Jump to content

Indicatorul lichid de racire nu mai sta la 90


cretu_dan
 Share

Postare recomandată

Deci pot sa stau linistit ...chestia e de multa vreme banuiesc ...ca nu incalzea deloc si acu sta acu la 90

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Sergiu Alexandru

Buna seara,

Am si eu din pacate o problema cu indicatorul lichid racire.

Acesta de aproape un an imi sta la 70 de grade. Am inlocuit termostatul dar problema persista. Am fost la cineva si a pus masina pe tester; pe calculator ii arata ca temperatura motorului era la 90 de grade, in concluzie a dedus ca senzorul de temperatura e defect si trebuie inlocuit. Am fost la un service si le-am spus problema iar ei au spus ca nu are cum sa fie senzorul deoarece calculatorul prin senzorul respectiv citeste temperatura motorului si dupa spusele lor ar fi acul de la temperatura (bordul complet ... ). Din experienta voastra cui dati dreptate celor de la service sau celui cu testerul?

Multumesc anticipat pentru raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi pe mina celui cu testerul. Acest senzor este compus de fapt din doi senzori. Unul este pentru termperatura ce este transmisa ECU-ului motorului iar celalat pentru IC (bord). In cazul tau se pare ca senzorul pentru IC s-a defectat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe tester se poate citi ambele valori trimise de senzor, unul in modulul "engine", altul in "instruments". vezi cat arata cel din intruments.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai, asta banuiesc ca a facut la diagnoza - asa ca e in regula, schimba G62-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

manifest si eu o problema:

In functie de temperatura de afara imi scade temperatura la motor:

- daca e peste 10 grade si in oras si afara nu scade temperatura sub 90 grade

- daca e sub 10 grade in oras ramane constanta dar la drum lung ajunge aproape de 90 nu sta fix la 90. In functie de turatie ajunge aprope iar de 90 grade. (gen 3000-4000 rot/min)

Caldura in masina baga repede.Pe o vremede 6-8 grade in 3 -5 minute sufla aer cald.

Nu stiu ce sa fac ?Unii zic ca e in ordine sa scada temperatura , ca intra aer rece si raceste radiatorul, alti zic ca odata ce termostatul e inchis pe 90 de grade apa nu mai trece prin radiator si impllicit nu mai conteaza cate grade sunt afara,..

Sa apelez la "metoda cu cartonul" :) sau sa schimb termostatul?

E Obligatoriu sa schimb si antigelul daca schimb termostatul?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la mine cand am schimbat termostatul..oricat as fi mers..apa nu ajungea la 90 de grade..ajungea la 70-80 poate..intru n drum de 300 km ..era blocat pe deschis. Daca iti fluctueaza ..in sensul ca odata ti arata ca e la 90 sau 80 si apoi in mers scade..cum zic multi..ar fi senzorul de temperatura al apei G62. Daca ai mers destul de mult ( peste 20 km) ..si - 10 sa fie afara.. eu zic ca in mod normal temperatura odata ajunsa la 90 de grade nu are voie sa scada atata timp cat esti tot in mers. Sa si dea si altii cu parerea.

Modificat de Glacius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e obligatoriu sa iei alt antigel, dar e recoamndat daca nu a fost schimbat niciodata.

Eu mi-as pune banii pe faptul ca e stricat termostatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Dupa ce merg constant cu 120 km/h si temperatura (indicata de acul din bord) ajunge la 90 grade si apoi scad viteze la 100 sa zicem, temperatura incepe sa scada. Este normal sau am probleme cu termostatul? Senzorul G2/G62 l-am schimbat.

Modificat de wasssu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e normal - schimba-i termostatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pierde tot antigelul la schimbarea termostatului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu... depinde de tine, cum te misti. Cumpara cate un litru de G12 si apa distilata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exemplu de comportament - am scris si pe topicul cu senzorul G62:

Statea maxim o secunda aprins martorul de bujii incandescente - indiferent de temperatura. Acul pe bord mergea ok, crestere liniara pana la 90.

Am umblat la mufa senzorului mai sus mentionat - si acum bujiile incandescente merg cum trebuie - la 2 grade sta secunde bune aprins - si porneste mai bine motorul - insa acul de temperatura se ridica brusc dupa mai mult timp de la pornire - si cateodata de la 90 pica brusc la 0 si apoi isi revine. Nu mereu.

Inainte de a schimba ceva vreau sa verific bine mufa si pini senzorului - suspectez o problema de contacte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.A venit iarna si au inceput problemele,am rasfoit topicul si am ajuns eu la concluzia ca am termostatul defect cel putin asa cred eu.Dimineata o pornesc o las un pic sa mearga la ralantiu si plec la drum dar foarte greu creste temperatura la motor adica se ridica maxim pana la a doua linie,caldura ajunge cat de cat in masina dar nu destula zic eu.Inainte de diesel am avut benzinar si se incalzea foarte repede acum inteleg ca dieselul se incalzeste mai greu dar cu frigul asta de acum acul tot mai jos sta(nici vara nu ajungea la 90 grade)si daca ies la drum intins cum am fost astazi pe centura scade temperatura la motor si eu cred ca este termostatul.M-ati putea sfatui ce marca de termostat sa pun?Multumesc.

Modificat de florin79
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

behr-toms sau beru

NU wahler

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca dupa ce am miscat de mufa senzorului - cel putin pe G62 merge ok - azi dimineata la -6 grade a stat mult aprins martorul de bujii, si a pornit motorul foarte ok, la prima cheie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut.Am schimbat si eu ieri termostatul la 1.4 16v,cu unul wahler.Dupa ce am dat o tura totul era in regula,spre seara cand am plecat surpriza nu se mai ridica acul la 90 grade.Azi dimineata l-am desfacut iar si era sarit din cele 4cleme care tine arcul.Din ce cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vrei sa spui ca piesa in sine a cedat ? la modelul meu de masina termostatul e tinut de 2 suruburi care l tin strans in acel cuplaj . Cineva mai sus a precizat sa nu se puna Wahler ..banuiesc ca are anumite motive.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si eu termostatul acum vreo 10 zile.Pe la sf anului trecut :).Se schimba foarte usor, numai ca se pierde ceva antigel.Cum a zis un coleg 1litru de antigel + 1 litru de apa distilata sa aveti la indemana.Acum ajunge la 90 mult mai repede si nu mai imi scade deloc acul de la temperatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Dati-mi si mie un sfat va rog. Nu imi ridica apa la un motor ahf. Daca merg constant sta undeva la 60 de grade , daca pun talpa in ea ( 150 - 160 km/h) se duce undeva la 85 si apoi scade imediat cand incetinesc .

Am schimbat deja termostat + senzor G2/g62

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o problema asemanatoare.. am schimbat senzorul de temperatura si se manifesta cam asa.. daca pornesc masina si stau pe loc se ridica acu la 90 grade si sta constant.. cand incep sa merg cu ea scade treptat la 0 grade ..si nu mai baga nici caldura..am dardait iarna asta..trag pe dreapta sa ma incalzesc :)))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

termostat nou...nu wahler...a si sa fie schimbat cu tot cu flansa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am inteles ca in vag-com facem o comparatie intre temperatura indicata in Instruments si cea din Engine pentru a vedea daca sunt probleme cu termostatul (diferente mari de temp). In ce grupuri si ce coloane sunt localizate aceste temperaturi?

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@shreku: pe engine ce iti arata pe vag-com, e aceeasi valoare ca pe instrumens?  daca da, alt termostat, daca nu ,alt senzor(OEM), sau verificat cablaj/mufa.

 

wassu, instruments, canalul 3, casuta 2

engine, canalul 1,2, casuta 4.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!