Jump to content

Indicatorul lichid de racire nu mai sta la 90


cretu_dan
 Share

Postare recomandată

Buna La mine sa rezolvat prin schimbarea termostatului care a ramas pe intredeschis :icon_thumleft:

Modificat de dexflorin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut verificarea cu vag si nimic nici o eroare am facut si ouput test din instrumente si e ok  .temperatura urca la 90 numai stand pe loc (la rlanti ceva mai greu dar turata la 2500 urca la 90 in cateva minute si se mentine)cu plec si incep rularea incepe sa scada. Astazi dau termostatul jos sa vad daca e blocat pe deschis .O sa revin mai tarziu cu informatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.... sau nu inchide complet......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am dat jos termostatul dar nu mi-am dat seama daca era pe deschis sau inchis l-am montat la loc am dat o tura cu masina aceias poveste si am mai obsevat ceva imediat ce am oprit motorul m-am uitat in vasul de expansiune( sa verific daca e nevoie de completare ) se formase o spuma alba ca de detergent care s-a dispersat intr-un minut nu stiu din ce cauza.Oricum maine schimb termostatu si o sa revin sa spun cum a iesit 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a aerisit circuitul, e normal, ma refer la bule.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am revenit cu deznodamantul era termostatul astazi l-am inlocuit cu unul BEHR totul a revenit la normal. Multumesc tuturor pentru sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut...cam in cat timp ar trebui sa urce acul la 90 de grade la un mers in oras (treapta 2 si 3)?anul asta am schimbat de 2 ori termostatul Behr...insa zilele astea am observat ca dupa vreo 10-15 min acul tot pe la 75 de grade sta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Flansa termostatului ai schimbat-o?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la un service mi am schimbat...flanseta e inclusa in termostat cand il cumperi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e inclusa in termostat. Asa arata si de obicei se sparge bucatica aia verticala in care impinge tija de la termostat.

Si eu am schimbat aiurea un termostat din cauza flansei sparte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

temperatura a urcat la 90 in maxim 10 min afara fiind 5grade.Eu nu am schimbat si flansa era ok inclusiv garnitura nu curge .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

robotelu, la diesel flansa nu are rolul de a apasa termostatul, doar de a-l tine in pozitie cat timp il montezi. daca nu se rup alea 2 tije ce-l tin, se poate refolosi, doar garnitura ar trebui schimbata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gabi tu ai benzina poate la diesel urca in mai mult timp?!...si azi cred ca am circulat vreo 15 minute (afara >15 grade) dar acul abia a urcat la 75-80 de grade...oare sa incerc sa schimb si G62?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai 90 cai probabil ai ALH, ca mine. Daca bujiile de incalzire a lichidului si termostatul sunt ok - in 10 minute de mers prin oras (la temperaturi ext in jur de 5 grade) ajunge la 90 (pe bord). Iar aer cald incepe sa bage in primele 2 minute de la pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 5 grade inca nu pornesc bujiile alea, enervant de-a dreptul. Stiu ca au fost 4.5 intr-o dimineata si nu mergeau.

cam asa, in 15 minute ajunge si la mine in conditiile astea, mai ales daca si merg relaxat. Termostatul e schimbat anul trecut cu unul original si sta la 90 pe vag-com.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am testat sa vad cand pornesc exact - ce pot sa spun este ca indiferent de temperatura de afara (si sub 0 grade) in aprox 2km (chiar si pe trafic lejer, noaptea) incepe sa iasa aer cald pe prize, si acul se misca deja cu putin peste gradatia de 50.

In 4.5 km (iarasi indiferent de trafic) ajunge la 90 de grade - cand afara sunt peste 0 grade, cand sunt temperaturi negative cam cu o [cenzurat] sub.

 

Pot spune atat de exact pentru ca am observat in decurs de un an aproape comportamentul masinii pe un traseu pe care il fac foarte des la diferite ore.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta asa e, daca temp scade (nu stiu exact pana unde, poate 4 grade) si pornesc bujiile da, asa e...daca nu, nici nu se misca acul decat poate insesizabul daca e putin trafic am sansa sa se miste , cel putin la mine, iar termostatul garantat e bun. in 2 km cu bujii ajuge pe la 70, chiar 90 daca o si curat de zapada, fara, nici bujii nu se clinteste.

De aia zic, la -5 grade sigur se incalzeste mai rapid decat la 5, pt ca -5 este ajutat de acele 3 bujii.

 

PS: asta fara aeroterma pornita, daca o pornesc, pot sa uit ca acul ala se va clinti vre-odata :))

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce am spus mai sus este cu climatronicul pe 20 de grade, ventilatia pe tr 2 (din 7 sau cate are). Climatronicul e ceva mai destept decat aeroterma normala, nu baga vant ca animalu' daca motorul este rece, si nu raceste aiurea motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

Am si eu o problema cu Golf-ul meu Alh se incalzeste foarte greu, mai ales acum in perioada rece, termostatul este nou si probat tine bine, din cate am observat nu am tensiune la bujiile de preincalzirea apei, daca ma poate ajuta cineva cu o schema electrica a acestora, cum se alimenteaza, ce relee sunt in circuit care le cupleaza.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ele sunt cuplate de releele din cutiuta neagra care e agatata pe caroserie, in fata pompei de servofrana. nu ai cum sa o ratezi, e destul de mare.

la temperatura asta ele nu culpleaza inca, cel putin nici la mine, anul tercut mergeau, insa nu am notat exact de la ce temp, cert e ca era ger.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in urma cu cateva posturi am expus o problemuta care nu prea am reusit sa-i dau de cap.....am schimbat corpul, in care vine termostatul (cel vechi era tot mancat) si termostatul iar apa tot nu sta la 90 grade. Am pus pana la urma termostat OE (cel vechi era BEHR, care l-am cumparat tot nou) si se intampla in felul urmator: apa urca la 90 grade si cum pornesc ventilatoarele scade pana pe la 70 grade dupa care daca merg in continuare cu greu urca la 90.........daca ajunge iar la 90 grade pornesc ventilatoarele si scade din nou. In concluzie nu prea stiu ce sa-i mai fac, daca a mai patit cineva asa ceva rog sa posteze aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

esti sigur ca senzorul de temp sau bordul sunt OK? Eu as fi masurat senzorul de temp. in prima faza.

Behr e o firma foarte serioasa multe piese vin si pe OE de la Behr.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzor temperatura antigel OE schimbat anu trecut, ceasurile au fost verificate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!