Jump to content

Indicatorul lichid de racire nu mai sta la 90


cretu_dan
 Share

Postare recomandată

Nu ma intereseaza cu minic cum sta ceasurile , eu vreau ca atunci cand temperatura a ajuns la o valoare maxima, acolo sa intepenesca, ( spre exemplu acum la mine daca pornesc caldura la maxim vantilatie , scade temp la bor cu 2 liniute in mers , daca mai stau si pe loc e grav de tot , ajunge aproape de liniutele de minim ).

De schimbat am optat ptr doua modele pe care le-am inlocuit la intervale de 1 respectiv 2 ani .

Primul l-am cumparat pe original, a functionat fara probleme 2 ani dupa care nu mai inchidea de loc, cel de-al doilea a fost bethr, care l-am scos ieri din motivele evocate mai sus .

post-16436-0-95632200-1417779017_thumb.j

post-16436-0-47606500-1417779035_thumb.j

post-16436-0-07124300-1417779048_thumb.j

post-16436-0-17010200-1417779061_thumb.j

post-16436-0-52036300-1417779085_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@florin.

Nu ai inteles ca termosratul nu iti tine temp.de 90ºin "circuitul mic", de aici ai si fluctuatia pe indicatorul de temperatura(in cazul de fata cand dai drumul la ventilatoare apa/antigelul e racit cu rapiditate pt.ca sufla/trece aerul prin radiatorul de caldura care e plin cu apa).

Cauta un termostat bun si inainte de al monta pune l intr un ibric cu apa pe aragaz, in momentul in care apa incepe sa"faca bule"pe marginea ibricului temp.ei e de aprox 90º, atunci termostatul trebuie sa inceapa sa deschida(depinde de care ai la 83ºsau la 87º.

Poate o sa radeti dar...eu asa le controlez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, e ok si asa....

 

florin - un raspuns era pt tine.... altul, stateam la taclale cu rom.... 

 

hai, la curatat ghetutele..... sa vedem ce primim.....  :winter:   :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma duc sa spal ghetutele poate primesc un termostat :icon_rendeer: :icon_bounce: :icon_bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.Azi am dat cu spray de contacte si m-am uitat la cablaj,pare ok.O sa vad daca mai face figuri in perioada următoare.La Multi ANI! cei cei cu numele de Nicolae!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am luat un golf 1.4 16v la care apa nu se ridica la 90 nici dupa 100km parcursi ! Sta undeva la 80/85 grade! E defect termostatul sau senzorul temp. ? Urmeaza sa-i fac RAR-ul , imi va afecta problema asta la noxe??? Din cate stiu acolo motorul trebuie sa fie perfect incalzit cu apa la 90 ! Ms

Modificat de mike2402
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi Florin ... nu cred ca am timp sa il schimb pana fac RAR-ul ...crezi ca imi va afecta la testul emisiilor de noxe ? Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut la toata lumea.Azi am facut un drum scurt si vad ca nu mai face figuri indicatorul de temperatura antigel.Am sa il monitorizez.Colegul cu noxele(Rar)te sfătuiesc sa sufli filtul de aer,motorina sau venzina de cea mai buna calitate,si într-adevăr motorul bine încălzit ca aia de la rar îi doare in cot o tureaza sa vada daca sare pistoaneleprin capota,nu ii interesează de masina,nidtr Dobitoci,pe bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut. Am aceeasi problema cu apa, nu trece de 80. Ideea e ca ieri am schimbat distributia si daca tot am zis ca umbla pe acolo am schimbat termostatul(behr) si senzorul de temperatura(febi)+ antigel nou, pompa si toate cele. De ce nu urca la 90 cu toate astea schimbate? Ce as mai putea schimba? Mentionez ca am facut o scanare cu vag si nu da nicio eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 Senzor temperatura defect,sunt cazuri cand si senzorul nou este defect,am vazut un caz cu senzor original care era defect din fabricatie si apa ajungea destul de greu la maxim 80 grade.

2 Flansa termostatului compromisa (ai schimbat si flansa termostatului?)

 

De regula daca flansa este compromisa sau sparta termostatul ramane blocat si fierbe apa...DAR teoretic exista si posibilitatea ca efectul sa fie invers si termostatul sa nu lucreze corect datorita bucatilor de flansa care blocheaza elementele termostatului.

post-64586-0-19453800-1418980669_thumb.j

Modificat de GABIVVX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

+ ca o flansa mai mult de 20 lei nu costa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Flansa nu am schimbat-o. Imi aduc aminte ca s-a rupt surubul de jos al flansei, ramanand jumatate in motor (sper ca exprimarea e corecta). A zis ca timp pe acolo s-a pierdut antigel si l-a mancat(pe surub). Daca iau eu flansa si umblu acolo se pierde antigel? sau golesc mai intai tot radiatorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incet incet imi fac prezenta in toate topicurile, din pacate cu probleme. Am avut ventilatorul de la radiator (cel mare) ars, am mers asa cu el aproximativ o luna (mergea cel de la clima non stop din cate am observat, iar acul statea fix la 90grade indiferent de cat de mult mergeam cu masina) iar dupa ce l-am schimbat indicatorul nu mai urca la 90 grade, sta undeva la 80-85 (prima linie de sub 90, sau intre 90 si linia de sub). Am mers ~20km pe autostrada si pt un moment am vazut acul pe 90 grade, imediat ce am iesit de pe autostrada acul a revenit la ~80-85grade.

Din cate am vazut, "mecanicul" l-a schimbat pe deasupra, s-a chinuit el acolo ceva vreme pana l-a schimbat (personal as fi ridicat masina, dat scutul jos etc, ) Ma intreb acum daca e posibil sa fi "miscat" ceva de la locul lui , in incercarea de a-si face loc catre suruburile si mufa ventilatorului. Mi se pare cam ciudat ca inainte, chiar si cu ventilatorul ars nu am avut problema asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici la mine nu sta fix pe 90, ci o idee mai jos, dar nu ajunge la urmatoare gradatie. Motorul se incalzeste repede.

Sa imi fac griji ca am termostatul defect? Senzorul de temperatura e schimbat.

Ce probleme pot aparea daca circuli cu termostatul pe deschis o vreme?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca inainte iti arata bine mai bine este sa probezi un termostat.

Eu am schimbat vreo 3 senzori pana am ajuns sa pun si Hella dar nici cu asta nu mai sta pe 90.La magazin mi-au zis ca doar cu original indica corect.Cel vechi imi arata bine dar imi cauza o pornire lunga la cald.

Acu e mult mai bine,si incep sa ma obisnuiesc cu indicatorul care sta doar la jumatate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de regula senzorii care indica mai putin fata de realitate...ajuta la pornirea pe timp de vara.

2 senzori originali noi nouti:

*primul indica bine si corect dar masina porneste la a 2 -a cheie vara.

* celalalt arata maxim 75-80 grade,ajunge la 90 grade dupa ce turezi motorul 10 minute pe loc si pornesc ventilatoarele, dar daca pleci cu masina in trafic scade imediat la 75,dar masina porneste vara la sfert de sfert de cheie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut, legat de martorul de apa/antigel : am avut o ff mare problema cand am achizitionat masina (mk4 1.6) pentru ca nu se ridica acul la apa in bord iar in permanenta martorul de apa rosu era aprins ... cel care mi-a vandut masina mi-a spus ca nu e nici o problema ca e de la un senzor... nu ma pricep asa ca am mers pe mana lui... dupa nenumarate vizite la diferite service uri, sonde schimbate etc acul tot nu se ridica ... cand am schimbat antigelul complet martorul apa din bord nu se mai aprindea, a venit frigul dur si am observat ca nu am caldura, s-a ajuns la ideea de a schimba termonstatul, cand au desfacut baietii ce credeti ? nu aveam termonstat deloc, am pus termonstatul, antigel, caldura ca in desert, acul din bord se ridica insa nu ajunge la 90, la finalul celor 4 liniute sta, martorul de apa nu se aprindea... acum cu gerul si mai intetit observ cand pornesc masina ca se aprinde martorul de apa clipeste cu rosu fiind, daca opresc si pornesc din nou masina nu mai apare, aveti idee despre ce poate fi vorba? Scuzati ca v-am plictisit cu atata scris. Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

curata senzorul din vasul de expansiune (cele 2 lamele) cu o periuta de dinti cu cu un spray sau ceva degresant,dupa ce in prealabil ai curatat mufa care intra in vas.

Daca poti da vasul jos sa-l cureti total este si mai bine.

post-64586-0-52605400-1420274818_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrian.silviu27

Din ceea ce am citit la postarile anterioare se pare ca si la mine este defect termostatul,am mers cu masina 45 km (vw bora 1.9TDI) iar apa era undeva la 45 grade..am crezut ca de vina este frigul de afara (-15 grade)..intrebarea mea este:In timp ce conduci,in cate minute sau km trebuie sa ajunga apa la 90 de grade?

Mentionez ca la un motor diesel!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

un termostat bun trebuie să "ridice" apa la 90° în 8-10km mers continuu.

iar în cazul tău termostatul este blocat de deschis, sau deschide prea devreme, ceea ce este înlocuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La schimbarea termostatului este recomandat sa se schimbe si altceva? Vreun soclu, suport, garnitura, etc. ?

 

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da garnitura -oringul daca termostatul a venit si cu oring,daca nu il pui pe cel vechi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!