Jump to content

VW TYPE3 BOXER


Vizitator
 Share

Postare recomandată

E o chestie mai neobisnuita, de obicei la radiatoarele astea suplimentare de ulei se folosesc furtune cat mai scurte ca sa fie traseul mic si sa nu ai pierderi de presiune datorita deformarii materialului. Iar, spre deosebire de apa de racire de la masinile water-cooled, uleiul curge mult mai lent....N-am argumente mai "solide", dar daca era altfel, de ce n-au mai pus si altii ?

aci radule nu ai dreptate........io am vazut si pipait anu trecut un super motor boxer type4 2.7 cmc la 295 CP care avea tras radiatoru pina'n fata masini prin niste conducte speciale zic io......si zicea omu ca o pus pompa cu debit marit care se pot cumpara si nu o avut nici o problema cu incalzirea motorului......si tu iti dai seama ca motoru ala se incalzeste nu gluma la 295 de CP.......si sa vezi tu ce demaraj are.......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 995
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • notchman

    338

  • lexxus

    160

  • MishuL

    137

  • RaduI

    104

Top Posters In This Topic

Sunt de akord.Proportzia este destul de egala, da daka asiguri o racire mai buna a oleiului, motorul nu mai are nici un fel de problema, nu mai trebuie marit debitul de aer, nu trebuie facute modificari importante pentru o ventilare mai buna,

Iar cu max 100 de coco, pentru un radiator de olei, suplimentarr, sau unul montat altundeva decat ala de pe motor, itzi salvezi motoru, de la multe cazne.......si il ai 1000 de ani..........uzura mult mai mika, presiune buna, etx......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai zisesi bine chestia cu pompa cu debitul marit, cu aia da, dar nu la un motor normal de 1600, si cu pompa clasica, cum are Notch...parerea mea e ca motoarele astea nemodificate trebuie lasate asa, cum le-a gandit neamtzu', a stiut el ce face. La motoare modificate, cu cilindree mare, sigur, trebuie sa faci pe dracu in 4 sa le racesti ! Am mai vazut motoare mari pe net, chiar cu radiatoare duse in fata, asa cum ai zis, dar am citit si pareri ca,datorita traseului foarte lung, nu prea ajuta la nimic, doar ca arata bine...ma rog, n-am probat eu o astfel de masina sa o vad cat ajuta sau nu chestia asta, repet, povestesc ce am citit ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt de akord.Proportzia este destul de egala, da daka asiguri o racire mai buna a oleiului, motorul nu mai are nici un fel de problema, nu mai trebuie marit debitul de aer, nu trebuie facute modificari importante pentru o ventilare mai buna,
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai asta inseamna ca estem motor bun.........io cind am dat jos motoru de 1.6.....radiatoru de ulei era imbucsit cu mizerie.......nici un gram de aer cred ca nu o mai trecut pe acolo si tot nu aveam probleme cu incalzitu motorului.........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca n-ai treaba cu incalzitul motorului, la ce dracu-ti trebuie radiator suplimentar ??????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baieti.. da' decat cu tot felul de radiatoare, conducte, turbine si turbinae, mai bine niste gauri de aspiratie, pe capota cu o tabla (sdau plastik) de dirijeaza aerul inauntru, cum au unele dacii in fata la climatizare.. merge?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merge da ii strici aspectul cu alea de Dacia........

Kauta pe internet "air hood", si sa vezi akolosha meserie, nu dalea de dacia.........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merje ...am vazut si cu niste prize de aer, ca niste palnii pe laterala, in spatele geamurilor laterala spate, sau jos, deasupra pragurilor, in fata aripilor spate ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A, facute special, din fibra, nu de Dacia !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu zisei de Dacie neaparat, da' ceva de genul asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca n-ai treaba cu incalzitul motorului, la ce dracu-ti trebuie radiator suplimentar ??????

io n-am zis ca nu am nevoie :colors: problema a fost mizeria pe radiator de care nu stiam :) :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

LEXXUS'EEEEEE, daka nu raspunzi la mail'uri, vin in Arad si ne rafuim........................

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut Notch! Ia zi, te-ai hotarat definitiv sa-ti iei un Brabant? Ala statut in curte cat ie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca nenea Sebastian a intrat in concediu.. :12:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asha estem ......da nu skapatzi, de mine...nu mi'am luat koncediu si de pe forum........ ;-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Moshu nu shtie...ce sa zika?!?!?!?......da ala nu lasa sub 4 mil....daka skot max 3,5...il iau......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era vorba de trabant.........in mesajul de mai sus....

Notch'u o sa il trag la "drumuri si poduri", ca sa dau mot jos.....si sa il fak bukatzele........

Asha ka mishule......cuma am dat mot jos, si am primit pesele de la lexxus....si la'm desfacut .....itzi dau de shtire, si te fur pentru vre'o 2 zile sa il facem la lok asha kum trebuie....Akuma o tulesk....ne mai vorbim.......pa/pa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daka nu rezolv ku aktele NOTCHBACK'UL meu estem de vanzare...pe bune.......poate altcineva are mai mult norok dekat mine........

Are elektrekul facut de mine akum o luna.....tabla fakuta anul trekut....nu are jokuri la direktzie...la motor mai trebuie skimbata axa ku kame....pe kare o am......si trebuie pusa tapitzeria..pe kare o am si pe asta..............kunosk adresa fostului propretar, estem din Bukureshti......da io nu poci da de iel....si sunt in pom si ku baniii......asha ka pretzul estem de 600 euroi negociabil..........cine estem interesat .....sa dea mesaje private pe forum.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal

eu am un talon si tablitele cu seriile de la un TL 1500.Numai ca trebuie facut un act de vanzare cumparare pe ale cu propietarul.

Si eu caut niste acte de la o broasca pana in 64 .daca sti ceva poate ne ajutam reciproc.

Cristian

0745664654

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am io acte de broasca roshie din '62, am si shasiul si blocul. In principiu, ash prefera niste piese (interesante, pt. motor, in stare f. buna) la schimb, nu bani. Am CI nesecretizata si nr. vechi, dar pot rezolva. E pe numele meu. :ok:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si aktele alea de TL1500, sunt pe numere vechi sau noi?....mai shtii de unde se poate lua proprietaru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!M-am intors din concediu 860 km cu typ 3 Variant plin ochi fara sa pun mina pe vreo surubelnita ,cheie sau alte scule. :ok: Lucian are tot meritul motorul facut de el a mers ireprosabil.Acum dupa ce m-am laudat sa trecem la chesti serioase:daca la 1500 tl de care era vorba mai sus nu ai si seria sasiului de sub bancheta din spate nu faci nimic cu actele,Notch cred ca ar trebui sa te orientezi catre o masina "legala" pe care eventual sa pui piesele bune din asta pe care o ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Notchule .........da si tu un bip pe weekend si iti spun io cum rezolvam cu actele........ii foarte simplu.......da un tel si le rezolvam noi cumva :ok:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!