Jump to content

Golf 4 Variant "OCEAN"


bbogdanmircea

Postare recomandată

Multumim sa traiti!

Ce parere aveti merita un suport de ochelari de pe ahw-shop?

Poze nu e problema de facut, da a mea saracuta e de vreo 4 ani in Romanica saraca si se cam cunoaste adica:

-panza de paianjen pe ea de la spalatoriile lui peste

-vopsea sarita la marginile usilor si la marginile aripilor de la rotile spate

Nu ca mi-ar fi rusine cu ea saracuta da nah poate ca ar merita o vopseala completa daca n-ar fi asa scump si atatia potentiali zgarietori prin trafic.

Astept bricheta si lampa aia ptr portbagaj, de luni am facut comanda dar nu cred ca mai ajung saptamana asta din pacate...

Ce mi-ar placea sa mai fac:

- curatare de cauciucul ala stupid la manerul de la copiloata si la consola aia centrala pe langa scrumiera

- reparare cotiera - nu mai tine crichetul, nu e deranjant pentru ca oricum o folosesc doar in pozitia de maxim jos, iar mecanismul de lock iarasi agata doar cand vrea el

- niste surubele de alea ca sa prind covorasele din spate ca se tot imping pasagerii in ele si lasa mizeria langa ele :icon_thumright:

- niste huse ptr scaunele din fata de gen "maiou", astea care le am acuma si-au facut treaba dar s-au cam decolorat plus ca este o zona care e murdara mai tot timpul si anume zona din spatele scaunelor fata partea de jos a sezutului, acolo mai tot timpul pasagerii cei de treaba ating cu talpa cand intra in masina si mi le murdaresc cu noroi - aveti idee unde gasesc ceva calitativ ?

- mi-ar placea mult sa pot scoate tapiteria de pe scaune si sa o bag la masina de spalat, daca nu la toate macar la bancheta din spate...dar sper poate sa gasesc vreun coleg specialist care a mai facut decat sa ma apuc sa stric eu ceva pe acolo

O sa-i fac niste poze pe la Oradea promit...pana la urma e doar un Golf la care tinem foarte mult :Driver:

Link către comentariu

Uite ca am ajuns si pana la Oradea si inapoi...obositor drumul domle...am facut cam 10 ore la dus si 9 ore jumate la intors...sunt vreo 600 km.

La dus a fost vremea mai mohorata si aglomeratie cam...deh si noi ne-am pornit pe la 9.30 din Iasi.

La venit am fost mai harnici si pe la 7:10 eram plecat de la 1 Mai, la fel aglomeratie mare dar macar am prins vreme super frumoasa mai ales pe european prin munti intre Bistrita si Vatra Dornei.

Masina s-a comportat foarte bine la drum, am mers moderat spre tare in conditiile in care am fost 4 persoane + portbagajul plin si a luat cam un 5.8 la dus si 6 la intors (am venit oleaca mai tare).

Mi-a placut mult prin curbele alea stranse de pe european dupa Bistrita si mai sunt iarasi niste curbe super stranse intre Cluj si Oradea cum scartaiau cauciucurile de pe spate spre deliciul meu si consternarea copiloatei ;) hi hi

It was great fun ce sa mai zic...urmeaza sa schimb furtunul de la intercooler la EGR candva in curand si sa-mi montez bricheta in portbagaj.

Si intinzatorul de la alternator parca scoate niste zgomote suspecte cu motorul rece cred ca ar trebui schimbat si el ca sa nu-mi strice altceva pe acolo...

Cam asta a fost si excursia pana la Oradea...s-a cam terminat si concediul pe anul asta asa ca de-acum excursii mici in weekend pe aici prin apropiere.

Link către comentariu

Multumesc de aprecieri.

Incerc sa postez niste poze si filmulete in weekend, nu s-au facut prea multe pentru ca era nervoasa copiloata ca nu poate tine camera klumea...

Am vorbit deja la un service de furtun dar dureaza cred inca vreo saptamana pana le vine comanda.

O sa revin cu impresii dupa ce rezolv si treaba asta.

Ieri am fost f happy ca imi ridic si capacelul de la bricheta ptr portbagaj ca sa o pot monta in weekend din pacate baietii mi-au adus altceva mi-au adus de fapt capacul de la bricheta din fata ala portocaliu cu bec...astazi o sa le spun care e de fapt codul corect si sa returneze comanda...nah problema lor asta e...

Am un coleg care pleaca in Germania in curand, sa vad poate imi comanda cate una alta de pe ahw-shop...

S-ar impune niste aparatori de noroi la rotile din spate...dar alea originale sunt a dracului de scumpe, am inteles ca si din bazar ar merge numai sa nimeresc un cauciuc bun, nici prea moale ca sa se indoaie nici prea plasticos sa crape...in rest trebuie date niste gauri in aparatoarea aia de plastic de la roata de pe interior banuiesc.

Link către comentariu

eu am comandat de la dj.hold de pe ahw shop. ia legatura cu el,nu are comision mare!

de ce vrei aparatori,ai bara spate stropita si te-ai saturat,ai luneta murdara sau ce? problemele astea le am si eu dar nu pun aparatori pt ca se vede mai urat si pt ca e ceva in plus ce pot agatat cand urc ceva cu spatele

Link către comentariu

Ar fi ok pe spate aparatori, nu ma deranjeaza murdaria de pe masina dar nu-mi place cu ce jet de stropi si noroi ii improsc pe cei din spatele meu.

Pe de alta parte astazi am reusit dupa lupte seculare de vreo 3 saptamani ca sa-mi montez si eu bricheta si lampa aferenta in portbagaj, mai multe detalii

aici:

montare bricheta si lampa portbagaj golf variant

Am un coleg in Germania, ma bate gandul la un suport de ochelari care se pune in locul manerului :eek:

Ce as mai avea in minte ar fi sa repar cotiera, nu mai tine butonul ala de deschidere plus ca nici crichetul nu mai tine deloc, dar asta nu ma prea deranjeaza avand in vedere ca oricum o tin la minim jos.

Astept sa ma sune de la un service de reprezentanta ca sa-mi schimbe furtunul de iesire intercooler-intrare EGR.

Cred ca o masura inteligenta ar fi sa-i fac si o inspectie asa ca inainte de iarna: servo, lichid frana, suspensii etc.

O alta chestie pe care as vrea sa o rezolv ar fi intinzatorul alternator si/sau fulia si cureaua...vine iarna si o sa fie solicitat din ce in ce mai tare ...scaune, dezaburire, climatronic, oglinzi si n-as vrea sa ma lase balta pe undeva.

Link către comentariu

Weekendul asta am fost plecat la 100 de km de Iasi cu treburi la niste festivitati :D

Cu ocazia asta mi-am si si i-am si facut niste poze la masinuta pe care o sa le postez maine.

A venit frigalaul pe la Iasi cred ca weekendul viitor o sa o incalt cu papuceii de iarna marca Semperit ca sa fiu eu linistit sa nu ma prinda vreo zapada cu alea de vara...

Pentru dimineata asta as vrea sa aduc un elogiu scaunelor incalzite...setate asa pe 2 fac orice dimineata rece sa fie foarte primitoare in masina si asigura un confort mai mult decat ok...

Link către comentariu

daca nu faceai greseala de cod mais cadea pretul operatiunii? cat cat cat? si vrem poze binenteles....................

Link către comentariu

Ultima intrebare nu o inteleg dar in fine...multumesc ca mai posteaza cineva pe Jurnalul meu :)) inafara de mine adica.

Iata si o poza facuta cu telefonul la marea lucrare din portbagaj:

poza bricheta portbagaj montata

Asa ca si update la ce am mai facut pe acolo pe la bricheta, eu cand am pus plasticul de la portbagaj la loc nu am mai ridicat capacul de la roata de rezerva, ca sa-mi dau seama sambata dimineata ca nu-l pot deschide pentru ca a ramas prins sub acesta de fapt...dar cum acum am experienta am scos plasticul again am ridicat capacul si l-am pus la loc de data asta asa cum trebuie.

In rest toate bune si frumoase, acusi se fac 2 saptamani de cand am facut comanda la un service de reprezentanta la furtunul de la intercooler pe care am zis sa-l schimb daca tot am posibilitatea si inca nu m-au sunat ca ar fi venit...vai de capul meu ce greu se misca astia....

Astazi au fost 3.5-4 grade in Iasi, iarasi elogiu scaunelor incalzite ... ma gandesc din ce in ce mai tare sa schimb si fulia intinzatorul si cureaua de la alternator ca sa nu-mi faca vreo surpriza neplacuta pe la iarna.

In rest toate bune si frumoase, daca va intereseaza ceva in mod special pot sa va ajut cu informatii.

PRET: fiecare parte a fost 35 RON deci normal ar fi trebuit sa fi fost 35 x 3 = 105 RON. Eu din pacate am platit un 35 de RON in plus pe piesa aia de am comandat-o gresit...asta e

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu

Revin din nou cu un post prieteni!

Ieri am schimbat si eu furtunul de intrare in EGR cu unul nou si sper scap de micile scurgeri pe care le aveam pe acolo.

Cred ca acum ar urma si o curatare de ulei pe unde s-a scurs de acolo adica in spate pe bloc si pe planetara...aveti vreo sugestie de cum se face treaba asta? Sa ma risc sa dau la o spalatorie cu jetul pe acolo sau exista vreo solutie speciala vreun spray ceva care sa inmoaie scurgerile de ulei si apoi sa pot curata cu o carpa.

Pe langa aceasta operatiune am mai facut si:

-verificare pe rolele ITP a franelor si suspensiilor...se pare ca am ovalitate de 5 si 7 la discrile fata, domnul de la stand mi-a zis ca admis ar fi 3

-verificare intinzator si curea alternator, s-a dat jos cureaua si intr-adevar rola d ela intinzator scoate acel zgomot la invartire, deci trebuie schimbat intinzatorul si cureaua. Mecanicul a verificat si fulia de la alternator dar nu are nici o problema ceea ce este super

-s-a verificat si distributia mai mult vizual, cureaua nu prezinta nici un fel de crapaturi iar uzura este destul de mica, eu cred ca pe la 230 000 o s-o schimb

-verificat lichidul de frana, este ok

Toate aceste operatiuni plus furtunul care a fost 220 RON m-au costat 309 RON la service tehno-dinamic seat din cumparatura langa Suceava, mi-au lasat o impresie foarte buna oamenii de acolo cred ca o sa mai fac operatiuni la ei :huh:

A ramas sa faca ei comanda la intinzator alternator + bucsele mari de la bratele fata care prezentau niste crapaturi. Ar mai fi ceva de schimbat la brate

daca tot schimb bucsele alea mari?

Pe langa astea am mai cumparat si o pereche de becuri sofit cu leduri albastre pe care le-am montat la numere la vre 11 ron perechea, poze cand apuc.

In legatura cu discurile, am si montat cauciucurile de iarna cu ocazia revenirii acasa si am pus mana si pe discuri si intr-adevar oe amrgine se simte o buza de 1-2 mm, oare acea buza este respunzatoare pentru acea ovalizare? Daca le duc la un strungar si imi ia acea buza la strung din ele si mi le face place la strung le mai pot folosi? Care este grosimea minima admisa a discurilor de pe fata spate ca sa vad daca pot sa le uc la strung?

Link către comentariu

Ieri am tras o sperietura buna!

Incercand sa scot un sofit din lampa cu o surubelnita am facut scurt si mi s-a ars siguranta de la incuietori.

Nu mai puteam inchide nici deschide masina de fel nici macar din cheie.

Normal ca am verificat toate sigurantele cu simbol de cheita dar nici una nu era arsa!

Norocul meu ca aveam printata o foaie cu o descriere mai pe lung a sigurantelor si am vazut ca interior lights si central locking e siguranta 14 care are ca simbol un bec.

Am schimbat-o si am rezolvat situatia!

:D :blink:

Asadar de acuma cand mai umblati la becuri folositi o scula din material izolant ... sau scoateti mufa de alimentare de la ele :tuktuk:

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu

Update de reparatii la aproape 215000 km la bord:

Sambata dimineata am schimbat la un service de reprezentanta:

-intinzator curea alternator INA si curea alternator Gates

-bucse bara fata atat cele din fata cat si cele din spate

Am stat langa mecanic pe toata durata operatiunii si a lucrat foarte curat si profesionist.

Cost piese plus manopera aproape 600 RON.

Trebuia ? sa-mi faca si geometria dar ar mai fi trebuit sa astept vreo ora sa se elibereze rampa si nu mai aveam timp. Trage putin volanul dreapta sper ca in 2 sapt sa ajung iarasi la ei si sa o faca desi am inteles ca nu e neaparat necesat daca nu a fost scos picotul.

Ca sa fie si o parte nasoala ... la intoarcere am observat ca nu a disparut raraitul de la 2400 de rpm care eu credeam ca era din cauza intinzatorului de la alternator... sa fie totusi fulia de vina pana la urma? Mecanicul a pus mana pe ea si a zis ca e in regula? Ce ar mai putea sa fie?

Asta e chestia de care sunt cel mai dezamagit, plus ca astazi cand am pornit dimineata s-a auzit cureaua cum a scartait e normal asa cand e cureaua noua?

P.S.: sper ca mai citeste cineva jurnalul si-mi da un sfat cat de cat, nu-mi pare rau de curea care oricum avea crapaturi iar bucsele iarasi erau rupte de tot, dar intinzatorul am asa o impresie ca l-am schimbat de pomana...

Link către comentariu

si eu la a mea am niste ulei pe spatele motorului. dar egr nu stropeste deloc! problema este de la garnitura de la busonul de ulei,cred ca e dusa si pierde pe acolo putintel,asa. mi-am dat seama pt ca este plin de ulei acel buretel de pe spatele motorului.

cumpara o solutie de curatat motorul (10-20 lei) si curata cu jet de apa de la furtun; la spalatorie risti sa iti sara cate una-alta de la presiunea mare.

asta intentionez si eu sa fac,dar cum stau la bloc,mai greu cu furtunul de apa.

citeste pe aici ca s-a scris despre spalarea motorului.

led-uri albastre? la numar...de ce nu ai pus albe? mie unul nu-mi plac masinile facute brad de craciun,leduri la numar,pozitie albastru,8000k xenon. dar na! fiecare cu ce-i place. plus ca se ia politia de tine mai des cu o culoare diferita.

poti sa dai mai multe detalii despre bucse? mi se pare ca aud un cloncanit pe spate,dreapta.

priza,lampa din portbagaj ai montat greu? eu am priza dar nu am lampa decat sus. si as vrea mai multa lumina,as pune si in dreapta o lampa. e greu de montat (desfacut panourile,tras fire)

Link către comentariu

In legatura cu lampa de langa priza exista un topic dedicat aici:

priza si lampa portbagaj

Mufa este acolo, codul de la lampa il ai pe topic costa vreo 35 ron maxim in rest iti trebuie un torx surubelnita cutter si oleaca de rabdare la scos panourile.

In legatura cu bucsele de la brat, la mine nu se auzea nimic suspect, cele care cloncane pe fata sunt cele de la bara stabilizatoare.

Ce pot sa spun dupa schimbarea bucselor de la brat este ca acum imi pocnesc mai tare plasticele prin bord la orice denivelare mai brusca adica este mult mai dura suspensia pe fata. S-ar putea sa fie insa si doar un Placebo mic :D

Cu alternatorul inca nu i-am dat de capat de unde o fi raraitul ala obosit care ma enerveaza la culme.

Ledurile la numar sunt un alb f f rece, mai mult decat albastru de ala strident ... daca stiam ca sunt cat de putin albastre nu le luam iti dai seama, dar pe ele era scris alb si aveau un pret bun. Anyway e posibil sa le scot si sa le ard si sa le inlocuiesc cu niste fabricatii proprii ... eram in teste pana acuma dar deja cred ca am reusit sa ajung la o versiune de becuri pe leduri multumitoare si care normal ca sunt albe.

Tot nu am inteles faza cu lampa la tine...vezi ca la Variant mufa de la lampa este langa cea de la priza adica in partea stanga...in dreapta tre sa-ti tragi tu fire de undeva daca vrei sa pui si acolo o lampa. Daca vrei poti sa-ti pui banda de leduri super luminoase...asta daca vrei sa fie luminat ca ziua portbagajul...

Daca la tine este montata deja priza in portbagaj pe stanga atunci e posibil ca si mufa de la lampa sa fi fost scoasa si sa poti ajunge la ea daca o sa cauti acolo in compartimentul din stanga unde e triunghiul, daca nu ai de dat panoul jos oleaca. Atentie de la braduleti trebuie tras constant pana ies de tot, eu am smucit si am rupt vreo 2.

Despre ulei eu m-am convins ca nu are cum sa curga pe la busonul de la baie pentru ca daca ar curge cat de putin pe acolo atunci la o forja cand uleiul se subtiaza ar insemna sa curga tot uleiul. De obicei ala fiind punctul cel mai de jos al motorului daca se scurge ulei de oriunde o sa se prelinga pe langa buson si de aici impresia.

Eu cand am schimbat ultima oara uleiul i-am pus pe langa garnitura care o are busonul nou si o garnitura de cupre decalita plus putin silicon rosu si nu mai curge defel.

De curs cred ca face condens pe la compresorul turbinei, probabil ca mai scapa si pe acolo putintel, pana la urma are doar 215 000 km ...

Link către comentariu

eu am spus ca imi curge ulei pe sus,pe la busonul pe unde completezi. nu ala de jos pe unde scurgi uleiul.

banda de leduri nu pun,nu imi place cum se vede.

o sa mag mana si o lanterna sa vad ce mufa exista langa priza. as trage si in dreapta sa fie simetric si mai multa lumina dar sa pastrez astectul original; depinde cat de greu e sa aduc curent...

Link către comentariu

Vezi ca este un topic in legatura cu uleiul care iese pe sus, sa nu-ti fie infundat furtunul ala de la epurator si inloc sa-ti scoata vaporii de ulei prin epurator ei sa fie fortati pe langa buson. Eu inca nu l-am desfacut sincer dar la mine admisia parea foarte curata deci nu mi-am batut capul...

Update astazi erau 2.5 grade si masina avea o pojghita de gheata pe ea de la ploaia usoara de noaptea trecuta care a inghetat usor pe ea... am pornit toate incalzirile si dezaburirile electrice si in 2 minute totul era oki.

Mi-am confectionat eu niste sofituri din banda de leduri + placuta de test + fludor + ledcon + oleaca de indemanare o sa postez niste poze aici cu ce am facut. Acum mai astept niste banda de leduri ca sa mai fac inca 4 sofituri si inca 2 W5W-uri pentru lampile alea din portiera...

O sa fac o proba sa vad cum si daca lumineaza sofiturile fabricate de mine la numere fata de albastrelele alea, si e posibil sa le schimb.

Mai am de facut geometria dar asta la urmatorul salariu dupa 10 octombrie si de mai dat odata jos cureaua de accesorii si de identificat ce raraie pe acolo. Aveti vreo idee????

Link către comentariu

eu in usi am pus asa ceva. nu e scump,se instaleaza usor si e rezistent la soc si umiditate.

e o solutie de luat in calcul vs. munca pe care o depui sa le faci tu acasa...

ai cumva link cu topicul ala? nu am gasit decat discutii despre egr,care stiyu unde e si la mine e curat. sa rezolv problema e scump,complicat oare? ca sigur e de la epuratorul ala de gaze,stropeste pe la buson.

post-66542-1287836010_thumb.jpg

Modificat de Muale
Link către comentariu

:icon_thumleft: @ Muale: Bogdan zice el ceva,dar ma tem ca aia cu uleiul aruncat pe acolo se intampla numai la benzinare si daca nu ma insel numai la cele de 1,4. Deci nu cred ca e de acolo problema ta.

@ bbogdanmircea: Bafta la masina in continuare si continua sa scrii pe aici,poate poate ,ma inspir si eu... :(

Link către comentariu

sa fie oare doar la 1.4? am desfacut busonul in timp ce merge motorul si intr-adevar stropeste pe acolo,iese ca un abur asa cu ulei.

am luat in calcul acel epurator pt ca nu e prima data cand aud de el. si vorba aia...cand 2 iti spun ca esti beat,te culci.

o sa aprofundez sa vad cum il desfac,curat,etc

Link către comentariu

@Ch33sus merci de aprecieri, ce sa zic uite tot mi se mai aude raraitul ala la 2400 de rpm cand merg constant, sper sa-i dau de capat saptamana asta care-i piesa care intra in rezonanta la turatia asta, ma calca pe nervi serios acuma.

@Muale - cat costa modulele alea de 3 leduri pe zexstar, asa mi-am luat si eu un sofit de la Turbocip de 20 ron dar nah cam scump ce sa zic, pana la urma e si placerea mea de a mesteri, o sa pun in curand poze cu ce am realizat eu sofituri :)

- sa stii ca pe la buson e normal sa iasa vapori de ulei in functionare, de aia are si epuratorul ala ca sa-i dirijeze pe admisie, daca dau de topic te anunt, n-as vrea sa te indrum rau, daca te apuci sa desfaci desfa si tu ceva ce poate fi pus la loc usor, ai putea sa scoti capatul furtunului epuratorului care intra in admisia de aer sa vezi daca e infundat...pana la urma am inteles ca majoritatea tdi-urilor scapa ulei mai mult sau m putin

-revin cu pozele sofiturilor asap

iata si poza cu sofitul realizat de mine comparat cu unul original

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu

stiu de tdi ca scapa pe la egr. la mine acolo e curat,scapa pe undeva sub capacul de pe motor si se imbiba acel burete de pe spatele motorului.

daca vrei pt nr de inmatriculare,modulul de pe zexstar e mare. eu le-am folosit sa bag in lampa de la usa. pretul e mic,5-7 ron parca.

Link către comentariu

Sa nu-ti scape pe la capacul de la tacheti pe la garnitura acestuia, prin alta parte n-ar avea pe unde.

Pai daca un modul de ala de 3 leduri e doar 5-7 ron atunci merita, cam atata m-ar ajunge si pe mine daca le confectionez eu, banuiesc ca pe zexstar exista o valoare minima pentru comanda...

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!