Jump to content

Golf 4 Variant "OCEAN"


bbogdanmircea

Postare recomandată

bbogdanmircea

Astazi e zi de aniversare pentru Golful meu:

Am atins 300000 de km in timpul drumului spre Cluj!

Din pacate iarasi nu o sa ma mai bucur de el pentru 3 luni, dar in acest

timp pentru ca a fost atat de fiabil o sa primeasca o reparare si vopsire a

aripilor fata, capotei, aripilor spate, haionul si alte zone cu vopseaua sarita.

Link către comentariu
bbogdanmircea
Publicat (modificat)

Arie dedicata prezentarii masinilor VAG

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
bbogdanmircea

Se pare ca cenzura functioneaza din plin, vroiam sa scriu si eu niste opinii comparative despre Ford Mondeo break fata de Golful meu si mi-a fost sters tot postul ... in fine

 

Iata si pozele doveditoare ai numarului rotund de kilometrii:

 

post-37536-0-70530800-1400243855_thumb.j

 

post-37536-0-40748400-1400243876_thumb.j

 

Masina ar trebui sa primeasca zilele astea 2 aripi noi pe fata, vopsire aripi fata spate, capota, haion si pe unde mai avea puncte de rugina, usile fata ridicate si un polish...

 

 

Link către comentariu

:))

Asa-ti trebuie daca inseli golful :P

 

La mult mai multi km fara probleme!

Link către comentariu
bbogdanmircea

Pai nu l-am inselat tocmai ca acasa i se face acuma o reintinerire totala ma refer la vopsea.

As face si la motor ceva dar nu stiu ce ... cam se zgaltaia in ultima vreme la ralanti dar nu stiu daca exista o solutie la problema asta, decat de schimbat multe chestii in speranta ca se rezolva ceva ....

Sent from my SGH-I897 using Tapatalk

Link către comentariu

ai schimbat si suportii de la motor?..""osul" de pe mijloc care leaga motorul de jug??

Link către comentariu
bbogdanmircea

Sincer nu dar la ultimul control erau ok suportii. Eu ma refer la acele tremuraturi specifice PD dar care parca s-au accentuat un pic

Sent from my SGH-I897 using Tapatalk

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
bbogdanmircea
Publicat (modificat)

Dragi cititori ai jurnalului, tocmai ce am privit vesti foarte bune pentru Golful meu.

Operatia estetica de 300 000 km s-a incheiat cu succes:

-schimbat ambele aripi fata

-vopsit aripile spate

-scos geamul haion si reparat punctele de rugina de la colturi

-vopsit capota

-vopsit bara

-ridicat usile fata

-vopsit usile

-inlocuit incuietoare portbagaj care facea figuri

-curatat radiatoarele la exterior

 

Practica aproape toata masina a fost vopsita cu exceptia plafonului si a usilor spate.

Eu zic ca arata foarte bine, abia astept sa o vad si in realitate :D

 

post-37536-0-10869400-1401530983_thumb.j

 

post-37536-0-43496100-1401531005_thumb.j

 

post-37536-0-27335400-1401531029_thumb.j

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu

Felicitari, arata fain!

..."si halatul... cat e halatul?" Cat te-a ajuns pictura, ca si la mine ma gandesc sa o fac "ca noua" :))

Modificat de Senty
Link către comentariu
bbogdanmircea

Eram sigur ca o sa intrebe lumea.

Initial estimarea a fost de 1200 ron, dar pana la urma pentru ca aripile au fost mai scumpe un pic si s-a schimbat si incuietoare de la portbagaj si a fost ceva mai mult de munca am ajuns la 500 de euro.

Din poze ma declar multumit, o sa vad in august pe viu daca o sa ma ma consider la fel de multumit.

De acum ma gandesc ce as putea sa fac la motor ca sa-i mai prelungesc viata cu inca macar 100000 km :D.

Link către comentariu
bbogdanmircea

Muale te referi la manerele cromate de la usi ? Nush asa am luat-o nu m-am gandit niciodata sa le scot.

Sent from my SGH-I897 using Tapatalk

Link către comentariu
  • 1 month later...
bbogdanmircea

Hmmm no update pentru ca nah masina e in Romania acasa si eu la naiba in praznic.

Azi mi-o zis a mei ca e a nush cata oara cand se descarca bateria, cik o lasat masina cu portbagaju deschis si a doua zi cand s-o porneasca nu o mai

luat-o.

Aveti idee ce poate sa fie.

Bateria dupa ceva scurt timp pe redresor a luat-o imediat si masina a pornit la sfert.

De-acu nu mai am mult timp si ajung si eu acasa si o sa masor consumul cu masina inchisa , apropo cum se face asta ?

Aveti idee ce ar putea duce la descarcarea bateriei peste noapte ?

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
bbogdanmircea

Ajuns acasa, facut un drum Cluj - Radauti si masina trage in continuare foarte bine, parca chiar mai bine ca inainte.

Pana la urma am fost si am cumparat baterie noua, se pare ca cea veche avea o celula in scurt asa ca nu se mai putea face nimic.

A doua zi dupa ce am schimbat bateria mi s-au aprins martorii de ABS si ESP in bord si inca nu s-au stins, aveti idee de la ce ar putea fi ?

Am citit pe un topic ca ar trebui sa se stinga singuri, dar la mine vad ca nu prea au de gand sa faca acest lucru.

O sa caut pe cineva cu un VCDS daca nu se sting nici azi.

Link către comentariu

Da, cam trebuia sa se stinga. Sa nu ai senzorul ABS dus la vreuna din roti... VCDS o sa te elucideze in acest sens..

Link către comentariu
bbogdanmircea

Asa a si fost Marius ai avut perfecta dreptate, senzorul ABS dreapta spate short to ground ...

Am fost la Radu in Iasi si mi l-a inlocuit cu unul nou, totul este ok acum.

Din pacate am gasit si un Negative Deviation de la turbina, si mi se pare ca se aude un fasait cand turbina intra in sarcina.

Azi dupa o depasire in forja mi-a taiat de tot puterea, initial am crezut ca mi-a sarit vreun furtun, dar am dat un telefon si iulian (MasinaPoporului)

mi-a spus sa opresc si sa repornesc motorul.

Dupa asta comportamentul a revenit la "normal".

Am mai fost odata pe la Radu si mi-a spus ca furtunul de jos care iese din turbo este uzat la faimoasele sigurante, am dat comanda (250 ron) si

sper sa-l pot schimba eu si sa scap de belele.

 

Cam atat deocamdata, inafara de aceste mici problemute masina se comporta mai mult decat onorabil la cei 302900 de km :P

 

Pe la iarna s-ar putea sa ma enervez si sa schimb tot traseul de la turbo cu furtune noi, poate chiar upgrade la silicon.

 

http://www.darksidedevelopments.co.uk/products/upgraded-side-mount-intercooler-kit-for-1-9-td-ve-90-110-pd100-pd115.html

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu
bbogdanmircea

Sunt in cautare de flanse amortizoare fata, inaltatoare de 20 mm, scut metalic,carlig remorca, interfata VCDS sa mearga si pe modelele noi .

Daca aveti montat asa ceva sau aveti recomandari de unde se poate cumpara ceva bun ... dati un semn !

Deocamdata masina a ramas in tara, furtunul de jos care iese din turbina a venit prin curier dar n-am apucat sa-l montez .

Abia astept sa vina decembrie si sa mai conduc un pic.

Deocamdata ovalizarea discurilor fata a ramas un mister, am fost la ITP si mi-a confirmat ca toate discurile au o ovalitate de peste 10%, dar cam atat, n-au putut sa spuna

de ce se intampla asa ceva, cand le-am spus ca e posibil sa bata din fuzeta au spus ca e imposibil.

Link către comentariu

scut metalic de la odorhei, este f rezistent si taiat cum trebuie (am eu pe masina).

cost 300-350 lei cu transport cu tot.

interfata VCDS originala sau nu. cea originala de 10 ori mai scumpa. cealalta este pe okazii.

Link către comentariu
bbogdanmircea

Poti sa-mi trimiti adresa celor de la Odorhei.

Cel de aici de pe vwforum este 250 ron, sa inteleg ca cel de la Odorhei este mai serios ?

Ai pus si inaltatoare sau l-ai montat asa cu amortizoarele standard ?

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Au venit inaltatoarele si flansele amortizoare de la volksman.

Am intrebat pe topicul de inaltatoare unde vin bagate acestea in sistemul de piese de pe ansamblul arc-amortizor dar n-am primit nici un raspuns asa ca postez poza si aici.

Am inteles bine ?

Cam asa pare logic, ca inaltatoarele sa fie intercalate in asa fel incat sa preseze arcul, masina va sta pe arc si pe inaltatoare.

Normal ca amortizorul va fi mai intins cu 2-3 cm si asta s-ar putea sa afecteze amortizarea in primii 2-3 cm de cursa.

 

post-37536-0-79446100-1409637016_thumb.j

 

Link către comentariu
  • 2 months later...

Slabe updateuri, masina stationeaza momentan sub un mic strat de zapada din ce am inteles a nins destul de tare in nordul RO.

S-au montat si inaltatoarele, nu fara ceva asistenta la peripetii prin skype si tel, dupa montarea lor masina avea niste pocnituri teribile la mers, dupa ce mai

multi destepti au zis ba ca nu se pot monta, ba ca arcurile e prea dure ... pana la urma la insistentele mele ca nu are ce sa fie, s-a mai luat la verificat fiecare surub si

s-a descoperit ca de fapt bieleta de la bara stabilizatoare nu era stransa ... NO COMMENT

 

Am reinnoit RCA, cresterea a fost substantiala, chiar si cu B10 am platit 351 RON pe 6 luni la OMNIASIG, ultima polita a fost de 255 la EUROINS .

Tot la EUROINS ar fi fost 281 dupa scumpire, dar de data asta chiar am de gand sa circul cu masina asa ca vreau o asigurare un pic mai serioasa .

Abia astept sa ma reintalnesc cu masina in decembrie, urmeaza ceva schimb de ulei, poate o curatare de EGR si probabil montare de tempomat pentru drumurile

spre Germania.

Link către comentariu

Salutare, rasfoiam pe siteul ADAC si am descoperit procedura de "dat curent la alta masina".

 

http://www.adac.de/_mmm/pdf/Starthilfe_Kurzanleitung_18KB_26841.pdf

 

Ce m-a surprins foarte mult e ca nu se conecteaza plus la plus si minus la minus cum am vazut la toata lumea, ci minus de la bateria donatoare,

la blocul motor la masina primitoare de curent .

Link către comentariu

Pai... practic mai "scurtezi" din traseul ala de "-"...  dar nu e gresit nici cum se procedeaza la toata lumea. In plus, mai corect mi se pare sa pornesti o masina din grupul vag tot cu o masina din acelasi grup, masina "donatoare" sa fie cu motorul pornit cand "masina primitoare"  da la cheie :)

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!