Jump to content

Golf 4 Variant "OCEAN"


bbogdanmircea

Postare recomandată

Te duci cu gramada spre casa? :). Anul trecut m-am dus si eu asa si am facut in 12 ore cei 800 de km, anul asta mergem mai altfel... sau sper sa fie mai altfel :)

Link către comentariu

Dupa ce in jur de 8 ianuarie 2015 dupa vreo 3 zile cu -20 dimineata am plecat de acasa pe un viscol de nu vedem drumul in primii 50 de km si era sa ma arunce in sant de cateva ori si am facut 1000 de km de acasa pana la Viena in 18 ore ... am decis sa nu mai merg de sarbatori cu masina acasa .

Am Golful vechi acasa, Golful nou aici, legatura o fac cu avionul si asta e .

Pana o sa avem si noi drumuri !

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Uite ca am ajuns si in Romania de vreo saptamana asa si am si facut aproape 1000 de km deja cu Golfuletul .

Sunt super incantat de cum merge, intre timp s-a mai rezolvat o problema, aveam un joc in capul turnuletului de la timonerie si intra greu in viteza 1, s-a rezolvat prin scoaterea piulitei respective si adaugarea unei saibe cu blocare acolo, acum nu mai are deloc joc la punctul mort, e o placere sa o conduci prin oras !

Motorul merge la fel de bine dupa reconstruirea geometriei si bucsarea pompei tandem la romytaxy, are cuplu excelent, mi s-a intamplat de multe ori pe asfalt umed sa rupa aderenta in treapta 2 pe la 2500 rpm, probabil si cauciucurile de iarna Dunlop de pe fata nu mai au aceeasi aderenta acum .

Am facut si o scanare, nici o eroare legata de motor, acelasi V71 vesnic cu eroare si cam atat .

 

Log-SV11BBR-WVWZZZ1JZ3W536754-324640km-201721mi.txt

 

Destul de bine as zice eu la km astia nu ?

 

Am cumparat 1 litru de ulei ptr servo original, o sa fie schimbat dupa Anul Nou, si o fuzeta sh pe stanga, pe care tot asa am de gand sa o schimb poate scap de discurile ovalizate .

Link către comentariu

Azi am venit lejer 140 km, mers legal peste tot, imi face figuri statia, am scos un fenomenal 5.0 l/100 km, destul de bun ptr km astia .

Link către comentariu

Inainte de sarbatori,am schimbat prefixul,am facut 200 de mii,nu stiu cat de reali sunt dar am auzit lucruri bune despre tipul asta de motoare si sunt destul de multumit de el,doar ca atunci cand e frig mai face figuri!

 

Link către comentariu

Diesel-urile mai toate fac "figuri" la temperaturi scazute. Trebuie menajate putin, lasate putin dupa pornire sa se unga, mers frumos (nu foarte turat) pana ajunge uleiul la 60-70 grade .

 

Kilometri fara probleme in noul an ! :D

Modificat de bubu182
Link către comentariu

Asa este si asa fac de fiecare data,las sa ajunga acul turometrului la ralanti sub 1000 rpm, ca el porneste ca si cum ar avea socul tras cand e frig,exemplu azi de dimineata,-9 grade!

Link către comentariu

Eu nu i-am aplicat nici un tratament special, de principiu de mers mai finut pana se incalzeste un pic motorul, sa fie lichidele in regula si cam atat . As recomanda o motorina de iarna daca scad temperaturile sub -15, ca sa porneasca mai usor . Si acum ontopic, acum sunt -14 la mine, nu vreau sa sa stiu cat o sa fie maine dimineata cand plec la drum .

Numai de temperaturi din astea am parte iarna cand vin acasa :P

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu

Tu ce probleme grave ai avut cu AXR-ul tau,ai ramas vreodata cu ea in drum sa nu mai poti pleca?

Link către comentariu

Din fericire nu m-a lasat niciodata in drum, ba chiar am reusit sa vin cu ea 2000 de km din Germania cu un injector pe +3.00 adica aproape dus de tot si geometria blocata, luam limp cam din 200 in 200 de km dar daca nu o calcam prea agresiv mergea ok . Asadar o masina foarte fiabila ! Multumesc ptr urari, nu merg decat pana la Iasi, de acolo cu avionul, Golful 4 ramane in tara .

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu
  • 2 months later...
  • 2 months later...
bbogdanmircea

Si am ajuns din nou acasa, lasat Golful nou sa se odihneasca si am luat Golful vechi la drum .

Despre motiv aflati pe celalalt topic .

L-am gasit foarte bine pe asta, am facut deja vreo 500 de km cu el, se infinge la fel de bine ca acum 5 luni, aeroterma cam scartaie dar in rest e la fel de placut de condus .

Consumul e foarte fain, iarasi dupa 170 km mersi imi arata ca mai pot face inca 950 .

M a lasat iarasi switchul de la usa soferului si nu mai tipa daca s becurile aprinse, sper sa am timp sa rezolv dar e greu ca nush daca l m gasesc pe Iulian in Iasi .

Link către comentariu

masina sta pe loc cat esti plecat dincolo sau o foloseste cineva in timpul asta?

Link către comentariu
bbogdanmircea

Nu sta pe loc, este folosita part time in paralel cu Loganul parintilor mei, a facut vreo cateva mii de km in 5 luni ceea ce cred ca e de bine ptr ca se mai greseaza garniturile etc . etc .

Link către comentariu
bbogdanmircea

Si am facut deja 1250 km cu Golful de cand am venit in concediu si inca mai urmeaza .

Parca s-au stricat drumurile in special in zona Pascani, inca rezista bine suspensiile bine dupa atata timp .

Am observat ca becul din usa soferului licare intermitent, cred ca switchul face contact intermitent ...

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
bbogdanmircea

Si am terminat si pe anul acesta concediul in tara, Golful vechi s-a comportat extraordinar, a fost calul de bataie si am facut cu el peste 2000 de km in 3 saptamani .

Faza funny ca aveam acea problema cu discurile care vibrau la franare, se pare ca s-au dat discurile la cale si nu mai face figuri de nici un fel .

Chiar nu am avut nici un fel de probleme desi am facut foarte multe drumuri, totul functioneaza bine, ar avea nevoie de niste bucse noi pe spate probabil dar in rest s-a comportat super ok masina .

Link către comentariu

Pai in 2 saptamani jumatate n-ai fost in stare sa-i faci o poza la masina? Un selfie cu masina ca tot e la moda selfie-ul :P . Ce prezentare faci tu la masina? Cand mai mergi acasa te rog sa-i mai faci cate o poza si sa o depui pe topic :P 

Link către comentariu
bbogdanmircea

Sincer sa fiu nush daca am avut timp macar de o poza, a fost asa un du-te vino continuu, tre sa ma uit prin telefon poate a ramas ceva totusi cine stie .

Vroiam sa-i schimb uleiul de servo dar n-am avut timp, sta sticla in portbagaj de vreo 6 luni, am cautat o aeroterma dar mi-a cerut 100 ron la dezmembrari .

In rest km la greu . Ptr ce o sa vedeti pe topicul celalalt !

Link către comentariu
  • 2 months later...
bbogdanmircea

Mai relatam ce s-a mai intamplat cu Golful asa remote ...

Facut tatal meu un drum pana la Oradea si inapoi fara pb .

Facut ITP sapt trecuta fara pb .

Cumparat la oferta o statie CB CRT ONE f mica, intek ul nu mai mergea si n am gasit pe cineva sa o repare deocamdata .

Cei care aveti statii pe Golf 4 pe unde le ati pitit si cum, as vrea fara gauri daca se poate ... banuiesc ca in dreapta consolei centrale ?

Link către comentariu
  • 1 month later...

Salutare, sa mai postam cate ceva daca suntem iarasi in RO cu avionul veniti, deci Golf 4 time !

Masina am gasit-o destul de bine, statia instalata foarte bine de catre tatal meu in lateralul consolei centrale, merge destul de bine inca nu i-am dat de capat total cu setarile .

La 200 de km dupa ce am plecat de acasa s-a aprins si Service Now in bord, dar am mai facut vreo 500 km cu treaba, insa ieri am luat ulei si filtru de ulei si motorina 249 ron cu gandul ca o sa gasesc ceva service sa merg sa l schimb .

Astazi insa am intrat intr-un magazin si am intrebat daca au cheie de filtru de ulei ptr Golf 4, spre surprinderea mea au spus ca au la 37 ron si mi o aduc in 2 ore, asa ca m am facut si cu o cheie de filtru Mann ...

Asadar pe la 5 m-am apucat de revizie, din fericire inainte de asta m-am uitat in plasa la filtrul de ulei care mi s-a parut suspect de mic ... am mers la un magazin de piese si am cerut filtru de Golf 4 si era dublu cat al meu ca si inaltime, am dat 20 ron si aia e ...

Asadar desfacut scutul (o paranteza enervat de scutul care tot cade am sudat 2 bucati patrate de platbanda unde sunt gaurile principale cu filet de 6 si am prins acolo niste suruburi mai sanatoase, ar trebui sa comand un scut de tabla ca nu se mai poats cu asta de plastic e vai mama lui ) , scos filtru ulei si inlocuit oringuri pus la loc .

Apoi dat drumul la ulei sa se scurga tot, pus ulei nou .

M am chinuit cu filtrul de motorina un pic ca nu l mai schimbasem dar am reusit pana la urma mai ales T ul ala m a disperat si pana l am umplut cu motorina .

Am pus contactul de vreo 5 ori si desi uleiul era peste nivel i am dst asa o cheie, si dupa ce a mers un pic am verificat din nou si a scazut sub maxim, cred ca s au dus in filtrul de ulei vreo 400 ml ...

Cam asta a fost, reset i am dat din butoanele din bord, am vrut sa fac si o scanare dar nu mai aveam baterie la laptop asa ca ramane pe maine .

Uleiul de servo nu m am bagat sa l schimb inca ...

Link către comentariu

Si ptr ca se plangea lumea ca nu mai pun fotografii, am ajuns la o cifra frumoasa :

 

20161009_141050.jpg

Link către comentariu
  • 2 months later...

Am revenit iarasi acasa de sarbautori :P .

Golful merge bine, motorul pare sa mearga bine nu am observat nici un semn de oboseala fata de ultima oara, consumul tot foarte bun este sub 6, am facut deja vreo 500 de km cred .

Ca si probleme rezolvate acum merge radio bine, se pare ca antena avea un fir care din cauza vibratiilor se cojise si facea contact la caroserie .

Masina a primit 2 cauciucuri de iarna Kumho WP 51 noi pe fata, s-au comportat foarte bine pe zapada si gheata pana acum .

O problema destul de enervanta e frana de mana care are o cursa foarte lunga pana prinde foarte sus, iar cand o las jos nu se duce de tot, stiu ca am mai strans acel surub ultima oara care este sub cotiera, dar nu inteleg ce se intampla, din cat stiu eu ar trebui sa aiba auto reglaj si sa nu prinda asa de sus .

Link către comentariu
  • 4 months later...
bbogdanmircea

A rezolvat tatal meu si cu frana de mana .

Etrierul din dreapta era blocat nu mai tragea parghia de la cablul de frana inapoi, a fost inlocuit cu un etrier SH .

Placutele spate erau rupte, au fost schimbate .

Cablurile de la frana de mana au fost si ele schimbate .

Dupa aerisire franele au revenit la performanta obisnuita .

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!