Jump to content

Probleme pornire la cald/rece


Sebi77
 Share

Postare recomandată

Cum a zis si colegul Stefanadryan mai bine dute si fa o scanare si atunci o sa iti spuna cei de la service unde e defectiunea si ce piesa trebuie schimbata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 758
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • dan 48

    41

  • ionel.d.2007

    40

  • SergiuD

    22

  • lupo_bv

    18

problema: bobina

120 lei pret bobina

100 lei, scanare plus manopera

Modificat de bah
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am si eu o problema cu pornirea, mai precis dupa cateva zile in care nu am pornit masina (4-5 zile) si afara frig la (-10)masina a pornit foarte greoi dupa mai multe ori de dat la automat, si chiar dupa pornire avea un tremurat ca atunci cand nu ar mai functiona o bobina, asta era dupa revelion, acum iar dupa cateva zile de nepornire a motorului cu temperaturi la fel de joase afara, masina nu a mai pornit defel: se intampla cam asa dau la automat bateria duce dar nu porneste ba mai mult daca dau mult la automat apare in bord semnul de la presiune de ulei. mentionez ca dupa prima data(dupa revelion)si acum cand e a2a oara, masina a functionat normal fara sa inlocuiesc sau sa repar ceva.

care stiti ceva si ma puteti ajuta va sunt recunoscator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva asemanator am intalnit la un T5 diesel de 2,5 era senzorul de la arborele cotit se arsese!

Si culmea tot iarna!

ar fi indicat sa chemi pe cineva cu un tester, ca altfel o tractezi si degeaba!

SAu tinand cont ca 1,2 benzina si distributia e pe lant si zici ca s-a aprins si martorul la ulei, ar fi o scoatere dupa punct a distributie la presiune prea mica!

Repet nu sunt mecanic, imi dau cu parerea, din ce ma pricep.

Apoi ca ultima chestie, ce benzina ii pui, ca posibil sa fi inghetat in filtru cu apa!

Sunt multe variante si e complex si motorasul asta, ideal e o diagnoza!

Succes si sa ne tii la "curent"!

Modificat de StefanAdryan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am un Polo 9N din 2002 cu 125000 la bord, intr-o zi dupa ce am mers cu ea 10 min am oprit motorul pe 3 min dupa care am incercat sa pornesc masina si nu mai porneste electromotorul invarte dar efactul zero. Am schimbat a doua zi bujiile si 2 bobine de inductie ca aveau cate o umflatura am zis ca sunt duse sau merg spre asta. I-am dat cheie si tot nimic se aprind toti senzorii si dupa aia raman doar de la emisii care era si inainte aprins si ECP. Idei ce ar putea fi ca nu mai stiu am chemat pe cineva cu un tester de la un service care mi-a zis ca ar putea fi lantul de distributie care si-a schimbat pasul din cauza rolei intinzatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ce erori a gasit cel cu testerul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva asemanator am intalnit la un T5 diesel de 2,5 era senzorul de la arborele cotit se arsese!

Si culmea tot iarna!

ar fi indicat sa chemi pe cineva cu un tester, ca altfel o tractezi si degeaba!

SAu tinand cont ca 1,2 benzina si distributia e pe lant si zici ca s-a aprins si martorul la ulei, ar fi o scoatere dupa punct a distributie la presiune prea mica!

Repet nu sunt mecanic, imi dau cu parerea, din ce ma pricep.

Apoi ca ultima chestie, ce benzina ii pui, ca posibil sa fi inghetat in filtru cu apa!

Sunt multe variante si e complex si motorasul asta, ideal e o diagnoza!

Succes si sa ne tii la "curent"!

azi am dus masina tractata la service unde am si lasat-o pana luni, azi fiind sambata.Mare lucru nu au facut la ea s-au uitat la bujii si mi-au spus ca sunt inundate(cred ca de la dat la automat), pompa baga benzina, au pus testeru si nu da nici o eroare,o posibila cauza mi-au spus si ei ar fi lantul distributiei sarit :vaidecapulmeu:

Ma intreb si eu cum se poate sa sara asa stand pe loc sau daca a sarit atunci s-o fi intamplat numai in momentele cand am dat la automat dar atunci dc a facut aceeasi figura imediat dupa revelion cand spre deosebire de acum am pornit-o chiar daca mai greu iar de atunci pana acum a pornit si functionat normal

benzina de 95 petrom

multumesc pt sugestii si eu m-am gandit la ceva legat de gheata pe circuit dar la filtru nu m-am gandit :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am un Polo 9N din 2002 cu 125000 la bord, intr-o zi dupa ce am mers cu ea 10 min am oprit motorul pe 3 min dupa care am incercat sa pornesc masina si nu mai porneste electromotorul invarte dar efactul zero. Am schimbat a doua zi bujiile si 2 bobine de inductie ca aveau cate o umflatura am zis ca sunt duse sau merg spre asta. I-am dat cheie si tot nimic se aprind toti senzorii si dupa aia raman doar de la emisii care era si inainte aprins si ECP. Idei ce ar putea fi ca nu mai stiu am chemat pe cineva cu un tester de la un service care mi-a zis ca ar putea fi lantul de distributie care si-a schimbat pasul din cauza rolei intinzatoare.

Dupa diagnoza si interpretarea erorilor eu zic ca e sarit de la punct. Erau 3 erori si dupa stergere , dupa ce dai la automat apare una singura, legata de G40, acesta si firele pana la el sunt OK.

Masina mai da si cate un rateu in admisie.

Sunday,30,January,2011,12:51:54:48211

VCDS Version: Release 10.6.3

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Control Module Part Number: 03E 906 033

Component and/or Version: 1,2l/4V SIMOS3 00HS7000

Software Coding: 00031

Work Shop Code: WSC 01511

Additional Info: WVWZZZ9NZ2Y021736 VWZ7Z0A4369864

VCID: DDBAF2FC7DB7

3 Faults Found:

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-10 - - - Intermittent

16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold

P0420 - 35-00 - -

16725 - Camshaft Position Sensor (G40): Implausible Signal

P0341 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0010 0000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi acest topic a cam amortit, vin si eu cu o problema in speranta ca gasesc pe cineva milostiv sa ma lumineze.

Polo-ul sotiei 9N 1.2 47Kw a circulat normal aseara desi a aparut avertizarea ca trebuie facuta revizia. Azi dimineata nu a mai pornit deloc. Pus contact, aprins martori, stins martori obisnuiti, ramin aprinsi doar cei care trebuie in mod normal, invirt cheia (am incercat cu ambele originale)si nimic. Nici macar zgomotul de anclansare starter electromotor. Curent este destul dupa lumini, claxon si degivrari pornite simultan. Eram destul de grabit dimineata si nu stiu daca s-a auzit pornirea pompei de benzina. Ma distrug masinile astea sofisticate si firave. Va rog sa incercati sa ma ajutati daca se poate. Nu detin Vag-com sau alte instrumente de diagnoza. Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...nu stiu daca s-a auzit pornirea pompei de benzina...

Pana la pompa de benzina ar trebui sa vezi de ce nu invarte electromotorul. Verifica mai intai sigurantele. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cu sigurantele va fi primul pas diseara cind ajung. Urmatorul va fi cu incercarea de cuplare manuala a starterului (asta daca merge si asa). Ma gindeam ca nu cumva sa aiba legatura cu presiunea combustibilului pe rampa de alimentare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate am citit aici observ ca si altii au probleme cu pornirea dupa o perioada de stationare mai lunga si mai ales iarna la frig.La mine s-a manifestat anul asta deja de 3 ori:

1)totul normal la pornire(aprins/stins martori)benzina ok, baterie ok,electromotor se invarte dar pornit greoi dupa mai multe chei

2)o luna distanta de (1)la fel ca prima data doar ca nu a mai pornit nici dupa ce am dat la automat de mai multe ori.Diferenta a fost ca apare martorul presiune de ulei dupa mai multe ori de dat la automat. Dus la service mi-au spus ca e sarit lantul distributiei de la punct.L-au pus la loc fara sa inlocuiasca nimik pt ca ziceau ei nu ar fi uzura.

3)la 2 zile distanta de (2)dimineata nu a mai pornit.

Acum e in service urmand sa o desfaca iar la distributie si sa inlocuiasca ceva ce nici ei nu stiu dupa cate am obs eu

Mi-e frica sa nu ma puna sa schimb distributia si apoi sa faca aceleasi faze la pornire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum v-am spus luni masina era in service au zis ca lantul distributiei era sarit de la punct. L-au pus la loc fara sa inlocuiasca ceva pt ca nu era uzat nimik, mi-au motivat ei, dar miercuri aceeasi faza la pornire adica nu mai pornea si dupa 3-4 chei la automat apare martorul presiune de ulei.

mi-e frica sa nu ma puna sa schimb distributia ca apoi sa faca aceleasi faze, adica sa nu porneasca la cateva zile dupa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat sigurantele si sunt toate intregi. Am pus voltmetrul pe baterie si arata 12.2v. Incercind sa pornesc motorul si urmarind voltmetrul am observat o scadere pina la 10v. N-am reusit sa ajung la cablurile de pornire din portbagajul full al altei masini sa-i dau curent dar cred ca a crapat brusc bateria. M-au mai lasat pe mine baterii de-a lungul vremii dar asa brusc si fara avertizment niciodata. Revin cu desnodamintul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am mers la masina cu pricina cu cabluri si alta masina. Inainte de orice i-am dat o cheie si a pornit din prima. Sa fi fost de la baterie sau de la electromotor? De cind am avut incercarea nereusita de a o porni nu am mai umblat la masina. Acum eu stiu ca atunci cind ai o baterie pe duca si incerci sa pornesti, in timpul incercarilor scade tare curentul si pierzi memoria la ceas sau radio. Nu s-a intimplat nici una din astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu strica sa verifici electromotorul si daca este OK, verifica si contactul. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,sa ne tii la curent !

:blink: :blink: Incep cu un amuzament si continui cu un raspuns: are dreptate Sergiu D si eu cred ca e de la electromotor,in 2 variante:ori a fost intepenita bobina de anclansare si de aceea nu s-a intimplat nimic cind ai dat la automat si nici nu s-a auzit cuplind,ori sint probleme la platoul de carbuni din cauza uzurii.De la baterie in nici un caz.Si ar mai trebui verificate si cablajele grele de la baterie pe electromotor si cele de masa pe motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e o problema intalnita si la alte marci de masini chestia sa ramana mut electromotorul pe inghet doar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singura legatura cu inghetul ar fi posibilitatea ca uniditatea sa formeze un strat de gheata izolator intre perii si colector. E destul de greu de crezut ca se poate intimpla asta. Starterul e oarecum etans si daca ajunge apa acolo oxideaza si vara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur colegul nu se referea la apa ci la un fenomen care la un moment dat mi-a dat si mie dureri de cap si anume acela prin care reziduurile in urma frictiunii intre carbuni si rotor fac o depunere intre suportii culisanti si carbunii respectivi astfel incit acestia se pot bloca in stadiul in care nu fac contact pe toata suprafata cu colectorul de pe rotor,respectiv,atunci cind dai la automat singurul efect este acela de ciupire a lamelelor de pe rotor,fara sansa de a porni motorul.Dar poate fi si o pornire ratata din cauza contactului(putin probabil,dar merita verificat).Oricum de verificat electromotorul e foarte simplu,ca se desface usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare o intrebare am eu de ce nu porneste dimineata motorul mai ales cand ii si mai frig,imi invarte motoru dar nu vrea sa o ieie am fost la 5 mecanici pana acuma si unu mia schimbat bateria,altu bujiile celalalt electromotoru,si ultimu mia pus o supapa de sens nu mai stiu la cine sa mai ma duc ca is satul ca la fiecare imi face alceva si de ii bun imedeat imi schimb motoru daca mai continui asa :Driver: Dupa ce o pornesc mere nu mai am treaba cu pornirea :blah: post-85649-0-93569300-1297283683_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca e de la contact si nici nu cred ca poate sa stea apa in electromotor fiindca se evapora de la caldura mare a motorului, ceea ce stiu e ca electromotoarele in general mai fac figuri la temperaturi cu minus, explicatia inca n-am gasit-o, stiu doar ca vara nu face pe motul decat daca e mort...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fratilor nu porneste dimineata sau daca o las mai mult de vreo 5 ore si ii si frig nu mai vrea, invarte dar nu mere rar o mai ie dupa ce ,o pornes nu mai am treaba.AM SCHIMBAT ,BATERIA BUJIILE INCARCAREA ELECTROMOTORU AM MAI PUS SUPAPA SENS NU MAI STIU CE SA MAI INCERC IMEDEAT SCHIMB TAT MOTORU II MATORINA 19 DIN 99 SDI CU CLIMA

post-85649-0-77327300-1297285667_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Vizitator a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!