Jump to content

Octavia 2 FL 1.2 TSI - Probleme


DenisB
 Share

Postare recomandată

Velocity_Warrior

Nu stiu daca ati citit ce s-a mai scris si pe alte topic-uri legat de 1.4 TSI de 122cp dar simptomele sunt identice si acolo. De fapt daca e sa ne gandim simptomele lui 1.2 TSI sunt identice cu ale lui 1.4 TSI :P ca doar cel din urma a fost cel dintai, nu ? ;)

La fel mai face si a mea din cand in cand si desi am incercat sa gasesc exact imprejurarile si conditiile in care o apuca "hachitele" nu am reusit sa-i creez un tipar.

La fel ca si la 1.2 TSI si la 1.4 TSI exista update de soft care rezolva aceasta problema. Nu stiu daca la 1.2 TSI se specifica cum ca update-ul ar "repara" si acest "mic" neajuns dar la 1.4 TSI nu exista niciun fel de informare in acest sens ci doar update-ul si atat, vezi de aici in colo.

Ideea este ca atat timp cat sunteti in garantie si aveti motorul asta sa faceti "pressing" pe la reprezentante sa va faca update-ul.

Vladone - sa stii ca asta am observat si eu. Cum temperatura indicata de bord, adica cea ambiantala, e undeva in jurul a 0 grade sau mai jos, motorul porneste si functioneaza perfect.

Micile probleme cu turatia le-am avut atunci cand temp indicata in bord era undeva intre 5 si 17 grade, doar atunci, ca mai sus de 17 grade porneste turata si scap de smucituri si tremuraturi :P

Concluzia e ca, cei care au prima sau printre primele versiuni de soft atat pe 1.2 cat si pe 1.4 TSI, la temperaturi de peste 17 grade celsius motorul porneste si sta turat o perioada scurta, intre aprox. 5 si 17 grade il apuca "damblalele" la pornire si putin dupa :D iar la temperaturi negative iarasi porneste si functioneaza bine.

Cand ma duc la revizie in primavara fac si eu update-ul si mai vorbim la anu' despre eventuale "reveniri" ale motorului.

Sanatate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare.

Revin din pacate cu o alta problema. Nu stiu daca si la voi este la fel, insa la mine, de cand au inceput sa coboare temperaturile sub 0 grade, am probleme cu pornirea la rece. Mai exact, cand pornesc motorul, nu numai ca am acele trepidatii despre care am tot vorbit, insa daca plec in trafic, am mici "rateuri" in accelerare. Nu merge rotund, si parca pierde din putere pe masura de accelerez.

Astazi dimineata am pornit la -5 grade, si pentru ca eram in intarziere, nu am mai stat ca deobicei 5 minute sa se incalzeasca motorul. Am plecat cu mers ~200m cu 10km/ora, apoi mers normal ~150m.. dupa care mi s-a aprins martorul de motor + ASR-ul si inca un beculet + mesajul de problema la motor.. sa merg la service. Am oprit in ~30 m pe dreapta + oprit motorul, am stationat 15 secunde, apoi am pornit dinnou motorul. Imediat cum am pornit motorul am avut pe bord mesajul cu eroare la motor, fara sa mai am martori aprinsi pe bord. Am oprit inapoi motorul, si am repornit motorul fara sa mai am nici-o eroare pe bord. Am mers foarte incet pana la destinatie, fara sa mi se mai aprinda nici-un martor pe bord.

Mentionez ca ultimii 7000km i-am facut doar cu benzina alto101 de la Rompetrol (cea de 5.6lei/litrul).

Modificat de DenisB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tineti minte de problema cu resetarea trip computerului (pozitia 2) ?

Am fost in service cu masina. Nu au gasit nimic in neregula cu computerul de bord. Mi-au propus ca atunci cand se apropie de numarul de km la care se reseteaza sa vin cu masina in service ca sa facem proba de drum sa se convinga si ei (nu m-au crezut, sunt sigur). Cei care mai aveti problema asta i-ati dat de cap ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi dimineata am pornit la -5 grade, si pentru ca eram in intarziere, nu am mai stat ca deobicei 5 minute sa se incalzeasca motorul.

Nu inteleg de ce faci asa ceva. Peste tot scrie ca motorul se incalzeste in mers, nu pe loc. Lasand motorul sa mearga la ralanti la rece ai parte de arderi mai proaste si depuneri pe traseul gazelor arse. Poate si de aici problema cu martorul de bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi dimineata am fost din nou la reprezentanta cu bine-cunoscuta problema "pornirea la rece". Masina am lasat-o la ei in parcare aseara ca sa vada dimineata cum porneste. Citind atatea posturi pe atatea forumuri cu acel update miraculos eram aproape sigur ca si la mine o sa faca la fel. Dimineata la 8 pornesc baietii masina in parcare si bineinteles ca nu mai oscila turatia (i se facu frica de doctor). Au dus masina in service si acolo a inceput totusi sa oscileze si au pus cablaraiele pe ea. Erau 3 mecanici..se tot uitau la tester...accelerau masina...iar se uitau la tester (de la 8:30 pana la 9:07). Dupa 37 de minute de brainstorming vine si verdictu: senzor temperatura defect. Au dat comanda si acum astept sa-l schimbe sa vad daca intra-adevar rezolva problema, desi sunt sceptic vazand ca la atata lume s-a rezolvat printr-un simplu update de soft. Cam putin probabil sa fie de vina un senzor la atatea masini, pana si cele de la VW am inteles ca intampina aceeasi problema. Oricum revin cu un feedback dupa schimbarea senzorului. Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg de ce faci asa ceva. Peste tot scrie ca motorul se incalzeste in mers, nu pe loc. Lasand motorul sa mearga la ralanti la rece ai parte de arderi mai proaste si depuneri pe traseul gazelor arse. Poate si de aici problema cu martorul de bord.

Nu prea cred ca lasand-o putin sa mearga la ralanti ar putea sa provoace un asemenea comportament la rece. Repet, problemele cu oscilarile de turatie, le am de cand am luat masina, si au aparut mai ales cand era rece afara + umezeala mare. Nu am obicei sa las masina sa se incalzeasca, insa fac asta, pentru a nu avea probleme de accelerare in trafic. Imagineaza-ti ca vreau sa trec o intersectie, si se ineaca prostu ca nu e incalzit.

Astept sa vad ce rezolv cu cei de la Autogrup SUD. Cred ca acolo sunt oameni foarte competenti, si ma vor ajuta sa scap de problema asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce neinsemnate imi par mie problemele declarate mai sus cu oscilatii, vibratii. Fratilor, mie luni imi schimba a doua oara turbina! Mi se aprinde martorul Epc in draci, cu vestita (wastegate mechanical failure) problema care face ca masina sa nu mai aiba raspuns prompt in demaraj. Daca asta e fiabilitate..la 300 de km cu turbina noua, s-a slabit demarajul brusc. (waste-gate)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu de ce dar parca nu-mi vine sa cred ca e de la turbina ci de la vreo comanda electrica ceva la turbo. 2 turbine in 300km e greu de crezut, sincer!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor, O sugestie pt. Denis B, acele trepidatii+ usoare rateuri la relanti dimineata dupa prima pornire, la temp. exterioare de -5 >>> -20 grade C. Recomand urmatorul plan de verificari in urma carora poti trage o concluzie la sursa fenomenului desctis de tine: La startul motorului rece, dimineata cand apar acele trepidatii + rateuri turatia de relanti la ce valoare se situeaza (normal ar fi: 1200 rpm pt. 30 sec. dupa care va scadea treptat pana la 900 rpm in cca 1 min, apoi va trebui sa scada pana la 750\800 rpm pe masura ce motorul se incalzeste) , daca in situatia ta turatia de relanti scade rapid (10-20 secunde la 900 rpm.) verifica in bord computer temp. exterioara (-5 >>> -20 grade), atunci valoarea de relanti este ca pt. motor fierbinte +90 grade C. In aceasta situatie solicita service-lui de la dealerul de la care ai achizitionat masina, o verificare a celor 4 bujii cu demonatrea lor, (daca bujiile sunt curate + uscate vei astepta alte sugestii din partea lor... daca bujiile sunt inegrite + umede benzina ne-arsa, atunci solicita demontarea injectoarelor pt. verificare vizuala). La verificare vizuala a injectoarelor demontate vei avea surpriza sa observi un soi de calamina ( hidrocarburi ne-arse complet si pietrificate pe cele 4 sau 6 micro orificii de pulverizare a carburantului sub presiune ) Vor trebui inlocuite injectoarele + bujiile, insa nu vad cum sa apelezi la garantie adica defect de fabricatie pt. aceste componente, cand va fi clar ca este o cauza\factor extern, carburant neadecvat (va ramane sa rezolvi cu furnizorul de carburant aceasta peoblema financiara, bine inteles in instanta cu bonurile de alimentare si motivatia oficiala din service cu privire la cauza colmatarii orificiilor de pulverizare a injectoarelor).. Ipoteza descriere tehnica fenomen : Injectoare+ instalatie alimentare motor TSI, producator Magneti Marelli, la punerea contactului vei auzi cum pompa din rezervor ( sub bancheta din spate dr. )va amorsa (creste presiunea) in conducta de carburant pana la pompa de inalta ce se afla montata pe rampa de presiune a injectoarelor (aproximativ la fel ca la sistemul diesel comon-rail), apoi cand rasucesti cheia pentru start ,pompa de inalta presiune va creste presiunea in rampa urmand ca injectoarele la comanda calculatorului de motor (la moment si timp\injector) sa deschida si sa pulverizeze carburantul in piston . La acest moment apare ceea ce cred ca ai descris tu. Din cele 4 sau 6 orificii din capul injectorului ( difera in functie de cod motor si an fabricatie) carburantul sub presiune va iesi numai prin 2 sau 4 orificii, iar efectul de pulverizare se poate transforma in picatura, sa tinem cont si de contractia duzei injectorului la rece, care apoi la cald se va dilata si efectul de strangulare va disparea, in cateva minute motorul functionand relativ OK, Zgomotul mecanic provine de la solicitarea pompei de inalta care lucreaza din greu avind sa spnem 2x4inj= 8 orificii colmatate.

Cred ca am aprofundat prea mult si risc sa nu se inteleaga fenomenul pe care am vrut sa-l descriu. Dar voi reveni cu informati ,lamuriri si sugestii numai la solicitarea dumneavostra .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ika. Mersi pentru reply.

In primul rand, Octi a mea nu porneste la 1200 rot/min. Cred ca s-a mai discutat problema asta cu pornirea la rece diferit in conditii de temperatura <15-10 grade afara. Porneste la ~1000 rot/min (cand e foarte rece afara, si masina a stationat o noapte sa zicem) sau 8-900 rot/min daca nu e foarte rece afara..... dupa care coboara treptat la 6-650 rot/min. Intradevar cand temperatura exterioara este > 15-10 grade (o valoare aproximativa dedusa de mine... in realitate poate diferi valoarea asta) masina porneste la 1200 rot/min, si dupa ~30 sec coboara brusc in 650 rot/min.

Apoi... nu cred ca este o problema de injectoare sau bujii. Am alimentat doar cu Alto101, si rar cu petrom 95 doar in conditii in care nu aveam alternativa. Masina are oscilarile astea de cand am luat-o. Cei de la service pot sa confirme lucrul asta. De fapt se vede si aici pe forum data la care am postat primele observatii. Masina am luat-o din iunie 2010.

Acum masina este in service, si am inteles ca luni va fi gata.

Voi reveni saptamana viitoare cu un review mai complet.

Cred ca cei de la Autogrup sunt niste profesionisti, si voi astepta raspunsul lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor, O sugestie pt. Denis B, acele trepidatii+ usoare rateuri la relanti dimineata dupa prima pornire,

Ati avut cazuri similare in service care au necesitat inlocuirea TUTUROR celor 4 injectoare?

Parerea mea: injectoare colmatate inseamna combustie defectuoasa in TOATE regimurile de functionare, se vad niste rateuri pe-acolo pe tester, cel putin la turatia de mers incet in gol. Se deterioreaza catalizatorul si alte cele. Dar atat timp cat auto merge absolut normal in alte regimuri decat cel de mers incet in gol la pornirea la rece... teoria de mai sus nu prea e in regula. Cel putin pe partea de injectoare. Si chiar si de bujii dar alea se pot verifica usor, eventual o pornire cu alte bujii, alte bobine, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost cu masina la Autogrup. Am lasat-o peste weekend pentru verificari.

S-au gasit probleme la una din fisele ce alimenteaza una din bujii. S-a facut comanda, si astept sa ma cheme sa o schimbe.

O sa revin cu detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant deznodamant. Ramane de vazut daca defectul a fost intr-adevar remediat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau daca fisa respectiva e defectul real...

Dar ma intreb cand vor avea de gand cei de la VW / Skoda sa faca update-ul corespunzator pentru a remedia mersul tremurat la pornirea la rece...

Modificat de DRAPAR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica? Pai nu ti-am spus ca este versiune noua de soft?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este versiunea noua, 7245...mi-am facut update-ul in decembrie. Merge mai ok, e adevarat, dar ocazional mai tremura. Luni am pornit-o si tremura de simteam vibratiile in podea. E adevarat, nu se intampla foarte des...dar e la fel de adevarat ca nici nu circul des cu ea, deci nu o pornesc zilnic. Dupa ce am facut update-ul am bagat Carrera 100, acum sa vad ce mai incerc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa scriu si eu pe aici, pana acum nu am intervenit. A o octavia 1.2 TSI FL si am si eu aceleasi probleme. Masina are 10000 KM, luata in 24.06.2010 de la Piatra Neamt.

Bun deci aleator(dar totusdi nu intotdeauna, si intre intervale de temperatura variabile) am aceste tremuraturi la rece, la aproximativ 1-2 minute de la pornire. Daca as porni imediat masina ar merge normal, fara intreruperi.Daca sa zicem ca a nins, si pornesc motorul si cobor sa curat zapada, sunt cazuri in care motorul incepe sa se gatuie, tremura si in final se opreste.Daca apuc sa urc in masina inainte de a se opri si accelerez acest lucru se face cu o poticnire, ca o innecare a unui autoturism cu carburator. Am fost la Uniservice Graitaru Piatra Neamt si mi s-a spus ca nu exista nici un fel de update, desi am fost cu mail-ul de la Skoda CZ.Dupa ceva timp mi s-a spus ca ceea ce fac ceilalti dealeri sunt rescrieri ale soft-ului initial, care sunt facute pe propria lor raspundere, fara a fi autorizat acest lucru de catre Skoda CZ.Urmeaza sa le duc masina intr-o seara si sa o las acolo peste nopte , dar nu am avut timp.

De ceva timp( doua saptamani) am mai observat ceva cam ciudat: daca opresc masina cu motorul cald, si revin dupa circa 1-3 ore, afara fiind frig, masina porneste cu o turatie mai ridicata(undeva la 1500-1700 turatii) si de aici si un zgomot cam ciudat, parca de tacheti, etc.Si asta recent, inainte nu facea asa, de fapt nici acum nu face intotdeauna.

Alte nemultumiri:-CB2 se reseteaza, fost cu masina, nerezolvat deocamdata. resetarea are loc la valori cuprinse intre 560 km si 1003 km, niciodata nu am depasit pe CB2 1003 km desi in carte scrie 9999km.Timpul de 99 ore bineinteles ca nu a fost atins la aceste valori.

-inchiderea centralizata: sa spunem ca vreau sa inchid masina cu cheia in mod clasic de la butuc( sa zicem ca s-a terminat bateria telecomenzii), bun, se inchid toate usile si portbagajul.Daca o deschid imediat tot de la butuc se deschid toate usile si portbagajul. Daca incerc sa deschid de la butuc peste 15 minute de la inchdere( tot de la butuc) atunci se deschide doar usa soferului-chestie pentru care am fost la service, nu si-o exolica dar o vor verifica atunci cand las masina peste noapte.

-n-am patit la alta masina: se aburesc geamurile pe interior, cand las masina in parcare si este frig, ingheata bocna si bineinteles ca se dezgheata foarte greu.Nu inteleg de ce, si sincer nu am patit asa ceva la nici o alta masina desi am avut cateva, lasate la aceleasi temperaturi, si la aceleasi temperaturi.

-motorul se incalzete foarte greu, mult mai greu decat la dacia logan 1.4 benzina, logan 1.5 dci 85 CP( care ce-i drept avea rezistenta suplimentara si care era extrem de utila) si infinit mai greu decat ford fiesta 1.4 benzina, care se incalzeste aproape instantaneu si am caldura pentru dezaburire geamuri.Cu skoda pornesc motorul, o las 1-3 minute acum iarna, merg 2,5 km pana la serviciu, si caldura cam ioc. Cu celelate masini, in aceleasi conditii la jumatatea drumului aveam ceva caldura.

-consumul destul de mare fata de cifrele date de producator. Da , veti spune multe si nevrute.Da de exemplu la un renault care spune 9.2 in oras si consuma 10-11 stii la ce sa te astepti, fata de sKoda 1.2 tsi care spune consum in oras de 7.1 si consuma 10,5-11. Consumurile sunt date exact in aceleasi coditii de iarna, cu masinile care parcurg identic acelasi drum.Diferenta prea mare. Iar consumul extern de 4.9 se obtine doar chinuindu-te si uitand de talpa si accelerari bruste, si respectand viteza-si ochii pe cb. Consumul extern de 5.5 la logan motor de 1.4 benzina il obtineam fara probleme, fara sa stau cu ochii pe CB. CAM MINT CEHII, si nu imi place acest lucru.

Cam multe nemultumiri pentru o masina "nemteasca" cu atatea pretentii, de 15600 Euro.Sincer nu ma asteptam, venind de pe 2 logane ( 1.4 benz si 1.5 diesel ) de care am fost extrem de multumit sub toate aspectele. Dar de , ne-am boierit.

In rest lucruri foarte bune , bune si bunisoare.S-aveti bafta! Pe masura ce incerc sa rezolv din aceste lucruri va mai tin la curent.

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-Update exista, nu au vrut ei sa iti faca(sau nu stiau de el???)

-la a doua pornire, daca e la un interval de 1-2 ore, e adevarat,porneste mai turata, 1200 rpm la mine.

-treaba cu geamurile aburite/inghetate pe interior...cureti presurile de apa cand pleci din masina? ca si de aici poate fi problema.

-da, motorul se incalzeste mai greu, chiar daca e pe benzina si cilindree mica, si te-ai astepta sa se incalzeasca mai repede

-de faza cu resetatul, am mai citit, si la 1.2tsi si parca si la 1.4tsi pe undeva.Eu cu asta nu am avut probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu update-asta e problema, nu pot sa-i contrazic

cu inghetatul parbrizului-nici la celelalte masini nu curatam presurile, poate asta e mai etansa??????

Incerca te rog cu inchiderea centralizata. Merci.

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la Uniservice Graitaru Piatra Neamt si mi s-a spus ca nu exista nici un fel de update, desi am fost cu mail-ul de la Skoda CZ.Dupa ceva timp mi s-a spus ca ceea ce fac ceilalti dealeri sunt rescrieri ale soft-ului initial, care sunt facute pe propria lor raspundere, fara a fi autorizat acest lucru de catre Skoda CZ.

Este exclus asa ceva la un service de reprezentanta Bogdane! Exista versiune noua de soft pentru motor CBZB (7245-merci Mariusss_g ca mi-ai amintit). Daca nu vor sa ti-o faca, intra intr-o zi la Bacau ca ti-o fac sigur.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare merita pentru 15000 de euro sa facem atatea drumuri, sa pierdem atata timp in service ?

Clar masina are probleme si acest lucru ar trebui sa se observe in volumul de vanzari !

Asa dobitoci cum ne considera cei din service-uri, si ca vb-im prostii, avem o problema cat se poate de reala !

Eu am pornit in aceasta iarna fara climatizare ( OFF ) si am mers cu ea pana a ajuns temp la motor la 60Grade dupa care am dat drumul si baga caldura. Adevarat faptul ca se incalzeste foarte greu, dar daca mergi mai sportiv in primii km o sa se observe o crestere mai rapida a temperaturii la motor.

Un fenomen ciudat este ca daca pornesc consumatori electrici : climatizare, faruri, etc. apar acele trepidatii. Daca le las pe OFF o perioada de 3 minute si plec de pe loc pornind ulterior Farurile, climatizarea, etc nu am probleme ! Dar nu consider ca tre' sa fie o regula ! Masina e noua, trebuie sa mearga bine in orice situatie ( mai putin extrema )

Inca nu am apucat sa merg la service sa fac acel update !

Modificat de holo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vinerea trecuta am fost sunat ca mi-a venit senzorul de temperatura. Eram deja a 2-a oara in service cu problema pornirii la rece si eram diagnosticat cu senzor de temperatura defect. Am lasat masina in service cu o seara inainte si am fost dupa ea a 2-a zi seara. Cand merg sa ridic masina ma uit in cartea service si vad ca nu apare nimic. Sun la ei sa vad si cica pana la urma nu a mai schimbat senzorul ci a facut un update la soft-ul masinii. Dupa cat m-am contrazis cu ei si mi-au spus ca nu exista asa ceva pana la urma tot la asta s-a ajuns. In fine ce e important e ca de atunci nu am mai avut aceasta problema. Sper sa se mentina asa si in continuare. Cei care aveti problema aceasta insistati sa va faca acest update. Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi-au trecut update-ul in cartea service. De la update pare sa fie mai bine, dar ocazional face figuri. Seara aceasta, la prima pornire a fost relativ ok, am plecat, un drum scurt, sub 3 km. M-am intors dupa 2 ore si 20 de minute, la pornire a inceput pe la 600-650rpm si facea foarte ciudat. Nu tremura, dar avea un fel de bataie, nici nu stiu cum sa explic. Ca si cum se invarte ceva si din cand in cand se loveste de o chestie si se aude un "bum"...un soc resimtit si in masina. Am observat ca palpaiau putin si luminile de la ceasurile de pe bord. Nu pornisem inca radio, clima sau faruri. Si-a revenit destul de repede. O chestie interesanta, arata ca temperatura e de 1grad. Am zabovit vreo 2-3 minute, si am plecat. Dupa 20-30 m imi arata -1grad. In rezervor am Carrera 100.

@bogdanpiatra: cu inchiderea centralizata e la fel si la mine. se deschide doar usa sofer, daca folosesti cheia, dar in momentul in care pui contactul, se deschid si restul.

Modificat de mariusss_g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista versiune noua de soft pentru motor CBZB (7245-merci Mariusss_g ca mi-ai amintit).....

BLiTZ, luand in considerare ca producatorul a facut tot posibilul sa scoata motorul 1.2tsi euro 5, cu emisii scazute, si sa presupunem ca avem si o calitate mai proasta a carburantului, ar fi oarecum normal ca motorul sa aiba la pornire (rece, ralanti) un mers neregulat? Si sa spunem neregulat in anumite limite, fara oprirea efectiva a motorului sau "tremurari" excesive (desi cateodata tremura bine de tot).

Foloseste cineva de pe aici Mol Evo la 1.2 tsi? @haiducu scria pe alt forum ca masina se comporta mult mai bine la pornirea la rece cu benzina asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiindca nu sunt posesor mi-e greu sa raspund la intrebare Marius. Cu toate astea, pentru ca am cunostintele necesare de a analiza situatia, probabil ca nu mi-as face prea multe griji. Dar, evident, inteleg foarte bine si faptul ca NU toti suntem specializati in domeniul mecanicii auto, sunt si medici, avocati etc etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!