Jump to content

Probleme cutie viteza


BOGDANXTREM
 Share

Postare recomandată

Daca huruitul vine de la cutie si se aude in toate treptele atunci ai probleme cu rulmentul de pe trenul fix al cutiei. Se poate verifica dupa ce epuizezi ori ce alta suspiciune gen rulment roti, etc tec , prin desfacerea capacului de la cutie dispre roata din stanga si vei avea acces la trenul fix, iar prin miscare vei putea constata daca are joc sau nu rulmentul, intr=o situatie intanita de mine era atat de vizibil jocul incat nu treb sa fii mecanic sa iti dai seama. Atentie se pierde uleiul, bine ar fi sa il golesti prima data din cutie si apoi sa desfaci doar daca te pricepi, daca nu mergi la mecanic si vei primi un raspuns avizat. Reparatii: Se poate inlocui doar rulmentul dar treb desfacuta cutia in acest caz, si poti apela la un baiat Andrei din cluj este meseriasi omul, sau o alta cutie sh. Costul reparartiei nu ar fi mare rulmentul nu costa mult iar mana de lucuru undeva la 200 lei. stima


Parerea mea , este ca huruitul daca ar veni le la roti... mai exact de la rulmenti, (rulment), ar treb sa se auda in permanenta nu numia in accelerare, tocmai asta face diferenta dintre huruitul la cutie si alte cauze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
tommy_smyle

Salut am un passat b6 2.0 FSI automat +manual si am o problema ce nu imi pot da seama ce este....dimineata cand o pornesc o las 5 10 min sa scada acul de la turometru la 900 turati pe min plec la drum si timp de 30 min pana ajunge apa la 90° merge perfect...dupa ce ajunge apa la 90°in treapta a 4 nu se cupleaza si de multe ori se cupleaza in a3 sau a5 dar zdruncina knd se cupleaza....imi poate da cnv un sfat ce ii pot face

Salut am un passat b6 2.0 FSI automat +manual si am o problema ce nu imi pot da seama ce este....dimineata cand o pornesc o las 5 10 min sa scada acul de la turometru la 900 turati pe min plec la drum si timp de 30 min pana ajunge apa la 90° merge perfect...dupa ce ajunge apa la 90°in treapta a 4 nu se cupleaza si de multe ori se cupleaza in a3 sau a5 dar zdruncina knd se cupleaza....imi poate da cnv un sfat ce ii pot face

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum adica automat+manual? O scanare pe 02-autotrans ai facut?. Uleiul si filtru de la cutie au fost schimbate la intervalele de referinta? Posibil pb din cauza uleiului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tommy_smyle

Cutia este automata dar pot conduce si manual....nu am facut nici un test pt sunt in Anglia si astia de aici indiferent de ce problema ai care se poate repara ei iti spun sa schimbi piesa in cazul meu sa schimb cutia si este super scumpa.....masina o am de 1 luna si nush daca sa schimbat uleiul si filtru....si ma interesez ce problema este si daca poate fi reparata

Cutia este automata dar pot conduce si manual....nu am facut nici un test pt sunt in Anglia si astia de aici indiferent de ce problema ai care se poate repara ei iti spun sa schimbi piesa in cazul meu sa schimb cutia si este super scumpa.....masina o am de 1 luna si nush daca sa schimbat uleiul si filtru....si ma interesez ce problema este si daca poate fi reparata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutie DSG. Gaseste pe cineva cu vcds si verifica erorile de pe cutie. Incerarca sa afli istoricul service-uleiul si filtrul se schimba la 60k. Evita folosirea ei -ca sfat-risti daca nu e ok uleiul sa faca pilitura si se duce si blocul de valve. Ajungi sa o schimbi daca se duce. It's up you.

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tommy_smyle

Salut

Am achizitionat un passat b6 2.0 FSI automat+manul( cred k le zice tiptronic sau cv de genul....si nu este DSG ) la prima pornire de dimineatza astept 5 minute pana acul de la turometru sa scada la relanti cea ce mi se pare k relantiul este km mic la 700r dupa care plec la drum si merge fara probleme si pe Drive si pe Sport si  pe manual....cand ajunge temperatura de la apa la 90 , cand treb sa se cupleze a 4 nu se cupleaza si acul la turometru scade la relanti si apas acceleratia degeaba( ca si cand as apasa aceleratia si ambreiajul in acelasi timp)....am duso de iam facut un test la cutie si mia spus k am o eroare de rotatie la treapta a4......si am intrabat daca se repara si lenesi astia de englezi ei doar inlocuiesc cu alta noua k nu stiu sa repare....as dori un sfat ce sa fac...Multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
R_a_z_v_a_n

Tommy_smyle, te rog sa rescrii postul după ce-ti repari tastatura. Se pare că ai o problema și editează aiurea cuvintele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut.Tocmai am cumparat o cutie de viteze si nu are ulei.Ce ulei imi recomandati si cantitate intra in aceasta cutie,masina din semnatura BKP.2,0 TDI

Modificat de passat3c-bkp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
aszekelyember

Salut.

Am si eu o mica problema, daca ma puteti ajuta.

Cand am luat masina (cu 180.000 km la bord) am observat ca cateodata cam greoi intra in marcharier.  Trebuia sa trag mai agresiv de maneta. Am desfacut de sus si am observat ca nu actioneaza acel mechanism in intregime si l-am reglat mai la stanga si totul era ok.

Acum nu de mult insa mi a aparut o alta problema. Cand plec de pe loc in viteza 1 si dau o talpa peste 3000 de rot/min nu mai intra in treapta 2. Pur si simplu poti sa tragi cat de tare vrei nu intra. Sub  3000 intra fara absolut nici o problema. Restul vitezelor ok.  Odata am patit de la 160 km/h sa franez mai  si sa incerc sa bag in a 2 , si nimic nu intra decat in 3.

Alaltaieri am pornit din intersectie (turatie nu mai mult de 2000) si cand sa bag in 2, mi sa blocat total in pozitia de liber (deci cand trageam inspre 2 din 1 in liber s-a blocat). M-am oprit si am incercat sa bag in viteza dar nimic, in nici unul n-a intrat. Dupa o fortare mai dura a luata 1 si dupa aceea totul OK, circul si acum cu el. Mentionez ca cutia nu scoate nici un sunet, nu scartaie la schimbari...nimic.

Iar am desfacut de sus  (din interior) si observ ca cand este in liber are un joc de aprox 1 cm inspre stanga.

 

A mai intilnit cineva asa ceva, ma puteti ajuta cu niste sfaturi?

 

Multumesc anticipat.

Modificat de aszekelyember
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa mergi la un mecanic sa iti verifice timoneria prima data sa vezi ce e acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva de genul am patit si eu,la mine ramanea blocata in treapta 1,pur si simplu numai iesea,trebuia sa trag foarte tare de maneta sau sa opresc motorul.Problema a fost discul de ambreiaj,era uzat,am schimbat tot kitul pentru ca nu am gasit disc Sachs separat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce verifici timoneria(posibil cablu defect) urmatorul pas e ambreiajul. Posibil rulment de presiune nu face cursa completa pentru debraiere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot m-am bagat in discutie,mai am o nelamurire.De curand am schimbat cutia de viteze,cea veche isi facuse joc prea mare in priza,joc fata/spate.Intrebarea mea este,daca se poate regla acest rulment.Sa fie cumva in spatele capacului de plastic,care este chiar in capatul axului cu pinioane?Ma gandesc sa nu-mi pice si aceasta cutie care are si ea putin joc in ax.Oricum se simte si cand opresc motorul,se aude o trosnitura in cutie,asa se auzea si in cea veche,care dupa aprox 50000km a picat.

Modificat de passat3c-bkp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius Dumitrache

Salut,

La următoarea revizie (in aceasta toamna) vreau sa schimb si uleiul din cutia de viteza (stiu ca la cutia manuala uleiul e pe viata, dar cred eu ca e mai bine ca dupa 4 ani jumate sa fie totusi schimbat) și tot citind pe forum despre subiect am dat de topicul asta, si acum as vrea sa stiu daca am sau nu o problema cu cutia de viteze.
Asazisa problema este următoarea: atunci cand am o viteza mai mare de aproximativ 10 km/h nu pot introduce maneta in viteza 1 (opune rezistenta foarte mare, trebuie s-o imping cu forta). Insa nu am nicio problema cu motorul oprit, cu masina stationata cu motorul pornit, sau cu viteza mai mica de 10-15 km/h. La celelalte trepte nu am nicio problema. Ma gandesc ca este o protectie sa nu fortez motorul sau transmisia.

Voi ce parere aveti, este o problema cu cutia sau totul este ok ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru verificat uleiul din cutia de viteze este simplu, te duci la un service ok si ii verifica consistenta. Ar trebui sa te taxeze doar pentru 1 ora(minimul de timp de lucru pentru verificari).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... atunci cand am o viteza mai mare de aproximativ 10 km/h nu pot introduce maneta in viteza 1 (opune rezistenta foarte mare, trebuie s-o imping cu forta).

Este un comportament absolut normal, treapta 1 este pentru plecarea de pe loc, eventual o foloseşti dacă eşti obligat să mergi ff încet  în jur de 5 kmh.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba nu prea e normal. A mea a luat tr 1 la 50km/h. A reusit sotia. Era sa ies prin parbriz. Schimba totusi uleiul( neaparat original ) . Verifica si timoneria. Daca tot face poate fi sincronul de 1 tocit. Daca e tocit vei gasi pilitura in uleiul scos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius Dumitrache

Pfuu, m-am linistit, e normal comportmentul (sa opuna rezistenta la intrarea in treapta 1 la viteze peste 10 km/h). In wekendul asta am testat pe un Megane 1.5dci al unui prieten si la fel face, la fel si Skoda Octavia 1 1.6 pe benzina a tatalui meu si Corsa lui sora mea. 

@teo0605 - nu spun ca nu intra, iti trebuie ceva forta si putere de convingere, idea e ca nu intra smooth, ca in restul timpului.

Modificat de Marius Dumitrache
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu o forta, da-i pace - e normal asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai normal ca nu intra smooth. Doar trebuie sa franeze tot grupul pana ajunge in turatie sincron. Acum tu ai fost foarte plastic cand ai zis ca tre sa impingi foarte tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un passat din 2010, 1.6 TDi, incepand de la 25 km/ora incepe sa huruie(la o rotatie se aude un har) cu cat creste viteza se aude un huruit continu (pe la 90 km/ora in sus), am schimbat rulmentii la rotile pe fata, dar degeaba. Are cineva vreo idee, poate fi ceva din cutie. Am oprit motorul in mers, am apasat ambreajul, dar degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi anvelopele, la mine huruiau cand le-am schimbat intre ele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica si rulmentii pe spate, la fel făcea si la mine si a fost rulment dreapta spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat rulmentii si pe spate, nu au pic de joc si se invart usor, am sa pun alte roti de la alta masina sa vad.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa invarti de roata si cu mana pe brat sa vezi daca se simt vibratii, aceeasi problema am avut-o si eu, nu aveau joc deloc si se invarteau usor..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!