Jump to content

Kit macara geam fata


SSorin
 Share

Postare recomandată

Eu stiu ca acel calculator din usa se mai numeste si calculator de confort, dupa cum spune manualul de utilizare al masinii.

Legat de duritatea pieselor de plastic, s-a optat pt antimoniu caci si acest material este casant, dar are o duritate mai mare decat plasticul.

Calculatorul de confort "central convenience" (adresa 46 sau 36 pe scaner) se afla in bord, in partea soferului deasupra blocului de relee si conexiuni electrice. Asta la Golf, Bora si Skoda.La Pasat si Audi centaral convenience se afla sub mocheta la picioarele soferului. Cele din usi poarta denumirea de "door electric" , de cele mai multe ori nu au adresa propie , exceptie Octavia II, Golf V si Pasat II si bineinteles comunica tot timpul cu "central convenience" pe CAN confort.

PS Culisantele din antimoniu nu sint piese originale si nu vin in cutii propii pieselor de origine dar probabil sint tolerate de producator. Ca o parere personala: le consider foarte bune.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Postez aici si ce a scris SorinB astazi insa nefiind validat a dat Report (:D) in loc de AddReply (pe asta nu il avea):

____________________________

Salut baieti sunt nou si eu in clubul asta... Eu am doar 17 ani si inca nu am carnet.. dar a patit tata la golf aceeasi chestie... i'a cazut geamu.. Ce sa facem.. am crezut k s'a desprins ceva.. dar de unde se rupsese clemele.. Am cautat eu k disperatu pe la dezmembrari.., ca eu ma ocup de masina la intretinere si cand se intampla chestii din astea.. tata da numai ordine asa si.. nu am gasit pe la dezmembrari si m'am dus pe la METEOR.. imi aducea cu 1.900... asa.. acasa neavand ce face am incercat sa il fac... era pot sa zic imposibil... a sarit cablu de pe rola motorului si se strambase... am luat cablu la aragaz l'am inrosit si apoi am tras cu 2 patente.. a mers se indreptase.. m'am chnuit vreo 3 ore sa il pun inapoi pe rola de la motoras.. asa si nu mai intra pe rolele alea de pe margine.. scripetii aia... am taiat un distantier din ala de plastic.. si am pus unul de la bicileta tare nu ? k ala de poate pune pe cablu direct si e si reglabil... asa am reusit intr'un final.. clemele rupte le'am prins in nituri mici.. k lipite nu mergeau.. am dat gaura in plsticul ala si in tabla aia de care vine prins.. asa a mers.. pana la urma... am montat'o si de 2 luni de zile merge stas

si uite asa m'am facut cu 2 milioane dar am muncit 2 zile.. ca sa o fac.. k habar nu aveam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...

PS Culisantele din antimoniu nu sint piese originale si nu vin in cutii propii pieselor de origine dar probabil sint tolerate de producator. Ca o parere personala: le consider foarte bune.

Numai bine!

Mersi ca m-ai luminat cu calculatorul de confort.

Legat de piesele de antimoniu trebuie sa te contrazic. Am cumparat de la PoRo acele piese de antimoniu. De fapt era kit de reparatie geam care continea acele piese, cablul care leaga acele piese, roata pe care este infasurat cablul si inca vreo 2-3 piese de plastic. Reperul are cod de producator, poarta sigla VW pe ele, sunt in cutie cu emblema VW, deci sunt cat se poate de originale. Pt cei care doresc pot face si o poza la cutie si continut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine in interval de o saptamana si ceva a cazut si cel din stanga si cel din dreapta :P . Bine ca nu sa intamplat iarna :P !

Initial am zis ca scap doar cu schimbatul clipsurilor, dar sufele au fost varza.

Pe kit am dat 190 si 185 lei ,stg. si dr. , le-am montat eu cu manuta mea (multimita si colegului laurentiu_moraru care ma indrumat initial). Dar acest kit era compus din tot mecanismul de ridicare, sufe , clipsuri din antimoniu , melc, inclusiv chestiile alea pe care culiseza. Am dat jos mecanismul vechi (din nituri) si am instalat noul mecanism cu suruburi (asa era dotat). Codul piesei este 19746 sau ceva de genul asta. Oricum am fost surprins ca la pretul asta era tot mecanismul, gata de montaj, eu stind ca kitul nu contine tot mecanismul de ridicare si ca e in jur de 170 - 200 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa era si kit-ul meu: mecanismul de ridicare (nu motorasul), piesele din antimoniu, 2 cabluri (per set). Un kit a fost 155 ron la PBV1, vineri, pe 11 (pretul nu era diferit pentru stanga si dreapta). Oare a crescut pretul ?

Modificat de unknown_web
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu acum 2 zile la PBV1 am dat 170roni kit macara geam fata staga :study: :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am urmatoarea problema: ma urc acum 2 zile in masina din semnatura si dau sa cobor geamurile fata. Cel de la sofer coboara normal, in scimb cel din dreapta a coborat cu un scrasnet ca si cum ar fi avut o pietricica intre geam si materialul din portiera si a ramas blocat in pozitia deschis. Nu mai vrea sa urce nicicum, de abia am reusit sa il ridic cu mana ca sa nu las asina deschisa. Motorasul functioneaza, se aude in portiera dar este insotit de niste zgomote etalice ciudate, iar macaraua nu actioneaza in nici un fel. A mai patit cineva asa ceva? Stiti cumva din ce cauza? E grav, sau ma usuca de banuti :vaidecapulmeu: ? Merci anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a rupt sufa, din fericire pt tine exista chit de reparatii, eu nu am gasit asa ceva si am pus o sufa noua care ma costat 4 ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am patit asa ceva si am schimbat kitul de macara - 160RON. Era probabil acea sufa rupta si se incalcise cablul. In plus aia noua e cu suporti de metal. Daca stiam si eu ca se poate repara nu mai aruncam banii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kit-ul de reparatii la Sandra Trading (dealer PoRo pe Iasi) costa 170 RON. Vezi ca are importanta daca e pt usa sofer sau pasager.

Pentru demontarea si montarea usii, geamului, etc te pot consilia eu ca sa nu mai platesti in service sa ti-l monteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Vdeti ca se gaseste daca nu stiati se gasesc pastilele de plastic la magazinul volksparts vedeti ca este un topic pe forum...eu mi-am luat cu 20 ron si am schimbat-o chiar eu ...miam prins urechile un pic dar e ok..ce rost are sa va luati tot kitul de reparatie parerea mea :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mariuso VW G IV

Azi am patit si eu smecheria. Am cumparat kitul (2 milioane jumate) am inlocuit tot cu brate, clipsuri si cabluri (kit-ul includea tot).

Am respectat indicatiile de la aici si totul a mers bine pana intr-un punct.

Niturile din imagine au fost desfacute.

2del.jpg

Ele tineau o bucata de plastic care avea o limba ce intra in incuietoare.

Cand am montat inapoi partile .... plasticul nu am putut sa-l mai introduc la loc (acum niturile nu mai sunt si nu mai intra nimic in incuietoare).

Chestia e ca totul merge perfect si fara plastic.

Any idea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu problema cu geamul dreapta fata, masina mi-a fost sparta in parcare, din fericire nu mi-au luat nimic. Am fost si mi-am schimbat geamul, dar domnii care mi l-au schimbat nu au curatat bine si a ramas o firimitura din geamul spart in acea "bobina" din plastic, unde se infasoara sufa de vreo 4 ori. Din cauza firimiturii sufa nu s-a mai bobinat bine si s-a strambat si facut varza. Asa ca trebuie sa-mi iau tot kitt-ul, m-am interesat la reprezentanta VW, TESS, si costa 50 euro fara TVA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mariuso VW G IV Nu are mare importanta daca le-ai pus sau nu acele nituri inapoi. Daca vrei totusi sa le pui, trebuie sa le incalzesti putin la flacara si pe urma vor intra mai usor la locul lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am patit-o si eu doar ca acele cleme dupa o examinare mai atenta am observat ca aveau un prag de strangere al surubului care sa nu permita strangerea prea tare si apoi urmata de craparea geamurilor.uita-te mai atent la ele sa nu fie acest fel..care sunt extraordinar de proaste..eu am luat teapa asta dar m-am invatat minte..in plus nu erau din aluminiu ci din antimoniu..o parere doar.multa bafta.sunt off-topic stiu si imi cer scuze dar totusi...observ ca esti din iasi..unde se afla PoRo?

Modificat de Pytu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

reprezentantul local Porsche Romania in Iasi este Sandra Trading, inainte de intrarea in Letcani. Problema e f veche, am rezolvat-o strangand la maxim ... geamul nu a crapat :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu are cum sa crape pentru ca exista limitare la strangere :D Nu esti singurul care a patit acest lucru, si eu am patit-o pina mi-am luat inima in dinti si am strans cu putere dupa care am observat ca exista o limita de strangere :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

deci problema sta asa ... am lasat geamu jos s-a auzit un trosc si in clipa urmatoare a picat in usa ....

am desfacut usa (tapiteria) l-am ridicat prin gaura de la boxa l-am fixat cumva sa stea ridicat ptr ca nu statea si acuma astept momentul sa`l desfac de tot si sa`l repar.

Am gasit in usa niste .... bucati de ceva piese de pe acolo o bucata de plastic si ceva ca si un cap de cablu nu stiu exact ce este acela.

Pozele mai jos ... prima ... bucata de plastic mi-am dat seama ce este dupa un DIY din poze era aproape ca si in poze rupta "window regulator" asa ii zice cred ... dar cealalta piesa nu imi dau seama ce ii daca cineva o recunoaste sa imi spuna ... nu as vrea sa imi desfac usa de 2 ori sa vad ce imi trebuie apoi sa fac rost incerc sa o fac odata avand in vedere ca piesa de plastic stiu sigur ce este si ce are (ii RUPTA).

ok astept raspunsuri mai jos pozele.

m-ar mai interesa daca stie careva codu produsului sau de unde as putea procura si pretul la "window regulators" daca asa se numeste va arat imediat si pozele.

imi cer scuze ptr exprimarea cam aiurea dar chiar ma grabeam sa plec undeva daca ma puteti ajuta in problema mea va rog sa o faceti.

mersi all

post-3376-1170436928_thumb.jpg

post-3376-1170436935_thumb.jpg

post-3376-1170437276_thumb.jpg

post-3376-1170437299_thumb.jpg

post-3376-1170437308_thumb.jpg

post-3376-1170437317_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca este un program pentru comanda de piese. Gasesti acolo absolut toate reperele existente pe masina si modalitatea de comanda. Evident nu poti comanda direct de la vw dar macar sa stii ce sa ceri si daca gasesti doar piesa aia sau trebuie sa cumperi tot ansamblul. Nu stiu daca e legal, eu il aveam pe undeva pe un cd dar se pare ca nu-l gasesc. Daca-mi aduc aminte cum se cheama postez mai tarziu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acele cleme se gasesc la volsksparts la noi la anunturi. Nu mai stiu cat costa (parca vreo 2 milioane). Se numeste kit de reparat geamul parca si contine aceste cleme care acum sunt din metal si nu din plastic. Cealalta piesa habar nu am ce e. Eu am desfacut usa si am umblat la geam si niciodata nu am vazut piesa aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine s-au rupt clemele alea de plastic. Am cumparat un kit de reparatie de la PoRo (a fost sub 200 ron/usa), care continea cleme din antimoniu (un aliaj destul de casant, dar mai rezistent ca plasticul ala). Nu mai tin minte daca era si piesa a 2-a inclusa in kit :vaidecapulmeu:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de un lucru nu sunt sigur .... tutorialul acela il vazusem dar zice and/or si nu am inteles exact ... cineva care a facut chestia asta imi poate confirma poate ... chiar este nevoie sa desfac si broasca de la usa ptr schimbarea clemelor acelea ?

si in jur de 200RON? clemele sau mai multe chestii pe acolo ? oare nu se gasesc cleme separat? anyway ma interesez pe forum la volksparts

ms all ptr detalii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am eu o macara de Bora de pe fata dreapta care are cablul rupt. Daca vrei ne intelegem si iti dau clemele care sunt OK de la macaraua cu cablul rupt.

P.S Sa o caut sa vad daca o mai gasesc...

Modificat de tziku
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nelutu_s@yahoo.com

Am patito si eu anul trecut si eram in Constanta.

Prima data exact fenomenul care l-a descris lucianu.

Mi-a cazut geamul de pe partea stanga fata.

Am fost la o reprezentanta Skoda si cu un kit de raparatie pentru geam care a fost 175 ron plus manopera care a fost 60 ron sa rezolvat problema.

In momentul cand am vrut sa plec de acolo mi-a cazut si la geamul de pe partea dreapta fata (ghinion curat).

Cel de-al doilea geam l-am facut in sibiu care a costat tot atat.

In sibiu m-am interesat la m-ai multe firme si pana la urma pentru a face rost de kitul ala de reparatie am ajuns tot la reprezentanta.

Normal ar trebui numai clemele de plastic care merg pe cablu, dar nu se gasesc separat. asa ca in acel kit se gsaeste si un cablu .

Am vazut ca ai intrebat daca trebuie sa dai broasca jos. Cei care au schimabat la mine au dat si broasca jos dar nu stiu de ce.

Oricum dupa parerea mea e o operatiune destul de complicata.

Inca mai am cutiile de la cele doua kituri de reparatii, daca te mai intereseaza codul spune-mi si ma uit pe ele si il postez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!