Jump to content
bbogdanmircea

Golf 4 Variant "OCEAN"

Recommended Posts

bbogdanmircea

Si am mai ajuns si eu pe acasa, am facut vreo 400 km cu Golful vechi .

Motorul merge la fel la cei 339k km :D .

Acum  si partile proaste :

-a fost schimbat un pivot si acum volanul sta stramb cand merg in linie dreapta, posibil sa fi fost afectata geometria ?

-alta problema, dupa vreo 50 km s-a aprins simbolul de ESP fara sa palpaie, dupa inca vreo 50 s-a stins, ma gandesc ca e posibil tot eroare de la geometrie sa fie ?

-partea cea mai nasoala, am un trancanit pe partea stanga la mici denivelari, il simt si in volan, tatal meu a spus ca a verificat si bucsele sunt ok si de la service i-a spus ca

sunt niste bucse de la telescoape, mie de la trancanit mi se pare ca ar fi bucsele de la bara stabilizatoare ...

Maine scanez sa vad ce eroare a fost si poate fac si o geometrie si o verificare la bucse .

Share this post


Link to post
Aerofan

Ai dat racoarea pe caldura? :P 
Daca mesterii Manole ti-au demontat tot ca sa schimbe un pivot e posibil sa-ti fi dereglat geometria. Pivot este numai pe bratul de jos... ala se schimba usor si nu trebuie demontat tot. Trebuie sa scanezi masina sa vezi de ce s-a aprins ESP-ul, ala nu cred ca se aprinde de la geometrie. Si trancanitul il vezi numai sub masina cu o parte pe crick si tras de roata.
In rest concediu placut :D 

Share this post


Link to post
bbogdanmircea

Dap stay de vreo 2 ore și aștept la o geometrie .

Măcar este AC .

Căldură din plin da .

 

Share this post


Link to post
bbogdanmircea

Am făcut și geometria, era destul de rau după schimbarea pivotului .

Pe spate e ros un pic cauciucul dreapta pe exterior și cel stânga pe interior, dar pe aparat nu i-am dat nimic ... o să pun o poză .

Am luat și bucșele sper să se rezolve troncaniturile prin montarea lor .

IMG_20170811_143450889~2.jpg

Edited by bbogdanmircea

Share this post


Link to post
bbogdanmircea

Si iarasi am ajuns pe acasa, intre timp s-au schimbat bucsele de la amortizoare din cap si cele de la bara stabilizatoare si nu mai trancaneste .

Din pacate capatul de bara de pe dreapta era praf asa ca l-am schimbat, desi am masurat si distanta si filetul de cate ori s-a desfacut, dupa ce am pus la loc volanul sta stramb in linie dreapta deci iarasi va trebui sa fac geometria, alti bani alta distractie . De fapt mai mult timpul pierdut .

Si desi resetasem intervalul de service data trecuta, acum iarasi s-a aprins, ceva e dubios .

Share this post


Link to post
bbogdanmircea

Cred ca trebuie sa-mi schimb semnatura, Golf 4 are acum 341k si merge inca foarte bine, am facut un log la motor si nu exista nici o eroare, corectiile la 3 injectore sub 1, la unul singur in jur de 1.5 

Consumul foarte bun, am pus motorina de 100 ron si am mers vreo 450 km si inca nu se aprinsese rosu .

Problemele cele mai mari sunt la usile fata, care sunt cazute un pic si nu se mai inchid asa frumos, in rest totul functioneaza perfect ca si acum aproape 10 ani cand am cumparat masina .

Sper sa mai mearga asa inca 2-3 ani pana ma intorc in tara sau pana o sa fie interzise dieselurile < EURO 4, dup-aia nu mai stiu ce o sa fac cu ea .

Share this post


Link to post
bbogdanmircea

Iata ca am ajuns iarasi acasa, de data aceasta dupa o perioada ceva mai lunga .

Primul contact cu Golful nu a fost prea placut, in sensul ca se auzea un sunet de avertizare de 2 ori cand se punea contactul si maxidotul nu se mai vedea deloc asa ca n-am putut sa-mi dau seama ce avea .

Dupa ce am ajuns acasa si am luat-o mai pe indelete, am descoperit ca avertizarea era de la SERVICE NOW, asa ca m-am uitat pe istoric si am vazut ca ultimul schimb a fost cam demult, facut o programare din mers pentru schimb ulei si filtru .

S-au miscat foarte rapid cu schimbul, cred ca l-au schimbat pe sus, si mi-au pus Castrol Magnatec 5W40 in loc de Edge, dar m-am uitat pe bidon si e tot 505.01 ca si norma deci sper sa fie ok .

Am resetat din VCDS intervalul de service, si uitandu-ma la motor am observat o chestie nasoala, si anume suportul de joja iese cu tot cu joja .

Azi am comandat o joja de la MEYLE, si cand am scos-o pe aia veche am observat ca era crapata, deci de aia iesea asa usor . Am schimbat-o si acum pare ok .

In rest parametrii motorului arata bine, nu sunt erori la motor sau alte erori grave, doar cele obisnuite de la Clima cu motorasul si switchurile de la usi care au cedat iar .

Maxidotul si-a mai revenit un pic, cred ca de la frig nu se mai vedea, va trebui facut ceva cu el , poate gasesc un bord in DE ...

Share this post


Link to post
Muale

-nu il mai scoate pe sus (uleiul), ramane mizeria jos in baie.

-suportul de joja cedeaza dupa o vreme, e problema comuna. bine ca nu e scump si e usor de schimbat. probabil au avut si baietii din service contributia lor sa il rupa.

-eu nu mai bag Castrol, de ce ai ales asta si mai ales bidonul verde?

-switch-urile... si la mine unul a cedat de 2 ori si restul cate 1 data. la hayon inca merge cel original.

Share this post


Link to post
bbogdanmircea

N-am fost alegerea mea cu uleiul, a fost singura dată când am mers pe încredere și n-am intrat și eu să văd ce face mecanicul, când colo văd că după 20 de minute iese cu mașina, nu avea cum să umble la scut așa rapid . Și mie nu mi-a trecut prin minte imediat să mă duc să scot joja să văd dacă e uleiul proaspăt . Am verificat după 80 km dar deja uleiul era maroniu bine, sper să-l fi schimbat, oricum peste 5000 cred că îl schimb personal ca să stau liniștit .

Joja am luat-o și am schimbat-o eu, a făcut click frumos cu motorul cald, cea veche adică de prin 2014 era într-adevăr fisurată .

Castrol tot așa greșeala mea, de când am mașina am pus doar Edge 5W40, când am văzut bidonul verde era să cad jos, dar are 505.01, 5000 de km o să țină sper ...

Switchurile se duc din cauza ușilor prea grele care se lasă din balamale, ar trebui întâi să găsesc o soluție să ridic ușile și de-abia apoi sa repar switchurile .

Măcar motorul merge bine, încă pot face 1000 km cu un plin, ceea ce e destul de admirabil la 346000 km ...

Share this post


Link to post
mihai.onu94

Ultima oara cand am folosit eu castrol acum cativa ani, am schimbat magnatec-ul cu edge imediat dupa si am putut sa compar si mi-a placut mai mult cum suna motorul cu magnatec (mai infundat si mai silentios). Daca nu s-a modificat compozitia uleiului in ultimii ani, eu zic ca poti merge linistit pana la urmatoarea revizie.

Dupa ce am incercat edge, am renuntat de tot la castrol, ceea ce iti recomand si tie sa faci. 

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
bbogdanmircea

Eu cu EDGE am mers de la 189k la 346k, când s-a schimbat injectorul camele arătau ok, aș fi putut băga și Liqui Moly sau altceva dar am zis să nu deranjez depunerile de Castrol :P .

Share this post


Link to post
bbogdanmircea

Am ajuns iarăși pe acasă, Golfulica se prezintă bine, a primit anvelope noi Sailun, discuri noi pe spate, ITP nou .

Am observat că s-a pierdut undeva un șurub de la filtrul de aer, aveți idee unde aș putea găsi măcar ce tip sunt, am încercat cu alte șuruburi dar nu se potrivesc .

Share this post


Link to post
Muale

din ce tin minte sunt suruburi mai speciale. nu au filet pana sus si cumva se blocheaza dupa desfiletare, adica nu le poti scoate de tot din carcasa de plastic.

sau cel putin la mine nu ieseau.

in dezmembrari gasesti cel mai usor, la magazin probabil sa fina cu tot cu capac.

dar pune o intrebare dupa cond produs.

Share this post


Link to post
mihai.onu94

Cum sunt anvelopele sailun? :) 

Share this post


Link to post
bbogdanmircea

O să caut prin dezmembrări credeam că poate se găsesc separat ptr cine are un ETKA și să le comand după cod .

Sailun se comportă neașteptat de bine, nu observ nici o diferență față de restul mărcilor pe care le-am avut .

Au fost cele mai ieftine găsite la eMag înainte de ITP, să vedem cât țin la tăvăleală .

Azi am căutat în dosarul mașinii și am văzut că am făcut distribuția la 232000 în 2012, acum mașina are aproape 350000 deci trebuie făcută până în iarnă . 

Aș merge pe Contitech, ce ar mai fi mai ieftin că și firme ptr motorul meu . Trebuie și pompa de apă sau merge la 2 schimburi ?

 

 

Share this post


Link to post
~LauR~

Da ai tinut ceva distributia asta.

Mergi pe kit Contitech ca vine cu role Ina, iar pompa de apa se schimba cu distributia, Hepu este mai scumpa sau raport/calitate SKF, eu am pus ambele firme si au fost ok.

Share this post


Link to post
bbogdanmircea

S-a schimbat distributia cu kit Contitech + pompa de apa a carei firma n-am inteles-o de la tatal meu .

O sa urmeze si o reconstruire a tobei finale care scapa fum .

In jur de 450 ron piesele, manopera tot pe acolo cred .

Sa speram ca mai tine masina inca macar 120k :D si ca s-a meritat investitia, din ce am inteles piesele schimbate aratau foarte bine dupa 6 ani .

Mai vedem peste 2 luni cand sper sa ajung pe acasa .

Share this post


Link to post
bbogdanmircea

Am ajuns acasa in sfarsit mai merg si eu cu unul din Golfuri 2 saptamani macar.

Masina am gasit-o asa si asa, din pacate la ultimul schimb de roti s-au indoit acele buze de care se prinde cricul, fiind si foarte ruginite de altfel, macar bine ca nu a ajuns rugina la praguri care sunt sanatoase macar. Se pare ca dupa 15 ani rugina incepe sa-si faca prezenta din ce in ce mai amenintator :( si deja devine foarte scump de combatut raportat la

valoarea masinii, sper sa mai reziste cativa ani pana ma intorc prin tara, macar sa am cu ce circula in vacante.

In rest masina merge bine, motorul trage la fel de bine, am facut deja vreo 500 de km cu ea si e la fel de placut sa mergi cu ea ca si inainte.

Am luat un bidon de ulei si filtru, dupa Paste o sa-i fac schimbul de ulei.

Share this post


Link to post
Aerofan

:coolpics::P , n-am vazut masina cam de mult timp. Paste Fericit!

Share this post


Link to post
bbogdanmircea

Mașina a primit ceva atenție înainte de ITP pe care l-am trecut fără probleme.

Mai în detaliu, schimbat toate 4 bujii care erau arse, pompa de motorină din rezervor tot arsă plus o curățare de rugină, chituire și vopsire la colțurile haionului, care ruginiseră destul de urât, deși haionul a fost făcut în 2014, treabă de mântuială se pare.

Din păcate mașina pornește un pic mai greu, asta după ce a stat cu rezervorul gol vreo luna și apoi nu a pornit.

S-a schimbat și filtrul de motorină, dar tot nu s-au ameliorat pornirea, o ia la a 2-3 învârtire nu la sfert cu a pornit în ultimii 10 ani.

  • Like 1

Share this post


Link to post
_R_A_D_U

Niste poze cu interiorul se poate? Sa vedem si noi cum arata a ta dupa atitia km...

Share this post


Link to post
bbogdanmircea

Interiorul arată bine, că nu prea am folosit mașina decât ptr transport personal, plus huse la scaunele față până acum 1 an care ajută enorm și husă de portbagaj .

O să-i zic tatălui meu să facă niște poze.

Share this post


Link to post
bbogdanmircea

S-a rezolvat și problema cu pornirea și faptul că nu trăgea constant.

Cu pornirea erau niște siguranțe???

Nu trăgea constant din cauză că scapa presiune e pe la furtunul de jos de la intercooler, sistemul cu siguranțe și dinții ăia e un mare familie se pare, s-au înlocuit și acum trage iar de rupe.

Dacă presiune de la turbo nu e, nimic nu e!

Share this post


Link to post
Aerofan
în urmă cu 1 oră, bbogdanmircea a scris:

Dacă presiune de la turbo nu e, nimic nu e!

:))  adevarat e. Bine ca a rezolvat. Totusi niste poze cand ajungi acasa nu ar strica, pentru ca daca poze nu e, nimic nu e :P 

Share this post


Link to post
bbogdanmircea

Am niște poze cu haionul vopsit, să văd pe unde le-am salvat.

În rest e un Golf de 16 ani, la pensie cum ar veni.

Mai îl lasă una alta dar el se ține tare.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri