Jump to content

Motul


sorin_balan
 Share

Postare recomandată

Pe la Honda la reprezentanta am mai vazut ca recomanda Motul asta pe langa Mobil 1!

Modificat de olteanu82
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Dupa 6mii km am schimbat uleiul, de la L Moly 5w40 am trecut la Motul 8100x-cess 5w40. S-ar putea sa nu fie tocmai nimerit pentru tipul asta de motor dar fata de uleiul anterior sint citeva diferente... in bine ...zic eu! Sau poate e uleiul nou si mi se pare mai...

Oricum, ma apropii de 1mie km cu el si motorul suna la fel ca in prima zi a schimbului. Si la pornire... si la 5000 de ture.

Va tin la curent dupa inca 5 mii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. As vrea si eu ca la urmatorul schimb sa trec pe motul, acuma avand castrol maganec. Am intrebat un prieten ce lucreaza la piese auto si mi-a recomandat acest ulei: motul 6100 synt 10w40 4 litri 95 ron. Ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va salut, si LA MULTI ANI pe anul acesta! Am schimbat si eu uleiul la masina din semnatura 1.9 tdi PD 66 kw : am avut Aral 431 5w40 si am trecut pe Motul 5w40 505 01.Prima impresie dupa vreo 500 km parcursi este una destul de buna si anume, ca la pornire dimineata, motorul este mult mai silentios decat inainte. Mentionez ca masina are acum 294 000 km foarte adevarati, si a folosit ulei aral 5w30 long life in Germania pana la cca.270 000 km (in 2009)cand a ajuns la mine, iar de atunci a vazut numai Aral 431 5w40. Mi-a venit ideea sa-l schimb, deoarece m-i s-a parut ceva dubios la ultimul schimb (eu schimb uleiul la 10 000km) si banuiesc ca ar fi magazinul de unde l-am cumparat, cu toate ca stiam ca Aralul se fabrica doar in DE. Sper sa fie bine si cu Motul. Toate cele bune va doresc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Si eu l-am schimbat in decembrie 2011,mai exact am trecut de la castrol edge la motul 505.01, si imi pare foarte rau deoarece motorul este mai zgomotos in sarcina, acuma nu-l schimb ca n-am fabrica de bani dar cel tarziu la 6000km il dau jos.

Poate sunt uleiuri mai bune la acelasi preturi decat castrol edge dar nu mai am chef de experiente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Cum vi se pare utilizarea lui Motul 8100 X-lite 0W-30 synthetic engine oil – Ester Based intr-un motor cu norma 502, benzina, turbo?

Specifications and Manufacturer Approvals:

STANDARDS ACEA A3 / B4

APPROVALS API SL / CF

VW 502 00 / 505 00 / 503.01

Mercedes Benz 229.3

PERFORMANCE BMW LL-098

Viscosity grade SAE J 300 0W-30

Density at 15°C (59°F) ASTM D1298 0.856

Viscosity at 100°C (212°F) ASTM D445 11.9 mm²/s

Viscosity at 40°C (104°F) ASTM D445 66.5 mm²/s

Viscosity index ASTM D2270 177

Pour point ASTM D97 -51°C / -59°F

Flash point ASTM D92 232°C / 450°F

TBN ASTM D 2896 11.2 mg KOH/g

VW 503.01 standard requires at the same time low volatility, high efficiency lubricant, friction

reduction, high resistance at high temperature met in modern engines to allow extended drain intervals

(computer on board).

Modificat de rosso corse
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca are certificare pt 502.00 ... se pare ca e potrivit pt utilizare in 1.4 TSI

desi se pare ca e cam subtire si il mai consuma motoarele TSI de la Vw

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

da, are 505.00

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

salutare!

as vrea sa fac trecerea de la castrol slx professional powerflow long life III 5W30 la unul din urmatoarele uleiuri:

liqui moly top tec 4200 5w30 long life III si

motul specific 504 00 507 00 5w30,

mentionez ca masina este un audi a4 avant 2.0 tdi 170 cp quattro cod motor BRD.

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Nu-i tot una. Gama 506.01 sunt 100% sintetice pe cand majoritatea celor din 507 sunt HC.   ;) Iar ca + ai aditivi superiori in 506.01 motiv pt care nu primesc certificare sm.

Modificat de rosso corse
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motiv pentru care si pretul este aproape dublu (la unele marci de ulei) fata de 507.00 hidrocracat 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal, pt un 1.4 AKQ golf IV vreau sa i schimb uleiul, sunt nemultumit de consum, acum am 5w30 si imi ia cam 300-400 ml la 1000km. Vreau sa trec la Motul sau Liqui molly. Sa raman la 5w30 sau trec la 10w40 sau 5w40? Norma e 500.00 502.00. la Motul ei imi recomanda 8100 X-cess 5W-40 sau 6100 Synergie+ 10W-40.

Multumesc

Modificat de leventebest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru inceput mergi pe 5w40 este norma recomandata de constructor.Motul  8100 X-cess 5W-40 este O.K

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Folosesc Motul Specific pt. VW PD 5w40 si sunt multumit desi rontzaie putin mai tare motorul decat cu Mobil1 5w30 ESP, cred ca isi face mai bine treaba pe timp de vara :D

 

http://www.motul.com/ro/en/products/195

 

Consum normal as zice, 500ml in aproape 8000 km.

Modificat de Razvy1769
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca pentru PD iti trebuie Motul Specific 5w40 505.01.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este exact acelasi ulei :) Motul specific VW 5w40 are normele 505.00 ; 505.01 si 502.00 Asta il folosesc si eu la polonic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate, ala il am si eu, pe bidon sunt trecute 505.01, 502.00 si 505.00 si nu mai tineam minte care era batuta in cuie, dar m-am uitat acum in manualul de service si scrie 505.01, am editat postul anterior :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salut!

 

Ziceti-mi si mie ce sa aleg din astea doua?

Ambele au norma 507 pentru DPF.

Vad ca cea mai mare diferenta intre ele este TBN-ul.

 

8100 X-clean+
5W-30

PROPERTIES 

Viscosity grade SAE J 300 5W-30

Density at 20°C (68°F) ASTM D1298 0.847 

Viscosity at 40°C (104°F) ASTM D445 71.7 mm²/s 

Viscosity at 100°C (212°F) ASTM D445 11.7 mm²/s 

HTHS viscosity at 150°C (302°F) ASTM D4741 3.6 mPa.s 

Viscosity index ASTM D2270 158 

Pour point ASTM D97 -39°C / -38.2°F 

Flash point ASTM D92 242°C / 467.6°F 

Sulfated ash ASTM D874 0.61% weight 

TBN ASTM D2896 6.0 mg KOH/g

 

 

SPECIFIC
504 00 507 00 5W-30

PROPERTIES 

Viscosity grade SAE J 300 5W-30

Density at 20°C (68°F) ASTM D1298 0.848 

Viscosity at 40°C (104°F) ASTM D445 72.3 mm²/s 

Viscosity at 100°C (212°F) ASTM D445 11.7 mm²/s 

Viscosity HTHS at 150°C (302°F) ASTM D4741 3.5 mPa.s 

Viscosity index ASTM D2270 157  Pour point ASTM D97 -39°C / -38.2°F 

Flash point ASTM D92 242°C / 467.6°F 

Sulfated ash ASTM D874 0.6% weight 

TBN ASTM D2896 7.2 mg KOH/g

 

Vreau scap naibii de Castrol-ul asta. Pentru ca o data il gasesc cu cod 40XXX, alta data cu 90XXX... in plus, o data are culoarea verde fosforescent, alta data are culoarea inspre maro.... nu mai vreau sa pun in masina ulei de la Castrol.

 

Merci!

Modificat de Sergiu_D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primul deoarece are hths-ul mai mare.

 

Dar mai bun decat cele doua este Redline Euro-series 5w30; baza 100% sin si hths=3.7

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteleg, insa as vrea sa fie si relativ accesibil. Sa stiu ca si la urmatorul schimb il gasesc.

O sa trec pe Motul cat mai curand.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Il gasesti la absolut orice schimb. Deci si la "urmatorul".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am facut schimbul cu Motul Specific 505.01 cam de 2 luni aprox. si am facut cam 2000 de km, pot sa zic ca dimineata la pornire este mult mai silentioasa ca inainte la temperaturi mai mici de 0 grade, pornirea mai usoara si nu ii atat de zgomotoasa cand o urc in ture si nu este placebo.Inainte am avut Castrol 5w 40 TD EDGE si era mai zgomotoasa si iarna pornea mai greu unpic.In 2000 de km nu mi-a scazut deloc de pe joja si ma declar f multumit.Apropo marca Motul nu este asa cunoscuta printre oameni de rand ca sa zic asa, am intrebat si eu inainte sa cumpar uleiul in stanga si in dreapta si multi care aveau cat de cat cunostinte de masini pur si simplu au zis ca n-au auzit de el.Urmatorul schimb am sa il fac tot cu Motul pt ca este si mai de incredere sursa si pe bidon scrie Made in France in timp ce pe Castrol Made in EU.Nu fac publicitate ii pur si simplu parerea mea personala.Numai bine..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!