Jump to content

Kit macara geam fata


SSorin
 Share

Postare recomandată

Si daca o prindea pe prietena ta acolo? Nasol! Erai si tu ca iepurasu....  :D

Nu stiu, m-am gandit si io la asta. Io eram la ceva distanta de masina (~10m) si am stat relativ calm stiind ca n-o vor prinde geamurile. Ea insa nu stia... curajoasa fata am :D Io nu m-as fi bagat ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

He he, am ajuns si eu sa-mi vad geamul in usa ... adica mai bine zis, sa nu-l mai vad deloc.

S-au rupt clemele, binenteles. Acuma sunt in tratative de a achizitiona o pereche de cleme din metal, cu alea nu o sa mai am niciodata treaba.

Sper sa se schimbe usor ... din cate am observat la uyna din ele, exista ceva NIT, prin care a fost prinsa clema de plastic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa ne zici si noua de unde faci rost de clemele metalice...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se poate aranja ceva ... o sa anunt pt o cantitate mai mare ... deocamdata nu pot promite nimica in acest sens.

O sa discut cu anumite persoane, iar daca treaba e buna, o sa potez aici varianta pe "viata" :o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pretul e de 180-190ron cu tot cu tva la reprezentanta. se pot monta relativ usor dar trebuie timp si nervi....dureaza destul de mult ca sa nu rupi ceva...clemele sunt metalice ca doar trbuia sa greseasca si neamtul ceva cand a facut masini asa bune :D

cat despre limitarea fortei la inchidere este mecanica&electrica...sa va si explic...cand am montat kit-ul am fost curios daca motorasul are si o cursa anume la inchidere deschidere...am fost surprins sa aflu ca la actionare in gol a motorasului sa vad ca la dechidere se oprea undeva in 5-6 sec iar la comanda inchidere completa mergea in continuu si 5 min daca il lasam deci concluzie la inchidere e limitat mecanic.

chestie testata daca inchizi geamul cu inchidere completa(a 2-a treapta pe comutator) si nimeresti o groapa mai serioasa in timp ce el se inchide revine la pozitia de unde a plecat si functia inchidere completa nu mai functioneaza pana la deschidere inchidere manuala completa sus-jos a geamului adica trebuie tinut comutatorul actionat pana inchide complet geamul. la urmatoarea actionare totul e ca si stock...

cine vrea sfaturi despre montare demontare kit sa ma sune sau daca e din tm ne putem si intalni. 0726364681 dan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca piaesa aia este din aluminium nu din fier din cate am vazut,spuneau baietii de la Porsche ca nu se mai fac din plastic tocmai ca se rupeau cam des,acum lasa sa ne rupem noi gatlejele !!!!! :D

Si eu am vrut sa testez chestia cu geamul ,culmea tot pe prietena mea ,dar i-am cam prinso sa ma scuzati!!!! Nu mai nimeream butoanele sa deschid geamul mai repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kitul de reparatii e cu piese din aluminiu, dar mie mi se pare ca sunt mai zgomotoase, dupa ce am schimbat piesa am un zgomot la final de cursa la inchidere, si pana vine iara primavara cred ca o sa-l las in pace, pentru ca e destul de greu sa dai geamul jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema este ca ti-ai descentrat putin motorasul zic eu ... probabil ca acuma se coboara geamul putin mai jos decat initial.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pretul e de 180-190ron cu tot cu tva la reprezentanta. se pot monta relativ usor dar trebuie timp si nervi....dureaza destul de mult ca sa nu rupi ceva...clemele sunt metalice ca doar trbuia sa greseasca si neamtul ceva cand a facut masini asa bune :(

<{POST_SNAPBACK}>

Vrei sa zici ca reprezentantele vand numai clemele separat fara macara?! Si clemele metalice sa fie numai 190 lei noi ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa ne zici si noua de unde faci rost de clemele metalice...

<{POST_SNAPBACK}>

Cat despre clemele metalice pe care le-am incercat si eu, nu prea le-as recomanda. Au fost facute de catre cineva la strung, duap matritza ... si nu prea merge asa de bine: zgomot destul de mare plus ca, cam joaca .... am renuntat la ele. Oricum si alea erau pe viata, daca tine cablu :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema este ca ti-ai descentrat putin motorasul zic eu ... probabil ca acuma se coboara geamul putin mai jos decat initial.

<{POST_SNAPBACK}>

adevarul este ca din comoditate am schimbat numai clemele fara sa pun si cablul si 'cremaliera' din kit, => asa a fost nevoie de o corectie la cursa geamului. costul kitului adus din germania a fost de 20eu. oricum pentru mine a fost ceva de cosmar :D cartea de reparatii germ nu spune toti pasii asa ca a trebuit sa scot inclusiv clanta ext. si eram in criza de timp :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marea problema la inclouirea kitului este sa nu sara arcul ce trage cablul. Asta se intampla cand dai jos motorasul. Sa aveti grija la treaba asta, sa prindeti cu ceva inainte de a scoate de tot motorasul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai desfacut clantza exterioara? E greu de facut? Vreau sa demontez si eu clantzele si m-ar interesa parerea cuiva care a facut deja asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Personal nu ...dar nu-ti recomand ... se lucreaza ceva si acolo din cate cunosc ... mai ales la tija metalica ce-ti indica daca e sau nu inchisa/blocata usa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai desfacut clantza exterioara? E greu de facut? Vreau sa demontez si eu clantzele si m-ar interesa parerea cuiva care a facut deja asta...

<{POST_SNAPBACK}>

in prezent nu am manualul de reparatii/. peste 1 sapt pot pune si ceva poze scanate, dar pe scurt ar fi asa: pe cantul usii este un dop de cauciuc ppe care il scoti cu grija cu o surubelnita ascutita. pe acolo ai acces la blocajul clantei ext. e un surub in stea - 6 colturi- cheia T20. pentru a demointa clanta faci asa: dai jos dopul de cauciuc, tragi de clanta si tzii, desurubezi cu o cheie t20, dar atentie mare :D nu e nevoie sa desurubezi de tot, si clanta trebuie sa cedeze, primul pas fiind acela de a scoate broasca -aceasta e blocata cu surubul t20. sub butucul de cheie este o ancora de plastic pe un cablu metalic pe care o scoti cu grija ccu o surubelnita subtire. cu grija poti sa scoti manerul. asta e primul pas- de aici totul se muta in interior. oricum tine cont de faptul ca nu vei putea da jos fata de usa/macaraua la cele cu geamuri el. fara sa dai jos minerul ext.

Modificat de aadmedias
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10x :(

Oricum nu ma intereseaza sa scot motorasul, vreau sa scot doar clantele pt vopsire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, atunci atentie la surub :(, sa nu-l desfaci de tot ca sa nu/ti faci mai mult de lucru, next tip: dupa ce ai dat jos manerul, poti sa deschizi usa cu daca tragi de cablul de otel -de fapt e singura solutie sa deschizi din exterior dupa ce ai dat jos manerele. multa atentie si la protejarea ornamentelor de pe usi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Fratilor, am patit-o si eu cu geamul aseara. Masina avea 140.000km cand am luat-o, ma asteptam sa fi picat la neamt, dar nu!..

V-as fi extrem de recunoascator pentru un tutorial, informatii "for dummies" , ca exact acum nu am bani sa fac operatiunea in service, si nu am desfacut niciodata o portiera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu un update: am luat kit-ul de la PoRo, este cel mai ieftin acolo: 176ROL. De montat, trebuia sa revopsesc portiera, asa ca tipul de la vopsitorie ma rezolva fara sa platesc in plus, ca si asa trebuia desfacuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe ala vechi l-ai dat la schimb sau il valorifici?

Daca il valorifici, da-mi un PM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce anume vechi? daca te referi la suporti, care probabil s-au rupt amandoi....sau ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am crezut ca ai luat tot ansamblul macaralei. Dar se pare ca ai luat doar kit-ul de reparatie.

OK. Ignora cererea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

exista pe stoc kitul de reparatie sau se comanda? e nasol tare sa stai cu geamul in portiera cand afara sunt 5-6 grade :) cam cat dureaza montarea kitului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

hello tuturor- membru nou.

am cumparat un golf 4 din 2000, f tare masina.

am nevoie de o pastila de la macaraua geamului electric. este un plastic mic si presupun ca unii sau toti, stiu despre ce vorbesc. astept un raspuns sau ceva de ajutor, de unde se poate lua mai ieftin, sh, nou.(s-a spart cand am vrut sa bag mana pe geam, ca cineva "destept" a incuiat cheile in masina dar macar a lasat si geamul putin in jos!)

si tot din seria geamurilor: cu o zi inainte sa o cumpar a sarit o piatra in parbriz si s-a fisurat. fisura aia mai creste cate putin in fiecare zi.sfatuiti-ma si pe mine daca este ok sa-l repar, sau trebuie neaparat scimbat.

multumesc anticipat si sper sa vina rasp voastre cat mai repede, nu de alta dar va ajunge fisura in capatul celalalt al parbrizului :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!