Jump to content

Indicatorul lichid de racire nu mai sta la 90


cretu_dan
 Share

Postare recomandată

se  pare ca m-am grabit cu concluziile ...

astazi au pornit la 110 sau chiar 120 de grade :(

 

de unde isi iau ele comanda de pornire ?

ce sa mai inlocuiesc?

 

P.S. - am dat comanda de flansa termostat OEM cu tot ce contine ea ,,, dar mai dureaza 3,4 zile pana vine ...

     - am scos si mufa de la termocupla si le-am facut strap ... si merg ambele viteze!

Modificat de stefanutz30
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiam un mic trick de 'fentare' a temperaturii la care sa porneasca ventilatoarele si avea legatura cu senzorul de temperatura lichid. Nu pierzi antigel, distributia pare in regula, eu totusi as da vina pe un senzor incapatanat care nu se arata inca pe vcds.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut un alt mic trick, si am scos de tot termostatul!

ghici surpriza ??

masina merge super bine, temperatura acum ramane fix la 90 de grade, este perfect!! :icon_thumright:

 

asadar piesaa vinovata .. ca si la alti colegi de pe forum .. cred ca este tot termostatul;

l mine nu a fost inlocuit termostatul cu tot cu flansa, sau poate ca, calitatea lui a lasat de dorit!

cand l-am demontat, l-am gasit stricat, era si desfacut, plus un piciorus de plastic rupt pe care l-am recuperat;

practic el nu mai statea in pozitia corecta si lucra cum vroia el, dupa propriile reguli

 

am fost cu termostatul la service-ul care mi l-au montat in urma cu 2000 km (6 luni in urma) si ... jegosii nu au vrut sa imi dea banii inapoi, chiar daca aveam garantie 18 luni; motivul invocat de ei a fost ca l-am demontat eu ... si poate l-am stricat cand l-am scos :grrrrrr:;

o sa depun o plangere online la OPC ... dar nu ma astept la nimic ca de' suntem in Romania

ducem lipsa de mecanici buni, cu experienta care sa fie si specializati pe anumite marci de masini

 

oricum m-am invatat minte: de acum incolo orice piesa o sa pun la masina o sa fie numai OEM, sau macar cele mai bune piese AM care exista pe piata

altfel este pierdere de timp, nervi si bani ca incepi si schimbi si piese bune, nestiind de ce sa te legi si de unde este problema

 

pe luni marti imi vin si piesele noi .. am comandat carcasa noua, cu flansa noua, cu termostat si senzor nou, totul OEM ( 500 lei + manopera 100 lei)

bag din nou antigel Hepu si doamne ajuta sa nu mai mai vad acul de la temperatura trecut de 90 de grade .. macar vreo 2, 3 ani

 

oricum mersi mult de tot ca m-ati ajutat cu sfaturi si pareri, este taree bine ca avem aici o mica comunitate si invatam unii de la altii

Modificat de stefanutz30
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai vazut ca de acolo era problema ? :rolleyes:

La fel am patit si eu, l-am gasit stricat si functiona aiurea. Dupa ce am schimbat din nou termostatul cu tot cu flansa, nu am mai avut probleme. Sper sa se rezolve si la tine. :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. am si eu un golf 4 1.6 SR si cand am fost la RAR au turato aia acolo de au gasit-o dracii , a crescut temperatura nuj pana la cat si a sarit tot antigelu afara , am crezut ca ia foc.Aerotermele alea care terbuiau sa raceasca radiatorul nu au pornit , oare trebuie schimbate?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau poate doar siguranta de pe baterie este arsa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Nici la mine nu mai sta acul la 90...ci doar putin spre stanga (vad linia de la 90). Cand pun VAG-Com-ul indica bine temperatura. Cand mi-au dat ceasurile jos sa-mi citeasca codul pentru a-mi face dublura la cheie posibil sa se fi dereglat ceva ? Este cam enervanta chestia asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

nu e de la ceasuri, vezi si pe instruments cat iti arata temp. posibil sa fie senzorul G2/G62. in mod normal ar trebui sa fie aceeasi temp ca pe engine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa verific...treaba e ca am schimbat senzorul cand am vazut problema. Dar e curios ca s-a intamplat asta dupa ce au umblat la ceasuri si ma gandesc ca are legatura...si sunt vreo 3 ani de atunci. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baga masina pe tester, du-te pe 17-Instruments si da-i un "Output test". Daca la verificare indicatorul nu sta exact la jumatate (ca si cel de combustibil) inseamna ca s-ar putea sa fie de la ceasuri. :icon_thumleft:

Modificat de Deadly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici la mine nu mai sta acul la 90...ci doar putin spre stanga (vad linia de la 90). Cand pun VAG-Com-ul indica bine temperatura. Cand mi-au dat ceasurile jos sa-mi citeasca codul pentru a-mi face dublura la cheie posibil sa se fi dereglat ceva ? Este cam enervanta chestia asta...

 

Exact - intai vezi daca la Output test pe ceasuri, sta temp la 90. Daca nu, este de la ceasuri.... trebuie recalibrate

 

daca da, trebuie vazut daca problema este de G62 sau termostat....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o problema ciudata cu temperatura lichidului de racire am si eu...nu-mi sta acul la 90 decat atunci cand stau pe loc cu motorul pornit. Am schimbat vechiul termostat si aceeasi problema......cand am desfacut vechiul termostat in flansa aceea mare in care vine pus, am gasit bucatele de plastic care se desprindeau de undeva din interior, poate cumva sa nu etanseze bine termostatul in flansa? Noul termostat este BEHR cel vechi care l-am scos era Febi si functiona in sesnsul ca avea cuiul acela iesit la demontare. Senzorul temperatura lichid a fost schimbat anul trecut, am pus OE.

Modificat de slasher
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Flansa/carcasa termostatului a fost schimbata ? Daca nu, s-ar putea ca de acolo sa fie problema. :icon_thumleft:

Modificat de Deadly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca n-am reusit sa ma ocup de problema...saraca masina tot asteapta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa faci ce ti-am spus eu si Florin. :icon_thumleft:

Nu ai pe nimeni sa te ajute cu un tester in Suceava ? :sly:

Modificat de Deadly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

termostatul l-am schimbat cu tot cu acea flansa in care vine el.........a mai schimbat cineva tot corpul ala de plastic din cauza ca nu ajungea apa la 90 ? poate cumva sa nu etanseze bine termostatul in acel corp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Flansa termostatului nu e carcasa aia de plastic, ci asta. Daca bucata aia verticala de plastic e sparta, atunci termostatul nu mai functioneaza cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acel "corp" de plastic mare tot flansa se numeste......in ea vine "infipt" termostatul, eu cand am scos termostatul au cazut si doua bucatele de plastic care se pare ca s-au desprins din interiorul acelui corp de plastic, eu intrebam daca a mai avut cineva aceasta problema, ma gandesc ca poate nu etanseaza bine termostatul in corpul de plastic si poate trece antigelul pe langa el.........032121111BA

post-61370-0-48453900-1378893154_thumb.j

Modificat de slasher
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat problema.......am schimbat corpul care era "mancat" tot in interior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal

Am si eu o problema cu indicatorul de temperatura:cand merg cu treptele inferioare de viteza temperatura sta la 90 de grade dar cum schimb viteza a 4 sau a 5 imi scade temperatura.Sa fie oare termostatul de vina sa ramana pe deschis sau intredeschis?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, cel mai probabil, in acest caz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

aceias problema acul care indica temp. nu mai urca la 90 sta la primele liniute .Daca poate cineva sa spuna cum vad temperatura lichidului de racire cu ajutorul vag-comului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te uiti pe motor in blocurile de masura sau pe instrumente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!