Jump to content
Sign in to follow this  
Cato

KM reali!?!

Recommended Posts

csp

Salutare,

Stie cineva daca pentru o masina SH se poate afla daca Km scrisi pe bord sunt reali?

Tipul de la reprezentanta mi-a spus ca nu se poate dar mai multe surse neoficiale spun ca s-ar putea.

Merci

Share this post


Link to post
Share on other sites
AXM

In general doar cartea de service ofera dovezi concludente asupra kilometrajului.

Altfel, daca resetarea s-a facut bine nu exista nici o sansa sa stii km reali.

Poate specialistii in Vag Com de pe forum pot da informatii complete, in cazul unei resetari facuta de mantuiala.

Mai exista si criteriile optice, poti sa iti dai seama daca km e real dupa uzura volanului, a sortului schimbatorului de viteze, manerelor interioare ale usilor, butoane sterse, etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Laurg4
... daca resetarea s-a facut bine ...

Poate specialistii in Vag Com de pe forum pot da informatii complete, in cazul unei resetari facuta de mantuiala.

...

<{POST_SNAPBACK}>

Alex (@AXM), poti sa-mi exemplifici/argumentezi ce inseamna resetare bine facuta si de mantuiala?

Share this post


Link to post
Share on other sites
vioelectric

si una si cealalta se pot vedea daca demontezi ceasurile bucatele si verifici sa nu fie lipituri proaspete(se vad de la o posta care nu sunt originale pt ca au sacaz in jurul lor) si cauti memoriile (eprom) la golf 3 93c 46 93c56 93c 66 si incepand cu golf 4 si cele dinainte dar de obicei 93c86 sau rar 24c 02 de obicei sunt sub limbile ceasurilor :D la generatia 4 se pot face prin cablu atunci nu ai nici o sansa de aflat (numai de mergi la vrajitoare :D )

Share this post


Link to post
Share on other sites
Automotive Electronics

:D Tati exista o metoda rapida si sigura de verificare a istoricului masinii indiferent daca e luata din Romania sau alta tara:

Se merge la Porsche Nord si se cauta dupa VIN-ul masinii toate interventiile sau reviziile asupra masinii.Sa vezi ce fete fete faceau samsarii de masini cand le spunea viitorul client ca masina a avut ultima revizie la 120000Km iar pe ceasurile de bord erau Km "adevarati" doar 75000. :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
sandumbogdan

120 mii km tot e bine, mai rau e cand au peste 200 mii.

Share this post


Link to post
Share on other sites
AXM
Alex (@AXM), poti sa-mi exemplifici/argumentezi ce inseamna resetare bine facuta si de mantuiala?

<{POST_SNAPBACK}>

Relatez in continuare ce mi-a spus si aratat un angajat de la Augsburg:

- am fost cu un prieten care are un Passat din 98 sa ii faca test la motor, masina arata 100.000 km (de trei ani in Romania). Dupa conectarea la calculator operatorul respectiv a spus ca a gasit un kilometraj (de service parca i-a spus) care indica 256.000 km.

- la fostul meu Passat din 2000 care la cumparare afisa nonsalant in 2002, 54.000km (154.000 as fi crezut), s-a gasit si celalalt kilometraj la aceiasi valoare.

De aici diferenta intre resetari.

Informatiile de mai sus doar le transmit, imi cer scuze daca sunt eronate.

Poate cineva care stie sigur ne lumineaza si pe noi cum stau treburile exact.

Share this post


Link to post
Share on other sites
AXM
:D Tati exista o metoda rapida si sigura de verificare a istoricului  masinii indiferent daca e luata din Romania sau alta tara:

Se merge la Porsche Nord si se cauta dupa VIN-ul masinii toate interventiile sau reviziile asupra masinii.

Super metoda, am sa ma interesez la Porche despre ea.

Scuza-mi ignoranta, ce inseamna VIN ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
csp
Super metoda, am sa ma interesez la Porche despre ea.

Scuza-mi ignoranta, ce inseamna VIN ?

<{POST_SNAPBACK}>

VIN = Vehicle Identification Number

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zorro Classic

Si daca masina nu a fost inspectata la sucursale Porsche? Eu am ultima inspectie facuta la unu' die prin Mogosoaia, de exemplu. Ala nu prea cred ca are vre-un link cu PORO...

BTW, vezi ca mai e un topik cu o discutie luuunga pe tema asta (aspect-km reali...)

Edited by Zorro Classic

Share this post


Link to post
Share on other sites
AXM
Si daca masina nu a fost inspectata la sucursale Porsche? Eu am ultima inspectie facuta la unu' die prin Mogosoaia, de exemplu. Ala nu prea cred ca are vre-un link cu PORO...

BTW, vezi ca mai e un topik cu o discutie luuunga pe tema asta (aspect-km reali...)

<{POST_SNAPBACK}>

Eu ma refeream ca e buna metoda, pt masinile sh de import.

Share this post


Link to post
Share on other sites
RoSonic
- la fostul meu Passat din 2000 care la cumparare afisa nonsalant in 2002, 54.000km (154.000 as fi crezut), s-a gasit si celalalt kilometraj la aceiasi valoare.

De aici diferenta intre resetari.

De ce te mira la masina din 2002 cei 54.000km si te duce cu gandul ca ar fi fost umblat la km?

Skoda mea (tot 2002)are 55 de mii km.

Share this post


Link to post
Share on other sites
andREI

Topicul nu se refera strict la Passat deci se muta de pe sectiunea Passat pe sectiunea "Discutii Generale.."

Share this post


Link to post
Share on other sites
seba
Mai exista si criteriile optice, poti sa iti dai seama daca km e real dupa uzura volanului, a sortului schimbatorului de viteze, manerelor interioare ale usilor, butoane sterse, etc.

<{POST_SNAPBACK}>

Cateodata si aspectul te poate pacali. Am fost recent in Germania cu cativa samsari sa luam masini, eu pt. mine, ei pt. targ. S-au mirat si ei cat de bine arata in interior (volan neuzat, tapiterie fara urme de folosinta, doar sortul schimbatorului era ros) un Golf4 rosu din 2001 full options, dar cu 280.000 km la bord.

Pt cei interesati de preturi, masina s-a luat cu 6500 net, iar acum in targ are 120.000 km ... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
aadmedias
In general doar cartea de service ofera dovezi concludente asupra kilometrajului.

Altfel, daca resetarea s-a facut bine nu exista nici o sansa sa stii km reali.

Poate specialistii in Vag Com de pe forum pot da informatii complete, in cazul unei resetari facuta de mantuiala.

Mai exista si criteriile optice, poti sa iti dai seama daca km e real dupa uzura volanului, a sortului schimbatorului de viteze, manerelor interioare ale usilor, butoane sterse, etc.

<{POST_SNAPBACK}>

si o verificare a "jocului" balamalelor la usa soferului

Share this post


Link to post
Share on other sites
varuNae
Super metoda, am sa ma interesez la Porche despre ea.

Stii ca acest lucru e ilegal. Sa iti transmita informatii despre masina. Da, chiar daca e a ta.

Daca nu stii pe cineva acolo ma indoiesc ca vei alfa ceva.

Edited by varuNae

Share this post


Link to post
Share on other sites
sebica79

Eu nu cred ca este ilegal ... este ceva normal sa stii despre trecutul unei masini. In germania de ex aceasta inforamtie a fost oferita fara nici o problema. Inca o chestie, se mai poate verifica si la servicul care a facut ultima verificare.

Share this post


Link to post
Share on other sites
lautrec

si eu asa am verificat masina (Autoworld Cluj). mi-au dat un istoric de reparatii in care apare pana si fiecare bec inlocuit (data si km). masina avea in Berlin 87.000 si ultimul schimb de ulei la 84.000 cu o luna. deci e clar ca era corect km. daca ar fi avut ultimul schimb de ulei la 150.000 sigur ca imi puneam semne de intrebare.... in belgia am cumparat o masina si am primit-o cu acest istoric de la dealer.

la fel au procedat inca doi prieteni de-ai mei. la unul rezultatul a fost ca si in cazul meu. celalat a aflat ca masina lui avea aclesi nr de km si cu un an inaine cand s-a facut distributia (ultima interventie in belgia). l-a sunat pe tipul de la care a cumparat-o si respectivul a zis ca "masina nu a fost folosita timp de un an, de fapt asta este si motivul vanzarii". minciuna evidenta dar nu poti dovedi contrariul.... am mai auzit ca se poate si sa nu fie dati km inapoi ci doar scos un fir. astfel km de pe un an sa nu fie inregistrati. cica la Cluj e o practica obisnuita intre taximetristi. folosesc masina un an taxi si apoi o vand cu acelasi nr de km ca la cumparare (ziceau ca la opel astra nu se poate da inapoi, doar scoate firul ca sa nu mai inregistreze km).

Share this post


Link to post
Share on other sites
varuNae

Eu doar vorbesc din proprie experienta.

In Brasov cunosteam indirect pe cineva si am aflat istoricul masinii.

Insa cand am vrut sa mai apelez o data la aceaste informatii in Bucuresti (la PoRo) mi s-a spus ca informatiile sunt confidentiale, si ca numai in cazuri extraordinare (reparatii.. asig unor compatibilitati cu eventuale modificari intervenite pe parcurs) se pot uita doar ei, atentie dar in nici un caz sa divulge informatii in exterior.

So, spor la treaba, totul e de noroc si relatie. Plus ca masina trebuie sa faca service-ul la unul autorizat VW pt ca informatia sa se centralizeze la VW in DE.

Insa pentru o masina pana in 3 ani, in garantie, nu ar trebui sa fie probleme in sensul asta.

Edited by varuNae

Share this post


Link to post
Share on other sites
cipos

cum se afla valoarea wsc?

in ce grup trebuie intrat?

daca se face resetare a intervalului de service wsc va fi 00000?

daca da atunci majoritatea masinilor ar trebui sa aiba "kilometrajul masluit"

Share this post


Link to post
Share on other sites
PaulCT

Salut

Referitor la KM dati inapoi eu stiu doar doua metode, dar cu siguranta mai sunt si altele.

Prima si cea mai brutala era desfacerea bordului si acoperirea contactului pentru cifra sutelor de mii cu o simpla bucata de hartie. De la 170.000 km masina capata doar 70.000. E adevarat ca peste 30.000 km proprietarul se prindea dar masina era de mult vanduta pana atunci.

A doua e metoda clasica prin calculator. Cand am fost in germania in 2004 gasisem un passat break din 2002 cu 189.000 la bord la 7500 euro. Tipul care cauta masini pt romani in Essen mi-a zis ca ma rezolva cu cartea service si km dat inapoi la 100 euro. Pretul era bun si as fi putut sa o vand in tara dar eu o vroiam pentru mine asa ca am renuntat la ea. Concluzia cartea service nu e intotdeauna relevanta.

Pentru linistea voastra cand luati o masina din Ro cel putin la reprezentanta se poate spune cati km a avut masina la ultima verificare, indiferent unde s-a facut ultima verificare cu conditia sa fie in reteaua VAG, dupa seria de la caroserie.

O metoda e sa se verifice uzura volanului, schimbatorului de viteze, pedalierului, scaunului sofer etc. La sub 100.000 km acestea nu ar trebui sa prezinte urme avansate de uzura.

Eu am intalnit si unele parcuri auto din Germania, gen autohus, care cand iei masina iti prezinta si o fisa computest pe care e mentionata printre multe alte chestii data si km de la ultima revizie.

PS. Daca esti in Germania poti sa iei seria caroseriei si sa dai un telefon unui cunoscut din tara si sa il rogi sa faca verificarea pt tine la reprezentanta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
snuf

treaba cu km a fost mereu o problema.mai era o vreme cand inca nu erau km electronice cand masinile eeau mai simple pe la inceputul anilor 90 cand baietii curatau cu periuta de dinti acele locuri care tradeaza varsta si km reali ai masinii, cum ar fi semnalizatoare, pedaliere si altele.

s-ar mai putea folosi si media de km parcursi pe an dar aici depinde mult de la unii la altii, si e si chestie de noroc.asa eu fac 8000km pe luna iar altii fac 15 mii intr-un an.

deci daca poti cumpara o masina al carui proprieter il cunosti ar fi de preferat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
dintzauru
La VW nu apar zerourile din "fatza" 004500, dar la opel si peugeot sunt afisate toate cele 6 cifre ale kilometrajului deci apar si zerourile din "fatza".

OFF T. de cate ori se poate modifica kilometrajul??? exista vreo limita? :P

la peugeotul meu nu apare 056xyz , ci 56xyz

Share this post


Link to post
Share on other sites
dr_nfs

La Bora pe care o conduc kilometrii apar 2x xxx, fara nici un zero in fata!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri