Jump to content

Indicatorul lichid de racire nu mai sta la 90


cretu_dan
 Share

Postare recomandată

Pentru ca citind vreo 2 topic-uri despre probl .. am ajuns la concluzia ca nu ar fi termostatul de vina ..ci senzorul cumulat cu un consum mai mare zic eu ..se poate sa fie si termostatul , n am cum sa verific nu? Si atunci am ales varianta cea mai usoara sa inloc senzorul primul .

Modificat de Glacius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

amandoua solutiile sunt usoare si costa aproximativ la fel..... in Romania - in jurul la 120 lei OEM temostatul, tot asa si G62-ul

Daca nu ai VCDS, e ca si cum dai cu banul....

Cand acul de la temperatura lichidului de racire, ajunge pe la 70-80 grade - verifica daca furtunul gros de la radiator, e cald. Daca da, atunci inseamna ca termostatul nu inchide suficient - deci, el e de vina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci acel furtun ar trebui sa fie rece in conditii normale , ok o sa verific.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, rece rece, nu prea.... ca se mai incalzeste de la caldurica din compartimentul motor... dar ai sa simti diferenta intre un furtun prin care circula apa calda - sa zicem 60-70 de grade si care nu....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furutnul cu nr 16 din schema aceasta banuiesc ca trebuie sa pun mana pe el nu? Sau e altul? Nu mi e clar cum are loc circuitul de asta intreb.

1 - Connector

2 - Coolant hose, upper

3 - To heater core

4 - From heater core

5 - To connector in coolant hose, upper

6 - Engine Coolant Temperature (ECT) Sensor (G62) Blue in color

7 - Bracket

8 - O-ring

9 - Connector (Always replace)

10 - Bolt: 10 Nm (7 ft lb)

11 - Coolant line

12 - To radiator, upper part

13 - O-ring (Always replace)

14 - To expansion tank, lower part

15 - Bolt - 15 Nm (11 ft lb)

16 - From radiator, lower part

17 - Coolant thermostat

18 - Oil cooler

19 - Coolant or Water-pump

20 - Cooler For EGR

21 - To expansion tank, upper

post-112151-0-95419700-1349944392_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, 16-le. Apa nu trebuie sa circule pe el, pana nu deschide termostatul. Daca acesta e defect, nu mai inchide cum trebuie si lasa apa sa treaca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna schema asta, intr o functionare normala antigelul din borcan ajunge in gaurile chuiuloasei la motorul incalzit care odata ce a incalzit apa la 87 de grade termostatul deschide si apa calda din motor merge in radiator unde este racita prin actiunea elicei etc si apoi apa putin mai rece isi reia cursul , daca termostatul e deschis tot timpul apa calduta din motor curge continuu in radiator si nu apuca sa aiba 90 de grade..temp optima a apei din interiorul motorului . Nu mi prea dau seama senzorul la motor can intra in schema , el furnizand la ECU valori ale temperat apei ? Incercam sa inteleg procesul :) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G62 - trimite informatii catre ECU si ceasuri - in functie de asta, injecteaza cantitatea necesara de carburant.

Ai inteles perfect.... mai putin cu antigelul din borcan... pe ala nu prea-l plimba....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa fac si o poza sa fiu sigur ca e furtunu care trebuie , furtunu ala care vin din motor in continuarea termostatului asa ardea de nu puteam sa tin mana pe el, temperatura era undeva la mijloc intre 45 si 90 de grade..un 70 as zice..asa arata in masina. Sa inteleg ca e termostatul, hmm dificil de ajuns la el, nush cum e la alte masini dar am electromotorul deasupra lui sau ce o fi. Termostat cumpar atunci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Termostatul nu mai inchide cum trebuie.... altul - recomand sa iti cumperi OEM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun atunci, sunt curios de pret aici fata de Ro :) . Pun 2 poze ca info ( furtunu pe care tin mana ardea) , sincer nu am gasit un topic aici cum sa schimb termostatul la motorul ASV care l am eu ..am gasit in alt loc insa si pare ok.. vreau doar sa intreb daca magaoaia aia mare care e deasupra ar trebui data jos sau se poate lucra pe dedesubt ca in acest tutorial. Sper sa aflu robinetu de scurgere, ar trebui sa fie in stanga dedesubt cum te uiti la masina nu?

Bun Linkul cu tutorial pentru schimbat termostat : http://www.myturbodi...-TDI-engine.htm

post-112151-0-08951000-1349956103_thumb.

post-112151-0-25745700-1349956106_thumb.

Modificat de Glacius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

magaoaia - pompa de injectie - ramane pe pozitie.... nu ai treaba cu ea.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prietene, tu chiar nu citesti nimic pe acest forum, primesti mura-n gura si tot nu citesti nimic? am scris si cat a costat termostatul printre altele

scuza-ma ,dar :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar " prietene " eu locuiesc in Anglia unde pretul la un amarat de O -ring e 20 lire.. prietene.. ce pret ai tu n romania ..e treaba ta, aici difera..alt salar.alte preturi nu doar la manopera care e 50 lire ora..ci si la piese....ca sa nu mai zic ca multe din brand urile din tara aici nu sunt . Cel mai ieftin senzor g62 e 20 lire aici iar termostatul e 30 lire.

Modificat de Glacius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu ti-am cum poti sa afli care e problema, asta e problema ta cum ai sa o rezolvi.

pretul de 30 de lire e exact ca in romania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat termostatul, am dat si o tura prin oras si mai taricel un pic timp de 15-20 min, a ajuns apa la 90 de grade , si furtunul acela gros nu era cald, nu stiu la ce temp deschide termostatul respectiv ..caci pe el am uitat sa ma uit, o sa l google un pic. Am completat cu antiglel avand un furtun de pe retea scos mai sus sa ia aer cand am pus antigel inapoi, apoi dupa 1h i am dat o cheie si un pic a mai scazut am completat si e oke. Termostatul a fost de vina intradevar se pare, va multumesc pentru sfaturi. Trebuie sa urmaresc cand deschide ( cel vechi original la 87 grade intradevar) ..la 1 mom dat m am speriat chiar dupa ce pusesem antigelul si i am dat cheie ca mi au pornit fan urile la radiator..ma gandeam ce naiba ca doar e rece motorul ..apoi am realizat ca aveam setat sa dea caldura in masina :)) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

altfel, daca in oras ajunge la 90 de grade, dar in afara scade.... e termostatul 100%

Eram sigur ca el este.... felicitari ca ti-ai mai rezolvat inca o problema. Incet, incet, o pui la punct.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un aspect vroiam sa intreb, am ajuns cu masina in parcare ..apa la 90 de grade am lasat o la relanti 5 min si incet a inceput sa scada temp apei ajungand la 70-75 de grade.. e normal? nu ar fi trebuit sa ramana la 90 atata timp cat motorul era inca mergand..sau in mers se mentine la 90 iar la relanti scade temp cu 10-15 grade?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la temperaturile de acum, nu e normal..... la temperaturi scazute, sub 0 grade, e normal la un motor diesel

depinde cat ai mers cu ea, inainte sa o lasi la relanti. Daca acul abia ajunsese la 90 de grade, pe ceas.... in realitate aveai in jurul la 80 de grade,,,, poate un pic peste. Daca la tine sunt 5 grade si ai lasat masina mai mult la relanti, e posibil.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu erau 5 grade afara , 10 as zice , si acul era la 90 de grade de 5 min venind acasa , o sa vad maine cand merg la lucru si trebuie sa stea masina la relanti cum se prezinta temperatura. Tare mi e sa nu fie si senzorul dus..cu toate ca n as zice..a indicat corect temperatura si a crescut oke. Acel termostat mai mult decat sa l pui la loc ca si cum a fost celalalt , garnitura si apoi partea aceea pe el ma gandesc ca n ai ce sa mai faci , lichidul l am completat si e intre min si max , in mers ar fi trebuit sa elimine eventualul aer ramas pe instalatie .. in rest nu stiu ce sa zic.

Daca mi ajunge acul la temp de 90 grade si apoi dupa 10 min e la 80 de grade chiar daca motorul a mers intre timp , pot sa banuiesc senzorul G2/G62 ?

Am verificat la First Line pe site si deschide la 88 grade termostatul, ori la mine ajunsese azi la 90 de grade acul si furtunul gros era rece, nu ar fi trebuit sa fie cald? o sa ma uit is maine..ori nu mi indica bine n bord ..ori nu deschide . :sly:

Modificat de Glacius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca acul abia ajunsese la 90 de grade, pe ceas.... in realitate aveai in jurul la 80 de grade,,,, poate un pic peste

asta ai citit-o ? tu ai acul pe ceas la 90 de grade.... si in realitate, lichidul de racire poate avea 80 si ceva de grade....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e frig afara si mergi la drum lung (temperatura exterior in jur de 10 grade)e normal ca acul sa nu stea la 90 de grade?imi statea aproape de 90.Cum afara e mai mult de 15-16 grade cum sta acul nemiscat la 90 de grade.Asta iarna foarte rar am gasit acul la 90 de grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricat de frig ar fi cand motorul ajunge la 90 de grade si merge parerea mea e ca acolo ar trebui sa ramana deoarece motorul ala genereaza caldura in continuare si o sustine, 4 masini( 2 benzina, 2 diesel) am avut pana acum si la toate odata ajuns la 90 de grade chiar si in romania la -15 acu statea la 90 de grade, cu mentiunea ca benzinarele ajungeau mai repede la temp dorita.

Cat despre skoda ce o am acu e bine prietenii mei, a ajuns dimineata la 90 de grade temp avand in vedere ca erau afara 3 grade , masina timp de 1h mai mult la relanti a stat fiind distribuitor, am verificat si furtunul ce vine dupa termostat de la motor era cald la 1 mom dat , deci intradevar a deschis la 88 grade , apoi am plecat la drum putin mai lung ..temp a ramas in bord tot la 90 dar cand am verificat in parcare acasa furtunul era rece ..probabil termostatul la drum lung a inchis ( la relanti a deschis) . Aveti o bere de la mine :) .

post-112151-0-68774900-1350284301_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Glacius... nu mai incepe iar, cu parerea ta.....

1. Masoara temperatura cu VCDS-ul, dupa care compar-o cu ce vezi pe ceas.

2. Masoara temperatura pe Engine si pe Instruments - dupa care tragi o concluzie - daca sunt diferente mari, atunci senzorul e de vina.

3. Diesel-ul, este un motor cu randament mai mare decat motorul Otto - benzina - drept urmare, pierderea de caldura este mai mica.... deci nu se regaseste mai putin in incalzirea lichidului de racire.

Astfel, la - 15 grade, la un motor diesel care are 90 de grade (pe ceas), lasat la relanti 15-30 min.... o sa ii scada temperatura... ca nu are din ce sa isi mentina caldura. Si asta nu-i parerea mea, ci ce se intampla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!