Jump to content

VW TYPE3 BOXER


Vizitator
 Share

Postare recomandată

Adresa proprietarului de pe akte, ti'o pot da sa verifici , da pe mail personal sau la telefon......nu o pot da pe forum...................ka sa nu il zapaceaska cine shtie cine la kap si sa il apuce pe om draciiiiiiiii.

Deci tel meu sau type3@go.ro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 995
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • notchman

    338

  • lexxus

    160

  • MishuL

    137

  • RaduI

    104

Top Posters In This Topic

Orikum dupa kate vad io (sper sa ma insel) nu prea ehti pornit sa faci mashina asta.......si sa shtii ka din experientza personala......treaba o faci mai bine kand ai la ce sa faci.........plus ka voi in bukureshti suntezi destui iubitori si pasionatzi de mashini de astea....si avetzi si unde sa alezatzi blokuri motoare , cilindrii.....etx.............Intreaba', pe MikeRg, si o sa itzi spuna si iel kum sta treaba ku motoarele astea, ka si iel are idei si informatzi legate de tunari la extrem pentru mashinile astea......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Io am muncit 2 ani la ia.....am fakut tabla am fakut kat de kat motoru , am rezolvat jokurile la direktzie, am fakut elektekul.......etx.....mai estem de fakut tapitzeria la plafon.......si daka vrei neaparat retapitat skaunele shoi banketele.......mai estem de munka...nu zik nu , da nu in exces.....informatzii se gasesk, si cel putzin de pe forum aflii kum sa faci mashini de genul asta, mekanici kare se pricep, de unde sa iei piese, etx....motoare mari se gasesk.......piese se gasesk...trebuie putzini bani(pe kare io nu ii am akuma), si ceva munka, si iese garantat ceva deosebit........nu bag mashina pe gat la nimenea....daka cineva vrea sa o faka....o sa aiba si benefici de pe urma iei.........daka nu vrea sa o ia nu'i bai.......................

Ka un rezumat, :ku aktele se poate rezolva......cu motorul la fel ,..............

si ku asta inche "pledoaria despre mashina mea", mai multe de pe ia se gasesk pe topikul:type3.

O zi buna la totzi....................

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AKTE NECESARE INSKRIERII (prin bunavointza lui MikeRg)

S-a cerut autentificarea prezentului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bineintzeles Prokura se modifika putzin ku datele Notchiu'lui, prokura estem pentru o Broaska.......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Haidem ka revin ku un nou nr de tel pe kare'l am akuma pe CONEX:0721665359

Ku baietzii din CT, s'a dovedit treaba ka vroiau sa il ia ka sa il faka bukatzi........si vroiau pana la urma probabil sa ii si platesk sa faka asta,....iei kredeau ka ma skapa de o rabla din fatza blokului, ceea ce nu estem asha..............delokkkkk, o sa fak si poze in kurand si o sa le postez pe forum ka sa se konvinga toata lumea ka notch'iu meu nu estem o rabla parasita.......

si inka ceva, .....si estem ultima chestie pe kare o fak......mai fak un rabat, pentru cel ce vrea sa o ia sa o faka , da in mod siggggggguuuuuurrrrrr kare vrea sa inceapa un proiekt din kare sa iasa ceva frumos..........asigur in pretzul iei si transportul, pana in Bucuresti sau CT,.............dar numai in kazul..repet in kare vrea sa se apuce de treaba, daka vrea sa o dezmembreze..........si'o duce singur.............................

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai mai ce dracu, de cate ori trebuie sa pun o intrebare ca sa primesc un raspuns clar (cum a fost cel cu RAR-ul)?

vreau sa stiu ffff clar ce motoare pot sa pun pe ea. iar cand spun "ce motoare" ma refer la : tip motor, capacitate, putere dezvoltata, consum, cum sta la capitolul fiabilitate, ce mai trebuie modificat la masina pt a adapta motorul respectiv (DAR VREAU CIFRE nu : "pui motorul type 4 (eu am spus de 1 mil de ori ca nu stiu nimic despre tipul asta de motor si ca nu am timp sa ma documentez) si daca pui motorul asta, tragi si blocul dupa tine, iar la viteza ....." (astea sunt basme, iar eu vreau CIFRE nu basme)

apoi voi face tot posibilul sa vin si eu duminica la pardon cafe sa stau de vb un pic cu voi ... sa vedem ce si cum ... (asta daca veti binevoi sa ma primiti si pe mine in cercul vostru)

Nocht ... eu sunt genul de om care nu misca un deget daca nu ii e ffff clar de ce face efortul asta. Asa ca eu nu am sa-ti cumpar tie masina, si abia dup-aia sa incep sa vad ce pot face cu ea, sa sa vad daca pot ajunge la finalitatea pe care mi-am dorit-o cu ea, ... etc.

..asa ca .. keep in touch .. si astept raspunsuri

:salut:

Cristi(viitor)GTI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK.......

La kapitolul motoare ce si kum shtiu io kate ceva da nu prea multe....io is ku elektronika si informatika........si mekanika ce am lukrat in ashtia 2 ani si ceva la notch.....

De ce nu deskizi un topik nou, de genul..........TUNING TYPE3, sau, TYPE3 POWER .....etx...........? si o sa se adune destule idei konceptzii etx.............

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnu CRISTI, asta e un subiect asa de larg, ca nu poate fi acoperit intr-o discutie pe forum. In principiu, pe masinile astea se poate face tot ceea ce iti trazneste, asta e frumusetea la ele, ca se preteaza la orice. De exemplu, la broaste (avand broasca, imi e mai usor sa vorbesc despre ele), am vazut motoare de VW Transporter (T4), am vazut si de Golf, cu radiatorul montat in fata (ce date vrei despre motoarele de Golf ???? Alea probabil ca le stii si singur, mai bine ca mine, e optiunea ta pe care-l preferi !). Pe internet am vazut motoare originale modificate pana la 235 CP (!!!!), am vazut si motoare rotative montate, etc, etc.....Iar daca intr-o broasca ai atatea optiuni, iti dai seama ca, intr-un TYP3, unde ai mai mult loc, gama de posibilitati creste. Omu' ti-a zis clar, iti da 1000 pag. de documentatie, cum vrei sa rezume 1000 pagini in 3 randuri ????

Deci, concluzia: poti sa-i faci tot "ce vrea muschii tai" !!! (parale sa fie)

Iar ca un PS, pretul pe care-l cere e indecent de mic, fara 5-600 $ n-o dadeam !!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok ... in primul rand am sa ma apuc eu sa caut pe net sa vad ce si cum se poate pune pe el la capitolul motorizari (poti sa pui orice, eu am citit pe net ca unul a adus un motor de broasca la 235 de cai ... nu prea ma ajuta deloc ... asa si eu am citit ca unul a pus pe un golf 2 motor de VR6, dar a taiat juma de masina ...etc .. pot sa fac si eu asa ceva in .ro? cam greu .. nici macar sa cumpar motorul de VR6 nu ma tine ..))... (ca apoi sa vad ce pot face in .ro ... nu ma ajuta deloc sa aflu ca pot sa pun pe notch un motor de porche, motor pe care il gasesc numai in germania la 10k euroi)

in al doilea rand ... am sa vin si eu la urmatoarea intalnire a voastra de la pardon cafe, ca sa discut cu cineva care se pricepe ... (la fel ca Notch, specializarea mea este eloctronica + informatica (eu sunt proiectant de circuite integrate)) .... mi-am mai bagat eu nasul, am niste mecanici priceputi care sa ma ajute la restaurare (am lucrat cu ei fff bine la golf) ...dar asta nu inseamna ca eu sunt mecanic si ca ma pricep ...

:salut:

Cristi(viitor)GTI

PS: Notch ..asteptam si pozele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu barem ai mekanici kare se pricep kat de kat .....la noi a fot stoarcere de kreiere, si stat ku nasu in karti timp nu gluma..............

Iar ku pozele pana la sfarshitul sapt vin si pozele.................

si apropo de remorkare pana in buk, ma duk sa vorbesk ku omul in seara asta sau maine , sa vaz daka mai estem valabila oferta la pretzul de aku o luna...............................(aviz amatorilor), daka nu vedem noi..................

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zici ka nu ai dokomentatzie , itzi tremit io un dosar destul de burdushit...daka imi dai adresa ta, sa vezi kam kum arata mashinile astea "explodate".....potzi sa il xeroxezi, in kaz ka nu iei mashina de la mine, si mi'l tremitzi innapoi............ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Io o intind akasa ka am de varuit si am munci kklau, asha ka pot fi gasit la numerele de tel, de mai sus.......................ala de akasa, si ala de konex, sau pe mail la type3@go.ro.

Bafta la toata lumea, si o saptamana kat mai plakuta.

ps:sper sa poci pune pozele pana vineri...........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vin in ajutoru lui notch chiar daca nu sunt deacord sa vinda notchu........vreau sa-l lamuresc pe cristi gti.......pe un variant cum este a lui notch se pot pune motoare boxer racite cu aer sau cu apa,puterea lor pleaca de la 50 cp si poate sa ajunga pina la 300 cp(am vazut eu motor in functiune de 295 cp).tuningul la motoarele boxer se face in felulu urmator:totul depinde de piesele care sunt schimbate in motor si care se pot gasi dar la preturi destul de accesibile.Tot ce se afla in blocul motor incepind de pistoane,cilindri,supape,chiulase,ax cu came,vilbrochen,pompa ulei si restul de maruntisuri se pot schimba si ajungi la o putere foarte mare,dar la o putere de peste 180 cp trebuie schimbata si cutia de viteze cu una de porsche 914 sau 944 care se potriveste la surub.Eu am motor boxer de 2.0 la 70 cp pe variantul meu pe care il poti vedea pe www.type3.go.ro si sunt foarte multumit cum merge si cit consuma 9,5% in oras si vreo & 7% afara.Viteza maxima inca nu am masurat-o pentu ca sunt inrodaj inca cu motoru.Daca te mai intereseaza ceva amanunte ma poti gasi si pe tel: 0721.650.789 oricund si la orice ora.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lexxus pe la voi prin vestul tarii se gasesc motoare T si cam la ce pret?Ai cumva si vreo documentatie la motoarele astea care sa o poti pune pe forum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok ... hai ca incepe si discutia asta sa prinda contur.

Lexxus ... sa zicem ca vreu sa ajung pe la 200 de cai sau hai sa zicem 150. vreau sa ajung la puterea asta folosind un motor racit cu aer (si eventual modificat), nu vreau sa plantez sub capota un motor de gti ca ala nu mai e notch. care este cel mai puternic motor racit cu aer pe care pot sa-l pun? type 4? aveti idee cam cat costa un astfel de motor si daca se gaseste in .ro? ce mai trebuie modificat? trebuie inlocuita cutia de viteze cu una de porche ... bun ... se gaseste o astfel de cutie in .ro? cam cat costa? ce altceva mai trebuie facut?

daca salt atat de mult puterea motorului comparativ cu originalul, ar fi mai mult decat recomandat sa modific si franele ... pot sa pun discuri si pe spate? (banuiesc ca pe spate are saboti ..)

de ce sunt asa stresant cu "cat costa"? daca ma apuc de treaba, as vrea sa o fac ca lumea ... Notch a improvizat destule pe motorul lui (carburator de dacie, alternator de dacie, simering dacie ..etc), eu decat sa fac asa ceva, mai bine ma las pagubas (ar fi o blasfemie sa pun un motor de dacie sub capota unui notchback). Dar m-am uitat pe unul din site-urile voastre de pe care faceti comenzi si m-am ingrozit ... carburator type4 = aproape 1k euroi ...etc.

Deci ce sanse am ca in .ro sa cumpar 2 motoare originale de exemplu si sa fac unul bun? eu nu cunosc piata second hand pt tipul asta de masini, asa ca de aceea intreb ...

:)

Cristi(viitor)GTI

multumesc anticipat pt raspunsuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e chiar asa cu carburatorul, ce ai vazut e un kit ce contine 2 carburatoare, filtre de aer, galerii de admisie, etc. Se gasesc si la mana a doua, aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo de modifikarile facute de mine .......si kare intriga............:

*Pompa de benzina are partea de sus de Dacia: nu afecteaza ku nimik functzionarea unu motor de tipul asta deoarece asigura debitul necesar de benzina, si chiar mult mai mult...........si in plus are si retur montat pe pompa, iar aia originala nu are............

*Simering palier marit Dacia: am alezat putzin volant ka sa "se pupe " perfect si sa nu aiba kurgeri...................:nu afecteaza ku nimika, motorul deoarece volant a fost centrata, si nu a fost ingreunata , am kantarit'o , si am ushurat'o la nivel de grame, ka sa aiba aceeashi greutate................................

* Carb Dacia: estem tip IRM2A, ku jiglere de 1320, se pot pune si de 1400, sau prin modifikarea jiglerului, de benzina (marirea lui) se poate asigura un aport mai mare de benzina, toate aste nu influentzeaza ku nimika, functzionarea motorului.......din kontra...........................

*Dispersor montat sub karb, pentru un mai bun amestek benzina/aer...........:konsum mai mik putzin , si un mers mai regulat al motorului................................deoarece cele 2 qloase se alimenteaza mai bine ku amestekul de aer/benzina.............

Toate asha zisele modifikari , sunt fakute dupa ce am studiat, kam tot ce estem de studiat, si am ajuns la konkluzia komparad parametrii originali cu cei de dupa asimilarea pieselor autohtone, si am ajuns la konkluzia , ka nu are ce sa dauneze ba din kontra.......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin ku mici precizari:

"Matzele" kare se vd in poza sunt skoase special de mine ka s se vada ka si elektrekul estem fakut...ele nu raman asha.................

La mshinutza mai estem putzin de lukru, da nu se kompara cu ce am fakut la ia pana akuma........

Daka o sa mai fie probleme ku aktele legate de CL le rezolv io pentru cel ce le ia, adikatelea, ma duk io unde trebuie fra sa vina omu aicisha, ci ne intlnim poate in Buk diskutam si ce mai estem de fakut la mine in ors fak io ku imputernicire de la om., deshi se pare ka notch'urile nu prea sunt bagate in seama asha de multm, iar unii din cei ce s'au interest pna akuma , vor s se suie in ia si sa plece akas, poa sa faka si asta nu estem problema , ka mashina merge, da mai trebuie bibilita, kum am mai spus , si o sa mai spun......ka sa shtio cel ce o ia ........

Nu o dadeam ku 200 de coco, ka shtiu ka face mai mult ...da ma presez, "cei ce cer", si nu am ce fce...

Orikum daka sapt asta nu stabilesk ceva sigur ku cineva , da sigur........o duk "la pastrare, undeva in aproprierea CL, ka sa nu se imfrupte unu si altu din ia...si in kazul in kare apuk sa o duk, trebuie sa fiu anuntzat ku o zi doua innainte poate 3, k sa vorbesk ku amu la kare o sa o tzin ka ma duk sa o iau de akolo.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noci, te referi la dus la mine la moshie? Daca da, sa zici si tu cu o zi-doo inainte. Tre' sa facem o cotineatza maaaare, ca vreau sa iernez acolo: Moskwich, brotac#2, Trabi #1 & #3 si ehentual Notch-ul tau. :) :21: :33: Nu-i broblem cu ciorditu', doar rotzile ar fi bine sa le ducem in casa si sa punem mashinile pe buturugi, sa nu se descaltze singure...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer sa fiu, chiar daca o sa ma injuri, io sper sa nu gaseshti cleent... :) Daca-ai shti de cate ori am facut io foamea la propriu, da din mashini n-am vandut. :ok:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bai, si eu sper sa-ti pice o mostenire, ceva .... :bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu la tine mishule ka estem prea departe, mai aproape de kasa mea.......................

Bai kobelor...........daka imi vine o moshtenire nu il dau, da altfel nu am ce face......a mai zis un breten de al meu de icisha din CL, ka l'ar vrea iel, da pe sapt viitoare.........si sa il facem impreuna.......iel plateshte tot, ka a vazut mashina shii ii place , cica estem de "fitze", si iel estem dasta ku porniri fitzoase, ka sa zik asha...........sa vedem , daka nu mai zice, nimeni de pe forum ka il ia iil dau lui, kand face rost de bani..........................ka io trebuie sa fak rost de bani neaparat..........................

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnule CRISTI, gata ?, proiektul de a pune motor tzapan pe notch, a murit?...................

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu a murit ... dar nici nu da prea mult din coada ... in perioada asta eu sunt fff prins cu scarbiciul si ma tot chinui sa-mi fac putin timp liber sa vizitez un mecanic (pe care mi l-a recomandat RaduI) pt a sta un pic de vb cu el. nici nu stiu ce sa mai spun ..... am primit (vazut) pozele masina arata fff bine la exterior (stopurile ce au patit?), interiorul in ce stare e? (tapiterie, fete de usi, scaune .... poti sa faci niste poze cu interiorul? ... cu incuietorile cum sta?)

in rest nu stiu ce sa mai spun .... deja imi e rusine ca am facut atatea valuri, am pus 1000 de intrebari, am stresat cu ele mai pe toate lumea, si drept multumire eu te tot plimb si tot aman sa-ti dau in raspuns clar ... ce e drept sunt un pic cam nehotarat ....

oricum ... tu fa ceea ce crezi ca e mai bine pt tine si notch-ul tau ...

:)

Cristi(viitor)GTI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!