Jump to content

Probleme cutie viteza


BOGDANXTREM
 Share

Postare recomandată

Eu zic sa mergi inapoi daca ai garantie si gata ceva ii acolo rulment volant in halul asta omorii cutia de viteze.Stiu caz dupa 300 km so dus rulmentul de presiune la kit ambreiaj sachs pe golf 5.Dute si da jos si iti va spune care ii problema acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 9 ore, flo_bm a scris:

Nu intra la nici o turatie

Da uleiul de cutie jos si vezi daca are pilitura in el,este o operatie simpla si nu foarte costisitoare, inainte de a te apuca sa demontezi cutia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La tine sincron sigur ....la colegu..nu cred sa fie ceva din piesele noi ...poate au pus discul invers dar nu cred mergi cu ea înapoi și cred că trebuie demontat iarasi 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva ii acolo clar montat gresit sau necorespunzator de exemplu ma mine cand schimb numa asa usor imping maneta si deja o trage singura o primeste sau cum sa ma exprim.Eu zic sa nu prea mai stai mult sa nu strici cutie buna pentru greseala la alti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa era si la mine si un copil mic putea sa o scoata din viteze nu necesita forta deloc.O sa merg sa vad ce ma mint cei de la service,bine macar ca are garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la mecanic,am sesizat ca daca opresc de tot masina cu pedala de frana apasata si pedala ambreiaj calcata ramane blocata in treapta 1 si R.  A schimbat pompa ambreiaj si tot asa face,concluzia lui asa e normal:scratch:.Dupa ce I-am zis ca am masina de un an si nu a facut asa,el tot o tinea ca asa e normal ca daca calc si frana si pedala de ambreiaj sa nu iasa,cica sa dau drumu umpic la frana....Am adus alta masina am zis ca poate oi fi eu dus,si sa urcat domnu patron in masina si surpriza nu face asa iasa si intra usor,la mine agata umpic in toate vitezele inainte de inlocuire kit ambreiaj,am reglat timoniera si e intra umpic mai bine.Am piesele vechi si o sa le puna inapoi sa vedem daca face tot asa,desi ar fi ciudat sa se fi stricat ceva pe acolo imediat dupa inlocuirea pieselor.Daca nu opresc masina de tot iasa usor din viteza,in mers la fel.E cineva care ma poate ajuta cu ceva cod pentru uleiul original pentru cutia de viteze.As comanda direct de la magazine de piese auto dar nu as vrea sa dau bani aiurea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa faci o aerisire pe frane si dupa aceea pe ambreiaj.Ori ai aer pe frane si cursa pedalei mai lunga si atunci necesita mai mult lichid de pe circuitul de ambreiaj,''cilindrul receptor'' nefacadu-si toata cursa nu debraiaza. Ce placa de ambreiaj ai pus?? cu reglare automata? sau normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu de care e,sa facut si aerisirea si la inlocuire kit ambreiaj,si la inlocuire pompa ambreiaj.E marca sachs.volant dubla.Cilindrul receptor nu sa inlocuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuia să pui kit Luk ..Sachs de la o vreme sunt cam praf și sigur pe volant nu aveai stanță Sachs 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 25.09.2017 at 8:38, rayn a scris:

Da uleiul de cutie jos si vezi daca are pilitura in el,este o operatie simpla si nu foarte costisitoare, inainte de a te apuca sa demontezi cutia.

Uleiul l-am inlocuit prima data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dute da jos cutia si vezi ce ii acolo ca pana la urma o strici de tot.

 

 

Modificat de Hudrea Tudor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A pus placa de presiune veche si tot asa face...Inainte nu facea asa.Ciudat e ca cu placa veche acuma intra mult mai bine in viteze.Dar de iesit tot nu iese daca opresc masina din frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am vazut ca ai inlocuit si pompa de ambreiaj. Aia e originala si corect montata? Nu trebuia sa umbli la ambreiajul propriu zis mi se pare evident ca e de la comanda ambreiajului problema.

Nu e ciudat ca intra mai bine cu vechea placa, daca este OEM si piesele actuale sunt AM cam asa se intampla in general.

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa a fost inlocuita dupa ce am dat de problema respectiva,e deja stresant practic e ar trebui sa scot din 1 si R in mers,fara a mai opri masina in loc.Ce nu a fost inlocuit pana acuma e cilindrul receptor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste si pe aria touran ca este ceva rezolvare acolo. Eu cand am avut aceasta problema am inlocuit o bucsa la capac cutie din spate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Momentan problema se pare sa se fi rezolvat prin adaugarea acelui distantier la rulemntul din stanga cutiei.Cost piese 58Lei,manopera 0Lei.Pana acuma a iesit mereu din treapta 1 si R.Multumesc pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bucur ca ai putut rezolva asa usor si ieftin.Eu am dat atunci cam 1400 lei dar na nu stiam de acest pont.Drumuri bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine e praf rulmentul ăla și tot iese din viteze cum trebuie ....eu trebuie sa schimb cutia ...acum am cutie kds și parca nu mai vreau sa pun tot kds....știe cineva un cod echivalent vreau o alta cutie...claumedel schimba carcasa capacul la cutie sau reparo pe a ta cat mai repede odată ce sa învârtit rulmentul ăla in capac cu distanțierul nu rezolvi problema  pentru totdeauna in timp distrugi cutia așa cum am pățit eu...spune-mi te rog capacul negru unde ai pus distanțierul avea înaintea lui o siguranta (adică scoți întâi o siguranță și după capacul) sau era capacul simplu...de ce spun asta am observat că cele mai multe cutii cu problema asta sunt cele cu capac simplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Capac,siguranta,rulment.Capacul are ceva ca un "filet" pe el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daaa...capac simplu..cutii cu problema asta (defect tip) mai bune sunt cele cu siguranță capac siguranță seibile alea si rulment

Claumedel tu ai așa...

3.jpg

Uite aici se vede mai bine

3 (1).jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar asta ar fi fără probleme uitate la capac și vezi diferență ..un coleg de-al nostru spune pe un topic că s-au schimbat și codurile la capacul cutiei (nu ăla negru) din cauza defectiunei tip:

boite-de-vitesses-mecanique-6-rapports-type-jlw-knu-gvt-kdq-gxv-jyl-kvz-jcp-kzs.jpg

Acum poate greșesc dar daca este vreun coleg care a avut probleme cu rulmentul ăla și la modelul asta de cutie cu siguranță și apoi capac ...îl rog sa posteze 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da am ca cea din prima poza,ar fi util si codul pentru siguranta,capac si ce mai trebuie din a 2 a poza poate o sa fie de folos cuiva.Carcasa in care e rulmentu se poate schimba de noi sau trebuie service?Are vreun cod?Se gaseste si  la magazinele de piese?Ca daca nu au stiut cei de la service de problema cu distantierul,si la cate batai de cap am avut,nu prea as mai merge la service,decat daca nu se poate inlocui acasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Carcasa e in jur de 500 euro trebuie desfăcută cutia este de preferat service ...coduri pt capac negru și sigurante la al doilea model nu știu dar bănuiesc că vine cu totul...defectul la primul model este uzura ...se olareste gaura aia care ține rulmentul (rulmentul ăla e băgat prin presare acolo sta fix )din cauza uzurii in carcasa prinde joc si rulmentul și trenul fix in toate directiile și de aici și problemele tale cu scosul din viteze..

Eu o să caut o altă cutie e mai ieftina ca, carcasa numai că a mea este de 170 cp și este kds ....se potrivesc toate de 2.0 tdi nu contează că e de 170 cp sau 140 cp ..dar îmi este frica de rapoarte și de turații daca pun altceva ...trebuie sa caut o cutie cu alt cod dar care sa aibă aceleasi rapoarte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

http://workshop-manuals.com/volkswagen/golf-mk5/power_transmission/6-speed_manual_gearbox_02q/technical_data/front-wheel_drive_gearbox_identification/front-wheel_drive_identification_codes_assembly_allocation_and_capacities_golf_2004?/

 

Salut băieți înțelege cineva tabelul asta?? Vreau să pun altă cutie momentan am KDS  pe motor BMN de 170 cp și e cam pe duca ....as vrea sa pun cutie de pe un passat Bkp de 140 cp ...oare s-ar potrivi??in tabelul ăla de mai sus cred că ar fi :final drive:e vorba de turație până la cat se duce turația in treapta cumva??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna, am achiziționat de o luna un vw golf și aș vrea să mă lămuriți dacă într-adevăr are o problemă sau problema este la mine. Când plec de pe loc nu îmi intră în viteza 1. Trag de ea de parcă o prinde ceva și când vreau să plec de pe loc, o dă înapoi după un zgomot neplăcut. Am întrebat mai multă lume și singurul răspuns a fost ”nu apeși corect ambreiajul”. Într-adevăr nu sunt o expertă, însă am sesizat că nu modific intensitatea apăsarii ambreiajului dar a 2a oară intră fără probleme. Mă puteți ajuta cu un sfat? Sper că am fost destul de explicită. Mulțumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!