Jump to content

Golf 4 Variant "OCEAN"


bbogdanmircea

Postare recomandată

bbogdanmircea

Rezolvat azi cu un kit de reparatie macara tot cu ajutorul lui Radu si instalarea multumita lui Iulian (Masina Poporului) carora le multumesc si pe aceasta cale inca odata.

Link către comentariu
Vad ca e cam monolog jurnalul meu de bord dar nu e problem.

...

Nu neaparat. Ti l-am citit cap coada.

Cred ca o sa incerc sa-l cunosc si eu pe d-l Radu.

Simt si eu nevoia la optiunea cu "blocarea usilor in mers dupa ce trece de 5 km/h"; sper sa se poata activa si pe a mea.

Link către comentariu
bbogdanmircea

Pai dupa cum spuneam am rezolvat baieti aseara cu un kit de reparatie macara usa dreapta fata care m-a ajuns aproximativ 100 ron. Kitul contine cablul, suportii de geam care acum sunt dintr-o bucata si metalici, si rola de cablu care este miscata de motoras.

S-a chinuit oleaca Iulian ca sa bage cablul pe ultima rotita, deoarece el tre sa fie tensionat si mai trebuiau vor 2 cm ca sa intre sau probabil ca este vro smecherie cu rotitele alea care au cama, dar pana la urma am pacalit sistemul si am reusit. Functioneaza perfect ce sa zic sunt multumit plus ca am iesit si mult mai ieftin decat as fi crezut. Eu recomand folosirea acestui kit pentru ca o macara completa presupune si schimbarea sinelor lucru care de obicei nu este necesar pentru ca sinele de ghidaj nu prea au cum sa fie stricate si dati banii degeaba.

Ca si raspuns la faza cu inchiderea automata a usilor la 15 km/h (corectie my bad), desi nici mie nu mi se parea mare lucru e destul de utila faza chiar imi place acuma.

Astept ziua de sambata ca sa schimb odata bucsele alea de la antiruliu si sa montez cauciucurile de vara ca e pacat sa uzez Semperit-urile astea degeaba.

Mi-am comandat capacul de la scrumiera din spate ala circular de pe lateral, 22 ron pe original dar inca nu a ajuns se pare.

In rest toate bune si frumoase, nu prea vrea sa scada consumul sub 8 in oras, probabil ca atunci cand o sa dispun de mai multi bani o sa schimb totusi termostatul sa vedem daca se schimba ceva...ah da normal si sa rezolv zgarietura de pe bara dar nah aia nu ma doare asa tare momentan cum ma durea geamul din dreapta.

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Intre timp s-au mai intamplat multe treburi.

Am devenit din ce in ce mai sigru ca am o problema la termostat dupa ce am coborat Bucium-ul si mi-a scazut temperatura la vro 60 de grade asa ca sambata trecuta am procedat la inlocuirea cu un Termostat FACET la 50 de RON.

Cu aceasta ocazie am cumparat si 1 litru de G12 pe care nu l-am folosit pentru ca mi-a trebuit doar jumatate de litru care il aveam pentru completare.

Ce am observat dupa schimbare este ca acum temperatura urca mult mai repede la 90 de grade si sta acolo batuta in cuie, caldura vine mult mai repede si parca a mai si scazut consumul in oras, inafara orasului inca nu am iesit ca sa vad.

Tot asa duminica am folosit Golfuletul ca sa tractez un prieten cu masina in problema, mi-am facut griji dup-aia pentru ambreiaj stiu ca nu e recomandat sa tractezi dar se pare ca este ok totusi. Cred ca e prima si ultima oara cand fac chestia asta anyway. Abia astept sa-mi schimb odata bucsele de la antiruliu. m-am cam saturat de troncaneala lor.

Abia astept sa vad ce consum am inafara cu termostatul nou.

Daca mai vin banuti deja ma gandesc la achizitionarea unei statii CB portabile INTEK H 520 si a unei antenute de max 120 cm.

Link către comentariu
bbogdanmircea

Timpul trece, kilometrii se aduna, am ajuns cam pe la 207000, deja trebuie sa ma uit cand ar trebui sa fie urmatorul schimb de ulei si filtre...parca pe la 198000 tin minte ca am cumparat masina...

Am patit o belea cu o sticla de ulei de 1 liotru Castrol pe care o tineam in compartimentul de langa roata de rezerva pentru completare...in una din zilele astea am vazut o pata sub portbagaj la masina si ma intrebam ce poate sa fie...eu pusesem sticla de ulei culcata in acel compartiment si se pare ca nu e deloc etansa asa ca a curs ceva din ea in compartiment si apoi sub masina prin gaurile de scurgere. Inca n-am sters acel ulei de acolo ca n-am avut timp, dar banuiesc ca nu dauneaza, oricum o sa ma duc astazi sa verific.

In rest masinuta merge fara probleme, n-a mai fost spalata de la Paste spre rusinea mea, cred ca o sa-mi calc pe inima si o sa merg la spalatorie in Iasi pentru ca nu ajung acasa degraba si chiar e plina de praf masinuta saraca...

Link către comentariu

depinde ce ulei ai folosit la schimb dar cred că se cam apropie momentul

să o stăp

Link către comentariu
bbogdanmircea

Salutare din Oradea!Mai exact de la Baile FELIX. Am plecat cu un coleg cu IBIZA 1.9 TDI acelasi motor AXR. Pot spune ca e mai sprintena decat VARIANT ul meu putin. Eu am fost pasager si am testat noua achizitie statia CB portabila INTEK H-520. Revin cu impresii. As putea spune ca pana acum 60% isi merita banii.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
bbogdanmircea
Publicat (modificat)

Astazi am reusit sa gasesc si eu un ETKA la care merge VIN search pentru Golfuletul meu, nush cum am reusit dar mai bine sa profit acum cat merge.

Am gasit acolo la info lista de PR-codes ptr masinuta, asa ca o sa o postez aici, am descoperit pe acolo lucruri interesante:

prcodessv11bbr1.th.jpg

Cea de mai sus este prima pagina iar in continuare sunt urmatoarele 12, chiar nu stiu cum sa le urc aici pe forum ca sa apara toate ok...in codurile astea am vazut ca sunt si chestiile pe care le are masina dar si multe pe care nu le are.

Ce am descoperit nou, desi unele e posibil sa nu fie corecte:

L53 - suspension range 53

N2Z- seat covering for special editions ?

0G4- cable gearshift

4A3- seat heater for front seats

4GC- windshield in heat insulating glass with sunshield

7AB- electronic alarm system

8GL - alternator 120 A

8RM- 8 speakers

8X1- Headlight washer system

8W1 - Washer fluid level indicator

Am mai aflat si ce cod de vopsea am si cand a fost fabricata masina teoretic:

COUNTRY CODES

Ce mi s-a parut interesant e ca am gasit pe undeva ca as avea stropitorile de la parbriz incalzite...ar trebui sa fie vreun fir electric care sa mearga la ele daca e asa banuiesc?

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu
  • 5 weeks later...
  • 4 weeks later...
bbogdanmircea

sfaturi golf 4 myturbodiesel

Oare sa fie adevarat ca daca lasam oglinzile incalzite pe pozitia de mijloc o sa se arda?

La mine credeam ca acestea pornesc doar daca apas pe butonul de DEFROST?

Link către comentariu

cam cat dai pe impozit si asigurare pe an???

are cnv idee kt s-au marit aceste , q noua lege data de astia de la guvern???

ms

Link către comentariu

La motoarele pana in 2000 cc impozitul a ramas neschimbat. Ce e peste 2000 cc s-a dublat. Ex la un Audi A6 cu motor de 2500 cc, in loc de 450 RON/an acu e 900 :|

Link către comentariu
bbogdanmircea

citeam pe hotnews la momentul respectiv si parca am calculat ca o sa fie cu vro 10 RON m mult parca

nesemnificativ

Link către comentariu
bbogdanmircea

Haideti sa mai updatez si eu topicul pe aicea daca tot s-a mai intamplat una alta.

De la ultimul update am tot mers prin oras, inghesuiala frecus dar asta e...

Pe la o bucata am observat ca parca vine un mic iz acrisor cand pornesc AC-ul asa ca am inceput sa caut topicul cu mirosul urat din masina...

Weekendul trecut am avut o plecare fulger pana la Durau aici aproape, masina a mers fara probleme, normal cu muuuulta atentie la camping pe terenul accidentat ca sa nu ating scutul si baia.

Normal ca nu am avut cort asa ca am folosit masina pe post de cort, si de canapea, in sensul ca haionul deschis cu o lanterna prinsa de incuietoare pe post de bec a fost super ok pentru papa.

La dormit ce sa zic, rabatat scaune, probleme ceva la acomodare pentru ca se stie ca spatarul rabatat formeaza o mica denivelare fata de planul portbagajului dar per total a fost acceptabil cred ca am dormit vro 6 ore din 8.

La nevoie merge foarte bine de patut masina.

Inapoi am venit cu ajutorul GPS-ului, in sensul ca l-am folosit cu Zoom mare pentru a anticipa liniile drepte de dupa curbe pentru a depasi TIR-uri si alte masini mai lente.

Am facut 2 ore si jumate de la Durau pana la Iasi.

Ieri am ajutat un prieten sa care un pat cu Golfuletul, deja m-am specializat in carat de obiecte care nu incap in alte masini, gen paturi frigidere dulapuri etc.

Si ieri am avut parte si de o intamplare nefericita: de obicei tin in portbagaj o sticla de 5 L cu lichid de parbriz mai mult sau mai putin plina iar de data asta se intampla sa fie plina plinuta pentru ca asteptam sa mi se termine lichidul sa vad daca functioneaza senzorul.

Ieri cand am plecat de la colegul cu transportul, m-am grabit si am zis sa n-o mai prind in lateral cu elasticul...ca rezista ea 2 km pana acasa.

La un semafor insa frana brusca, sticla zboara prin portbagaj pe o parte si ii sare capacul!!!!!!!!!!!!

Am vazut m-am dat imediat jos din masina la semafor dar pana sa deschid eu usa din spate s-au varsat 2 litri din 5 deja :((

Majoritatea cred ca au fost absorbiti de partea inferioara a buretilor de la spatare si pe acolo pe sub mochetele alea.

Normal ca am curatat pe acolo ce si cat s-a putut dar tot mi-a mai mirosit ieri in masina a spirt...bine ca nu m-a oprit politia.

Cand am oleaca de timp o sa mai sterg pe acolo toate carpetele alea si pe sub ele...si sa citesc pe forum unde ar butea balti atata amar de apa ca s-o elimin.

Ma bazez ca se evapora repede apa ia cu spirt, era un amestez jumi-juma de lichid de vara cu lichid de iarna.

Sper sa nu ramana patate spatarele...dar o sa rezolv cumva.

Concluzie ... daca aveti lichide prin masina asigurati-le bine, panaramele alea de sticle de 5 litri nu au siguranta deloc la lovire.

Asta e...o scoatem noi la capat.

Link către comentariu
  • 4 weeks later...
bbogdanmircea

Salutare.

Am revenit si eu dupa 2 saptamani de concediu in care masina a stat cuminte intr-o parcare supravegheata si pazita.

Am gasit-o murdara de praf si cu un cauciuc pe spate moale dar a pornit la sfert asa e still the one 4 me :salut:

Asa pe viitor cand mi se uzeaza Bridgestone-urile pe care le am acuma pe 15 cred ca o sa cumpar un set de jante de tabla pe 16 pe care o sa pun cauciucuri de vara pe 16, iar cele pe 15 o sa le pastrez pentru cauciucurile de iarna.

Am inteles de pe un link de pe myturbodiesel ca 1 inch in plus la jante aduce o creste de viteza cu vreo 6 km/h la acelasi rpm si un consum mai mic asa ca e interesant...

Haideti sa postez si linkul sa va jucati si voi:

calcul schimbare cauciucuri

Link către comentariu

cred ca se refera la eroare de viteza din bord. de obicei viteza din bord e mai mare decat cea reala.

LE: "% speedometer error with new tire/wheel"

Modificat de ali3nmarte
Link către comentariu
bbogdanmircea

pai acolo spune viteza care o ai la 70 mph cu cauciucuri mai mari cu 1 inch si e mai mare viteza cu 4 mile

nu stau sa calculez acuma dar as crede ca pe acolo este

acuma ma intrebam daca niste cauciucuri mai mari nu streseaza prea mult pompa de servo

asa am facut un calcul si de la 195/55 15 la 195/55 16 ar fi o crestere a razei rotii cu 2 cm deci creste putin si garda la sol ceea ce n-ar fi tocmai rau

Link către comentariu

pt 16" anvelopa e recomandata la 205/55, iar pt 15" 195/65.

citeste: aici mai multe. o anvelopa mai mare o sa-ti ia din putere, vitezometru o sa indice total aiurea.

Link către comentariu
bbogdanmircea

ia uite aici!!

Ia uite aici insa! ei cik recomanda sa pui roti cu 1 INCH mai mari mie nu mi se pare un capat de tara.

Plus ca vitezometrul de la VW oricum arata in plus cu vreo 5 km deci cu roti de 16 cred ca ar indica exact ce viteza am.

Mai studiez problema oricum...pana mi se uzeaza cauciucurile astea de le am pe 16 mai este.

Oricum de pe alta topic am invata ca de exemplu 195 65 R15 sunt m mari in diametru decat 205 55 R16 dar as putea ajunge la treaba asta doar prin schimbarea cauciucului...

Orice parere e binevenita.

Link către comentariu

Diferenta de circumferinta este de vreo 2 mm. De-aici tragi tu concluziile. Intr-adevar creste stabilitatea, dar cred ca se mareste consumul de carburant datorita frecarii mai mari. Numai bine !

Link către comentariu
bbogdanmircea

Gata am cumparat si sunt gata pentru revizia de la 213000 care urmeaza.

Am luat asa:

5 litri de Castrol Edge 145 ron

Filtru ulei mann 40ron

Filtru aer mann 28 ron

Cheie filtru ulei cu lant 7 ron

De-acu cand ajung acasa o sa-i schimb uleiul si o sa prind mai bine furtunul de la intrare in EGR daca se poate.

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Am facut si schimbul de ulei oleaca mai rapid dar parca nu-mi pare rau.

Cu cheia pentru filtru de tip lant n-am facut nimik asa ca am imprumutat o cheie de filtru VAG cu care l-am desfacut in 2 timpi si 3 miscari.

Am scos tot uleiul din carcasa aia cu o seringa.

Am schimbat busonul de la baia de ulei dar tot am probleme cu etansarea sper sa tina garnitura de cupru pe care am pus-o si siliconul rosu.

Am schimbat filtrul de aer, mai greu pana m-am prins cum se scoate mufa aia de pe furtun dar in rest nu a fost nici o problema, normal ca am aspirat intai bine bine carcasa de la aer care era plina cu praf si alte alea.

Am umplut carcasa de la filtru cu ulei pana la nivelul acelei tevi, am pus filtrul la loc si l-am strans bine.

Am bagat in motor ulei cam 4 litri apoi am mai completat cred ca au intrat aproape 4.5 litri dar avand in vedere ca s-a scurs foarte bine cred ca e ok asa.

La intoarcere am constatat efectele noului ulei, parca motorul urca in turatii mult mai frumusel acuma iar consumul a fost 5.4 in conditiile in care am mers destul de sanatos.

In rest toate bune si frumoase, n-am reusit sa-i dau de capat la furtunul de la EGR, sau caut la dezmembrari sau achizitioneaz unul chiar nu am ce improvizatie sa-i fac ca sa tina cat de cat klumea.

Normal ca am facut si o curatenie generala cu aspiratorul pe interior si o spalare homemade la exterior.

Parca ma deranjeaza raraitul de la cureaua de accesorii, cred ca ar trebui sa identific cauza ca sa nu se agraveze.

Link către comentariu

Nu stiu daca mai citeste cineva jurnalul meu, stiu ca operatiunile facute la masina sunt cam banale dar deocamdata nu as vrea sa ma apuc de alte modificari din varii motive.

Ca si divagatie am vazut ieri in trafic un Variant Negru, folie neagra pe toate geamurile, banda de leduri a la new Audi A4 in farurile din fata, o aripioara foarte foarte faina in spate la haion in partea de sus, jante Santa Monica ...arata super ce pot sa zic chiar mi-a placut.

Ca si update la jurnalul de bord ieri m-am intalnit cu iulian aka MasinaPoporului si mi-a inlocuit si switchul de la portiera dreapta-fata, am mai stat la povesti etc, asadar acum toate portierele imi sunt semnalate in displayul din bord.

Ne-am uitat oleaca si la intinzatorul de langa alternator care face oleaca de raraiala la ralanti dar cred ca o sa-l mai tin asa deocamdata mai pare sa reziste.

In weekend + luni -> miercuri o sa plec pana la oradea cu niste prieteni, sper ca trip-ul sa decurga bine din toate punctele de vedere.

Am vazut pe ahw-shop.de mai multe chestii care mi-ar placea daca ar fi si fonduri si anume:

-un suport pentru ochelari de prins unde sunt gaurile de la manerul ptr sofer

-o cheie pentru filtru de ulei

-niste aparatori de noroi

Daca vin fondurile...cine stie?

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!