Jump to content

Probleme pornire la cald/rece


Sebi77
 Share

Postare recomandată

Stiu ca e vechi topicul, dar mai face asa??? Daca da , pentru alti patiti..... (Am patit-o pe un peogout 207 diesel), Dupa schimbarea distributiei, este o conducta ce in mod normal ametitii de la service trebuie sa o schimbe dar costa 3oo ron . Faza e ca is asa de destepti ca nu iti spun si de aceasta conducta si dupa ce te dai de ceasul mortii si dai la cama sau la automat de iti sar ochii iti rad in fata si iti spun ca trebuia si aia schimbata... dar daca nu ai cerut?:icon_thumright:)))))))))))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • Replies 758
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • dan 48

    41

  • ionel.d.2007

    40

  • SergiuD

    22

  • lupo_bv

    18

Salut,

Am si eu o problema.

Tatal meu are un Polo 9n3,anul trecut l-a achizitionat si acum masina are cam 34000 Km,motor de 1.2,70CP. Inainte de ultima revizie (30000km) s-a aprins martorul cu "robinetul",insa ce este mai dureros,este faptul ca dimineata porneste foarte greu...tre sa tin piciorul pe acceleratie.

Eu sunt din Tulcea,iar tatal meu face revizia la Scorpion in Galati,cei de acolo au spus ca este din cauza catalizatorului...

Imi puteti da niste pareri...sugestii,o mana de ajutor va rog.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari voua,

Din pacate nu pot sa vin cu un raspuns pentru problemele voastre pentru ca am si eu la randul meu o problema.

Indiferent ca e dimineata / iarna / vara sau indiferent ca e prima pornire pe zi sau ca e a 12-a pornire pe ziua respectiva, sau indiferent ca rece sau nu motorul 90% din pornirile motorului sunt urmate imediat (la mai putin de 1 secunda de la pornire) de un zgomot zurnaitor foarte deranjant, unii mi-au zis ca ar putea sa fie alternatorul cauza pentru acest zgomot, altii au spus ca e posibil sa fie bendixul (nu stiu exact cum se scrie si nu stiu nici macar ce e aia exact).

Daca are cineva alte informatii ce ar putea sa imi fie de ajutor i-as multumi foarte mult, problema persista de mai bine de 1 an de zile.

Precizez ca am un Polo 9N din Decembrie 2001 (printre primele modele de genu, cel cu manerele de la portiere de plastic de culoare neagra) cu motor de 1.2 cu 55-CP cu aproximatix 140.000Km reali la bord spun eu.

Daca are cineva din greseala ceva poze / scheme explicite despre ce ar putea sa fie vorba mi-ar placea sa le pot vedea.

Multumesc.

Modificat de PoloAcer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ PoloAcer:Se prea poate sa fie bendixul,mai exact o bucsa de culisare/revenire a bendixului dupa ce a pornit motorul,cel putin la mine asa a fost,dupa fiecare pornire se auzea un carait suparator,care cu trecerea timpului se accentua,in special in sezonul rece.Problema este ca,daca nu rezolvi problema,revenirea fortata si greoaie a bendixului iti va deteriora "dantura" volantei si cred ca te va costa mai mult

Pe mine,toata reparatia(inlocuirea bucsii)m-a costat 70 RON si acum totul este ok.

Modificat de FLO-RIN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...Imi puteti da niste pareri...sugestii...

Pentru a sti sigur care este cauza iti recomand sa faci o diagnoza cu VagCom si sa postezi pe forum erorile gasite. Pe baza erorilor putem discuta asa...

Ca o parere personala, nu cred ca la 34000 km s-a dus katalizatorul. Pornirea grea are alte cauze cum ar fi:benzina proasta; senzor de temperatura a lichidului de racire (G62) defect;bujii,bobine de inductie,injectie,EGR,supapa pompa de benzina;etc., in nici un caz nu este cauzata de katalizator.

Roaga un coleg de forum, din orasul tau sa te ajute cu o diagnoza.

@ PoloAcer Bendixul este o componenta a starterului sau demarorului sau electromotorului (cel care invarteste arborele cotit la punerea contactului pentru pornirea motorului). Zgomotul respectiv poate fi cauzat de bendix sau mai exact de bucsa de care ti-a spus @FLO-RIN , in postul de mai sus.

O poza cu electromotorul:post-10189-1287313541_thumb.png :stupid:

Modificat de ionel.d.2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Tulcea nu are cine sa ma ajute,masina inca este in garantie,deci tot la o reprezentanta VW tre sa ajung.

Multumesc mult...o sa revin cu detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@FLO-RIN - Mersi mult pentru sfat sper sa ii dau de cap. Am sa incerc sa ma uit (multumita lui @ionel.d.2007)

Multumesc pentru ajutor, am sa revin cu detalii dupa ce am sa ii dau de cap daca va merge cu metoda asta, sper cat mai curand sa fie desi nu cred ca o sa pot pentru ca nu am sculele necesare aici in Cluj dat fiind faptul ca numa ce m-am mutat aici in chirie.

Salutari si multumesc din nou.

Modificat de PoloAcer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca poate este vorba de sonda de temperatura a apei !

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu aceasta problema cu pornirea la rece, 1100 rot apoi singura 1500-1800 rot dupa 2 min. isi revenea la 800 si apoi mergea frumos.

Am fost cu ea in la reprezentanta "autoclub" timisoara, mi-au luat 130 ron ptr. 2 diagnosticari si curatarea clapetei de acceleratie...:(

A doua zi surpriza a facut tot la fel :( am sunat si mi-a zis ca e din cauza benzinei si ca sa bag de la Mol, am bagat si de la Mol si tot la fel.

rezolvarea la mine a venit din momentul in care am alimentat de la Rompetrol, repet la mine!!!

Am facut deja trei plinuri si nimic ciudat totul merge bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

De cand s-a racit afara am si su o situatie neplacuta la prima pornire. Dau prima cheie dupa care motorul porneste si concomitent se aude un sunet (zgindarit)de vreo2-3 sec. si dispare. Daca motorul este cald nu face acest sunet.

Daca a mai intilnit cineva asa situatie si a rezolvat-o va rog sa ma ajutati si pe mine!

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut cam tot o problema asemanatoare aveam si eu la mine scartaia dar la mine a fost de la intinzator asa ca am schimbat 2 role si intinzatorul.Dupa ce le-am schimbat totul a fost Ok in legatura cu zdranganitul si la mine se aude stai linistit am un polo 1.2 2003 135000 km din cate am citit pe net problema este de la lant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea suna ca un diesel la pornire si la relanti. O fi din cauza ca e in 3 pistoane?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alin, spune si mie despre ce lant merge vorba? nu este nimic strasnic? nu stric masina daca las asa in voia soartei?

mersi mult de raspunsurile D-stra.

BR!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bunellu: Este vorba de lantul de distributie,care,la temperaturi joase, are un zgomot specific, la pornire si relanti....pana se incalzeste putin motorul.Nu cred ca este cazul la tine,deoarece tu ai motor de 1.4 16V, 4 cilindrii si cred ca distributia este pe curea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine dupa ce se incalzeste motorul merge foarte foarte bine

Off: Acum am observat ca nu mai porneste la prima cheie.....pana acum nu mi-a mai facut figuri cu motorul cald porneste la 1 cheie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@FLO-RIN, intradevar la mine este cu curea. Atunci de unde poate aparea acest zdranganit? Nu este in pericol de a se defecta ceva? O sa incerc sa inregistrez pornirea cand motorul este rece si poate ma puteti ajuta cu ceva.

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bunellu, eu am acelasi motor ca si tine si face la fel la prima pornire in general, si asta din cauza ca tachetii sunt hidraulici si pana ajunge uleiul in rampa sa ii regleze dureaza cam 2-3 secunde, scrie si in manualul masinii (ai mei sunt noi), deci nu ai de ce sa iti faci griji. Sper ca ti-am fost de folos, numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

al meu porneste bine merge bine la rece pana ajunge apa la 90 apoi incepe sa mearga relantiul neregulat ,ce sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@11GXD Iti multumesc f.f mult, eu deja voiam sa plec pe la un service!

Merci inca o data si numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

al meu porneste bine merge bine la rece pana ajunge apa la 90 apoi incepe sa mearga relantiul neregulat ,ce sa fie?

Demonteaza, curata clapeta de acceleratie si fa-i adaptarea cu VagCom.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu unul cred ca e chiar o problema si senzorul de pe coloana volan nu are nici un amestec.Incarcarea bateriei cit si servo sint 2 elemente cu consum mare si odata ce la pornire electromotorul ciriie(lucru care ma duce cu gindul ca in acel moment exista un consum ridicat undeva,respectiv servo sau incarcare si nu mai cupleaza corect treapta a 2-a),cred ca o verificare amanuntita a circuitelor de putere ale instalatiei electrice nu ar dauna,deoarece senzorul coloana volan nu are treaba cu martorul incarcarii.Pe linga parerile noastre,impartite,o verificare e cel mai bun lucru care se poate face.Din cauzele posibile,sa luam intii ce poate fi mai grav...

Ai atins bine problema "consumului ridicat", felicitari :icon_thumright: . "Caraiala" nu era decat <bendixul> (sper sa fi pronuntat corect) care din cauza unei bucse uzate ramanea blocat, si astfel dupa pornire, fara ajutorul electromotorului mergeam "pe baterie". Am patit-o rau la Budapesta cand dupa 14H de mers continuu am oprit motoru si la repornire...de fapt nu a mai pornit. :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergeai fara incarcare de la alternator,nu de la electromotor,dar asta mai putin conteaza.Important e ca ai rezolvat treaba si merge masina.Sa vezi faza in care nu incarca si masurind pe alternator ai 14 v si la baterie ajung 12v :blink: iar cablul e scurt de un metru si ceva cu borne la capete intacte,la invelis,dar...cu pierderi.In consecinta,un defect minor si\sau ascuns te poate duce cu gindul la ce e mai rau(ca prietenul meu cumparase deja alternator "de schimb").I se stingea martorul incarcarii cind pornea dar raminea fara curent din mers.Dupa ce a fost la o serie de mesteri care au dat vina pe casetofon si pe alte consumuri,la o masurare atenta a iesit si defectul.

Modificat de dan 48
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut. am polo 1.2 12v 2005, la mine porneste, dar zguduie toata masina. ca si cum nu ar functiona un piston, ma gandesc. ce ar putea fi?: bujii? debitmetru? va rog, cine a mai patit asa...Decand cu frigul si zapada asta cad toate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar cel mai bine un tester iti poate spune.Verifica bobinele!

S-au poate fi vrun suport al motorului rupt.

Mai poate fi de motorina/benzina de slaba calitate.

Succes si sa ne tii la "curent"!

Ne duci in eroare ai 1,9 sdi si apoi ai polo 1,2 12v, care nu are debitmetru!

Modificat de StefanAdryan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Vizitator a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!