Jump to content

Indicatorul lichid de racire nu mai sta la 90


cretu_dan
 Share

Postare recomandată

am uitat sa mentionez un detaliu destul de important, cred eu, carcasa aceea de plastic a termostatului (care era "mancata" tot in interior) am inlocuit-o cu una de pe un motor de 1,4 16v.........poate ca problema mea sa vina de acolo?......motoarele de 1,4 sunt tinute mai reci? la cate grade deschide cel de 1,4? sensorul de temperatura lichid vine in prima gaura nu in cea de a doua cum vine la 1,6. Pozitionarea senzorului de temperatura lichid la 1,4 este exemplificata in poza......

post-61370-0-22726700-1382099453_thumb.j

Modificat de slasher
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mutat si senzorul lichid racire in cealaltă gaură ai aceeaşi treaba practic acul sta exact la 87 grade pe bord

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zi-mi si mie cum iti dai seama ca e 87? la mine la temp aia sta fix pe mijloc, la 90.uita-te pe vag-com. Oricum, 87 cred ca e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in urma cu cateva posturi am expus o problemuta care nu prea am reusit sa-i dau de cap.....am schimbat corpul, in care vine termostatul (cel vechi era tot mancat) si termostatul iar apa tot nu sta la 90 grade. Am pus pana la urma termostat OE (cel vechi era BEHR, care l-am cumparat tot nou) si se intampla in felul urmator: apa urca la 90 grade si cum pornesc ventilatoarele scade pana pe la 70 grade dupa care daca merg in continuare cu greu urca la 90.........daca ajunge iar la 90 grade pornesc ventilatoarele si scade din nou. In concluzie nu prea stiu ce sa-i mai fac, daca a mai patit cineva asa ceva rog sa posteze aici.

   

   Problema este foarte simpla (probabil). Banuiesc ca din corpul vechi care era mancat, au sarit aschii de plastic care au intrat in circuit. Ai pus un corp nou. Termostatul s-a deschis. Un rest de plastic s-a blocat in termostatul deschis. Termostatul nu se mai poate inchide. Desfa flansa termostatului care este prinsa in 2 holzsuruburi si scoate aschia prinsa in termostat. Pune la loc cu grija si vezi sa nu stea stramb si sa nu strangi holzsuruburile prea tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos termostatulde cel putin 3 ori si nu este niciun rest.....acul de pe ceas sta exact la mijlocul distantei dintre 90 si gradatia unde teoretic este 80.Cumva sunt mutumit ca sta teapan acolo, cade un pic acul atunci cand pornesc ventilatoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, eu am vag-com 4.11...oare as putea sa fac vreo verificare legat de indicatorul de racire astfel incat sa imi dau seama  ca e problema cu termostatul sau cu senzorul G62?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi temp afisate in blocurile de masura, pe Engine si pe 17- Instrument cluster

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc tutuor pentru sfaturi, am rezolvat problemuta........era pana la urma senzorul G2/G62, senzorul temperatura antigel......a fost schimbat anul trecut cu unul OE si nu mi-am imaginat ca ar putea sa fie terminat deja si de asta refuzam sa cred ca problema este de la el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cele din urma mi-am schimbat intial senzorul G62 (marca FACET)  dar se pare ca problema tot la termostat a fost...asa ca dupa ce am schimbat termostatul (al 3-lea in 12 luni, primele 2 BEHR si acum WAHLER) temperatura e indicata ok...

am facut si un test cu vag-com ul si apare doar o mica diferenta intre temp citita pe instruments (85 grade)  fata de cea de pe engine (90 grade)  ~ 5 grade...

multumesc de sfaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

peste tot, incercam sa va atragem atentia asupra senzorilor de masurare a temp lichidului de racire - G62 - care nu sunt OEM.... recomandam mereu pe cei OEM sau OE - Hella.... deoarece restul nu isi fac treaba cum trebuie, nu sunt fiabili, etc...

 

la anul, din pacate, o sa il schimbi iar......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara!Vreau sa spun si eu povestea mea:Am un VW polo 1.0 motor auc benzina.Si acul de temperatura se ridica la 90 grade,

dar in timpul mersului brusc scadea la 0.Am facut un test si mi-a dat senzorulG2 (ala verde)ca ar fi intermitent or short to plus.

Am schimbat am sters erorile si acum e ok pe test,dar in schimb acul urca aproape de 90 de grade ,dar daca cobor pe o panta

sau ma duc normal el scade la 70 grade .dupa care daca sta masina iar urca incet la 90 sau daca dau drumul la caldura iar scade la 70 si in timpul mersului.Am citi pe forum ca ar fi termostatul.

Am doua furtunase groase unul sus acela este cald dupa aprox 4-5 minute cand sta masina,iar ala de sus unde ar fi termostatul

acela este rece.

Pe test in istrument indica 78 grade cand pe acul de labord sunt 90 si pe engine indica aprox 76 grade.

Ce parere aveti ce poate fi?Va multumesc

Modificat de attilaaa0
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

din pacate am si eu cam aceeasi problema cu acul indicator de temperatura a apei..sau Termostatul...sau altceva.si anume :

 

Scenariul este urmatorul...de vreo luna de zile am observat ca-mi ajunge destul de greu apa la 90 de grade..chiar si pe timp de vara si mers in oras, dar totusi n-am bagat in seamna deoarece  atunci cand ajungea la 90 de grade apa(in oras) intepenea acolo. Ehh problema se schimba cand merg in afara orasului..daca plec din fata blocului/casei la drum lung...fara sa traversez orasul ca apa sa ajunga la 90 de grade...ea la drum intins NICIODATA nu-mi ajunge la 90 ...decat daca stationez unpic 1-2 min, apoi la plecatul de pe loc ..vazand cu ochii scadea pana la 70-80 de grade...am spus eu..ca poate merg prea incet(prea PUTIN TURAT)..pot sa spun ca am mers si cu 200Km\h timp de 2-3 minute..si temperatura apei tot nu crestea..nici daca mergeam cu 120, o ora...,,

Drept urmare am fost la reprezentanta le-am explicat...si baietii mi-au schimbat termostatul..tot cu unul OEM...Am plecat bine mersii de la reprezentanta..bineinteles prin oras totul perfect apa la 90 de grade...dar in weekend la drum intins..acelasi scenariu ca mai sus :|:|   am zis ca innebunesc ~X( ..

La ce m-am gandit eu..este posibil sa fie termostatul defect din frabrica ?? sau pur si simplu sa nu fie de la termostat si sa fie alta "buba".

Va multumesc mult de ajutor !

Modificat de s3r61u
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara Al Bundy

!daca este termostatul de ce nu se vedea acesta variatie cu senzorul vechi?Cu acela acul statea la 90 grade lipit.Bineinteles cand s-a incalzit motorul. Doar ca pica la 0 din cand in cand.Este posibil sa fie termostatul defect in sensul ca deschide mai repede decat este indicat pe el?

Ce marci recomandat?

Va multumesc

Modificat de attilaaa0
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna seara!revin cu problema mea.si va spun ca la noi se gasesc piese "stift"

Am mers si am cumparat un alt senzor din dezmembrari si asta e chiar original.Inainte am luat unul original de

la o firma cu 120Ron.Care s-a dovedit a fi un stift.Si firma nu garanteaza doar daca e montat de firma autorizata RAR.Aceste senzori se pot masura cu ohm metru.Am observat ca cele din dezmembrari care sunt de marca ELTH au valori asemanatoare la masurare la aceeasi temperatura intre punctele A si B respectiv C si D.Dar cel asa zis original tot marca ELTH din magazin avea valori diferite (ex:originalul are 1Kohm intre A siB

iar asa zis original are 1,6Kohm.Deci am luat cel din dezmembrari.

Am montat ,am sters eroarea din Vagcom. si eroarea Nu mai apare.Acul cum sta  la 90grade.si stabil,

nu mai variaza si ajunge aprox dupa 2 km.Dar am masurat cu vag temperatura din Engine care este de 78grade. Si in Instruments este de 75 grade .Este normal?Eu stiam ca ar trebui sa fie 87 grade.

Modificat de attilaaa0
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 grade diferanta e acceptabil, insa 78, nu. Lasa masina la relanti sivezi daca creste temperatura si se incalzeste radiatorul inainte de a ajunge la temp de 89-90.. daca da, porneste cu masina la drum, daca scade la 78, e dus termostatul, asa am constatat la mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna!Nu m-ati inteles.Pe indicatorul de la bord arata 90 grade si cu motorul in relanti si cand ma duc cu ea si este stabil .dar in momentul cand s-a incalzit motorul si a ajuns acest indicator la 90 grade eu am pus vag comu si am masurat si in engine si acolo era numai 78grade.cum se poate asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu ca intre 80-100 de grade acul sta la 90 pe bord. Asa ca, s-ar putea sa fie normal. :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU doar s-ar putea, ci este normal. Intre 75 si 105 asa arata.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc tuturor!Asta inseamna ca nu trebuie sa-mi fac griji ca se uzeaza motorul ?

Cu alte cuvinte sa nu-mi schimb termostatul?

Si inca ceva  :vara ventilatorul se cupleaza foarte rar E bine sau rau?

Va multumesc si astept pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incalzeste bine motorul si vezi cat arata - daca ajunge in jurul la 90 de grade pe VCDS - pana, ca o sa deschida termostatul, este ok.

 

daca indiferent cat mergi cu ea, temp e sub 80 grade, atunci trebuie inlocuit termostatul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

cu problema mea expusa mai sus...inca nu stie nimeni nimik ce poate fi ? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu la Golf 5 cum e, dar la Golf 4 mai sunt problematice flansa termostatului si senzorul de temperatura. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este ca trebuie schimbate toate impreuna, flansa, senzor si termostat, costurile nefiind exagerate

merita pentru o functionare corecta. Daca indica sub 90 Celsius sigur se modifica regimul si calculatorul va

trebui sa dea mai mult combustibil.

 

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! am observat in seara asta cand ma intorceam spre casa ca imi oscila indicatorul lichidului de racire. ce poate fi? senzorul, termostatul. Incalzirea era pornita, afara erau 4 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!