Jump to content

Golf 4 Variant "OCEAN"


bbogdanmircea

Postare recomandată

bbogdanmircea

Merci daca nu am eu curaj si mai face figuri si ptr muuulte beri o sa apelez la egzperienta ta in materie de aeroterme si V71...

Speram ca nu mai face si mai merge asa in continuare.

Link către comentariu

clapeta de recirculare e problema comuna la climatronic.

zgomotul...o sa apara din nou la iarna.

Link către comentariu

De-aia nu mi-am luat eu cu climatronic :P . Asta cu butoane de aragaz e mai bun, ca e pe cablu si nu se strica never :) , nu i se strica afisajul, nu se blocheaza clapetele :)

LE: Circoloco, trebuia citit "printre randuri" :), am pus semnele de rigoare :P

Modificat de MariusAP
Link către comentariu

Si asta face parte din ciclul "noroc sa ai". Masina mea are 11 ani si nu am avut nici o problema cu clima. Si per total...rafinamentul climei nu se poate comparata cu AC normal niciodata

Link către comentariu

asta e...cu cat mai complexa/moderna masina cu atat mai multe chestii fine ce se pot strica.

Link către comentariu

No, acum fiecare cu norocul lui :D. Eu cand am luat masina, nu m-am orientat expre' pentru climatronic, desi acum as face asta; m-am obisnuit cu multele chestii ce le face o automatizare.

Problemele ce pot aparea la V71, in afara de partea electronica... e cea vesnica, adica mecanica. Initial (dupa ce am vazut ca o dau in aburi pe interior :)) ), am urmarit cu vagu ce si cum lucreaza acolo. Cum totul a fost ok... nu mai ramanea decat chestia de mecanica (clapite si parghii). Personal mi-au luat vreo 2 zile sa ma luminez cum se desface ansamblul de acolo fara da rup juma de bord (chiar daca spatiul e mic, totul se poate face dupa ce dai jos torpedoul si aeroterma [asta sa poti vedea daca si cum lucreaza clapetele de recirculare]) si o zi sa remediez defectiunea lui V71.., cu niste super glue :))

In final urmeaza o adaptare cu vag-ul (sa stie si nenea controlerul care sunt capetele de cursa ale clapetelor), si... asta e tot.

Bogdan, intr o zi cu soare (ca altfel nu mere berea :)) ) cu placere te ajut in caz ca ai nevoie. de asemenea ajut cu placere prin cuvinte si celor mai de departe (degetele nu ma dor hi hi).

GL!

Link către comentariu
bbogdanmircea

Merci Senty, sa vedem cum evolueaza defectiunile, vad ca a disparut suieratul respectiv, dar daca reapare sigur apelez la tine...

Am si eu eroarea aia de la motoras, din ce am inteles eu din nush ce alt topic parca de pe la aria passat e motorasul la care se duce o parte din potentiometrul prin care stie saracul pe unde se afla clapeta, si de asta umbla ca nebunul pe acolo si da o eroare constanta...dar care pe mine nu m-a deranjat momentan, dar acum daca ma gandesc pot sa spun ca iarna asta pe AUTO mi s-au aburit geamurile constant, nu tare dar destul cat sa fie enervant, asa ca mai mult am mers pe AUTO+dezaburire ca sa zicem asa.

Senty cam asta era problema si la tine adica aburire excesiva iarna si de asta te-ai apucat de umblat pe acolo?

Ma bucur ca nu sunt alte probleme, I can live with that, bine ca au venit caldurile din nou.

Tre sa spal si eu masina asta, dar tot aman de pe o zi pe alta, am mai fost de vreo 2 ori la spalatorie dar era asa aglomerat ca mi-am bagat picioarele si am plecat...

E belea prin Iasi odata cu sosirea primaverii au aparut si craterele, mi-a trosnit toata masina in cateva, plus praf de zici ca mergi prin desert la Paris-Dakar nu prin oras...

Asta e tara ce sa-i facem :(

Link către comentariu

Da, aburirea geamurilor de acolo se trage, in special de la clapeta de recirculare ce nu inchide complet. Sistemul mai are o clapeta, imediat sub filtrul de polen, dar asta nu se inchide complet (cand esti pe recirculare) si se deschide complet cand esti cu masina in stationare; la anumite viteze in trafic, clapeta asta superioara se mai inchide sau deschide, astfel incat sa-ti pastreze in interior un flux constant de aer, asta numai cand e pe AUTO.

Cat despre cratere... ma apuc de pescuit :))

Link către comentariu
bbogdanmircea

Hmmm cred ca o sa desfac numarul din spate zilele astea si ii bag sub el niste burete sau ceva.

Suportul lui e de plastic si zdrangane urat de fiecare data cand inchid haionul ptr ca nu sta tocmai lipit de tabla.

Asa ca o sa iau niste folie de aia de burete si o sa decupez forma numarului si bag sub el si dup-aia il strang si sper sa obtin

un sunet infundat cand inchid haionul, nu acel zdrangggggg care se aude acuma.

Link către comentariu

Zgomotul vine din alta parte. Eu nu am suport,am lipit direct numarul.

Link către comentariu
bbogdanmircea

La mine sigur e de la suport.

O sa-l dau azi jos sa inchid fara numar sa vedem cum se aude si daca merita sa bag burete acolo...

Link către comentariu
bbogdanmircea

Si pe mine ma bate gandul sa vand masina si sa iau un Ford Puma 1.7 125 cai ptr sufletelul meu... :D

De fapt s-ar putea sa iau ptr prietena si sa pastrez si Golful ... :D

Link către comentariu
bbogdanmircea

Acuma intre noi fie spus eu nu inteleg ce are Audi in plus fata de VW ... dar e doar parerea mea ...

De la Puma mi-a placut motorasul ala de 125 de caluti facut in colaborare cu YAMAHA, chiar se aude ca o motocicleta pe la 7000 de ture, si combinat cu masa mica a masinii duce la niste performante bunisoare ptr 2000 de euro

Link către comentariu
bbogdanmircea

Gata am ajuns si eu acasa si am trecut inapoi la cauciucurile de vara...ce bine cand ai cauciucurile pe jante si doar le schimbi fara sa mai stai pe la vulcanizare :D

Cu ocazia asta am masurat si discurile de frana, pe fata au 20 mm grosime fara acea buza de pe margine, iar pe spate au cam 7 mm grosime tot fara acea buza care are vreo 2mm.

Cred ca se impune la urmatorul schimb sa le schimb pe cele din spate nu :(

Cele de pe fata cred ca mai merg o bucata.

Asadar la urmatoare revizie la 250000 o sa adaug si placute noi, discuri noi pe spate si lichid de frana am inteles ca se recomanda la 2 ani sa fie schimbat si eu am deja masina de 3 ani :)

Link către comentariu

Bogdan, din topicul ala m-am inspirat si eu, dar la G4 variant nu se potriveste... cel putin la V71 (la celelalte nu m-am bagat).

In ceea ce priveste chestia cu franele... nu prea stiu nici eu cat tre' sa fie dimensiunea minima la discuri. Acum 2 zile am schimbat si eu placutele la toate rotile. Ma gandesc si eu sa schimb lichidul de frana, dar "tre sa-mi fac curaj" sa ma duc la un service ceva pt treaba asta; placutele le-am schimbat eu prin curtea mmb-ului :)))

Link către comentariu
bbogdanmircea

Iti spun eu limitele 7 mm pe spate si 19 mm pe fata astea sunt limitele date de ei.

Noi ca buni romani putem merge si pana la 2 mm sub limite.

Link către comentariu
bbogdanmircea

Aseara am venit si eu de acasa in Iasi catinel catinel si relaxat.

Vream sa vad cat mai consuma masina la un mers de asta mosnegesc...turatii de cuplu maxim, acceleratii usoare, frana de motor pe unde se poate...

Am reusit mirabolantul consum de 5.1 pe 220 km, dar n-as mai repeta experienta sincer sa fiu, cam boring...

Cam asta ar fi pentru moment, se simt muuult mai bine cauciucurile de vara, le-am si bagat 2.1 pe fata si 1.9 pe spate, si parca se misca masina asa mai usor, ce e drept sunt si la ultimul an de utilizare probabil...mai au vreo 3 mm de carne, pe fata ...

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Paste Fericit la toti cei care urmaresc topicul si nu numai!

Dupa Paste BBR-ul (adica Golful meu) o sa ia o pauza de o luna cel mai probabil.

Nu pentru ca ar avea probleme ci din cauza ca nu o sa mai aiba cine sa-l conduca pana pe 15 mai :D

Link către comentariu

Da mai atent la organele de prin zona cu foamea in glanda :D

Moama ce ploi de Pastele asta, azi am fost pe drumuri deja vreo 3 ore si mai urmeaza inca 3 ...

Am observat o chestie interesanta acum ca am schimbat pe spate stergatorul cu unul Valeo .

Cred ca lamela are un strat de ceva dat pe ea antiapa ptr ca am observat ca nu s-a mai prins ploaia aproape deloc de haion unde merge stergatorul...

Aveti idee daca se gaseste asa o solutie anti-ploaie pentru sters parbrizul si celelalte geamuri ?

Eventual ceva de pus in solutia de parbriz???

Link către comentariu

Da,se gaseste. Eu folosesc de mult pe geamurile mele.

Aquapel sau turtke wax.

Link către comentariu
  • 4 weeks later...
bbogdanmircea

N-am mai scris de mult pe aici pentru ca am fost pe banca de rezerve, mi-a dat cartonas rosu un politist pentru o luna dar aproape a trecut si curand voi reveni la volan!

Mi-am venit discurile si placutele spate TRW, stau in portbagaj de cateva zile...

O sa le pun saptamana asta impreuna cu un prieten, ma gandeam sa schimb is lichidul de frana pentru ca n-a fost umblat la el de cand am masina adica din iarna lui 2009, aveti idee merge schimbat cu metoda datului la pedala si bledding cu furtunas la fiecare etrier?

Sau mai trebuie facut si altceva avand in vedere ca masina are ABS si ESP.

Si ca sa nu spuneti ca nu m-am documentat, aici

http://www.myturbodiesel.com/1000q/a4/brake-clutch-fluid-change.htm

am gasit si tutorial de schimbare lichid, dar din ce am inteles eu, trebuie butonat din VCDS doar daca prinde aer pe instalatie...

Voi ce stiti, ce parere aveti?

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!