Jump to content

Probleme pornire la cald/rece


Sebi77
 Share

Postare recomandată

adiy - in primul rand trebuie sa faci o curatare si adaptare a clapetei de admisie, dupa aia mai vedem. Ce ti se intampla tie sunt simptome de clapeta murdara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 758
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • dan 48

    41

  • ionel.d.2007

    40

  • SergiuD

    22

  • lupo_bv

    18

despre benzina nu stiu ce sa zic pt ca nu este dea noastra,romaneasca...sunt in italia, de aici am luato si doar aici o folosesc (masina) ma gandesc ca a lor benzina este mai buna decat a noastra. in legatura cu clapeta de admisie, nu stiu ce anume presupune acea adaptare...?de curatat chiar abia astept sa o fac sa vad daca se schimba ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit intre timp ce inseamna adaptarea clapetei :D multumesc mult pt parerile date

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua!Imi cer scuze daca nu postez problema mea unde trebuie dar sunt noua pe acest forum si nu prea ma pricep.Pe scurt problema mea este urmatoarea:detin un vw polo 1.2 din 2002 care imi da ceva batai de cap.De ceva vreme nu vrea sa porneasca normal,adica,dimineata la prima cheie de obicei porneste (de obicei nu de fiecare data) in schimb daca merg 5 min si opresc motorul,s-a terminat,nu mai porneste nicicum.Am adus un mecanic care mi-a facut un test,in urma caruia mi-a spus sa schimb EGR-ul.Zis si facut,l-am schimbat saptamana aceasta dar,nimic!Masina are aceleasi simptome.Mentionez ca atunci cand incerc sa pornesc motorul (si nu reusesc) la un mom dat acul turometrului o i-a razna,timp in care imi creste si nr km ca si cum masina ar fi in miscare ,repet motorul fiind oprit imediat dupa ce am "chinuit" masina sa porneasca si nu am reusit.La fel in timp ce acest ac al turometrului creste creste....se aude si un tiuit (ca si o avertizare) iar atunci am si cateva becuri aprinse in bord,care se sting imediat.In rest nu am aprins nimic in bord.Sper ca s-a mai intampinat cineva cu aceasta problema pt ca la mine nu prea ii dau de capat,si as vrea sa am macar o idee despre ce ar putea fi inainte sa ajung cu ea la un service,deoarece fiind nepriceputa nu vreau sa fiu o victima a unor neseriosi.(asa cum am dat 500 lei pe un EGR iar acum sa constat ca masina e la fel,si poate nu a fost aceasta problema).Multumesc frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai nevoie sa mergi intr-un service unde se face diagnoza, nu unde se schimba piese care n-au legatura cu pornirea (chiar daca sunt defecte deocamdata)

cel mai bine sa spuna niste colegi de forum din zona ta la care service e recomandat sa mergi, eventual sa apelezi de pe lista de contacte de pe acest forum a persoanelor care ofera diagnoza adica scanare a codurilor de eroare aparute, si apoi prin interpretarea corecta a acestora sa se remedieze problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,stiam ca intr-un final tot la un service voi ajunge,insa eram curioasa daca cineva a mai intampinat o problema asemanatoare pentru a sti la ce sa ma astept(financiar vorbind).Si mecanicul ce mi-a venit acasa mi-a facut diagnoza si din cate am inteles eu...a fost ceva de genul: insufcienta de aer sau exces de aer..de acolo a tras el concluzia ca sigur este EGR de vina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cumpartot69

mecanicul tau chiar e pe dinafara complect ,egr nu are nici o treaba cu pornirea ,egr intra in functie doar la o anuita viteza si turatie ,am si eu aceiasi masina si anul trecut am avut si eu ceva probleme cu pornirea la cald dat foarte rar ,la mine a fos mai multe probleme 1.presiune prea mare in rampa de injectie ,am inlocuit filtru de benzina si sa rezolvat ,2. eu am observat ca atunci cand nu pornea ,cand puneam contactul nu se ridica acul la temperatura ,am scos bordul afara si am cositorit pinii de la mufa din stanga ,cativa pini nu mai faceau bine contact ,,dupa asta nu am mai avut probleme cu pornirea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi o sa merg cu masina intr-un service sa vad ce are,multumesc pentru raspuns,sa inteleg ca am dat 500 de lei degeaba...:( asa e cand te iei dupa "recomandati".Sper sa o rezolv cat mai repede pentru ca deja m-a terminat psihic .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am reparat masinuta,in sfarsit i-am dat de cap,bineinteles ca am schimbat egr degeaba ( daca e cineva interesat de un egr second -il vand)...aveam o mufa arsa u stiu unde,si i-am facut o resoftare.Din pacate totusi mai are o mica problema,dupa ce pornesc motorul (care porneste foarte ok acum) cateodata imi moare motorul.Sper sa nu inceapa din nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu vad legatura intre defectarea unei mufe si resoftare

daca masina pornea ok inainte de resoftare aceasta nu e necesara, poate face si rau nu doar bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda...mi-a fost o zi masina in service si problema s-a rezolvat..pana azi cand evident nu a mai pornit din nou.Masina este din nou in service,iar de aceasta data nu le mai dau niciun ban...sa o repare pe banii ce i-am platit data trecuta,cand masina mi-a mers normal 2 zile.Ce legatura este intre mufa si resoftare???Nu stiu...cel putin macar turometru este ok,nu o mai ia razna acum si nu mai imi creste nr km cand incerc sa pornesc masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare ! Am o problema in ceea ce priveste pornirea la prima cheie - de dimineata, dupa ce se sting martorii de pe bord nu porneste iar dupa a doua incercare o ia. Daca merg cu ea in timpul zilei dupa 10 min de repaos porneste la prima cheie insa daca o las mai mult tot la a 2-a porneste. Masina are 63mii km si pana acum nu au fost schimbate bujiile sa fie necesar oare sa le schimb ? Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

StefanAdryan

E posibil sa fie si bujiile, dar mai repede fa o scanare, poate fi ceva pe electric.

Scanare cu VAG-com-ul te-ar lamuri. Caci poate fi din multe cauze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionel.d.2007

Eu cred ca supapa din pompa de benzina nu mai etanseaza bine si astfel benzina se scurge din nou in rezervor. Daca verifici presiunea benzinei la 10 min dupa oprirea motorului, trebuie sa fie 2,5 bar.post-10189-0-90203500-1307099038_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa se amorseaza de 2 ori inainte de a porni,nu cred ca e vorba de presiunea rampei sau aer, deci ma gindesc sa nu fie un defect de pornire la rece.O scanare e binevenita!Daca pui contactul de 3 ori consecutiv la interval de 40 de sec si dai la cheie si porneste,atunci Ionel are dreptate,iar daca nu,atunci ai probleme mai mari...

Modificat de dan 48
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut am 73 de mii km si dimineata sau nu neaparat , in mod special la prima pornire a zilei face foarte urat masinutza adica se tureaza la 1500 dupa scade la 800 ,da sa se opreasca motorul dupa care iara sare la 1000 si de turatii de cateva ori dupa care se potoleste si se opreste la 800 de turatii . mentionez ca treaba asta o face de cand a dat caldura asta iarna pornea normal la 1100 de rotatii dupa cateva secunde se regulariza la 800 si puteam sa plec ! acum ma pune pe ganduri problema desi ar trebui sa porneasca mai lin ca doar e cald afara ...daca a mai patit cineva sau ce rezolvare ar fi va multzumesc

Ai rezolvat problema?

Vad ca si mie a inceput sa-mi faca la fel o accelerez un pic ca sa nu mai scada/urce brusc si apoi plec cu ea....Dupa 1-2 min de mers isi revine si scade la turatia normala.

Nu face mereu,uneori dimineata sau ziua daca o las mai mult timp oprita.Cam la fel ca si la zsoltu sunt simptomele.

Sa ma duc la reprezentanta sa vad de soft?Sau sa incerc sa-i curat clapeta?

Am 54.000 km din 2008 pana acum.

Danke!

Modificat de Adrian_S
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. si la poloul meu la pornire (nu intotdeauna) suna urat ca un disel. vine de la intinzatorul de lant, care este hidraulic, si pana creste presiunea uleiului el lasa lantul neintins, de unde si bataia acea specifica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare ! Multumesc tuturor pentru sfaturi si pareri. La sfatul unui prieten am bagat cheia in contact pana la prima treapta pana s-au stins martorii de pe bord apoi am scos cheia si am repetat operatiunea dupa care masina a pornit. Oricum am comandat bujii NGK pentru a le schimba pe cele existente deoarece in cartea tehnica recomanda schimbarea lor la 60 de mii iar fostul propietar nu le-a schimbat. Daca nu se intampla nimic o sa incep verificarile la pompa de benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare ! Am schimbat bujiilie iar acum pleaca la prima cheie - problema reazolvata, nu era de vina pompa de benzina. Multumesc tuturor pentru sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu polo 9N din 2002, care din ne/fericire are oarecum aceleasi probleme la imobilizator sau mai multe :

Dimineata porneste la prima cheie (sau mai rar porneste si se opreste imediat dupa care la a doua cheie merge ok, sau se duce aproape de 0 turatii dupa care revine la 800-900 cat are ea fara sa se mai opreasca (ca si cum ar veni in nas).)Plec de la munca merge, ma opresc dau sa o pornesc iar, apare masinuta cu cheita (enervanta) care palpaie si nu ma lasa sa pornesc, dupa N incercari de scos cheia si pus contactul (fara sa dau la automat, pentru ca am observat ca daca martorul se stinge mai repede decat celelalte din mijloc atunci e clar ca nu imi va porni si atunci repet miscarea pana cand se sting simultan deci porneste) isi vine in fire. Ideea este ca acest lucru apare atat de aleator incat nu pot face o regula adica la al doilea contact poate porni sau dupa 2 ore de incercari. Deobicei face cam zilnic treaba asta si este foarte enervant. Am citit recomandarile de pe forum dar de unde sa incep? Pe tester nu am ajuns sa o pun sa vad pentru ca nu am bani de reprezentanta momentan, iar la astea de cartier nu ma mai duc dupa ce am citit pe aici :D, macar la reprezentanta am ce geamuri sa le sparg (glumesc :D). Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa incepi printr-o intilnire cu un coleg de forum care are VAG-COM si care te poate ajuta cu o scanare si va veti lamuri impreuna asupra defectului si/sau erorii care e stocata.Abia dupa se pot trage concluzii si se poate porni de la un punct.Poate sa fie cheia de vina,conectorul T 32,contact imperfect in mufa IC la pinii din placa,intreruperea conexiunii aleatoriu cu ECU,erori comunicare can gateway,conexiuni la masa defectuoase,s.a.m.d.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Polo problema ar fi contacte reci ai pinilor de pe placa IC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Revin:

1. The induction coil is probably faulty.

-Replace induction coil. -- Asta e ce zice nenea testerul la partea cu immo.

2.Alte erori:

-Senzor G62

-Sonda lambda G39

-A/C J301 Faulty

-V154

-V68

Ciudatenia e ca mi-a rezolvat si ABS-ul tot din tester si mi-a zis ca bobina nu se gaseste separat ci doar cu contact nou care costa ceva $$ :D .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles de la un vecin mai priceput ca pornirea in turatii variabile este boala comuna la modelele astea din cadrul grupului. Am curatat si adaptat clapeta de vreo 5 ori pana acum si degeaba, tot turata porneste (doar cand e cald afara) si de multe ori moare motorul. Acelasi vecin mi-a recomandat sa incerc cu un alt ECU (preferabil unul SH, ca unul nou te rupe) sa vad daca mai face la fel de urat. A mai incercat cineva varianta asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu bobina de immo nu are ce sa se intimple decit contact imperfect la conexiuni si in mufa.Deci demonteaza si vezi ce are...e o amarita de bobina,eventual masoara bobina comparativ cu alta,desi slaba sansa sa aiba ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Vizitator a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!