit careva de functia aceasta si ce efecte are? Oricum luni o sa sun la service sa merg cu masina. Multumesc!

Modificat de Vladone
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca era in modul transport nici nu pornea radiocd-ul. Lumina ambientala intr-adevar se stinge dupa 30sec sau 1 minut (daca nu deschizi vreo usa intre timp). Partea cu radiocd-ul nu prea am inteles-o, ce inseamna "se reseteaza"? Poti detalia?

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faza cu radio cd-ul am patit-o vineri...de atunci nu a mai facut asa. In timpul rularii se inchide brusc, dupa care porneste singur, iar se opreste si tot asa. Cand face asa il opresc de la buton...si il pornesc iar peste 5-10 min sau data viitoare cand pornesc masina. Sper sa nu fie probleme cu partea electrica a masinii sau cu radio cd. M-am mai gandit sa nu fie de vina bateria mai ales ca a stat mai multe luni in showroom.....am masurat tensiunea bateriei cu motorul oprit si avea 12,8V, iar cu motorul pornit in jur de 14,3V Lumina ambientala se tot stinge si aprinde la interval de 1min (nu ramane stinsa dupa 1min) Cel mai bine ar fi cred daca ar pune masina pe tester

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil partea electrica de la contact

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!