Jump to content

Topic pentru probleme la care nu gasiti rezolvare in cadrul sectiunii


BLiTZ
 Share

Postare recomandată

Evil, postul tau l-am mutat la Probleme centura de siguranta

Aveti mai jos un mic tutorial de folosire a functiei SEARCH pe forum:

1. alegem un cuvant cheie, putem incerca mai multe variante (ex. centura, centuri sau pur si simplu centur)

2. alegem aria in care vrem sa efectuam cautarea

3. bifam prima oara "search titles only", sunt sanse mari ca problema sa fie discutata intr-un topic care are deja in titlu cuvantul cheie

4. bifam modalitatea de returnare a rezultatelor cautarii; bifand "show results as topics" search-ul ne va arata chiar topicurile caure au in titlu cuvintul cheie

5. efectuam cautarea.

post-2063-1269500837_thumb.jpg

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sesizat astazi o problema cu aprinderea becurilor de frana: apas frana dar nu se aprinde becurile , problema consta in faptul ca nu este ceva permanent ci aleator.

Intrebare : posibil sa fie contactul de la pedala de frana in neregula? Cum desfac protectia din plastic pentru a ajunge la contactul buclucas ( in caz ca are asa ceva)?

Modificat de Evil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut aceeasi problema ca si tine, numai ca la mine ramaneau aprinse tot timpu! Am fost cu ea la service si era de vina senzorul de la pedala de frana. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai stiu sigur, cam 2 mil cu tot cu manopera!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU, nu este atat. In jur de 70-80 ron pret total ( senzor + manopera ), timp de lucru aproximativ 30 minute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acu vreo 2 ani era 10 euro. Pentru schimbat se da jos partea de sub bord de la sofer. Mare atentie la demontare-montare, daca faci tu operatia, sa incerci sa-l montezi la loc pe cel vechi ca sa prinzi miscarea.De nu, poti sa-l strici.Se baga intr-o anumita pozitie si se roteste cu 90 grade.Eu l-am reparat pe cel vechi,si m-am chinuit sa-l bag pana l-am stricat. Asa ca am luat unul nou, si l-am montat pe loc in curte la service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua!

Cine ma ajuta si pe mine intr-o problema cu masina mea(Skoda Fabia 1,4 din 2000)?Am fost la o diagnoza cu masina din motivul ca mi se aprindea lampa de control ulei si imi face si trei semnale acustice,numai cand trece de 1800 daca nu trece de 1800 nu se mai aprindea nimic,mi sa zis sa schimb uleiul dar nu aveam nr. de km si mam dus la un servis sa verific daca am presiune la ulei in rampa,la relantiu este 2 bar si la 5000 am 4,3 bar deci presiune am,pe diagnosa nu imi da sa am ceva defect la vrun senzor.Acum vreau sa stiu daca bulbul de ulei este defect,si daca nu trebuia sa ieasa la diagnoza.Poate stie cineva care este cauza sau daca mai este vrun senzor la ulei eu stiu numai de bulb(le iau eu pe rand si le schim ca am avut trei ingineri si 4 mecanici si degeaba SERVIS DE... :) )ULEIUL LAM SCHIMBAT CA AU ZIS SI LA SERVIS DAR TOT NIMIC TOT ASA IMI FACE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daniel, problema se discuta AICI.

In principiu este sonda de presiune de ulei de vina (nu se "vede" la diagnoza).

Pentru toti cei care ati postat mai sus: va rog sa lasati acest topic celor care au nevoie de el! Daca puteti oferi ajutor indicand userilor un topic inainte sa o fac eu (fiecare are timp liber limitat) va rog sa o faceti, daca nu, nu. Sunt o gramada de topic-uri deschise in care se discuta despre o gramada de probleme, stiti bine asta.

Va multumesc pentru intelegere!

Cheers!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua. Am postat aici deoarece nu gasesc nici un topic in legatura cu problema mea si sunt cam disperat. In primul rand sa fac prezentarea masinii , pe larg. Am un Passat din 2000, 1,9 TDI, 116 CP. Ieri am schimbat un cap de planetara si pe drumul de intoarcere de la service am observat ca masina se accelereaza singura in mers. Adica iau piciorul de pe acceleratie, masina ramanand in treapta a 3-a, de exemplu, sau superioara, si turatiile motorului scad sacadat, adica urca si coboara, masina accelerandu-se singura pe intervale de 1-2 secunde. Ce sa fac, ce poate fii? Daca mai exista un topic pe aceasta tema va rog sa imi da-ti linku-ul si imi cer scuze ca nu l-am identificat singur. Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o problema: nu se mai aprinde angel eyes .faza scurta si lunga merg normal. Pana la faruri vine curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

imi puteti spune cum se demonteaza oglinzile exterioare(laterale), la fabia.

sau unde gasesc topicul despre ele,daca exista.pt ca am cautat si nu gasesc.

multumesc!

Modificat de kryss782001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Demontezi fata de usa(3 suruburi torx in josul usii, un surub ascuns dupa plasticul acela ce ascunde joystick-ul de reglat oglinzi. Dupa ce dai jos fata de usa dai jos carcasa aceea de la tweeter si acolo o sa vezi un surub ce tine oglinda. Sa nu uiti de mufe si suruburi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa nu rupi ceva carcasa de la tweeter se scoate tragand in sus de ea.

Mare atentie cand desfaci joistikul (asta daca ai oglinzi electrice) sa nu ii rupi clema de prindere , eu asta am patit cand am desfacut prima data acolo.

By the way cine are nevoie de unul insa nu mai are clema de prindere il donez .

Modificat de Evil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Andrei Florin

Salut, am folosit search-ul dar nu am gasit cum se curata valva EGR la masina din semnatura, ma puteti ajuta cu un link daca exista sau ceva sfaturi?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La SDI-ul ASY EGR-ul este

Modificat de uglyjamal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , am si eu o problema la al meu motor AHF . Anume , am observat ca imi curge ulei pe la epuratorul de ulei (acea teava care iese din motor spre galeria admisie aer) , si de asemenea am vazut ca am urme de scurgeri de ulei pe furtunul de presiune , imediat dupa turbina . Din moment ce turbina este noua , ma gandesc poate au legatura cele doua probleme , si daca da , ce pot verifica ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

luv Golfuletz

salutare

am si eu o mica problema cu un golf 4, l-am scos din garaj sa il spal, a pornit usor, dupa ce l-am spalat...cand sa ii dau cheie..surpriza..nimic:|....mentionez ca nu am spalat motorul....capota fiind inchisa....va multumesc pentru eventualul ajutor!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fie o intamplare; contactul de cheie partea electrica poate face neplaceri.

Iti recomand totusi sectiunea Golf IV & Bora pentru a cauta detalii despre problema ta.

Cheers!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fie o intamplare; contactul de cheie partea electrica poate face neplaceri.

Iti recomand totusi sectiunea Golf IV & Bora pentru a cauta detalii despre problema ta.

Cheers!

Salut! Am si eu o problema si nu am gasit nicaieri un raspuns desi am cautat in tot forumul la sectiunea Fabia 1. Sant posesorul unei Fabia 1,6 16V din 2001, motor AUB, cumparata recent. Recent am facut si eu cu ea un drum mai lung (Reghin-Brasov si retur) Motorul sa comportat f. bine dar dupa o forja de proba pana la 140 Km/h, acul vitezometrului a ramas blocat la 120 Km/h,indiferent de viteza cu care rulam. Abia dupa oprirea motorului acul a coborat la 0, iar dupa repornire n-am mai trecut de 100 Km/h de teama sa nu se blocheze iar,desi drumul nu era aglomerat. Daca am postat gresit imi cer scuze,e primul meu post si nu ma prea pricep.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mmmm, interesanta problema, in sensul ca nu prea am mai intalnit asa ceva. Posibil sa fi cedat ceasurile de bord, alta explicatie nu vad sa fie. Uita-te cu atentie, eventual compara cu alte ceasuri de bord, si vezi daca ti se pare umblat la ele (de ex. pentru schimbare de led-uri sau pentru instalare a altei fete la cadrane).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceasurile par sa fie originale, adica au leduri de culoare verde, dar am observat, cam tarziu cei drept, ca nu se aprinde martorul ,,check engine" la punerea contactului. Masina am cumparato din Cluj,si pe drumul spre casa mi sa parut co acul statea blocat pe lazona de 100-120 km/h dar si-a revenit fara sa opresc motorul. Acum, la drumul spre BV acul a coborat doar la luarea contactului si atunci a mai stat 3-4 secunde blocat dupa care a coborat la 0 in trepte, adica sacadat de parca ar agata in ceva.

Modificat de gabireg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanodobescu

am cautat cu serch si am gasit ceva legat de problema mea , dar la pasat.

va rog sa faceti un topic sau sa ma directionati catre el de aici.

imi trebuie urgent sa schimb rulmentii la alternator. in primul rand nu stiu ce marime, cod, dimensiuni au, nici la piese auto nu i-au gasit decat cu tot cu ambreiajul alternatorului si 2: cine imi da o idee cum sa ii scot pt ca nu gasesc cheia "magica" de desfacut ambreiajul alternatorului.va multumesc!

post-63774-1275221410_thumb.jpg

Modificat de bogdanodobescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutari,

poate ma poate ajuta cineva, dar am patit urmatorul lucru. In primavara am observat o pornire mai greoaie a motorului dimineata si un mers neregulat la relanti. Am dat vina initial pe clapeta de acceleratie. Am reusit sambata sa o curat, dar intre timp mi-a murit bobina de inductie de la cilindrul numarul 1 pe care am inlocuit-o cu alta noua-nouta marca Beru. Ma ghindeam ca asta e ...de asta mergea mai rau motorul...bobina care dadea sa moara dar surpriza, nici dupa inlocuirea bobinei moment in care am inlocuit si bujiile cu Bosch Iridium (toate 3) nu sa inbunatatit situatia. Am revenit la ideea ca e clapeta de acceleratie si dupa cum spuneam sambata am curatat-o temeinic. Problema cu pornirea greoaie a ramas. Nu mai trepideaza la relanti ceea ce e deja o mica victorie. Am suspectat si bateria cu toate ca nu are decat 2 ani si drept urmare am pus redresorul pe ea si tot nu am rezolvat problema cu pornirea greoaie. Prin pornire greoaie ma refer la faptul ca dau la automat destul de mult si uneori trebuie sa apas putin acceleratia si atunci porneste. Mentiones ca am pus Vag-ul si nu am erori si dupa curatarea clapetei am facut adaptarea tot cu vag-ul. Ce am mai observat e ca dupa ce opresc motorul se mai aude un bazait ca de releu aclansat care mai dureaza circa 3-5 secunde dupa care se aude un clank si se opreste, din ceea ce am dibuit eu vine de la motorasul clapetei de acceleratie, nu stiu daca e normal sa sune asha.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal zgomotul de la motorasul clapetei dupa ce opresti motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!