Jump to content

Topic pentru probleme la care nu gasiti rezolvare in cadrul sectiunii


BLiTZ
 Share

Postare recomandată

cristi_violet multumesc mult pentru indicatii.Azi, in timp ce il asteptam pe al meu fiu de la ora de karate am desfacut portbagajul din interiorul masinii.A mers. Am uns degresat si uns toate mecanismele si curatat contactele electrice si surpriza - se deschide portbagajul si merge si atentionarea de faruri aprinse. Si eu voiam sa merg la service sa-mi ia aia o caruta de bani.

Mai e treaba cu avariile la punerea alarmei dar sper sa-i dau de capat si la aia.

Multumesc de ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- nu pot rabata spatarul dreapta la bancheta spate (asa am luat masina), clapeta de plastic de care trebuie tras pentru deblocare merge in gol

Problema asta a avut-o si varul meu la Octavia Tour. Noi am fortat capacelul de la clapeta sa iasa afara, apoi ne-am chinuit cam o ora sa facem o improvizatie. Am inlocuit parghia aia de s-a stricat cu o sfoara mai groasa, pe care am fixat-o printr-un nod foarte strans de piciorul clapetei. Nu se vede nimic la exterior, totul arata ca inainte, sfoara e in interior. Cu putina indemanare si rabdare, o poti repara, stai linistit. Mai multe detalii nu mai stiu, a trecut cam un an de atunci. Daca gasesti parghia aia pe la dezmembrari ar fi mai usor.

cand ai spus ca ai fortat capacelul de la clapeta sa iasa afara, ai vrut sa zici ca iasa cu totul (asa cum am incadrat in poza) clapeta impreuna cu partea fixa care sta pe tapiserie

e identica cu cea de pe octavia? (poza e de pe net n-am avut alta mai buna)

post-75511-0-26526600-1299570875_thumb.j

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Nu am gasit nici o sectiune relevanta pentru schimbat garnitura de la busonul de ulei, si nici in cele tz-shpe manuale pdf nu am gasit nimic legat concret de asta, asa ca:

Posed o Fabia1 1.4 16v 74kW si azi cand am saltat capota am vazut o mare improscare cu ulei pe tot capacul de pe motor si pe pasla de antifonare, cu sursa la busonul de ulei (distributia petei este conica, cu varful acolo). Problema se pune daca pot inlocui eu acea garnitura sau trebuie sa vizitez un service.

- Pentru varianta pot eu face asta, ma poate ajuta cineva cu o "ilustrare" a procesului?

- Pentru varianta service, poate recomanda cineva un service in Bucuresti cu (preturi civilizate) unde sa ma duc? De mentionat ca service-urile autorizate nu par sa intre in categoria "preturi civilizate".

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca busonul are garnitura si sta strans macar un pic inseamna ca acea pata a aparut cu alta ocazie, motorul "respira" prin alta parte...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai 2 solutii: schimbi garnitura de la buson, asta daca gasesti numai separat, daca nu gasesti poti cumpara de la tehnico-sanitare, garnitura clopot bazin care potriveste, sau cumperi un buson nou, eu am dat destul de recent... 13 roni....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a rezolvat, silicon aplicat pe garnitura cu simt de raspundere (adica si curatat inauntru dupa aplicare). Acum nu mai da cu 710 pe afara, e ok! Merci de raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare vin si eu cu o problema: sper sa nu fiu offtopic... De curand am schimbat kitul ambreiaj si volant la golful meu 4 motor AXR 1.9 TDI. In ultima vreme am un zgomot la motor foarte strident. Mesterul care a ascultat-o spunea ca este "valul" pe care si-l formeaza motorul. Nu contrazic, dar vreau sa fiu sigur... Zgomotul se aude in zona distributiei (de asta mi-este teama). Atasez si fisierul audio arhivat (altfel nu mi-l upload-eaza).Intre sec 11 si 15 apare suprapus un alt zgomot care in acest interval se aude ceva mai tare (el de fapt se aude constant). Multam de ajutor pentru eventualele pareri.

10032011007.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristi_violet

Salutare . Am mai postat o data pe sectiunea asta insa nu am reusit sa am vreun raspuns sper ca acum sa am mai multe reactii pentru ca am dat mai multe detalii.

Am o problema la care sper sa imi puteti da macar o idee

Am o fabia 1,9 TDI break din 2002 cu 185 000 km parcursi si 100% reali .

De la cumparare (165000 km) nu am avut nici o problema cu ea..autostrada o mananca la 180 kmph insa in ultimele 3 saptamani am observat un zgomot ciudat.

Sper sa fiu cat mai explicit: in orice treapta as fi si la orice viteza, cand ridic piciorul de pe acceleratie sau cand calc acceleratia (numai si numai in momentul , ala nu mai devreme nu mai tarziu sau la punctul mort sau la liber) se aude un trosnit metalic

, uneori mai pronuntat alteori aproape deloc , timp in care nu calc deloc ambreiajul.

Am mai observat uneori , dar foarte rar ca imi da rateuri intr-a intaia, dar la genul... imping schimbatorul intr-a 1-a... nu intra... bag a doua si apoi intra linistit intr-a 1-a.

Asta nu e grav , in schimb faza cu trosnitul ma deranjeaza la maxim si mi-e sa nu raman cu ea pe drumuri cine stie pe unde.

uneori mai aud un trosnit si cand schimb vitezele dar asta e absolut normal ca totusi sunt piese metalice care se misca prin cutie.

Am fost la un mecanic ce lucreaza la skoda (in strainatate) si s-a uitat pe sub. mi-a dat jos tamponul motor(dog bone sau cum ii spune) s-a uitat la bucshe si mi-a si aratat ca sunt in stare impecabila . S-a uitat si la sistemul de cabluri care schimba vitezele si era in regula( a crezut ca e slabita piulita care leaga cablul de tija ce intra in cutie , lucru pe care l-am facut si eu cu doua zile inainte de a merge la el)

Faza e ca de cand a aparut sunetul nu s-a amplificat si nici nu a disparut.

Am intrebat care e problema si el mi-a spus ca e cutia(un sincron) , insa eu stiu cum lucreaza occidentalii, daca e stricat capul planetara schimba planetara cu totul.

STIU ASTA CA AM MAI PATIT-O si in loc de 75 euro am dat 250.

Ce va rog eu pe voi , daca aveti vreo idee , o sugestie , o parere sa imi dati si alte posibilitati de rezolvare sau alternative

Apropo , in ambreiaj nu simt nimic , nici in volan , nici in schimbator , nici macar nu trepideaza masina si nici ambreiajul nu a fost schimbat de mult (masina NU trepideaza deloc la plecare inseamna ca ambreiajul functioneaza perfect)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am o Fabia 1.4 16v si am o problema. In timp ce merg, brusc se aprinde martorul check engine, cel de ASR si cel care imi indica un volan.In acelasi timp scoate un piuit,iar acul turometrului cade la zero . Dupa cateva opriri si porniri se stinge tot de pe bord doar martorul check engine ramane aprins cateva zile. Cateodata cand imi apare aceasta problema am si probleme cu pornirea.Va rog un sfat .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vartan,

am avut aceiaşi problemă ca şi tine, în urmă cu ceva vreme. Am scăpat de ea, şi pot să zic că de la sine, eu nefăcând nimic.

in schimb, mie mi s-au aprins mai mulţi martori în bord. Turometrul la fel, cădea, era pe 0, iar uneori ajungea pe la 4-5000 de ture, dar motorul mergea normal.

am fost la mecanic, mi-a şters erorile, iar respectivul a spus că e din cauza bateriei proaste, care era pe ducă. Interesant e ca bateria nu am schimbat-o, dar acel gen de experienţă nu a reapărut. Atunci era si foarte frig afara, si am circulat si mai rar cu masina. A masurat tensiunea din baterie si a zis ca e foarte scazuta! nu stiu, cum ti-e bateria?? Ia in calcul si faza cu bateria!

am atasat in linkul anterior intreaga poveste. la 113 am postat.

numai bine!!!

Modificat de silviutz00
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adevarul este ca am bateria de 2 ani. Se poate, am sa verific . Multumesc pt sfat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prima data fa o scanare si vezi ce coduri de eroare ai si la ce te duc ele !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prima data fa o scanare si vezi ce coduri de eroare ai si la ce te duc ele !

bineinteles ca e foarte bine sa faca scanare, dar pe mine nu m-a ajutat.

in urma unei scanari, am avut 1 eroare care o am de cand lumea, si care nu avea nicio treaba cu ceea ce s-a intamplat.

am avut inrregistrati ca eroare si fiecare martor care s-a aprins in bord. atat, nimic mai mult.

asa cum am spus, la mine fenomenul a disparut de la sine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

si eu am exact aceasi problema ca si tine la fabia 1,9 tdi,pd,ATD.sa fie oare problema de la disc sau diferential.In cazul in care ai aflat din ce cauza face asa sau ai remediat problema sa nu tii secret !!!!!!!!!! :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristi_violet

nicu_nick nu cred ca e de la disc pentru ca daca ar fi de la disc ar trepida la plecare ca dracu si a mea pleaca foarte lin si fara probleme , si de ex in orice treapta de la 1800 rpm pana la 4000 rpm in accelerare nu trepideaza nimic si accelereaza exemplar . Daca ar fi uzat discul ar trepida...si probabil nu ar intra bine in viteza , si sa fie sarit vreun arc de la ambreiaj e exclus .

Am ridicat rotile alternativ pe cric pe rand si am observat ca intr-a doua cu roata din stanga fata ridicata imi facea un zgomot si imi smucea putin aveam impresia ca imi agata undeva . Zgomotul era ca al unei frane de bicicleta

Ciudat insa ca si pe cealalta parte zgomotul era la fel si la fel aveam impresia ca agatza

Presupun ca poate placutele nu prind perfect pe disc (poate discul e ovalizat)

Si la planetara stanga fata am observat un joc mic si un pocnet dar e un joc de doar 4 5 mm ceea ce e normal pentru ca am mai avut joc pe planetara si pe alte masini inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o pb la plecare de pe loc in rampa moare motorul sau merge sub 1000 de turati desi eu am acceleratia la blana .interesant este ca nu face tot timpul asta e a treia oara cind ami face figuri .pot sa o accelerez si la 5000 de ture cind dau drumul la ambreiaj moare motorul.ce sa aiba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o colega cu o skoda fabia 1,2 htp din 2005 si de cateva zile i se aprinde in bord un semn pe care nu l-am vazut in viata mea. Sincer nu am reusit sa scanez de erori dar culmea este ca se stinge dupa aprox 1 minut ce e pornita masina. Pana acum nu aparea martorul nici la punerea contactului. Martorul cu pricina este de culoare rosie si se afla deasupra indicatorului de faza lunga si reprezinta un scaun rabatat catre fata iar in spatele lui o sageata care indica readucerea spatarului in pozitie "normala". Stie cineva ce e si cum de a aparut acuma?

PS: Se pare ca am aflat intre timp problema: Fixarea in locas a spatarului

pentru scaunele spate.

Lampa de control este montata pe scaunul

spate din mijloc numai in cazul in care

autovehiculul este echipat cu centura de

siguranta in trei puncte.

In cazul in care spatarul spate nu este fixat

in locas, lampa de control lumineaza dupa

punerea contactului timp de cea 20 secunde.

Daca in timpul deplasarii spartarul a iesit din

locas, lampa de control va lumina permanent.

post-19801-0-07628200-1302022087_thumb.j

Modificat de sp0nsoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara am o mica problema masinuta mea e bolnavioara. La tester dupa un check engine a aparut "Servomotor clapeta admisie, din pacate nu mai stiu codul, intermitent/scurt la masa". Mecanicul a scos mufa de la acea clapeta/supapa de langa colectorul de admisie in dreapta a pus testerul iar si nu s-a inregistrat nici o eroare cu ea scoasa. :vaidecapulmeu: Cand a bagat-o la loc a facut un zgomot ca de vacuum si atat. Acum o urmaresc mai departe sa vad ce se intampla. Intrebarea e daca acea clapeta trebuie resetata readaptata dupa ce a fost scos conectorul? Oricum am gasit schema electrica pentru fabia asy si caut circuitul sa urmaresc traseul ca sa il pot verifica daca este intrerupt sau da la masa.

Daca in cele semnalate e ceva necorcondant cu realitatea, servomotor clapeta admisie nu e cea pe care am identificat-o de exemplu, va rog sa nu ma lasati in nestire. In speranta ca nu v-am plictisit drum intins si rezervoare pline.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuia facuta nicio adaptare.

Am avut si eu defectul ala in decembrie, inainte sa schimb bateria. Aparea dimineata lampa de avarie motor cand incercam sa pornesc la prima cheie. Dupa ce am schimbat bateria NU s-a mai aprins niciodata si nici nu am mai gasit defect in calc.motor. Exact acelasi lucru a patit si un coleg de munca. Aleator tot gasea eroare pe clapeta aia de aer. Dupa ce a pus baterie noua NU s-a mai intamplat nimic. Chiar am urmarit si cazul lui pentru ca ma cam speriasem, o clapeta dinaia e vreo 8-900RON.

Tu cum stai cu bateria?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spre rusinea mea si mandria producatorului nu o sa ii dau numele "Ca nu scrie nimic pe ea" e de cand masina adica aduce undeva pe la aproximativ 5 ani in mai. E imbucurator faptul ca schimbarea bateriei remediaza problema. Multumesc frumos. Oricum de cand s-a incalzit afara si bateria e mai putin solicitata totul e normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bleunightdanger

Aveti idee unde este filtrul de benzina la Golf V 1.6MPI BSE?

As dori la urmatoarea revizie sa ma descurc singur cu schimbat ulei si filtre, dar n-am avut timp sa ma uit pe sub masina sa vad ce si cum.

Sugestii ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu trebuie sa misti acea clema, trebuie s-o desfaci cat poti de tare, eventual baga o surubelnita, ca sa largesti bine acea siguranta, dupa care cu putere tragi in sus....va iesi....eu am taiat acea siguranta si am pus o brida in loc de colier....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dreapta spate,in dreptul usii...ai grija cum desfaci filtrul mai ales la cleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Detin si eu o fabia hatchback din 2002 1.9 SDI si as vrea sa va pun o serie de intrebari despre chestii care ma sperie.

1.Cred ca din cauza ca a fost schimbata spoilerul fata si probabil si tragerul capota nu se inchide daca o trantesti si nici daca o lasi si o apesi in scarba cu 2 degete adica tre sa pun amandoua palmele pe capota(asta daca nu vreau sa imi fac gropi in capota)si sa apas putin mai ferm. Bun pana aici sa spunem ca e okay doar ca acuma o sapt. am patit de 2 ori ca sa plec dim din punct A in pct B si in punct B sa constat ca am capota deschisa, am patit de 2 ori in aceasi zi si de atunci nu am mai patit.

2. Daca opresc undeva in rampa si trag frana de mana se aude pt cateva secunde un scartait/uruit ca sa ii spun asa(exact cum se aude la un tractor vechi cand are un plug ridicat si din cauza presiuni uleiului scapa tot putin cate putin plugul)E problema mare?De la ce face asa? Daca are importanta pe fata am discuri si pe spate tambure.

3.Uneori chiar dupa ce pornesc motorul exact in momentul cand urca acul turomoetrului de turatia de relantiu si aude un uruit. Mai demult mecanicul mia spus ca probabil e electromotorul care nu e uns cum trebuie iar cand a fost taicameu cu ea la el pt schimbarea unui rulment spate a spus ca sa uitat si la electromotor. Dupa aia nu lam mai auzit dar de un timp iara se aude cand si cand deci nu tot timpul.

4.Din vag-com se poate pune sa imi clipeasca sau bipaie cand nu am centura pusa exact cum bipaie si daca uit farurile stinse?Dar sa se inchide usile automat cand depasesc 20km/h? Mentionez ca am computer de bord. Voua vi se aprinde vreo chestie in bord cand deschideti usa sau portbagajul ca eu nu am vazut sa se aprinda nimic.

Multumesc frumos si imi cer scuze daca unele intrebari sunt cam depasite putin dar sunt incepator si probabil de asta sunt mai speriat putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!