Jump to content

Probleme pornire la cald/rece


Sebi77
 Share

Postare recomandată

OK, cu benzina se rezolva, dar in legatura cu umflaturile de pe bobine? Cum ar trebui ele sa arate, sau dupa ce mai exact ar trebui eu sa ma uit; stiu ca ele sunt ca niste tije lungi cromate ce vin peste bujii si cam atat imi amintesc eu :(. Daca ai putea sa fii putin mai explicit , sau chiar o poza ar fi super. Sau sa ma uit dupa eventuale diferente intre bobine?

Ms

Modificat de Aditu
Quote
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 758
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • dan 48

    41

  • ionel.d.2007

    40

  • SergiuD

    22

  • lupo_bv

    18

Vezi sectiunea: vwForum.ro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@maddo:

trepidatii la relanti am si eu de ceva vreme.

Am alimentat de la aceeasi statie de benzina de la Petrom. Am pus ieri benzina de la Mol si a incetat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am un Polo 1.2 din 2002 si dupa o zi de stat fara sa-i dau cheie nu a mai vrut sa porneasca. Se aprind martorii in bord si raman aprinsi: EPC, frana de mana, abs si evacuare gaze. Mentionez ca nu invarte nimic, pozitiile si flash-urile merg la intensitate mica, bordul nu se mai aprinde, avariile + becul de iluminare de pe plafon + iluminare la climatronic si celelalte simboluri din masina + servofrana + servodirectia + radio (doar se aprinde ecranul la intensitate foarte mica) +faruri NU MERG! Ultima data totul a mers perfect si deodata nu a mai vrut sa porneasca. Ce poate fi? Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sebastian stefan

Verifica bateria!

Modificat de Aditu
Quote
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria era descarcata! MUltumesc mult de sfat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema cu un Polo 2007 1.2: prima pornire dimineata e greoaie, in jur de 20 secunde am oscilatii mari de turatie (scade chiar la 500RPM), in acel timp nu pot sa pornesc de pe loc ca se opreste motorul... dupa care isi revine miraculos, pornirile ulterioare facandu-se OK. A doua zi dimineata o iau de la capat... Mi s-a spus ca e calitatea benzinei, am pus tot felul de benzine superioare, fara niciun rezultat. Nu stiu daca are vreo legatura dar de fiecare data cand face figurile astea mi se si reseteaza valorile din BC (ex. media de consum). Problema o facea si iarna trecuta, deci nu are legatura cu temperatura. Am o banuiala ca e ceva de la ECU... Pe VAG-COM totul e OK, nici o eroare stocata. Eventual as putea sa-i fac un log daca ar ajuta cu ceva, dar nu prea vad ce parametri as putea urmari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica bujiile si fisele, bobine de inductie. curata clapeta de acceleratie cu un spray de curatat carburatoare. verifica senzorul de temperatura a apei chiar daca nu iti afiseaza pe vagcom. curata si desfunda EGRul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

filtrul de benzina e ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul de benzina e schimbat recent. Daca ar fi bujiile/fisele/bobinele de inductie nu ar trebui sa se manifeste tot timpul? O sa verific senzorul si clapeta de acceleratie, desi sunt cam sceptic (problema aparea, mai rar ce-i drept, si in perioada de garantie, la VW au zis ca e benzina de proasta calitate... vezi sa nu).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! acum cateva zile am avut si eu un "soc"...am pus contactul am asteptat sa se stinga martorii din bord si am pornit masina. imediat dupa ce a pornit motorul, in bord s-a aprins martorul bateriei, si cel cu volanul cu semnul exclamarii alaturi. am incercat sa plec, volanul TZEAPAN, dau drumu' incet la ambreiaj sa plec in mod normal, se opreste motorul. am incercat sa repornesc masina,de data aceasta martorii de mai sus erau aprinsi, dar nimik. Am tractat masina pana la service, i se pune un tester, baiatu de acolo butoneaza testeru da o cheie si masina porneste. :) . Am cazut deacord ca ar fi o problema cu contactul intrucat de fiecare data cand martorii "baterie", "volan" apar si apoi schimb pozitia volanului, martorii se sting si masina porneste FARA PROLBEME. :huh: . Tind sa cred ca am in garaj o Christine nemteasca. A mai avut cineva problema asta...ciudata? MAsina merge acum fara nici o problema...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tzeapan inseamna ca nu mai aveai servo? motorul cum a pornit? repede, la "sfert"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are nici o treaba cu benzina... si nici cu bobinele. cum ai zis, ar trebui sa faca mereu asa, nu numai la pornire.

ce poti sa mai faci e sa verifici si senzorul de turatie de la volant sau pompa de benzina, sa lucreze la presiuna care trebuie.

Modificat de Andrey_sxg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tzeapan= nu aveam servo (trageam apa din fantana) si pornirea, atunci cand erau cei 2 martori aprinsi nu era nici repede nici la sfert, caraia ca dracu si nu o lua deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pot fi multe cauze, nici una grava: calculatorul de coloana de volan nu mai stie pozitia de 0 a volanului, dupa ce te joci cu volanul o regaseste si totul este OK; o alta varianta: tensiune mica la baterie, fapt ce determina pierderea pozitie volanului.

nu trebuie sa-ti faci griji, daca mai patesti asa incearca sa recodeti servodirectia: 5 sec la 0 grade, 5 sec max dreapta, 5 sec max stanga, ceva de genul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul cred ca e chiar o problema si senzorul de pe coloana volan nu are nici un amestec.Incarcarea bateriei cit si servo sint 2 elemente cu consum mare si odata ce la pornire electromotorul ciriie(lucru care ma duce cu gindul ca in acel moment exista un consum ridicat undeva,respectiv servo sau incarcare si nu mai cupleaza corect treapta a 2-a),cred ca o verificare amanuntita a circuitelor de putere ale instalatiei electrice nu ar dauna,deoarece senzorul coloana volan nu are treaba cu martorul incarcarii.Pe linga parerile noastre,impartite,o verificare e cel mai bun lucru care se poate face.Din cauzele posibile,sa luam intii ce poate fi mai grav...

Modificat de dan 48
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa o fi lucrind in parametri,odata ce la urmatoarele porniri nu face figuri,iar despre senzorul de turatie ar face mereu asa la orice pornire,deci,ma gindesc ca ar trebui verificat daca nu cumva la stationare mai mare de 8 ore,sa zicem,prinde aer in alimentarea cu benzina.Sau,cum spune colegul,e vreo festa jucata de ECU,si atunci e in van cautarea si depistarea defectului.Oricum,e ciudat defectul :icon_thumright: ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu m-am gandit sa nu se dezamorseze sistemul de alimentare la o stationare mai indelungata. Cum as putea sa verific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Punind contactul de mai multe ori dimineata,inainte de a porni motorul,undeva intre 5-7 ori cu un interval de 3-4 secunde intre luarea contactului(imediat dupa ce amorseaza pompa)si punerea contactului din nou. .Asta ar fi o idee.O alta ar fi sa verifici pornirea din ce in ce mai des ca interval orar(desi e greu sa te trezesti noaptea),sau,in weekend poate,o pornesti dimineata si apoi tocmai seara tirziu sa vezi daca tot asa face.Poate mai are cineva idei...ca daca stam si ne gindim,pompa amorseaza deja de 2 ori pina sa pornim motorul :D .Incearca macar sa ne lamurim ca nu e din alimentare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi dimineata am pus contactul de 3 ori inainte de a porni si... a disparut problema! Sa vedem ce se mai intampla urmatoarele zile, eu zic ca e prematur sa trag vreo concluzie. Se poate sa fie de la pompa sau de la ceva furtunase conexe?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci...de 4 ori cu tot cu amorsarea pompei la deschiderea usii dupa descuiere.Pina aici e bine,urmind ca sa verifici etanseitatea conductelor de alimentare si starea lor,de la pompa pina la motor.Daca dupa mai multe amorsari porneste bine,eu unul nu cred ca e pompa.Spor la treaba si la prima postare sper sa ne spui ca ti-ai rezolvat problema definitiv.O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva o schema cu traseul conductelor? Ca am si eu aceeasi problema. Totul e in regula la masina, bujii, bobine, filtru cu regulator, fara probleme pe VAG COM, doar ca masina foarte rar o ia de la prima cheie, garantat o ia de la a 2-a de fiecare data, indiferent ca motorul e rece sau cald.

La asta se adauga un consum mare, spun eu. In oras la ultima alimentare, metod plin-plin, mi-a iesit un consum de 13.9%, schimbatul de viteze fiind facut la 2800-3000 rpm. Ieri am iesit cu ea in afara, ocazie cu care am facut si consumul extra-urban: pe 264 km (din care jumate 4 persoane, jumate doua persoane), AC non-stop, viteza medie calculata 98 km (e un drum lejer circulat, jumatate din el fiind pe autostrada), viteza pe autostrada 120-130 kmh, cu un varf de 170 pe o portiune scurta, de un km, in rest pe europene si in localitati 90-120 kmh, mi-a iesit un consum de 8.1% :vaidecapulmeu: In aceleasi conditii, pe acelasi drum, chiar cu o viteza de deplasare un pic mai mare, cu cealalta masina a mea, o Corsa 1,7DTI de 98 CP, am calculat un consum de 6.3% (stiu ca dieselu nu-i ca benzina si iarna nu-i ca vara :P, dar oricum, e o diferenta marisoara).

Coroborand consumurile cu problema de amorsare (cred ca e o problema de amorsare), care face pornirea dificila, vreau sa verific conductele/furtunele de alimentare, mi-e sa nu piarda benzina pe undeva.

PS: nu am specificat km la bord ai masinii: 59.000 km, chiar daca e din 2002 - masina mai mult a stat decat a mers, ceea ce imi intareste convingerea ca unele furtune au crapat de la stationare prelungita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut pe toti. Urmeresc toping-urile de pe forum de ceva vreme, insa e prima data cand scriu.

Am un POLO 1.4 TDI, 55Kw din 2003. Am o problema la pornire, care mie mi se pare foarte ciudata. Cand e frig afara, sa zicem 0 - 5 grade, porneste greu. Poreneste ca si cand ar merge in 2 pistoane, scoate fum alb, dupa cam un minut isi revine. Daca e foarte frig afara, sa zice -15 grade, imi porneste la sfert de cheie.

Am mers la reprezentanta, pe la alte cateva service-uri mai mari, nimeni nu resuseste sa-i dea de cap. In plus am primit unele dintre cele mai tampite explicatii, de la "bateria nu e in parametrii" pana la " injector blocat" (pe care l-am schimbat, desi am dubii de vreme ce imi face la fel). De doua ierni imi face figura. Zilele astea cand e cald afara, porneste la sfert de cheie.

Am facut cateva cercetari pe cont propriu si am inteles ca o posibila cauza ar putea fi senzorii care dau informatii despre temperatura lichidului de racire, pentru ca daca, acestia s-au decalibrat, datele pe care le furnizeaza calculatorului sunt eronate si din cauza asta calculatorul masini nu se comporta conform conditiilor reale de temperatura. Adica, amestecul de aer+carburant, "avansul", etc. poate nu sunt corect stabilite de calculator.

Ce parere aveti? Ati mai auzit de ceva asemenator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

sal,

am si eu o problema cu pornirea; uneori nu mai vrea sa porneasca, posibil sa fie de la bujii (sper)- trebuie sa verific starea lor pt ca am 90000km si nu stiu daca au fost schimbate pana acum(am masina de 1 an). oricum acum 4 zile am schimbat uleiu' si acum vreo doua zile mi s-a aprins martorul de motor, banuiesc eu ceva- mai trebuie sa schimb si filtrul de benzina, care nici ala nu stiu daca a fost schimbat pana acum (il am, am dat 80 de lei- e cu regulator de presiune, mai trebuie sa-l inlocuiesc). Daca nici atunci nu se stinge martorul inseamna ca e de la senzorul de temperatura. Am fost acum 5 luni la un service sa-mi stearga atentionarea de ulei (care e la 15000km) si atunci mi-a aparut si o eroare de la acest senzor de temperatura, care are cica legatura cu aprinderea. In fine si acum 5 luni erau momente cand nu pornea, nu asa dese, dar mecanicul mi-a zis ca poate fi si din cheie, adica din cip- n-as crede pt ca odata ce scoti cheia din contact....Am observat ca daca accelerezi cand vrei sa pornesti functioneaza, ca la DACIA 1300, acolo eram obisnuit sa accelerez la pornire ca de'....altfel nu pornea- asta ma face totusi sa cred ca e de la buji- SPER sa rezolv si revin cu detalii

ceau

Modificat de dada88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Vizitator a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!