Jump to content

Golf 4 Variant "OCEAN"


bbogdanmircea

Postare recomandată

In Germania n-ai cum sa nu abuzezi de acceleratie mai ales pe Autobahn.

Ma interesez deja de un furtun nou.

Link către comentariu

Cum crezi ca e mai bine, daca te tine pana sa pui o flansa, nu cred ca merita sa mai dai alti bani pe alt furtun, de asemenea... daca e grav, sare singur la turatii mari si tot mai frecvent, il scoti cu mana usor, si nu ai timp sa faci o flansa... atunci cumperi alt furtun. In orice varianta, nu strica sa ai o flansa cu tine, si chiar sa o montezi pe un furtun bun, asa ai certitudinea ca nu se va mai strica.

 

PS: am vazut ca ai pus postul meu pe aria cu climatronicul, nu-i nici o problema, dar editeaza-l putin... scoate chestia cu becurile ca e offtopic :))

 

Cheers!

Link către comentariu

Prea tarziu, doar sa alertez un moderator.

Dap, asa e, cand ajung in tara poate ii pun si flansa. Deocamdata ma gandesc daca sa iau sau nu furtun nou, sa vad daca ma pricep sa il scot din partea aialalta, nush care e treaba cu acel colier...

Cam nesimtire la astia de la VW ca au facut un sistem atat de slab, si nici sa-l schimbe macar daca au vazut ca se strica asa repede...

O sa scot siguratan si o sa trag furtunul sa vad cam cat de tare sunt uzate urechiusele, si in functie de asta o sa decid daca ar trebui sau nu altul nou.

Link către comentariu

Nu e nevoie sa alertezi pe nimeni, chiar la propriul post, ai acolo langa butoanele Quote si Relpy un link Edit. E el asa mai sters, dar "se lumineaza" cand vii cu mouse-ul peste el :))

 

Ca sa desfaci furtunul de turbo din partea cealalta, dinspre tubul de plastic, ai nevoie de un cleste mops (parca asa se numeste) cu o cursa destul de mare; in pozitia actuala, montat... il prinzi usor, dar daca l-ai scos si i-ai dat drumu liber, s-ar putea sa nu ai cu ce l prinde din nou, si e facut dintr-un otel foarte dur - eu m-am chinuit cu el pt ca nu aveam atunci scula potrivita (era plecata la munca :)) ).

Link către comentariu

Tare... idee de marketing...  si ce pret are! Neamtul nu cred ca va face vreodata, e ca si cum ar zice "ba, avem un defect din proiectare, dar uite o solutie" :))

Link către comentariu

Mda asa e ...

Am trecut astazi pe la o reprez Seat de aici din Germania si am intrebat de furtun, e 62 de euro.

 

O sa verific astazi totusi sa vad cat de uzati sunt dintii.

 

Cred ca il comand si sambata il inlocuiesc si asta e.

Acasa o sa fac si flansa aia ca sa fie pe viata.

Link către comentariu

Salut Bogdan...stiu ca esti fan Insignia:))

Am fost azi cu Insignia fratelui meu la service sa schimbe un furtun de la intercooler si cam faceam misto de el ca i-a cedat in numai 2 ani...dupa care am vazut sistemul lor de prindere si mi-a pierit tot zambetul...

Uite ce tip de coliere folosesc ei la imbinarile tubulaturii turbo

post-14266-0-07876300-1385549305_thumb.jpost-14266-0-80336900-1385549306_thumb.j

post-14266-0-29733400-1385549308_thumb.j

Deci le da clasa celor de la VW...imi pare super jmechera ideea...drept pentru care l-am confiscat eu si incerca sa il adaptez la mine...

Cauta acest model de coliere...poate la tine ai oferta mai bogata...si ai sa vezi ca rezolvi super elegant cu acest colier...

Am impresia ca va mai trebui o flansa sa pice perfect..dar aia este cea mai mica problema...

 

Link către comentariu

Scuze Laurentiu dar nu prea inteleg cum functioneaza acel colier ... care este principiul de blocare  ?

 

In alta ordine de idei, tocmai ce am fost si am desfacut furtunul.

Intr-adevar s-a ros cam 4-5 mm din acel dinte de la contactul cu siguranta, si acum furtunul are un joc adica poate sa intre iasa din corpul ala si probabil din cauza asta nici

oringul nu mai etanseaza cum trebuie pentru ca nu mai sta pe pozitie.

Am tras si el si nu are cum sa sara de acolo deocamdata nu e destul de uzat ca sa poata sari, dar o sa piarda probabil boost pe acolo...

 

Cred ca il comand si asta e. O sa pun si flansa aia in Romania.

Link către comentariu

Am schimbat furtunul, a fost joaca de copii :P daca ai trusa de scule de la Mannesman de cateva mii de euro la dispozitie :P

De atunci am mai facut vreo 1000 de km, din care vreo 200 mers sustinut cu 160 pe (AB zona fara limita :P si liber ) si vad ca totul pare ok.

 

Aseara la o pornire insa am observat o chestie ciudata: turatia oscila destul de tare sa zicem in 800-850 rpm si se auzea motorul ca si cum ar merge in 3.

 

De la ce poate sa fie ? De atunci n-a mai facut dar m-a ingrijorat un pic .

De atunci am mai mers si am mai pornit dar n-a mai facut niciodata asa.

In schimb daca stau pe loc la ralanti se simte cum tremura un pic motorul, sunt acele neregularitati specificice PD dar parca un pic amplificate.

Din pacate nu am un VCDS ca sa scanez sa vad daca am vreo eroare ceva stocata, poate ma duc la Hobby Werkstatt sa vad daca au aia ceva.

 

Posibil sa fie obosit vreun injector ? Ultima oara cand am scanat anul trecut toate erau in parametrii foarte ok. Altceva ce ar putea da neregularitati la ralanti ?
/

Link către comentariu

Bine ca mi-ai adus aminte...uite acum am coborat la masina sa vad daca se potriveste la noi...colierul pica perfect pe EGR...

post-14266-0-96855900-1386081371_thumb.j post-14266-0-11517000-1386081373_thumb.j

La furtun in schimb va trebui facuta o flansa sa ajunga la acelasi nivel cu EGR-ul...sa se umple spatiul acesta...

post-14266-0-11683100-1386081456_thumb.jpost-14266-0-90547400-1386081969_thumb.j

Deci va trebui o flansa astfel incat distantele din A in B din poze sa fie aceeasi...

post-14266-0-67059300-1386081752_thumb.j post-14266-0-46346600-1386081775_thumb.j

 

 

 

 

 

Link către comentariu

Hmm nush de ce am impresia ca la AXR nu e valabila treaba asta, la tine pare sa fie altfel corpul EGR, la AXR e parca mai scurt locul ala unde se baga furtunul.

Pai si crezi ca ar fi destul o flansa pe furtun pe care sa prinda acel colier ?

Pentru ca daca raspunsul e da, atunci ar fi o solutie super ok pentru problema cu acea siguranta.

 

In partea dinspre EGR, marginea verticala a colierul de ce se prinde, de acel canal in care sa siguranta ?

Adica ar veni colierul peste siguranta sau trebuie renuntat la siguranta ?

 

Cat costa un colier din ala ?

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu

http://www.darksidedevelopments.co.uk/products/upgraded-side-mount-intercooler-kit-for-1-9-td-ve-90-110-pd100-pd115.html

 

Ce frumos poate sa arate acest kit, oare se potriveste fara alte modificari sau mai trebuie cumparat ceva ?

Aproape ca s-ar merita

 

Din pacate am impresia dupa linkul de aici:

http://www.darksidedevelopments.co.uk/products/darkside-51mm-2-pd100-pd115-ajm-egr-elbow-silicone-boost-hose.html

 

ca daca nu se face delete la EGR, o sa ramana furtunul cu probleme chiar daca se monteaza kitul de la ei, deci problema persista.

 

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu

Nu are nici o importanta ca este mai scurt...nu influenteaza cu nimic...important este sa ai acel canal...siguranta dispare de acolo...sa intre colierul...

Problema este ca acel colier il am de la un furtul de la fratele meu de la insignia...nu stiu daca il gasesti separat...de asta ti-am spus tie...poate acolo ai mai multe sanse sa il gasesti...

Este facut de NORMA dar nu gasesc modelul acesata pe site

http://www.easttrade.ro/produse/coliere-norma.html?gclid=CLP7hN2qlLsCFQld3godmhsAPw

Link către comentariu

O solutie interesanta pentru a mai mari distanta de la baie la sol :

http://www.darksidedevelopments.co.uk/products/1-9-tdi-hybrid-shallow-sump.html

Pretty cool.

Incep sa ma gandesc la investitii de pastrare ale masinii deja cand vad ce au astia pe siteul asta :D :D :D

Link către comentariu

Sa revenim cu picioarele pe pamant.

Exista vreo sansa sa cumpar si eu un VCDS aici in Germania si sa pot scana fara sa dau sute de euro ?

Daca da cei care stiti ce este nevoie ptr Golf 4 puteti sa ma ajutati cu un link pe amazon ?

Link către comentariu

pe PM, aici poate ma sanctioneaza cineva ca vb de clone

Modificat de Muale
Link către comentariu

sa vorbim in pumn :))

Bogdan, decat sa iei ceva din Germania, (fie original, fie clona)... mai bine iei din tara. Toti suntem constienti ca originalul e cel mai bun, dar tu trebuie sa te gandesti si ce vei face cu jucaria.

 

PS: pt chestii personale si la cat stiu eu sa umblu, o chinezarie isi face treaba.

Link către comentariu

Prea tare 5 litri lichid de parbriz la 10 euro.

Link către comentariu
  • 5 weeks later...

N-am mai postat de mult pe aici, mai ales ca mi-am luat si o suspendare pana ieri, nici eu nu stiu din ce motive.

Golfulica s-a plimbat mult de sarbatori. Am venit in tara deci 2000 km.

In tara am schimbat uleiul, am mai facut vreo 1000 km de sarbatori.

Acum sunt iarasi in Germania deci inca 2000 de km.

Nu am avut probleme cu masina, doar ventilatorul de la climatronic a scartait de m-a innebunit cand am venit in tara, chiar vroiam sa ma apuc sa desfac pe acolo,

acum nu mai scoate nici un zgomot.

Sunt din ce in ce mai sigur ca am o bataie la butucul de pe stanga, dar poate la urmatoare vizita in tara sa o mai rezolv...

Cam atat deocamdata, mai circul pe aici vreo luna, dup-aia e posibil Golful sau sa stea in parcare 1 an sau sa il trimit in Romania pe cineva...

 

Apropo aveti idee daca trimit masina pe cineva si ii dau actele si asigurarea este ok sau e posibil sa aiba probleme ?

Link către comentariu

de ce nu mai circuli cu masina in Germania?la vama la unguri sigur o sa aibe probleme acea persoana care aduce masina in tara daca nu are vreo imputernicire ceva...

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!