Jump to content

Octavia 2 FL 1.2 TSI - Probleme


DenisB
 Share

Postare recomandată

Raspunsul oficial Skoda :

We have received you letter describing your difficulties with your car. We understand your disappointment and dissatisfaction resulting from them. We apologize on behalf of the
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare absolut normal si de bun simt ce ti-au raspuns...Sa inteleg ca te asteptai la altceva?:icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inregistrat si eu :

( sunetul se aude mai clar )

dupa cum vedeti si auziti la mine sunetul este mai horror !

salut tuturorcelor care au 1,2 tsi-----------Problemele mele sunt aceleasi doar cu precizarea ca la mine mai este si .1-pornirea la rece o face cum vrea ea-nu la cele 1200de ture,ba la1000 ba la 900 ba oscileaza

salut tuturor celor care au 1,2 tsi-----------Problemele mele sunt aceleasi doar cu precizarea ca la mine mai este si .-pornirea la rece o face cum vrea ea-nu la cele 1200de ture,ba la1000 ba la 900 ba oscileaza cei de la skoda spun ca nu este nici o problema -functionare normala (pai daca asa functioneaza un motor vw atunci sa se lase de meserie)--Plasticurile pe stalpii fata stateau de parca era masina soferului Gigi care are de completat foi de parcurs si acolo isi pastra pixu----am mai avut esapament cu defect de fabricatie din care curgea condensul(s-a schimbat dar a trebuit sa taie esapamentul si sa schimbe doar acea toba defecta ----Treapta 1de viteza si a2-a nu au dinamica binecunoscuta.
)
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toti care avem astfel de probleme, am rugamintea de la voi sa bombardam cu mail-uri constructorul Skoda ! pentru a sesiza problema si a o rezolva intr-un fel. Eu am trimis mail, si am primit si raspuns !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pur si simplu va compatimesc, masini noi pe care dai atatia euroi, parca iti vine sa razi si sa plangi in acelasi timp cand auzi sunetul ala... parca e un pacanit...parca e o elice ce loveste cu palele ceva in continuu. Oricum este foarte dezamagitor pentru vw.

Pe de alta parte este pur si simplu de neinteles...motoarele astea noi sunt testate si retestate, banuiesc, care e problema lor, de fapt (adica a vw)?

Va tin pumnii sa rezolvati cat mai repede si simplu!

Modificat de laur_vd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt posesor de O2. Am ales un motor mai consacrat si anume 1.9 TDI BJB 105 CP. Nu ca nu as fi vrut altceva, dar am considerat ca deja era supertestat. Ca si motor nu am probleme ,insa a trebuit sa schimb volant la 100.000 km. Am cautat pe multe forumuri dedicate modelelor VAG si am gasit destule probleme legate de noile TSI (in special de 1.2 , dar nici 1.4 si 2.0 nu sunt scutite, desi la ele apar mai rar probleme ca cele descrise de voi ). Este imposibil sa dea drumul pe piata unor motoare cu asemenea manifestari. Este evident ca zgomotele auzite si manifestarile au cauze pur mecanice . Nu se poate sa vinzi in continuare masini noi cu evidente defectiuni. Si pe forumuri din Germania sunt o multime de plangeri legate de aceasta motorizare . Am citit pe un astfel de forum ca o posibila cauza ar fi pozitionarea si calitatea proasta a unuia din cele doua intinzatoare ale lantului de la distributie . Oricare ar fi explicatia , Skoda isi face o reclama extrem de proasta fabricand si vanzand in continuare motoare care suna in acest fel , indiferent de explicatiile producatorilor. Oricum reprezentantele sunt depasite de fenomen. La Brasov sunt multi care intentioneaza sa dea dealerul local in judecata ( cunosc personal doua persoane ). Nu cred ca veti rezolva efectiv ceva cu e-mailuri, insa presiunea facuta poate indemna dealerii sa caute raspunsuri la producatori.

Modificat de Jurasik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma asteptam la nimik. O atitudine cat se poate de normala.

si ce sa mai rezolvat cu zgomotele voastre? sunt mai multi cei care acuza asemenea simptome?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt posesor de O2. Am ales un motor mai consacrat si anume 1.9 TDI BJB 105 CP. Nu ca nu as fi vrut altceva, dar am considerat ca deja era supertestat. Ca si motor nu am probleme ,insa a trebuit sa schimb volant la 100.000 km. Am cautat pe multe forumuri dedicate modelelor VAG si am gasit destule probleme legate de noile TSI (in special de 1.2 , dar nici 1.4 si 2.0 nu sunt scutite, desi la ele apar mai rar probleme ca cele descrise de voi ). Este imposibil sa dea drumul pe piata unor motoare cu asemenea manifestari. Este evident ca zgomotele auzite si manifestarile au cauze pur mecanice . Nu se poate sa vinzi in continuare masini noi cu evidente defectiuni. Si pe forumuri din Germania sunt o multime de plangeri legate de aceasta motorizare . Am citit pe un astfel de forum ca o posibila cauza ar fi pozitionarea si calitatea proasta a unuia din cele doua intinzatoare ale lantului de la distributie . Oricare ar fi explicatia , Skoda isi face o reclama extrem de proasta fabricand si vanzand in continuare motoare care suna in acest fel , indiferent de explicatiile producatorilor. Oricum reprezentantele sunt depasite de fenomen. La Brasov sunt multi care intentioneaza sa dea dealerul local in judecata ( cunosc personal doua persoane ). Nu cred ca veti rezolva efectiv ceva cu e-mailuri, insa presiunea facuta poate indemna dealerii sa caute raspunsuri la producatori.

te rog contact pentru a ne uni fortele sa vedem cati suntem ca sa putem demara o actiune in instanta sau sa vedem ce alceva putem face!

holo-ce raspuns ai primit de la producator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am trimis acum o saptamana mail la Brady, nici un raspuns..., abia dupa ce am dat mail la skoda si am primit confirmarea de la cehi am fost contactat de Directorul de Service .

Jenant...

Modificat de holo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai inca nu am rezolvat, am fost sunat ca se amana programarea mea cu o saptamana ! Asa ca mai astept inca 5 zile !

Motorasul nu cred ca are nimik, dupa cum spuneam acel sunet a fost descoperit de prima oara ca vine de la scutul termic ( aluminiu ) de pe traseul de evacuare, care atinge caroseria atunci cand se dilata/incalzeste si creeaza acea rezonanta aiuristica.

Repet, la prima vizita in service, a fost rezolvata problema, dar temporar, ea reaparand dupa o saptamana !

Modificat de holo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Holo, daca numai asta este problema, du-te la un atelier oarecare cu rampa si un mecanic bun iti va gasi repede o solutie sa intepeneasca respectivul scut termic. Poate ca la tine doar aceasta este sursa de zgomote ( ceea ce iti si doresc , sincer ). Eu am avut asemenea manifestari la o Octavia 1 TDI insa zgomotul era cumplit. Am crezut in prima faza ca am o defectiune majora. Cand acceleram mai tare , zgomotul disparea. Am rezolvat-o acasa pe canalul personal cu niste distantiere mici fixate intre caroserie si scutul termic.

Totusi , aceste manifestari sunt comune si la alte modele ale VAG care dispun de aceeasi motorizare. Fiind masini diferite au si evacuari diferite, de unde trag eu concluzia ca este putin probabil sa la dardaie la toate scutul termic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Si eu am un zgomot in dreapta fata, insa nu este atat de puternic precum inregistrarea de mai sus.

Am inregistrat si eu sunetul, odata stationar in parcare, si inca odata in trafic

Zgomotul asta apare doar cand motorul este rece, si e amplificat dimineata. Mi s-a intamplat de exemplu ca ziua, chiar daca motorul este rece insa masina fierbinte dupa ce a stat la soare, sa nu pacane deloc.

Am facut update-ul de soft. Oricum oscilatiile la relanti nu le mai am de ~2-3 sapt . Asa cum spunea si Vlad, probabil ca problemele legate de oscilarea turatiei la relanti apar in anumite conditii de mediu. Altfel n-as putea sa explic de ce acum nu mai oscileaza si inainte oscila.

Referitor la pacanit, inca nu s-a rezolvat. Azi dimineata am pornit motorul si am ridicat capota sa vad daca imi dau seama de unde se aude zgomotul. La pornire motorul merge la 1200rot/min pentru 20-30 sec, si arata ok, insa cand "cade" in 650rot/min vibreaza ca naiba. Probabil ca din cauza vibratiilor este vreo componenta care se atinge de sasiu .. de la vibratiile alea.. si care se aude in interior sub forma de pacaneli. Urmeaza sa las masina la ei peste noapte, sa vada si ei dimineata pe racoare ce zgomote scoate. Pana acum, de cate ori am fost la ei, motorul era cald si fara pacanelile de rigoare.

O sa va tin la curent cu evolutia lucrurilor.

P.S. Nu stiu daca mai are rost sa zic si eu cat de orientat spre client este Dn. Vlad Rusnascenco, insa merita totusi sa mentionez ca are nota 10 pentru atitudine fata de clienti. Acum ramane sa vedem si profesionalismul lor la mica mea problema :cool:

Fa te rog urmatorul lucru: cand auzi paraitul ala in zona bord dreapta mai tare deschide capota si vezi ca langa vasul de expansiune trece un furtun care intra in pompa de inalte (pompa de benzina de inalta presiune de pe motor). Departeaza acel furtun de vas si vezi daca se mai aude zgomotul. Poti sa verifici daca de-acolo e si altfel: inainte de a-l departa de borcan pune-ti palma pe vas si vei simti vibratia respectiva.

Da-mi te rog un feedback.

Cheers!

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa incercuiesti cablul daca este vizibil in aceasta poza ?

09092010062.th.jpg

Mersi !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai mai jos sageata si traseul punctat al furtunului in cauza.

Cheers!

P.S. nu uitati, va rog foarte mult sa-mi dati feedback.

post-2063-1285740131_thumb.jpg

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A incercat careva sa puna la motor capacul de plastic/cauciuc la 1.2 TSI asa cum e la fratiorii mai mari 1.4 TSI si 1.8TSI?

Ma gandesc poate mai reduce din zgomote.

cip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@BLiTZ -> mersi de info, am verificat, si nu e de acolo ! Acel furtun nu atinge nicaieri !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat acel furtun si intradevar are un inel de plastic alb (acolo unde este sageata verde) si in zona aia se loveste de vasul cu antigel. Am pus intre cele 2 un material sa vad daca mai pacane, insa in dimineata asta motorul nu a mai pornit cu 1200 rot/min, ci cu 850-900 rot/min si asa a ramas. Oricum, am mai verificat si in trafic si nu se aude pacanit. O sa urmaresc si maine, si eventual sa cer si parerea celor de la service pentru o solutie permanenta la izolarea locului de frecare dintre furtun si vas.

Pentru cei cu capacele la motor: Atata timp cand fabricantul nu a pus, nu cred ca are rost sa cautam noi sa punem. In plus, problemele cu zgomotele descrise anterior nu au legatura cu zgomotul facut de motor.

Am mai atasat 2 poze facute acum 5 minute cu "zona de impact"

post-68114-1285829659_thumb.jpg

post-68114-1285830863_thumb.jpg

post-68114-1285830880_thumb.jpg

Modificat de DenisB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai mai jos sageata si traseul punctat al furtunului in cauza.

Cheers!

P.S. nu uitati, va rog foarte mult sa-mi dati feedback.

Se pare ca si tie-ti datorez o cafea. Am testat si ieri si azi si pacaneala mea dispare cand departez furtunul de vasul cu antigel. Cel putin la mine, asta era sursa pacanelilor.

In plus la drapar acel furtun nu atinge vasul cu antigel... si din cauza asta el nu are pacanelile mele.

Urmeaza sa vorbesc cu elad pentru o rezolvare definitiva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ca s-a rezolvat in felul asta... sa vedem ce spun si ceilalti proprietari de 1.2 tsi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!