Jump to content

Topic pentru probleme la care nu gasiti rezolvare in cadrul sectiunii


BLiTZ
 Share

Postare recomandată

La cuplarea in treapta 1 si R am si eu aceeasi problema. Te obisnuiesti de la o vreme. Am si eu o intrebare, uleiul din cutie nu se schimba niciodata? Am ~140000km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu l-ai schimbat niciodata, schimba-l. Din cate stiu, parca la 60.000 sau la 2 ani se schimba uleiul din cutie. LE: Producatorul nu recomanda schimbarea lui, ci verificarea si completarea.

http://www.oilshop.r...ducts_id=415612

http://www.oilmag.ro...strol-p-59.html

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

teoretic nu se schimba, adica manualul nu recomanda, practic cred ca e buna o reimprospatare a uleiului, doar daca se foloseste ulei recomandat, din ce am citit acesta ar trebui sa respecte norma SAE 75w90 API GL 4, sau pe original care ar fi la aceasi norma

documentatie: http://vwforum.ro/index.php?showtopic=12535

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU! nu mai recomandati dupa norma SAE. Am patit asa cu un prieten cu octi2 (150+k km la bord, veche de vreo 5 ani) caruia i-a fost recomandat 75w90 si dupa 2 saptamani m-a sunat sa-mi spuna ca a inceput sa fluiere cutia de viteze si ca daca stiu ce are. I-am spus sa se duca URGENT la dealer si sa ia 2 litri de ulei originali. M-a sunat sa-mi spuna ca nu mai are probleme la cutie.

Mergeti la dealer si luati 2 litri de ulei originali pentru cutiile voastre. Nu e mult, maxim 100RON 2 litri de ulei, deci diferenta relativ mica fata de cat costa 2 litri de ulei de transmisie cu norma generala.

Pentru cei care au cutia de viteze 02T norma este G 070 726 A2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumim pentru lamuriri BLiTZ

nu sti cumva daca si eu am cutie 02T? daca nu imi poti spune cum aflu ca sa stiu ce sa cer?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti vedea ce cutie ai dupa codurile PR existente pe sticker-ul din portbagaj. Pentru a interpreta codurile vezi aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da Sergiu, pe motorul AUB s-au pus numai cutii de viteze 02T. Ca atare codul de ulei ramane in picioare. Totusi, pentru siguranta 100% cand te duci sa iei uleiul de la repr. sa ai seria de sasiu la tine ca ti-o vor cere ca sa identifice exact tipul de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am uitat pe stickerul din portbagaj si codul cutiei de viteze e GA, poza e facuta de pe cartea de service, dar pe stickerul din portbagaj scria clar "gearbox" in dreptul la "GA",

daca e acesta tipul cutiei ce cod are uleiul aferent? post-75511-0-75343600-1290905175_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vad ca nu pot sa pornesc un topic nou nu stiu dc deci o sa intreb aici. Azi dim am plecat cu mashina mea fabia 1.4 din 2002 spre un magazin. pana acolo toate ok mergea computerul de bord. am parcat mi-am facut treaba am pornit iar mashina si de atunci nu mai am computer de bord, nu mai pornesc cele 2 display-uri din bord. Pot sa fac ceva atzi mai intalnit problema?

Modificat de AMac
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna. Postez aici pt ca nu am gasit raspuns in alta parte. Problema e urmatoarea:la un Golf 3, 1.6 benzinar, 1996 cand pun contactul se aude un bazait in continuu, cat timp e pus contactul. La pompa de apa si benzina se aude bazaitul acela specific dar se opreste dupa amorsare.Mentionez ca am schimbat recent pompa de apa si filtrul de benzina. Zomotul se aude in partea stanga sub capota cum te uiti la masina si doar cat timp e contactul pus. in mers sau l apornire nu e nici o problema dar ii enervant bazaitul acela ce nu se mai opreste. Stie cineva de ce poate fi vorba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

puiule aici e skoda fabia si doar un posesor de golf 3 poate sa te ajute.eu de exemplu nu cunosc golfu deloc deoarece nu am avut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chederele? Te rog mult sa pui ceva poza ca sa mă dumiresc si eu. Multumesc.

scuze pentru calitatea pozei si pentru raspunsul intarziat !

http://i298.photobucket.com/albums/mm259/mitz0n3/Imagine0019.jpg

ma gandesc momentan sa le lipesc cu mastic pentru parbriz !

Modificat de mitzaN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand sunt nou pe aici asa ca nu radeti de mine. Am si eu o ptoblema cu iluminatul in habitaclu,se stinge greu becul iar de aprins nu se aprinde cand deshid portiera stanga fata si nu mi se aprinde nici ledul rosu cand incui usile.Uitam sa va spun k toate astea sunt la o skoda fabia 1,2 HTP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,aveti idee cat costa minunatia asta,este becul de la scrumiera

am incercat sa scot becul si s-a rupt,este ceva gen instalatie brad.

28112010490.jpg

28112010492.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Putin off-topic : kryss poti sa-mi trimiti o poza cu ornamentul cromat de la schimbatorul de viteza ? Este cel de la lampa.it ? Multumesc.

On-topic: mergi cu becul in mana la un magazin de piese auto si vezi ca trebuie sa gasesti acel model. Zi-mi si mie pe urma ce tip/cod are :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, in primul rand scuze ca e off topic, rog a se muta.

Am o intrebare la fabia 1.4 16v 2001 elegance nu am putut activa cu vag 912 decat inchiderea usilor dupa 15 km si deschiderea lor cand scot cheia.

Am urmarit metodele dar nu se pot activa cica, N/A. Mai e vreun secret pe undeva sau asta e tot?

In rest vag912 merge bine am avut cateva prob si s-au rezolvat.

Cu stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand sunt nou pe aici asa ca nu radeti de mine. Am si eu o ptoblema cu iluminatul in habitaclu,se stinge greu becul iar de aprins nu se aprinde cand deshid portiera stanga fata si nu mi se aprinde nici ledul rosu cand incui usile.Uitam sa va spun k toate astea sunt la o skoda fabia 1,2 HTP

verifica si u sigurantele din tablou ca sa stii sigur ca nu e acolo problema...

cu stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! La fabia tatalui meu a aprut urmatoare problema: deoarece circula foarte rar cu ea bateria s-a descarcat destul de ciudat in sensul ca a pornit-o pentru a o muta cativa metrii mai in fata, apoi dupa cateva ore nu mai dadea niciun semn. A incarcat-o la redresor 3 ore direct pe masina si a pornit fara micio problema doar ca radioul nu mai functiona deloc. Nu cere niciun cod nu se aprinde nimic. Daca are relevanta va pot spune ca este un pioneer montat inainte de a o cumpara la reprezentanta. Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare...am si eu o problema cu franarea, dupa ce apas frana imi ramane putin blocata frana si revine mai greu pedala nu ramane pedala lipita de picior ca la alte masini din ce cauza poate fi? a mai patit cineva? cumva poate sa fie de vina plosca de frana?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o mare nelamurire. Detin Fabia din semnatura, si m-a lasat motorul. La prima concluzie... ies mai ieftin daca-l schimb decat daca-l repar. Daca pun acelasi tip de motor, trb sa mai merg pe la RAR pt identificare? Care sunt formalitatile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact, cum adica te-a lasat Ninule? Ce s-a intamplat si cine ti-a pus diagnosticul.

Cu alte cuvinte un motor nu prea se farama asa, cu una cu doua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!