Jump to content

KM reali!?!


Cato
 Share

Postare recomandată

Poti sa spui ce nume vrei.

S-ar putea sa fie interval de service variabil, long life.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, poti sa spui numele firmei de unde ai luat-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E luata de la AAA auto.Deci e posibil ca intervalele astea sa fie bune? M-as mai linisti sa fie asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu, am dat un scenariu posibil. N-am idee daca se aplica in cazul tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde pot afla mai multe despre sistemul asta de revizii la perioade nedeterminate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea ai ce sa citesti sau sa vezi, ideea este ca pentru interval de service extins, in germania, se foloseste uleiuri ce sunt garantate intre 30.000 km si 50.000 km pt diesel. Ideea este ca, in general in germania, masinile care suporta acest tip de service, fac schimburile la 30.000 km (+/- pana in 5000 km).

Nu stiu ce inteleg francezii prin acest tip de interval. Poate e vorba de cel de 15.000 km dar, ei sunt mai lenesi, si vorbesc pe buna dreptate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce toti samsarii sustin ca se pot verifica km la reprezentanta din .ro? Si asta pentru masini care sunt evident masluite?

A incercat cineva, pana la urma, sa afle la PBN sau altundeva?

Raspunsul este DA. Se poate verifica la orice dealer VW istoricul masinii fie el din Germania sau din Romania (daca s-a efectuat intr-un service autorizat VW).

Eu mi-am verificat istoricul masinii la dealerul din Iasi si mi-a povestit toate interventiile si reviziile la ce nr de km au fost, fara sa aiba cartea de service in fata. Toate au coincis cu ce scria in cartea de service. Mai mult mi-a spus ca au schimbat un far si un contact pe la volan.

Dar nu inteleg de ce aceste informatii sunt secrete si nu se ofera decat cu o cunostinta in interiorul service-ului.

Acum poti sa intelegi de ce zic samsarii ca se poate verifica la reprezentante in .ro. Dar totusi cred ca multi din ei mint bazandu-se pe faptul ca un client nu se va duce sa verifice acest lucru, mai ales ca ii este greu sa obtina informatia fara cunostinte. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

faza cu verificatul la reprezentanta e ok. dar mai poate aparea un aspect : daca respectivul din germania isi da km inapoi intre revizii ??

face si el un schimb de ulei la un amic, si merge tot la 2 revizii la reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raspunsul este DA. Se poate verifica la orice dealer VW istoricul masinii fie el din Germania sau din Romania (daca s-a efectuat intr-un service autorizat VW).

Eu mi-am verificat istoricul masinii la dealerul din Iasi si mi-a povestit toate interventiile si reviziile la ce nr de km au fost, fara sa aiba cartea de service in fata.

Crezi ca ma poti ajuta si pe mine...:P. Chiar daca nu ne cunoastem....:P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare rau dar nu te pot ajuta. Si eu m-am chinuit destul de mult sa ajung la cineva de la reprezentanta prin nu stiu cati intermediari. Sorry! :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca tot veni vorba de kilometri, eu am mai postat problema mea.

cand am luat-o, la SH avea 84,000. cu VAG-ul mi-a dat 650.000km

dumnezeu stie, dar nu cred ca in 5 ani a putut face 6sute de mii.

sapt trecuta am fost in concediu si uite ce poza dragutza am facut pe drum (chiar ajunsesem la cifrele respective, nu e nimic defect)

http://img153.imageshack.us/img153/7843/img0005resize9bg.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raspunsul este DA. Se poate verifica la orice dealer VW istoricul masinii fie el din Germania sau din Romania (daca s-a efectuat intr-un service autorizat VW).

Dar nu inteleg de ce aceste informatii sunt secrete si nu se ofera decat cu o cunostinta in interiorul service-ului.

La Cj mi-au spus la fel ca este secreta informatia dar mi-au zis ca masina e ok cu ultima revizie la ~120k km.

faza cu verificatul la reprezentanta e ok. dar mai poate aparea un aspect : daca respectivul din germania isi da km inapoi intre revizii ??

face si el un schimb de ulei la un amic, si merge tot la 2 revizii la reprezentanta.

nu cred ca fac nemtii asa ceva: pt. 1-2 mii de euro nu se complica.

ca tot veni vorba de kilometri, eu am mai postat problema mea.

cand am luat-o, la SH avea 84,000. cu VAG-ul mi-a dat 650.000km

cum ai aflat tu cu vag-comu? sincer nu mi se pare imposibil dar tot e ceva acolo :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in blocul de masura de la instrumente numai stiu exact grupul, afiseaza si km, de obicei cand se umbla"cu cap" la km cei din bord sunt identici cu cei dati de vag-com

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca tot veni vorba de kilometri, eu am mai postat problema mea.

cand am luat-o, la SH avea 84,000. cu VAG-ul mi-a dat 650.000km

dumnezeu stie, dar nu cred ca in 5 ani a putut face 6sute de mii.

sapt trecuta am fost in concediu si uite ce poza dragutza am facut pe drum (chiar ajunsesem la cifrele respective, nu e nimic defect)

http://img153.imageshack.us/img153/7843/img0005resize9bg.jpg

dupa unele statistici media anuala este de 80 000 km la diesel si 50 000 la benzinar.... :))

media!

Modificat de VEKAU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care statistici?

Poate la cei de afara..

Eu am un coleg care are un Passat din 2000(1.9 tdi 4 motion) cu care a facut doar 42.000 km in sase ani!!

Din cauza asta nici nu poata sa-si vinda masina care arata super pentru ca nimeni nu-l crede..

Deci..

Luigi Vicol

Modificat de l.u.v
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa unele statistici media anuala este de 80 000 km la diesel si 50 000 la benzinar.... :offtopic:

media!

??? De unde sunt statisticile astea??? Un 30-40000km pe an cred ca e mult mai realist (la diesel, la benzina e si mai putin)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius_antonio

in noiembrie 2005 am vazut in germania passat diesel cu 172000 km din februarie 2005

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zorro Classic

Numarul de km facuti anual este o chestie extrem de subiectiva. Intr-adevar, 80.000 pe an este urias, poate statisticile se refera la profesionisti, care merg toata ziua cu masina (o medie cre depeste 220 km pe zi nu este la indemana oricui).

Din pacate asta cu "ghicitul km reali" este sport national rezultat din alt sport, cel al modificarii kilometrajului.

Intr-adevar, este periculos sa iei o masina care crezi ca are 30.000 si ea sa aiba 120.000, dar daca masina arata bine as prefera-o uneia care are 40.000 reali si merge ca naiba. Daca are schimburile la zi (si mai bine ai face daca ii schimbi tu curele si alte chestii care se schimba la dublul km de pe bord) si un fost proprietar OK nu prea mai conteaza cat de reali sunt. Teoretic, un mecanic trebuie sa-si dea seama daca o masina are 250.000 de km si nu 30.000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius_antonio

220 km pe zi?

sunt europeni care merg spre munca cu masina in fiecare zi si cate 200 km.iar masinile celor care nu au munca de birou,ating km ametitori pentru romani,inca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai ziceti ca toate masinile din germania sunt cu sute de mii de km. Bineinteles ca sunt cazuri care merg foarte mult, poate chiar majoritatea dar sunt si masini rulate putin. Uitati-va pe siteurile autohousurilor de incredere unde o sa vedeti si masini care sunt din 2001 si au 50.000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zorro Classic
220 km pe zi?

sunt europeni care merg spre munca cu masina in fiecare zi si cate 200 km.iar masinile celor care nu au munca de birou,ating km ametitori pentru romani,inca.

De acord, dar anul are cam 200 de zile :Driver: ! Si oricum, astea-s exceptii de la regula. Un tip care merge cu masina zinic 200 km la munca de regula are o masina destul de ingrijita, care merge bine.

Dupa cum spunea si spb, exista multe masini care nici nu prea se misca din garaj. Daca in carte gasesti reviziile facute la timp, tipul nu-i roman, turc sau arab, poti sa te cam bazezi pe ce scrie cartea.

Miturile cu "mosu care o tine tot timpul in garaj" poate fi plauzibil, daca nu este un roman intermediar. Eu am luat o masina de 15.300 facuti in 4ani jumatate si am facut cu ea 16.000 in 11 luni... Fac parte din statistici?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este, sunt de acord cu Zorro Classic, este o loterie cu masinile astea sh chiar daca sunt aduse de "afara", automat iti asumi niste riscuri cand o cumperi.

Cel mai indicat este sa fie cineva cu tine care se pricepe bine la masini, daca stie unde sa se uite se prinde imediat de starea masinii, piese schimbate, varsta lor, chiar si km parcursi ( cu aproximatie).

Spe exemplu: masina din 2001, pe bord erau =86.000km, proprietarul jura ca sunt reali!, tipul (mecanicul) a dat jos cutia de la distributie si a gasit un stiker in parte din spate pe care scria asa: schimbat distributie in 08.03 la 93.000km - concluzia : ...

Eu am patit in felul urmator (cu masina din semnatura), cumparata in oct-2005 de la un tip care tocmai o adusese din Belgia, masina inca mai avea nr. de Belgia. Arata super si la exterior, interior si motor - chiar eram sceptic ca am gasit o masina asa buna. Km pe bord = 76.000. Tipul a zis ca-s reali si accepta orice testare, unde vreau eu.

Am zis ok, hai sa mergem la PNB, la vremea respectiva cunosteam pe cineva acolo care m-a dus direct la seful de service - acesta super de treaba a verificat masina si a zis ca din punc de vedere tehnic e ok, daor ca trebuie sch. placute spate, un disc frana spate putin tocit peste media admisa de ei - nu mare lucru.

Cand a vazut nr. de km de la bord a cam strambat din nas - l-am intrebat daca poate sa verifice daca sunt reali cu vag-com-ul - tipul a zis ca astea sunt povesti, nu se poate asa ceva., dar a zis ca este o posibilitate sa afle cu conditia ca masina asta sa-si fi facut service-ul la un dealer vw.

s-a dus in birou la el, dupa 5 min. s-a intors cu vreo 3 foi: pe trima pagina erau datele masinii, serie motor,etc si in ordine cronologica toate interventiile facute la masina din momentul in care a fost cumparata (04. 2001) pana cand a vandut-o proprietarul belgian (09. 2005) , km reali? - ce mai conteaza, important este ca s-a schimbat piesele la timpul lor si masina merge super.

bafta la toata lumea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu erau km reali? sa intelegem.... :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este, sunt de acord cu Zorro Classic, este o loterie cu masinile astea sh chiar daca sunt aduse de "afara", automat iti asumi niste riscuri cand o cumperi.

Cel mai indicat este sa fie cineva cu tine care se pricepe bine la masini, daca stie unde sa se uite se prinde imediat de starea masinii, piese schimbate, varsta lor, chiar si km parcursi ( cu aproximatie).

Spe exemplu: masina din 2001, pe bord erau =86.000km, proprietarul jura ca sunt reali!, tipul (mecanicul) a dat jos cutia de la distributie si a gasit un stiker in parte din spate pe care scria asa: schimbat distributie in 08.03 la 93.000km - concluzia : ...

Eu am patit in felul urmator (cu masina din semnatura), cumparata in oct-2005 de la un tip care tocmai o adusese din Belgia, masina inca mai avea nr. de Belgia. Arata super si la exterior, interior si motor - chiar eram sceptic ca am gasit o masina asa buna. Km pe bord = 76.000. Tipul a zis ca-s reali si accepta orice testare, unde vreau eu.

Am zis ok, hai sa mergem la PNB, la vremea respectiva cunosteam pe cineva acolo care m-a dus direct la seful de service - acesta super de treaba a verificat masina si a zis ca din punc de vedere tehnic e ok, daor ca trebuie sch. placute spate, un disc frana spate putin tocit peste media admisa de ei - nu mare lucru.

Cand a vazut nr. de km de la bord a cam strambat din nas - l-am intrebat daca poate sa verifice daca sunt reali cu vag-com-ul - tipul a zis ca astea sunt povesti, nu se poate asa ceva., dar a zis ca este o posibilitate sa afle cu conditia ca masina asta sa-si fi facut service-ul la un dealer vw.

s-a dus in birou la el, dupa 5 min. s-a intors cu vreo 3 foi: pe trima pagina erau datele masinii, serie motor,etc si in ordine cronologica toate interventiile facute la masina din momentul in care a fost cumparata (04. 2001) pana cand a vandut-o proprietarul belgian (09. 2005) , km reali? - ce mai conteaza, important este ca s-a schimbat piesele la timpul lor si masina merge super.

bafta la toata lumea!

chiar din curiozitate,cat era real?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca fac nemtii asa ceva: pt. 1-2 mii de euro nu se complica.

poate ca e mai mult de 1-2 mii. in plus, exista si la nemti destul personaje ciudate, indiferent de natie.

de exemplu, exista dealeri care practica buy-back-ul garantat, dar care iti impun ei pretul de vanzare. de exemplu, vinzi masina in 3 ani, cand se termina leasingul. ei ataseaza la contract o schema de plati, de unde rezulta

1.daca in 3 ani faci 200 000 km si masina e in stare ok, primesti 7000 euro pe buy back.

2.daca faci 150 000 km primesti 8500

3.daca faci 100 000 km primesti 10 000.

sint niste sume aproximative. dar gandeste-te, daca 'reduci' la jumatate numarul de km rulati, prin efectuarea unei revizii fantoma, poti sa primesti mai mult de 1-2 mii diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!