Jump to content

VW TYPE3 BOXER


Vizitator
 Share

Postare recomandată

pai cind am pus motoru sus am avut consum de vreo10,5% in oras si 7.5% afara...........acuma dupa vreo 2000 de kM facuti incepe sa scada consumu in oras si mai mult de 9,2% nu mio luat si ii dublu carb....... :21: :12:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 995
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • notchman

    338

  • lexxus

    160

  • MishuL

    137

  • RaduI

    104

Top Posters In This Topic

bun consumul asta, de-l zici tu, da' mi se pare prea mic.. si ca idee.. tu nu ai 2 carburatoare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si tu crezi ca io aburesc cu consumu.......si eu sunt socat cit de putin consuma......calc si tu.......cu 45L am facut 600Km Arad->Budapesta->Budapesta->Arad din care vreo 100 de km iam facut doar in Budapesta.......binenteles la o viteza de 85-90KM/h

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

felicitari, eram doar mirat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mia venit Sony-MP40 si cu telecomanda ............abia astept sa-l bag in masina....... :lol: :bounce: :21: :bere:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am instalat in galbenutza MP-40 de la Sony......estem super meseriash....... :ok: :21: :bere: :bere:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai uda-l taica, ca ia foc !!!! :bere:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

l-am udat aseara..........l-as uda si cu voi dar cu drac sa va bag berea pe teava......... :lol: :bere: :bere: :bere:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ka de obicei am alta idee tampita (sau nu), legata de inkalzorea pe timp de iarna, cu cat mai mici investitzii, si anume:

S'a scris pe undeva pe icisha de un extra oil cooler, pai daca pui un racitor de ulei mai mare in alta parte dekat unde vine ala original, trebuie sa il dotezi si ku o turbina suplimentara pentru a'l raci, si daca directzionezi aierul ce iese, in kabina (este destul de simplu , da mult de skris si mi'e lene), ai kaldura suplimentara, si in kantitate suficienta, fara a mai sta cu inima zbarcita ca itzi baga gaze in mashina, lucru ce se poate intampla , la sist klasik de inkalzire..............

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma-m gindit si io mai demult la schema asta ........dar sa stii ca nu am vazut-o pusa in practica de nimeni ptr cu toti cu care am vb despre schema cu radiatoru si mai ales cu cei mai specializati de pe la unguri nimeni nu realizato ptr ca estem frica cu 2 radiatoare de ulei sau cu unul singur tras in fatza si pus suflanta pe el.....de tras radiatoare au tras baietzi in fatza dar le-au montat sub bara ......si nu te vad io pe tine sa tragi de acolo tevi pina in cabina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E nu , stai sa vezi..........io vreau sa il pun in spate , in portbagaj, de fapt sub portbagaj, deasupra la kotie, si pe unde iese aierul kald, ii fac un mic kolector de aer, si ba g aeru kald, tot prin tzevile de la sist klasik.

Da io nu shtiu ce fortune is mai bune, adikatelea sa reziste la pres si kaldura, ka de montat il montez io de nu se vede...................

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau se mai poate face ceva , sh anume : doua radiatoare de olei, unu pe ext si unu pe interior, vara il foloseshti pe ala de ext , iara iarna il kuplezi pe ala din interior(potzi folosi o aeroterma de Dacia, Skoda, Dacia 1100 ca estem mai mika, si mai silentzioasa....etx).................si ai kaldura kklau.....nu itzi mai trebuie nimicutza..........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era cinva ku karman, kare zicea ka are radiator suplimentar, ce furtune a folosit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Notch, nu-i problema de furtune, poate gasim pe la autobuze ceva mai subtzirele, tre' sa-ntreb. Treaba e ca nu cred ca cantit. de caldura vehiculata e suficienta ca sa incalzeasca cat de cat in cabina (adica debitul uleiului inmultzit cu cald. specifica si cu dif. de temp. intr-ieshire cred ca da mult mai putzin ca pierderile). Adicatelea, sa nu fie ca si cand ai tzine aprinsa o lumanare, chiar si de-aia mare, de nunta. :12:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu prea are cum sa nu dea , gandeshtete ka ,.....kaldura la mashinile cu racire pe apa, vine din convectoru ala de aer (aeroterma) si face kaldura suficienta,....iara apa nu trebuie sa depaseaska 80grade, iar in skimb oleiu la astea pe aier are ceva temp.........

Io vreau sa fac ceva asemanator aerotermelor, dif estem ka nu trece apa prin iele ci olei.........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de caldura, io vreau sa fac :

Pun sub banketa spate un air blower, care trage aer din convectorele, de caldura, da aerul il ia tot din kapina , prin cealalta gura de kaldura, tzevile de caldura(tobele), le baipasez la nivelul turbinei, adica le unesk , cu tubulatura aluminiu. In felul asta se recirkula aerul din kabina, si nu mai baga turbina aer rece de afara, iarca sa nu am surprize montez, pe blower un senzor de CO2.

Radiatorul suplimentar , de olei, il montez sub partbrizul fatza, ca sa se dezabureaska , si sa am si un aport suplimentar de kaldura kare vine din partea fatza........

si io zic ca o sa am kaldura suficienta.

oil.cooler_kit.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E o chestie mai neobisnuita, de obicei la radiatoarele astea suplimentare de ulei se folosesc furtune cat mai scurte ca sa fie traseul mic si sa nu ai pierderi de presiune datorita deformarii materialului. Iar, spre deosebire de apa de racire de la masinile water-cooled, uleiul curge mult mai lent....N-am argumente mai "solide", dar daca era altfel, de ce n-au mai pus si altii ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Radui are dreptate- debitul uleiului e mult mai mic decat debitul apei care trece prin radiatorul aerotermei, de aici cantit. mica de caldura transferata. De asemenea, cu cat traseul e mai lung, cu atat se pierde presiune :) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Habr nu am ,.da io sa fiu al draqu de nu pun......

Daca vretzi sa facetzi senzor de CO2, se face simplu , dintr'un condensator variabi cu dielectrec aer, dala folosit l aradioreceptoarele mai vechi.

Deoarece dielectrecul este aer, atuncea cand aerul este inlokuit cu dioxid de carbon, se skimba capacitatea condensatorului...........simplu......mie mi'a venit in cap odata asta , am masurat, condesatorii, si kam asha estem.........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mey.. ori nu inteleg io bine acum ori cnu mai stiu sa cetesc... ce au incalzitoarele de aer ale masinii., nu baga indeajuns caldura? sper ca nu gazeaza ca unul din ale mele :)

iar legat de racirea uleiului... cat am testat io motorul am vazut ca aerul se "pierde" prin multe parti: o data pe la "mufele" de la incalzitoare, ca nu aveam furtunele puse, a doua oara si destul de puternic pe la bujii.. am intleles ca din fabrica aveau niste capace .. io cred ca o sa fac niste table cu gauri, care se pot detasa, eventual 2 bucati

si legat de caldura.. nu punem aeroterme, daca alea originale nu merg?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu prea baga kaldura.....si mi'e kam frika, sa nu mor draqu in ia , ca sunt kam duse.........tobele..

Iar legat de olei , ieste mult mai bine sa ai o racire koresounzatoare a oleiului, iara motoarele noastre, si la temperaturile kare sunt acuma (akum 30~40 de ani erau temp mai mici , deh inkalzirea globala)nu prea racesk kum trebuie oleiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mey.. ori nu inteleg io bine acum ori cnu mai stiu sa cetesc... ce au incalzitoarele de aer ale masinii., nu baga indeajuns caldura? sper ca nu gazeaza ca unul din ale mele :)

iar legat de racirea uleiului... cat am testat io motorul am vazut ca aerul se "pierde" prin multe parti: o data pe la "mufele" de la incalzitoare, ca nu aveam furtunele puse, a doua oara si destul de puternic pe la bujii.. am intleles ca din fabrica aveau niste capace .. io cred ca o sa fac niste table cu gauri, care se pot detasa, eventual 2 bucati

si legat de caldura.. nu punem aeroterme, daca alea originale nu merg?

Pai, sa le luam pe rand.

1- problema gazatului: mai degraba te gazeaza din cauza lipsei chederului din jurul motorului si diverse alte gauri pe unde gazele de esapament DE LA TOBA sunt aspirate in compartimentul motorului, si apoi, prin turbina - instalatie de racire ajung in habitaclu. Schimbatoarele alea de caldura nu prea se gauresc decat "coaja" exterioara. Deci, trebuie izolat cat mai bine compartimentul motorului in asa fel incat acolo sa vina aerul proaspat NUMAI prin grila de sus, nu de sub motor.

2-alea de la bujii sunt niste rondele de cauciuc montate pe fisele bujiilor.

3-e adevarat, motoarele astea sunt impropriu numite "racite cu aer", de fapt, racirea se face prin ulei... (radiatorul de ulei din cusca turbinei)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

is racite cu aer, care raceste si oleiul... da' de aia is aripioarlele alea pe camasi, de aia trebuie sa punem toate tablele, de aia am dat io o naveta de bere ca sa am puse 2 table :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci si Dacia e racita cu aer, care raceste apa ....

Puiule, sigur ca aerul raceste si prin aripioarele alea, dar baza e oleiu' ... primul motor de broasca n-a avut radiator de ulei, si neamtu a tras concluzia ca nu prea se raceste, desi avea calutzi putini ....pe masura ce a crescut capacitatea cilindrica, radiatorul de ulei a devenit tot mai important, la motoarele mai mari aparand obligatorii si radiatoarele exterioare.

Nu am inventat eu astea, am mai citit si eu .... :bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi nu prea pot compila bine.. cred ca mi s-a virusat "computerul" trebuie sa-l up-gradez cu niste berica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!