Jump to content

Indicatorul lichid de racire nu mai sta la 90


cretu_dan
 Share

Postare recomandată

cica e scump vcds-ul in anglia :), vezi poate gasesti niste colegi forumisti care au acolo si te pot ajuta. in rest e doar specula.

E normal sa fie rece acel furtun de retur, poate foarte putin caldut, pt ca se raceste bine antigelui in radiator pe temperaturile astea exterioare mici.

Si la mine e aproape rece ala la drum intins si mers lejer dar daca pun mana pe langa ventilator pe radiator se simte ca e fierbinte acolo.

Chit ca pe termostatul OE scrie 87 C, pe vag-com sta la 90.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hehe ..nu e vorba ca e scump..dar daca ma duc la un mecanic aici sa mi faca o citire cu testerul atunci mai bine l las sa mi schimbe si sa faca tot , vreo 50 lire cam asa e orice operatiune ce implica un tester + cat mai dai pt restul manoperei. Ori eu tehnician IT fiind nu mi s straine suruburile , si daca tot mi am luat chei tubulare si una alta plus ca mi si place sa mocosesc la ele si sa invat ceva nou de ce sa nu schimb eu una alta ce mai pot :) .Cand am avut probleme gen schimbat oringurile la injectoare cu un opel astra G m am dus la un mecanic, sau orice ar presupune folosirea elevatorului .

Ma refeream la o masina in mers nu la relanti ca nu are cum sa i scada temperatura mai jos odata ce a ajuns la 90 de grade Florin, cel putin eu sincer nu am patit .

Modificat de Glacius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam asa fac toate diesel-urile.... la temperaturi negative..... dar vb de -15 grade.... nu la 10 grade, cu plus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu indicatorul de temperatura al apei, merge cat merge si apoi cade pe zero

Este cand merge tot parcursul drumului este cand cade apoi se ridica din nou. Poate fi un contact imperfect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, de obicei asa este.

Scoti mufa, daca ai sprey pentru contacte dai si de o parte si de alta.

Modificat de neohq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si schimbi senzorul, ca asta e rezolvarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mie mi s-a aprins astazi martorul de temperatura prea mare a apei; aveam 130 de grade adica maxim

...............

din ce am observat eu nu se mai invarteau ventilatoarele

aveti ceva idei de unde este problema si cum se poate repara ?

am rezolvat problema, schimband termocupla si termostatul !

le-am luat noi-noute, OEM, cost 60x2=120 lei + 120 lei manopera= ~ 250 lei

acum merge perfect din nou

am luat si o baterie noua de 65A, inca 320 lei ... si gata m-am linistit pentru vreo 2 luni, cand trebuie sa-i fac schimbul de ulei

uff masinile astea .. rau cu ele .. dar mai rau fara ele :icon_cheesygrin:

multumesc pentru sfaturi, credeam ca scap mai ieftin .. dar de data asta n-a mers ^_^

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai scapat ieftin.... 240 lei.. faptul ca bateria era pe duca ..tine de alte cele :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rares Alexandru

Salutare baieti. La fel si la mine aceeasi problema... creste acul pana la 90 apoi scade brusc la 0, dupa 1 minut iar creste la 90, scade la jumate, iar creste la 90 si tot asa. Ce ziceti e vreun senzor ceva sau termostatul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E g62-ul.

Incearca intai sa-i cureti mufa, cu spray de contacte. Daca tot asa face, trebuie inlocuit senzorul.

recomand sa cumperi unul OEM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai scapat ieftin.... 240 lei.. faptul ca bateria era pe duca ..tine de alte cele :).

mda .. ai dreptate

bine ca nu s-a intamplat asa ceva cand eram cu masina pe undeva ... prin Bulgaria, Grecia ... izolat prin zone de campie sau cine stie pe ce coclauri :(

Modificat de stefanutz30
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar totusi, termostat oem cu 60ron, de unde?eu am luat la pret dublu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am verificat pretul la benzinar, dar la diesel - termostatul OEM nou, este peste 120 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari :) Cum a venit iarna am zis sa dau drumu si la caldura in masina. Dau drumu dar incalzeste foarte greu la maxim iar temperatura la apa nu creste la 90 orice as face. Am in plan sa inlocuiesc antigelu sau nu are vreun rost?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie inlocuit termostatul..... daca tot il schimbi, atunci inlocuiesti si antigelul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florine asta o sa fac .ms inca odata :) mai pun o bere`n lada

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca am cautat pe forum si nu am gasit un raspuns va intreb pe voi aici: Azi dimineata au fost sub 0 grade si cand ma pornit masina dupa 3 sec mi s a aprins in bord becul la antigel ..am oprit masina..am pornit o iar..iarasi s a aprins, tind sa cred ca are legatura cu acele 2 fire care intra in lichid nu? inteleg ca e frig afara si temperat era sub 0 dar e normal sa se aprinda becul ala rosu si sa tiuie ca o alarma? m am speriat crezand ca am ramas fara antigel sau ca o fi ingehtat insa mi a fost verificat si resista la -30 .. Ce pot sa fac caci nu vreau sa l vad aprins de fiecare data cand pornesc prima data masina la temp sub 0.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa afli de unde este problema Caline ...adica senzorul sau contactele din mufa acestuia, scurtcircuitezi electrozii din vasul de expansiune cu un obiect metalic si vezi daca se stinge becul din bord. Daca nu se stinge, atunci problema este in mufa senzorului (o scoti si te uiti sa nu fie contactele oxidate). Daca se stinge, inseamna ca electrozii aia din interiorul vasului sunt oxidati si trebuie curatati, ori lichidul de racire are o conductivitate electrica scazuta.Prima data curata electrozii respectivi ....eu sunt de parere ca o sa-i treaca daca vei face aceasta operatiune.

Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Carmen, am citit de cei 2 electrozi asa n mare ..dar par chiar f curati...doar am spalat tot vasu de expansiune dupa operatiunea " schimbat termostat" ..o sa i frec cu un metal ceva .. sunt curios sa vad maine..nasol pe intuneric la ora 5 dimi sa faci ceva :P ..in Anglia a nins...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

,,gasesc eu pana la urma unde i buba fii linistita" : ai gasit rezolvarea si la alte probleme Caline, nu imi vine a crede ca 2 ,,sarme" sa fie calcaiul lui Ahile pentru tine.... :lol: chiar daca vremea nu este de partea ta....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vazi ca de multe electrozii au calcar pe ei, si chiar daca pui sarme intre ei s-ar putea sa nu faca contact , ca treaba sa fie sigura curatai un pic cu o bucata de lemn de brad daca se poate si apoi fa scurt intre ei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buba mare sau nu? Azi am dat la un preten sa imi schimbe termostat (la schimbat la golfu lui 4) o defacut omu termostatu si cand surpriza era doar partea metalica restu nu...am mers putin cu masina dar nimic ...are rost sa o duc la un mecanic sau nu?Acu se ridica apa la 90

Modificat de slyminaiter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu prea inteleg ce vrei sa zici prin restul.....:) termostatul e metalic ..vrei sa spui ca nu erau garniturile puse ? Parerea mea e ca daca tot ai pierdut antigel si ai desfacut mai bine l ai fi schimbat , un mecanic probabil ca o sa constate la fel ..mai mult ce poate sa faca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am mai gasit restul de termostat am gasit doar inelul .,,restul nimic(arc si celelalte parti).Am luat termostat nou si merge acum temperatura dar intrebarea mea este unde s`au dust restul de piese din termostatul vechi? (nu stiu daca a fost asa sau au disparut prin motor)

Modificat de slyminaiter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e undeva in motor, e in radiator, ca nu trece de el nici o piesa mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!