Jump to content

Kit macara geam fata


SSorin
 Share

Postare recomandată

Am gasit in sfarsit....codul este bun

1.900.000 lei +manopera care este 10 euro/ora

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Ciao tuturor.

Am avut o problema cu geamul (a fost spart de un hot) , l-am inlocuit si dupa o zi am auzit un mic zgomot. Am inchis *bine* geamul si se pare ca am distrus macaraua. Am fost la cei care l-au montat si spun aceeasi chestie. Daca vre-unul dintre voi stie pe undeva o macara de geam manual de golf 4 usa fata dreapta (masina cu 4 usi) prin zona (Timisoara - Arad) am rugamintea de a da un mesaj . Si eventual daca e posibil si un pret (nu e necesar sa fie noua). Merci

:censur:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Din pacate mi-a cazut si mie geamul. Am cumparat KIT-ul de la un dealer (Autoclub) si am urmat descrierea lui neutrin (excelenta) si totul a fost perfect. Am avut insa o surpriza in Kit pentru ca eu zic ca lipsea un cablu otelit. La mine Kit-ul continea :

1. cele doua cleme culisante

2. mecanismul melcat (fixat cu o "cheie" metalica) pe care era infasurat un cablu otelit.

Cablul de pe mecanismul melcat se prine cu un cap la o clema iar cu celalat la a doua clema. Mai trebuie un cablu cu care se face legatura intre cele doua cleme. Eu l-am folosit pe cel care l-am avut pe masina. La voi cum a fost ?

Ma duc sa fac scandal sau nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Automotive Electronics

:banghead: E foarte normal sa folosesti cablul mai lung de pe masina asa ca stai linistit ca si eu am facut la fel chiar ieri! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Trebuie sa ridici geamul aproape pana sus (cam la o palma de pozitia complet inchis) pentru a avea acces la suruburile cu care e fixat geamul, prin cele doua gauri din placa de metal, acoperite cu capace de cauciuc.

Gasesc foarte utile explicatiile voastre.

Am si eu probleme cu macaraua de geam, adica nu ridica si nu coboara geamul. Am inceput sa desfac si eu capisonul si suruburile care sustin tabla. Motorasul lucreaza, si prin gaurile care au dop se vad piesele de plastic care coboara si urca. Am impresia ca sunt rupte. Deoarece nu pot sa cobor geamul, nu pot sa ajung la suruburile cu care e fixat geamul. Ce as putea sa fac? Sa incerc sa desfac mecanismul si motorasul? Mersi pentru sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

de curiozitate... n-am avut problema asta si sper nici sa n-o am... dar care este pretul unui astfel de kit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la PRo, dar nu aveau pe stoc..astept ..pretul 1, 9 mil kitul. Este o problema bine cunoscuta si de catre ei. Cred ca trb sa-mi cumpar si pt geamul din drpt fata pt a fi sigur ca nu se intampla la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

warranty_4_cars

Exista la PORO kit de reparatie pentru macarale ! Contin suportii gemurilor sa spunem din metal ! Astfel nu mai vor fi probleme cu ruperea lor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde ai montat kitul in Buc, la ce service?

Multumesc

<{POST_SNAPBACK}>

Poti sa-l montezi relativ usor si singur (eu asa am facut). Era pe undeva pe forum si un topic cu acest lucru .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am lasat de cateva ori milioane bune pe macaralele de la geamuri mi-am pus capu la bataie si am reusit sa-mi lipesc suportul de plastic, tine si acum ( 3luni) si sper sa nu mai am probleme data viitoare daca se duce am sa ma interesez si eu de suporti de metal ( banuiesc ca au ceva protectie inspre geam ca daca strangi fierul pe geam ultimul crapa sigur)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu sunt in aceeasi situatie, geamul dreapta fata cazut in usa (dl. neamt nu a prevazut atatea gropi pentru plasticu german)

deci, daca are cineva un suport de geam de vinzare la un pret corect sunt mai mult decat interesat!

altfel, kit reparatie scrie pe mine. vaz ca la PoRo este cel mai ieftin, 1.9milROL, ceea cee pare usor ciudat. eu am primit un pret de 2.8mil de la cineva. sa difere producatoru sau adaosu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai degraba producatorul (ca adaos sigur si-au pus si aia de la poro cu varf si indesat) ... sau poate era un kit metalic (nu stiu daca exista asa ceva)... eu inca n-am avut probleme d-astea da' daca patesc beleaua imi fac suportii metalici la strung.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
PS. kitu are un singur cablu inclus cu toate ca in usa sunt 2 cabluri, deci atentie ce diagnostic aveti si apoi cumparati!

<{POST_SNAPBACK}>

Da asa e, un cablu se refoloseste. Mai intai trebuie demontat ansamblu de pe usa (ca sa te asiguri ca se poate repara cu KIT-ul) si doar pe urma sa mergi la cumparaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mie mi s-au rupt suportii la geamul de la sofer cum audi nu au scos kit de reparatie tb sa iau macaraua cu totul asa ca am facut bucata de plastic la strung din bronz m-a costat 500 mii dar a iesit super bine si nu mai am probleme timp de lucru la piesa azi am lasat-o a doua zi am ridicat-o

Modificat de crash
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Voi incerca si eu sa le confectionez din bronz, la un atelier particular.

Va voi tine la curent cu "descoperirile" mele (e vorba pentru Passat).

Daca aveti noutati, astept comentariile voastre.

Merci,

Alexandru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceasi problema am avut-o si IO. la ambele usi fata...

pret 300Ron in Timisoara la reprezentanta, cu tot cu manopera doar pe o parte.

explicatia din service de la nenea mesteru' a fost: praful (mizeria din Ro). acesta se cimenteaza si solicita, mai mult decat a prevazut neamtzul, chestiile mici si stupide de la geam. este o problema cunoscuta si de constructor si de aceea noile kituri au componentele metalice. politica e naspa ca se schimba tot kitul si nu doar piesele alea mici :screwy: dar asta e.

:beerchug:

oricum destul de naspa sa mergi pe camp/dealuri/munti (concediu), deschizi geamul sa faci o poza la un apus de soare si auzi cum cade geamul in usa :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor, si mie mi s-a rupt suportul din plastic de la macaraua de la geamul de la shofer. M-am dus la un service skoda si baietii de acolo mi-au dat un suport de plastic de la o octavia, superba sau fabia (nu mai stiu exact)... ca se potriveste.

100 de mii suportul si 300 de mii manopera de schimbat... ieftinealaaaaaaaaaaaaaaaaa

PS: Sa nu va incurcati cu suporti de metal... daca doamne fereste iti prinzi din greseala mana sau gatul la geam, suportii aia au rolul sa se rupa.. pe cand la metal... :)

Modificat de Pinu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PS: Sa nu va incurcati cu suporti de metal... daca doamne fereste iti prinzi din greseala mana sau gatul la geam, suportii aia au rolul sa se rupa.. pe cand la metal...
Modificat de noodles
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai la mine geamurile daca te prind, se deschid singure inapoi, nicicum sa se rupa ceva. e testata chestia asta (pe prietena mea :lol: )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are dreptate Ice_2k. Acest lucru se numeste Dispozitiv de limitare a fortei. Acest dispozitiv este prezent doar la geamurile din fata. Acest dispozitiv nu este activat cand gemurile sunt inchise din exterior (cu cheia sau telecomanda).

1. Daca geamul de la usa conducatorului sau pasagerului din fata intampina in cursa de inchidere o rezistenta la inaintare (o limitare de putere) geamul se deschide imediat.

2. Dupa ce geamul s-a deschis, trebuie sa ridicati si sa mentineti inca o data comutatorul geamului respectiv, in intervalul de pana la 10 secunde. Daca in continuare geamul va intalni un obstacol sau o rezistenta, acesta se opreste.

3. Dupa ce geamul s-a oprit, trebuie sa ridicati si sa mentineti inca o data comutatorul in intervalul de pana la 5 secunde, ca sa il inchideti. Geamul se inchide acum fara limitare de forta.

Indicatie:

Daca asteptati mai mult de 10, respectiv 5 secunde intre pasii individuali, la o noua actionare a intrerupatorului gemului, geamul se va deschide complet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te contrazic. Eu am pe masina alarma si cand se armeaza, mi se inchid si geamurile. Am patit urmatoarea kestie: cheia era pe scaunul soferului, geamul de la sofer deschis. (alarma are o cretinitate, daca o lasi 30min in pace se armeaza). S-a armat alarma, s-au incuiat usile si a inceput sa-mi inchida geamul. Prietena mea s-a bagat pe geam ca sa ia cheia, geamul a prins-o moment in care s-a deschis de tot. Deci limitarea de forta era prezenta si la inchiderea din telecomanda.

Modificat de aryes13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am citat din manualul de la golf. Acolo facea referire la alarma original nu la cele montate dupa vanzarea masinii, din care cred ca ai si tu. Eu, pe golf-ul meu am numai cheie, nu am si telecomanda ca sa aduc argumente in favoarea celor spuse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PS: .... suportii aia au rolul sa se rupa.. pe cand la metal...  :banghead:

<{POST_SNAPBACK}>

suportii de plastic au cu totul si cu totul alt rol ( nu acela de a se rupe ). Aceste cleme de plastic sunt un defect de fabricare si ulterior au fost inlocuite de producator cu cele metalice tocmai ptr. ca NU trebuie sa se rupa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

suportii de plastic au cu totul si cu totul alt rol ( nu acela de a se rupe ). Aceste cleme de plastic sunt un defect de fabricare si ulterior au fost inlocuite de producator cu cele metalice tocmai ptr. ca NU trebuie sa se rupa.

<{POST_SNAPBACK}>

corect

...

Acest dispozitiv este prezent doar la geamurile din fata. Acest dispozitiv nu este ...

<{POST_SNAPBACK}>

sa continui cu corecturile:

functia de limitare a fortei este activa IN SPECIAL la geamurile din SPATE, acolo unde stau copii.

mai mult, aceasta functie, specifica motorului electric care actioneaza geamul, este setata (electromecanic, nu cred ca din computer, aici nu stiu exact) sa se activeze la o valoare mult mai mica a fortei la geamurile din spate.

cel putin asa este la masina mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!