Jump to content

Merita o masina noua


Golfer
 Share

Postare recomandată

Daca nu ai cont nu te intereseaza de ei cum poti alege intre un pegeaut? :)

Trebuia intai sa ai, sa te pricepi, sa iti pese si apoi erai obiectiv...asa doar faci comparatii cu povesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda si eu am 120.000 km, am cumparat-o la 84.000, asta inseamna o medie de 21.000km/an. Masina a fost cumparata de noua in Romania (de catre primul proprietar, nu de catre mine). In alti 4 ani am reusit sa parcurg o medie de 9.000km/an, nu cred ca sunt unicat. De exemplu in luna februarie am parcurs 330 km, strict la serviciu si acasa + putina invarteala prin oras. Dar in acesti 4 ani nu am investit nimic in masina, am schimbat doar actuatorul (desi nu era neaparat necesar) si in rest nimic, nici macar bucse. Cred ca nici nu trebuie sa va spun ca masina merge ca noua (10/10) si arata aproape ca noua (ca sa fiu exigent, 8/10).

Ca o paranteza, masina are carte service si e cumparata de aici de pe forum, de la un membru de incredere.

Asa ca si pe mine ma seaca atitudinea asta "-Din ce an e masina, 2002/2003, aaaa, poi sigur are 400.000 km".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca o vinzi asa ar trebui sa o dai, la pretul uneia cu 400k, ca e rulata prin Romania :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu zice nimeni ca nu exista si exceptii,dar nu e o regula.mai multe tepe am auzit de sh decat de masini noi.

Sa fim seriosi,nu luam masini noi,ca la banii aia e cheala domne,dar luam un sh prestigios,cu 2 ani vechime,180k km.si o consideram afacerea vietii,desi cum ai adus-o acasa,mai bagi 500-600 euroi,in distributii,filtre,uleiuri,si alte minuni.dar trebuie sa vada vecinii ca o ducem ok,ia uite cata limuzina.

Ma repet,mortii cu mortii,vii cu vii,o sa umplem pagini cu impresii,dar nimic important.totul tine de o educatie pe care vesticii o au.iar noi suntem inca departe rau.

Nu trebuie sa va suparati pe mine.

Brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Volnik ziceam ca visai frumos, indirect, la : :blah:

"Volkswagen Golf-5 1.9 TDI SPORT GT DPF PDC TEMPOMAT (AUTOHUS): 105 PS 10/2007"

Eu unul ma orientam mai mult spre cumparat de afara si intretinuta bine max 1-2 ani in Ro...

La cele pe Ro poti avea bafta de prosti sau unii care au prins idioti/hoti in reprezentanta...s-a vazut masina noua dupa 2 ani si 60k sa nu aiba filtrul de ulei neschimbat...iar ala de polen era "expirat" demult...

Culmea e ca asta am gasit...108k pe Germania si inca vreo 20k pe Ro...

Cine baga 1000e numai in audio, xenoane bunicele si folie de calitate nu prea s-a zgircit nici apropo de intretinere...

Repet, fata de multi altii am avut bafta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: Tot ii dati cu educatia...Daca iei un neamt sau un american si il pui in jungla de aici devine "roman" foarte repede. Au economie puternica ca au acumulat in trecut cu razboaie si prin forta. Cand le e pus in pericol "modul de viata" mai invadeaza o tara petroliera. Nu e nimeni mai breaz doar unii mai colerici care au adunat cu grebla ce nu era al lor. Educatie...E vorba de cati bani ai si cat esti dispus sa iei din mana altora ca sa o duci tu mai bine. Cand ai bani dai buna ziua si o duci bine iar cand nu ai te saturi si incepi sa furi si tu sa iesi la liman.

Sh sau masina noua? E o intrebare ridicola. daca ai bani iei noua daca nu iei sh si mimezi ca e noua ca sa te laude vecinul ca esti cu aia "meseriasi".

Daca e sa-mi ofere cineva o masina noua sau una sh ce aleg? Aia noua bineinteles. Daca pot face rost de un filon de bani iau noua bineinteles. Deocamdata am sh ca asta aleg.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...si nu scapi nici o ocazie sa subliniezi "masinile astea sunt mai bune ca cele noi, masina asta are 10 ani dar n-as da-o pe una noua!"; "In anii 2000 se faceau MASINI, nu ca acuma!"; "Am vazut multe masini noi cu probleme grave, asta are 350.000 de km dar nu consuma un gram de ulei" etc.

Deci e simplu:

-daca iti permiti, stai la vila, iti iei X5/A6 nou si iti faci concediul in Hawaii;

-n-ai bani, stai la bloc, parchezi "masina premium care valoreaza 1/2 din pretul unui logan dotat" in fata blocului pe trotuar si iti faci concediul la eforie nord/la bulgari/la tzara la bunici, cu gratar in curte.

Asta e realitatea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam da sharanel...nu uit nici o ocazie. Realitatea e ca daca aveam bani din frageda princie acum alegeam alta tabara. Material mai slab calitativ asta e adevarul.

Si nu mai vreau sa stau la bloc sa imi zgarie pisicile vopseaua dupa 3 saptamani si sa ma doara sufletul sau sa cada var de pe fatzada proaspat reparata direct pe black saphire-ul meu nou nout. Si nici sa dau banii la asiguratori care sa-mi umfle niste preturi enorme reparatiile si cand devin neprofitabil sa nu-mi mai schimbe un amarat de parbriz. Eh cand o sa am casa cu curte si garaj discutam altfel.

Din cauza ca am sh sunt si pe acest forum, ca trebuie sa repar sh, si nu ca sunt mare fan de capace de roti la 150 de lei bucata.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hei n-ai inteles, nu m-am referit la tine, ci am incercat sa te completez, sa duc ideea mai departe. Tu in timp ce postam ai editat si ai adaugat inca un rand :) din cauza asta nu "curge" ideea mai departe. M-am referit in general la cei care spun ca nu ar cumpara o masina noua in ruptul capului. Sa fac o analogie, pe "vremea mea" oamenii cu venituri mici fumau "Carpati", si spuneau "carpatiul e cea mai buna tigara", dar imediat ce se invarteau de niste bani ii vedeai cu kent, brusc nu mai era Carpatiul cea mai buna tigara.

of of ce spun eu si ce intelegi tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit ca se poate intelege orice. Am luat golf ca am considerat ca pe o perioada mai lunga e mai profitabil decat un logan. deci sunt sarac lipit daia cumpar vw sh decat logan nou :). Sunt satul pana peste cap de politica zambetului cu care esti manipulat sa cumperi aceeasi chestie cu alt ambalaj care in final e o mare balarie tehnologica care se cam duce dupa 5 ani de utilizare. Normal ca-mi apar "modul de viata" sa nu cad in depresie asa ca declar ca alegerea mea e cea mai tare din parcare la fel ca toata lumea.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai sa mergem sa ne culcam (fiecare la casa lui) ca altfel ne sfadim degeaba.

:flower:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si sa visam...la masinile noastre sh MULT mai bune decat unele noi care oricum nu se compara cu ale noastre pentru simplul motiv ca sunt ale noastre.

SAC!

Totusi ar trebui in paralel cu opinia, sh sau masina noua, sa ne declaram si averile si afacerile si o sa se vada clar de unde vin ideile noastre si parerile. Nu e asa de greu de dedus.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul nu inteleg despre ce vorbiti. Daca o masina noua e mai buna decat aceeasi masina dar sh? Cred ca raspunsul e simplu. Eu zic ca discutia mai interesanta este cu aceeasi suma de bani ce alegem. O masina de categorie "entry-level" dar noua, sau una mai "mid-level" dar sh. Repet, aceeasi bani, nu vorbim despre cei care isi iau S5 de la reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde cat suntem de curajosi. Unul alege confortul garantiei iar altul confortul klimatronicului. Fiecare dupa placerile si curajul sau compromisul de care e capabil. Nu avem suficiente date ca sa alegem fara riscuri pentru ca orice masina este imprevizibila. Cred ca o sa castige cei cu sh pentru ca aia cu bani nu prea au timp de discutii de genul asta ei mai bine fac bani si folosesc la altceva timpul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt nou pe forum [scuze pt scris]as vrea sa er si eu parerea intre cele 2 tipuri de motor de la vw sharan 1.9 tdi cod BVK si 2.0 tdi cod BRT care este mai bun ?AMANDOUA VIN PUSE PE SHARAN DUPA 2006

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.9 fara probleme..cele de 2 litri consuma ulei si te cam lasa injectoarele ..1.9 E CEEL MAI FIABIL SI CEEA MAI BUNA MOTORIZARE DS FACUTE DE VW ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intre o masina noua si un sh as alege sh,am avut si nou mercedes vito 2007 dar nu am fost multumit cum sunt de un vw [t5 caravelle]sh tot din celasi an.Parerea mea e ca daca o aduci cu mana ta de dincolo[germania]te costa jumatate ca ca una noua si merge la fel si cel mai rau e ca masinile noi luate de la noi sunt facute pentru romania nu e aceiasi calitate la materiale si piese ca la cele facute pentru germania.decat sa dau 34000euro pe un sharan nou mai bine dau 15-16000 cu tot cu taxa de inmatriculare pe unu din germania din 2007-2008

a incercat cineva sau asa se aude ca 2,0 tdi consuma ulei?toate motoarele cu pumpe deuse consuma ulei asta daca nu stiai indiferent ca e 1,9 sau 2,0

am mai auzit si despre t5 cu 1,9 ca e nemai pomenit de bun si ca 2,5 e cel mai prost si am facut diferenta avind din fiecare model,fac cam 300000 de km pe an si sincer nu imi mai trebuie motor de1,9 pe microbuz cit traiesc,2,5 tdi AXE174 cp e cel mai adevarat motor pentru buz

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

he,he...e mare diferenta la consumul de ulei 1.9-2.0 litri.mai ales la motorizarile vechi cum ai pomenit tu 2006..vorbeste cu cineva care are motor de 2 litri facut inainte de 2008 ;)

motorul de 2.5 e mai pretentios...distributia se face numai pe cale..dupa 200.000.km incep problemele la axele cu came si basca peste asta taxe,impozite..Acum depinde si ce vrei de la masina..daca vrei vigoana 2.5 e perfect,daca vrei ceva pe la mijloc 2.0,si daca vrei ceva sa fie mai bine la bani si cheltuieli 1.9

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

despre ce distributie vorbesti tu la 2.5 R5 ? :)

marea problema a motoarelor 2.5 R5 de pe T5 e cutia care crapa pe la 300.000km si te costa 800 euro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma gresit..ma gandeam la t4..acum am realizat ca e pe lant t5..motorul de 2.5 :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul 2.5 R5 pus pe T5 are distributie pe pinioane, nu e curea si nici lant, nu are ce sa se rupa, sunt niste roti dintate care se invart intr-un "timing case"

cum am zis mai sus, buba lor e cutia blocata pe la 300.000km, niste cuplaje pe la AC care se rup si trebuie schimbate, pompa de apa care daca nu o schimbi la timp se duc garniturile si intra apa in motor.

dar nu poti compara forta dezvoltata de motorul AXE :D 400Nm si 180cp sub pedala intr-o duba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

the_punkreas2003

In primul rand cea mai buna masina este cea pe care ti-o permiti. Degeaba iei Audi A8 2006 la aceiasi bani cu un VW Golf nou daca mai departe nu te duce buzunarul. Si cel mai mult imi plac amicii care-ti devin peste noapte contabili.

Am fost ieri pe la reprezentante sa ma uit de o masina pt un membru al familiei:

- Opel Astra modelul nou, 2.0CDTI 160CP, FULL (absolut toata lista cu optionale, inclusiv volan incalzit, trapa, navi + sonorizare Infinity, xenon adaptiv, incalzire in scaune, webasto bla bla bla) ajunge la 29.000EUR. Se aplica un discount frumusel de vreo 3500EUR, vreo 1500EUR din rable si ajungi la 24.000EUR cu TVA. Adaugi 450EUR garantie extinsa la 5 ani fara limita de km si cu 24.500EUR ai tot ce vrei si ce nu vrei.

- VW Golf 2.0TDI CR 140CP Highline cu niste optionale aruncate in plus (trapa, RNS510+Dynaudio, xenon, incalzire in scaune etc) ajunge dupa discount la 30.000EUR;

- Audi A3 2.0TDI 140CP, Ambition parca, plus xenon, navi, open sky, incalzire in scaune si alte 2-3 nimicuri costa 40.000EUR.

Pai nu mai bine iau o Astra si peste 5 ani o arunc si mai iau una noua decat sa iau un A3?

Acum sa fac o paralela intre masini diferite la acelasi buget. Reiau exemplul cu A8 3.0TDI quattro 2006 vs VW Golf 2.0TDI Highline nou. Pai un om sanatos la cap se uita putin la perioada ce va urma si face alegerea. (Nu ii includ in discutie pe cei care stau cu chirie intr-o garsoniera din Ferentari dar au parcat in fata scarii un bolid de 70.000EUR.) Daca are 30.000EUR de dat pe masina si apoi bate vantul in buzunare va avea 2 teorii:

1. Iau o masina care a costat 100.000EUR noua cu 30.000EUR, nu are cum sa se devalorizeze foarte repede. Pe de alta parte daca imi crapa Multitronic-ul trag masina pe dreapta mult timp de-acum incolo ca nu am bani s-o repar.

2. Iau un Golf full care nu se apropie de confortul A8-ului dar stiu sigur ca nu mai bag bani in reparatii. Dar peste 5 ani cand vreau sa o vand mai iau 10.000EUR pe ea.

Si aici intervine personalitatea fiecaruia. Eu sincer as lua A8-ul pentru ca sunt mici sansele sa fiu nevoit sa bag 10.000EUR in reparatii. Poate o domnisoara prefera sa nu aiba grija service-urilor si ar lua Golf-ul.

Varianta 2 - are posibilitati materiale care-i permit orice. Pai cred ca se aplica partial teoria 1 (excludem frica de reparatii) si in totalitate varianta 2 dar de data asta din prisma confortului psihic. Si iar ne lovim de personalitatea fiecaruia.

Conteaza si CAT si PE UNDE circulam cu masina. Pentru cineva care se fataie intr-un oras si nu face drumuri lungi cred ca e buna orice masina. Pentru cineva care face 50-80-100.000km/an eu zic ca trebuie facut un compromis intre confort si fiabilitate. Asa ca nu cred ca vom ajunge la o concluzie universal valabila.

Bine-nteles ca mai sus am vorbit despre MASINI. Daca vreti sa comparam o masina cu o Dacia sau alta conserva atunci prefer MASINA indiferent de marca, model, dotari etc. :D

Modificat de the_punkreas2003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca i dai ulei de care trebuie si la timp nu ai treaba cu axele cu came iar cutia e mai slaba dar eu am trecut de 300k m si nu a crapat merge ca noua,iar cu baieti care au motor de 2,0 pe sharan as vre sa stam de vb dar in zona mea nu sunt.nu e acelasi lucru cu golf v 2,o tdi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: Nu mai faceti Dacile conserve, fiecare da banii pe ce vrea. Faceti si voi acuma ca o cunostinta de-a mea care are Mercedes: "VW e doar pentru cei care nu au bani de AUDI". E adevarat asta dar fiecare face ce vrea cu banii lui si dupa cum isi permite. Deci nu ii criticati pe cei cu "conserve" ca si noi cu VW suntem criticati de cei cu marci premium ca fiind sarantoci. La fel cum si cei cu marci premium sunt criticati de cei cu Masserati si Bentley si alte avioane.

Modificat de Eto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, mie vanitatea mi se pare a fi boala romanului. "VW isi iau aia care n-au bani de Audi, Skoda e VW-ul saracului, si-ar fi luat Skoda da' n-are bani decat de Logan, etc." Astea-s fraze trantite de aia care au cap numa' ca sa nu le ploua-n gat. :dry:

Zicea cineva mai sus foarte bine: cea mai buna masina e aia pe care ti-o permiti. Eu unul, personal, prefer SH-urile tinere, pana in 3 ani, cu max. 25-30k km. la bord, cu istoric verificabil. Mi se pare pur si simplu aberant sa-ti iei masina noua in Romania si sa ai drept singure justificari "da, dom'le, da' are garantie" sau "macar nu pute a bashina nimanui." Ma leshi?

Daca tu, om cu scaun la cap, doar cu atat poti veni drept argumente, atunci go for it! Preferi sa fii victima propriilor prejudecati? Ia-ti masina noua , ca de aia muncesti, sa platesti rate peste rate si sa stai cu grija tziganilor cu cuie in mana sau a hotilor (ca, acuma, serios, cat % dintre cei care isi iau masina noua isi mai permit si un CASCO? Intrebarea e retorica si nu cred ca are cineva cifre exacte, insa, in conditiile in care aratau la TV ca si cei cu masini in leasing renunta la CASCO fiindca nu mai au bani, inclin sa cred ca e undeva sub 25%, daca nu chiar mai mic)

N-are rost sa compar benzinar subcompact (Polo, Ibiza, Fabia) NOU cu o compacta sau clasa medie SH diesel, ca deja intri peste preferintele omului si nu e cazul. Comparam mere cu mere:

New Fabia 5u, 1.2 TSI 86PS, doar cu aer conditionat, 12.483,08 Euro, TVA inclusa. (configurator Skoda, fara rable; noua, 0 km.)

New Fabia 5u, 1.2 TSI 86PS, climatronic, comenzi pe volan, pachet piele si multe altele, 12.000 Euro, TVA inclusa. (Weltauto, SH, 6.600 km., 23.06.2010)

Aceeasi garantie, masina SH e ceva mai ieftina, in schimb e mult mai bine echipata; Economie din optionale: vreo 3.700 Euro, care inseamna (+483 Euro+taxa de prima inmatriculare 75 Euro) 4.200 Euro, sau 3.282 litri benzina (cca. 45.000 km. la un 7%).

Avand in vedere faptul ca nu toata lumea are de unde sa faca rost de tichet Remat (darmite de 3, in afara cazului in care le cumperi, si atunci e de alergat iar diferenta de castig nu cred ca justifica taraboiul), nu mi se pare cinstit/corect sa compari pretul unei masini noi cu 3 tichete incluse cu cel al unei SH echivalente.

Drept urmare, eu as alege un SH in 10 cazuri din 10, insa asta e doar alegerea mea. In rest, fiecare sa faca ce crede mai bine de cuviinta cu banisorii lui/ei.

My 2 cents...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!