Jump to content

Golf 4 Variant "OCEAN"


bbogdanmircea

Postare recomandată

Facut revizia la 306500.

Am schimbat doar ulei si filtru ulei, restul a fost schimbat la ultima revizie.

Cel mai mult ma enerveaza trepidatiile de la ralanti, am facut niste filmulete poate sare careva cu un sfat. Eu cred ca e racitorul ala cu apa specific AXR, probabil e infundat sau ceva ... as fi facut si un log dar n-am interfata.

Aveam planuri mari la revizie, sa fac si o geometrie si reglaj faruri dar era tarziu viscol si aglomeratie si m-am multumit cu schimb ulei.

In ianuarie plecam inapoi dpre Germania !

Link către comentariu

Pun si eu link la filmuletele cu vibratiile pe care le am la ralanti, se observa mai bine ritmul lor din tremuratul imaginii pentru ca am tinut telefonul lipit de volan, altfel nu se aude nimic si se observa foarte fin cu se misca acul de la turometru.

 

https://www.youtube.com/watch?v=yaT7D1MMNsw

 

https://www.youtube.com/watch?v=3dEi0c2zi2E

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Ce sa mai zic si eu, azi am facut ultimele verificari inainte de calatoria de 2000 de km spre Germania de maine dimineata.

Verificat cauciucuri, rezerva, truse, triunghiuri, ulei etc .

Cand ajuns la faruri, faza lunga de pe dreapta arsa !

Cum eu am faruri DEPO cu lupe, aproape de imposibil de schimbat la pozitie.

Noroc ca am garaj acasa la parinti, facut foc, dat jos bara, scos farul, schimbat becul de la faza lunga si suntem pregatiti de excursie !

Pentru cei care nu au facut operatiunea, recomand sa nu scoateti tragerul de care se deschide capota, puteti doar sa ridicati grila si s-o sustineti cu ceva cat trageti bara in fata, apoi o puneti la loc.

Tatal meu s-a incapatanat sa scoata tragerul ala, si normal ca s-a chinuit o gramada sa-l puna la loc plus ca e riscul sa se si rupa cand il bagi inapoi pe acel splint.

De acum urmatorul post de langa Viena.

Link către comentariu

←  Turism auto

Forumul Softpedia

»

Cu masina, spre Germania

Reply « < » >

Like This

bbogdanmircea

Yesterday, 20:41

Maine pornesc si eu pe ruta Suceava-Vatra Dornei-Bistrita-Dej-Baia Mare-Satu Mare - Petea - Budapesta pana langa Viena.

Maine dupa ora 22.00 o sa prezint si eu starea drumului pe acest traseu .

Like This

denky

Today, 07:59

feribalint, on 08 January 2015 - 20:37, said:

Duminica pornesc și eu pe ruta Timișoara-Viena-Linz-Munchen. Sper să fie vremea ok.

In 9h esti acolo. Drum bun!

Like This

feribalint

Today, 08:14

Mulțumesc

Like This

acquadigio

Today, 19:53

Revin cu info. Drumurile in RO și HU se prezintă foarte bine. În RO am mai prins zone umede, însă în HU este totul uscat și 4 grade momentan la Paprika Csarda. Se anunță o încălzire a vremii și în AT și DE, așa că drum bun!

Like This

feribalint

56 minutes ago

Cu mulțumiri pt informare. Așteptăm informări și în cursul zilei de mâine.

Like This

acquadigio

37 minutes ago

Am uitat să specific traseul: București-Pitești-Sibiu-Deva-Arad-Szeged-Budapesta-Viena-Linz-Passau-München.

Alte detalii: autostrada Sibiu-Deva (approx. 130km) foarte bună și liberă, o plăcere să mergi pe ea. La fel și Pecica-Nadlac(30km).

Like This

bbogdanmircea

A minute ago

Salutare.

Azi dimineata pe un viscol strasnic in Bucovina am pornit la drum.

Cele mai mari probleme le-am intalnit local cu vant f puternic care vantura zapada peste drum si serpentine inzapezite pe care le-am urcat cu emotii. Ptr cine e din zona intre Cacica si Paltinoasa.

Europeanul incepand cu Gura Humorului s-a prezentat ok, zapada insa cu dare de asfalt curat pe care se putea merge fara probleme.

Mestecanis si Tihuta au fost tot asa cu zapada framantata.

Dupa Dej a inceput sa ninga, zapada era deja destul de moale amestecata cu sare.

S-a mers in ritm de iarna, 450 km in 8 ore, la 13.30 eram la Satu Mare.

In jur de 14.30 am trecut prin vama dupa o ast de cam 15 min, apoi 1 ora prin sate pana la intrarea pe M3 langa satul Jarmi.

Autostrada curata perfect, restul de , 550 de km pana la intrarea in Austria i-am facut in 5 ore .

Masina s-a comportat exemplar ptr varsta ei, ar avea nevoie de putina atentie adica geometrie ptr ca dupa instalare inaltatoare trage un pic dreapta, reglat faruri ptr ca bat prea sus pe pozitia 0, de curatat gresat aeroterma, motorasul de recirculare, variatiile de rpm de la ralanti vedem ce se poate face in DE .

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Salutare, n-am mai postat nimic de o bucata, as vrea sa spun ca totul e ok, dar nu prea e asa.

Masina merge dar nu-mi place deloc cum, pot sa merg pe autostrada cu 130-140 dar e clar ca e ceva in neregula .

Asa ca azi in sfarsit mi-am luat inima in dinti si am pus VCDS pe ea, am scos bipuitul de la inchidere deschidere ca sa nu enervez vecinii,

(masinile nemtesti nu prea au sunet la inchidere), am facut loguri pe 3 10 11 la niste acceleratii plus injectoare si basic settings pe 3 si 11.

Am postat logurile aici http://vwforum.ro/topic/41003-log-uri-interpretarea-lor-probleme-turbina-debitmetru-egr/?p=2512010

ca sa fie analizate, daca vreunul din cei care mai urmareste topicul se pricepe il rog sa posteze aici.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Revin cu niste mici updateuri.

In urma analizei logurilor si discutiilor cu Rune am decis sa investesc in:

 

-garnitura capac axa cu came - aprox 15 euro de la Elring

 

-4 suruburi ptr reglaj injectoare

-4 bolturi ptr reglaj injectoare

-cablaj injectoare

 

Ultimele 3 au fost 123 de Euro .

 

Peste o saptamana urmeaza niste poze cu axul cu came, injectoare, cablaj si ce mai e pe acolo si sper si niste loguri curate de erori si probleme .

Daca nu ... probabil ca o sa caut un injector, kit de oringuri si ce o mai trebui .

 

Deocamdata masina inca merge ok, consumul nu a crescut tot in jur de 900 km fac cu un plin, dar se simte cum merge aproape in 3 la pornire deci e clar ca sunt probleme.

Link către comentariu

Injectoarele le-am verificat si am pus logurile in postul de mai sus, un injector pare sa fie blocat din loguri .

Link către comentariu
  • 1 month later...

N-am mai postat de mult de cand cu noul Golf dar uite ca ieri am scos si Golful 4 la plimbare .

Ieri dimineata am facut un drum de 400 km cu el pe autostrada, ca si impresie dupa 2 sapt de condus Golf 6 ar fi ca Golf 4 mi se pare o masina mult

mai mica (si e comparativ), in schimb motorul de 1,9 PD chiar daca are doar 100 CP mie inca mi se pare ca trage mai bine decat cel de 1,6 .

Daca fac rost de niste date mai exacte ale caracteristicilor cuplu putere, chiar o sa ma uit comparativ la diferite turatii cum se situeaza comparativ cele 2,

s-ar putea la turatii pana in 3000 sa aiba mai multa putere 1,9, cel putin asa se simte ca inca te baga in scaun .

Asadar inca imi place si Golf 4 si o consider o masina extrem de reusita.

Sper sa o reusesc sa o duc in tara cat de curand.

Link către comentariu
  • 4 weeks later...
bbogdanmircea

Salutare, big updates legate de Golf .

Pana la urma m-am decis sa vin in tara cu el, asa ca am mai facut 2000 de km cu el, s-a comportat ok inafara de cateva limpuri pe autostrada .

 

Astazi am facut si operatiunea injectorul, adica am schimbat injectorul cu 2.99 la colegul romytaxy din Radauti.

Mai multe detalii despre operatiune aici:

 

http://vwforum.ro/topic/33065-injectoare-pd/?p=2571542

 

Si cateva poze :

 

post-37536-0-42594000-1431365139_thumb.j

post-37536-0-68020700-1431365141_thumb.j

post-37536-0-92412700-1431365143_thumb.j

post-37536-0-35962100-1431365146_thumb.j

post-37536-0-60286700-1431365148_thumb.j

 

Cu ocazia asta am primit si o curatare de EGR si valva shutoff, am observat si starea axului cu came care arata bine, nu are uzura.

S-a montat un injector cu acelasi cod, BA literele din coada, s-au schimbat bolturile si suruburile de la injectoare si s-a refacut reglajul la injectoare .

Ar mai fi de facut un reglaj la turbina dar nu mai am timp acum de asa ceva, poate in vacanta viitoare .

Link către comentariu
  • 3 months later...

Am curatat si turbina tot la romytaxy, din pacate nu sunt in tara dar am vazut in poze ce era pe acolo, cam jale insa macar coreul turbinei pare sa arate bine .

As pune poze dar ma tem sa nu iau warning din nou asa ca mai bine intreb un moderator daca am voie sa postez poze cu turbina inainte dupa curatare ...

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Uite ca am revenit in tara ptr o saptamana in concediu si deja am facut 800 de km cu masinuta cu turbina curatata .

Mergeee ... de vis, trage de rupe motorul ca atunci cand am luat-o, poate chiar mai bine de atat ...

Multumiri multe lui romytaxy ptr curatare si reglare turbina, bucsare pompa tandem etc ...

Si faza cea mai tare, dupa 850 de km facuti imi mai arata azi dimineata range de 250 km, am mai facut 150 de km si am facut plinul cu 1000 de km facuti cu un rezervor si tot imi mai arata vreo 90 de km ca mai pot face ... deci toti acesti ani eu am mers cu o masina care consuma mai mult din cauza turbinei infundate.

Link către comentariu

Salut,am lecturat oleaca din cei peste 100k,facuti de tine si am observat ca si tu ai sau ai avut o problema cu dardaitul/tremuratul/scuturatul la ralanti!De unde vine problema si cum ai scapat de ea?la ce anume sa ma uit?

 

Link către comentariu

Salut. La mine era de la injectorul 4 cu eroare +2.99 fluctuatia de turatie la ralanti .

Dupa ce l-am schimbat a revenit la normal, tot mai tremura un pic ca deh e PD dar nu se compara cum era inainte .

Link către comentariu

Am sa ma duc la cineva care are o interfata sa vedem care sunt valorile sa pot face o comparatie!Nici la mine nu e mare tremuriciul dar se simte daca esti atent!Multumesc oricum!

Link către comentariu

eu pe masina de munca am AXR

si tremura oleaca la ralanti. Simtitor mai mult decat alh-ul de exemplu.

e drept ca am si o problema cu un consum destul de mare - probabil ca tot ceva corectii pe la injectoare.

Link către comentariu

Daca tremuratul este insotit si de o variatie vizibila de turatie, este clar ca este din injectoare zic eu, la mine se si vedea cum se misca acul de la turometru cand tremura .

Dupa cum spuneam, AXR-ul are si un tremurat natural de care cam greu sa scapi .

Cred ca mai poate sa fie si volant, suportii motor foarte uzati .

 

Si acum ontopic despre masina, am mai facut ieri un drum de 350 de km, se confirma scaderea de consum cu injector schimbat si turbina reparata, la un moment dat iarasi aveam 200 de km facuti si imi arata in bord range 900 de km :P. Nu stiu cat o sa tina minunea, dar eu nu prea am avut consumuri asa mici cu masina asta.

 

iulian am vazut ca esti din Pascani, nu e asa departe Radauti unde am rezolvat eu cu masina la romytaxy, ia legatura cu el pe forum si poate te ajuta, e un om cum mai rar gasesti prin zona .

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu

Si la mine - are o usoara oscilatie turometrul, in momentele in care tremura ralantiul. Range peste 900 nu am vazut niciodata in 20k km de cand am masina pe mana...

Link către comentariu

Lieber Volkswagen-Kunde,

 

:sick:

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu

Multumesc de recomandare!Despre acul turometrului nu pot spune ca se misca cand tremura,pentru ca l-am urmarit atent si e intepenit acolo unde se aseaza!Cat despre suportii motor m-am gandit ca pot fi uzati da nu stiu cum sa-i verific fara sa merg la service!Tremuratul e prea fin sa fie de la volant!

 

Link către comentariu

Atunci esti prea perfectionist daca tremura asa fin :P cred ca trebuie saschimbi masina sau motorul.

Link către comentariu
  • 1 month later...

post-37536-0-77795400-1449480174_thumb.j

 

Un bilant de pe Spritmonitor, numar zilele pana ajung pe acasa sa ma mai intalnesc cu Golful vechi .

Am luat ulei de servodirectie ca sa-l schimb, mergea cam greu volanul ultima oara, din 2009 de cand am luat masina nu l-am schimbat, doar l-am verificat odata si parea ok .

Am luat si o fuzeta stanga de la dezmembrari, in ideea de a o schimba ptr a nu mai ovaliza discurile, dar din ce am inteles este destul de ruginita asa ca mai amanam operatiunea .

AMR 10 zile pana mai conduc din nou legendarul 1.9 TDI :P .

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!