Jump to content

Motul


sorin_balan
 Share

Postare recomandată

Inseamna ca nu-si actualizeaza preturile de pe site.

Eu am luat cu 239 de la indeo-auto.ro, pe undeva prin Aparatorii P.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ufff!Am gresit din graba.Prietenul respectiv a dat 180 RON pe uleiul cu pricina, nu 160.

Sorry!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motul full sintetic folosesc la motocicleta

sunt foarte multumit

motoru nu mananca ulei si daca tin cont k este un motor de viteza cu atat mai mult sunt incantat de el

cred k am sa incerc si la Golf sa vad ce zice :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Peste aproximativ 1000-1500km trebuie sa fac schimbul de ulei la masina din semnatura 1,9tdi pd ARl 150 cai . Din ce am gasit pe forum impresii despre uleiurile Motul toata lumea zice ca sunt bune si o sa il incerc deoarece nu e diferenta de pret foarte mare fata de Castrol Edge care il foloseam pana acum 5w40 cu 505.01.

Am totusi o nelamurire cu privire la faptul ca pe site la Motul-romania.ro am deschis fisierul cu oferta, unde toate uleiurile si produsele motul sunt incadrate in tabel si la ultima rubrica din tabel la Product Quality vad mai multe categorii si denumiri ex Ester , 100%Synthese si Semysinthese , iar uleiul care ar trebui normal sa il bag la mine in motor este catalogat cu Semisynthese, iar intrebarea ar fi daca este Semi-sintetic? ca mie asa imi lasa impresia sau se refera la altceva, nu de alta dar castrolul 5w40 care il am in prezent in masina stiu ca este Full Sintetic. Sper sa ma lamureasca cineva si totodata astept impresii de la cei care au acum Motul in masina si sunt multumiti si vor sa il foloseasca si urmatorul schimb(eventual sa spuneti si de cati km rulati cu Motul si cum se aude zgomotul motorului)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca exista ulei pentru PD care sa nu fie 100% sintetic.

Motul 507.00 ce trebuie sa pun eu este sintetic.

Motorul mi se pare mai putin zgomotos decat cu Castrol si are mai putine vibratii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Interesant ce spui andrusel,si eu tot pe Aral,merg,insa cu norma 505, pentru SDI-ul meu din semnatura.As incerca si eu Motul.Oare chiar o fi mai bun,asta de la francezi,decat Aralu facut in Germania?sunt foarte curios.Cred ca am sa merg si eu pe Motul,macar sa vad cum se comporta.E greu de dovedit,ce ulei ar fi mai bun.Stim cu toti ca ce face neamtu...e bun facut :blah: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De l-ar mai face(imbutelia) neamtu !?Era bun odata(acum 4-5 ani),dar in ziua de azi nu mai e cum era odata. :blah:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ carceacristian Pentru norma ceruta de motorul tau poti incerca Motul 4100 turbolight. Si eu folosesc 4100 turbolight de la Motul la motorul 2.5 5 cilindrii 150cai. am remarcat urmatoparele : motor mai silentios in special la pornire la rece si consum de ulei sub 500 ml la 13 000 km. Zgomotul l-am comparat cu Mobil1 Synth 5w40 , Motul fiind 10w40 .

Chiar daca nu e o firma foarte cunoscuta in special de catre posesorii VW , Motul este o firma foarte cunoscuta de posesorii de motociclete de viteza si masini de curse sau motoare sportive de turatie. E o firma cu un renume in competitiile automobilistice si moto.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrusel, toate Aralurile de care am dat,scria made in Germany(bochum).

noobsound,10w40 de la motul e mai vascos decat Mobil1 Synth 5w40..ar trebui sa fie invers cu consumu de ulei.Mobilu din cate stiu e facut la turci.Si eu co mobilu am avut experiente neplacute de consum ulei.Cu mobilu cat ulei iti consuma la 13000km?Multumesc si scuze de offtopic

Modificat de carceacristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motul-ul nu se poate compara in "lumea uleiurilor", decat cu Silkolene ori Redline(din cate stiu, fara o prezenta oficiala pe piata romaneasca, poate ma insel).Este, pe cea mai mare parte parte din gama, full synthetic grupa V.Este din sursa unica ,adica Aubervilliers, Franta.

Restul de uleiuri sunt si ele ,"acolo", bune ori foarte bune, dar excelenta se gaseste doar la "esterice" 100%.N-am afirmat ca este neaparat necesara oricarei aplicatii.Singurul incovenient este pretul de achizitie.

Regards!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti idee ce durata de viata are 8100 Ester E-Tech 0W-40? Un pic ciudata aprobarea API SJ daca tinem cont ca la concurenta gasim 0w-40 cu API SM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motul-ul nu se poate compara in "lumea uleiurilor", decat cu Silkolene ori Redline(din cate stiu, fara o prezenta oficiala pe piata romaneasca, poate ma insel).Este, pe cea mai mare parte parte din gama, full synthetic grupa V.Este din sursa unica ,adica Aubervilliers, Franta.

Restul de uleiuri sunt si ele ,"acolo", bune ori foarte bune, dar excelenta se gaseste doar la "esterice" 100%.N-am afirmat ca este neaparat necesara oricarei aplicatii.Singurul incovenient este pretul de achizitie.

Regards!

Esti cam subiectiv...

Daca esti atent vei vedea ca majoritatea sunt "ester based", nu sti cat e ester si cat nu. De unde pana unde 100% esterice?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe care mai scrie "ester based"?Ai vreun exemplu?Motul este 100 % esteric sau dublu esteric(300 V).Celelalte "full sintetice"(in afara de cele mentionate) contin (sau nu) esteri dar se bazeaza pe polialfaolefine(PAO)adica grupa IV.Se poate dovedi chestia asta daca tii neparat.

Nu sunt subiectiv.Pur si simplu am "studiat" acum ceva vreme treaba asta.

Regards!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In afara de Motul 5w40 pd cu 505.01 pot folosi la masina mea cu motor 1,9 tdi pd ARL 150 cai si alt ulei care sa fie peste asta, dar tot din gama Motul, eventual sa fie esteric sau dublu-esteric?

Pana la urma a verificat cineva ce inseamna Semi-Synthese de la 5w40 motul cu 505.01?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde ai vazut inscriptionat pe bidonul de "Specific 505.01","Semi-Synthese"?!Poate "Technosynthese"...Asta-i altceva.E trecut intre "sintetice 100 %", pe multe site-uri,insa cred ca contine si grupa III(HC).

Dar poti folosi un "100 % Synthetic"(grupa IV+V),adica asta:

http://www.opieoils.co.uk/pdfs/motul/motul...clean-5w-40.pdf

E ceva mai "up-to-date" cu clasificarile, desi nu as mai "alerga" asa de tare dupa "un" API mai actual decat "SJ" din cauza ca din acel moment uleiurile nu au devenit , neparat, mai bune/cu mai bune calitati de ungere,etc.etc.etc. ci, mai degraba,mai "ecologice".

Deci il poti folosi pe oricare fiindca nu este nici unul semisintetic(cum probabil credeai).

Succes!

Modificat de iuliu m.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite atasez un pdf de pe site de pe Motul-romania.ro si dupa ce il deschizi te uiti in tabel, iar la sfarsit este grupa de Product Quality si in dreptul la fiecare tip de ulei scrie daca este 100 ester, semi-ester sau semi-synthese sau mineral, etc

Dupa ce te uiti te-as ruga sa imi zici si mie daca stii care e treaba si daca mai crezi ca este full sintetic 5w40 ala cu 505.01

oferta.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, mai cred.Din punct de vedere americanesc, este "full sintetic" ,insa in Europa avem legi mai drastice.Ti-am zis ca are si grupa III in el.

N-o sa ai vreodata probleme cu chestia aia in folosire.Pe bidon scrie "Technosynthese".Stai linistit.

Sau foloseste X-Clean.Si mai simplu.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motul-ul nu se poate compara in "lumea uleiurilor", decat cu Silkolene ori Redline(din cate stiu, fara o prezenta oficiala pe piata romaneasca, poate ma insel).Este, pe cea mai mare parte parte din gama, full synthetic grupa V.Este din sursa unica ,adica Aubervilliers, Franta.

Restul de uleiuri sunt si ele ,"acolo", bune ori foarte bune, dar excelenta se gaseste doar la "esterice" 100%.N-am afirmat ca este neaparat necesara oricarei aplicatii.Singurul incovenient este pretul de achizitie.

Regards!

Nu e adevarat. In plus, Mobil isi ia aprobari de producator numai pt anumite uleiuri. Ceea ce ai spus mai sus e marketing (sau lipsa de informare).

Uite atasez un pdf de pe site de pe Motul-romania.ro si dupa ce il deschizi te uiti in tabel, iar la sfarsit este grupa de Product Quality si in dreptul la fiecare tip de ulei scrie daca este 100 ester, semi-ester sau semi-synthese sau mineral, etc

Dupa ce te uiti te-as ruga sa imi zici si mie daca stii care e treaba si daca mai crezi ca este full sintetic 5w40 ala cu 505.01

Este de admirat ca Motul are aceasta transparenta; Ce inseamna fiecare dintre denumiri:

1. Ester - ulei 100% sintetic, obtinut de obicei din gaz metan. Este cel mai pur ulei, si este stabil. Unele studii raporteaza uzura mai mare cu esteri decat cand se folosesc uleiuri rafinate, insa esterii se folosesc preponderent acolo unde alti compusi nu se pot folosi - de ex compresoare de refrigerare, turbine cu gaze, tehnica aero/spatiala.

2. 100% Synthese - ulei obtinut prin rafinarea inalta a unei baze de ulei "dino". Este uleiul cel mai pur obtinut prin rafinare (versus sinteza). Este ceea ce se cheama in lumea auto 100% Sintetic

3. SemiSynth - 30% ulei de la pct (2) si restul ulei mineral. Pentru a nu scrie semi-sintetic pe el, cei de la marketing au venit cu idei de genul - tehnologie de sinteza, sintetic, etc. Se poate scrie sintetic si pt un ulei mineral rafinat (adica un semisintetic)...

4. Mineral - ulei rafinat

Modificat de Stefan_B
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vad cine a zis ceva de Mobil...

Daca ar fi obtinut din gaz metan n-ar fi sintetic.Pentru ca gazul metan este o resursa a Pamantului ca si petrolul "crud".Deci, n-ai ghicit!

La punctul doi tocmai ai dat definitia hidrocracatelor(grupa III) care numai pe piata americana "au dreptul sa se numeasca": "full synthetic"(de cand cu "Syntec"-ul de la Castrol...)In Europa, nu...Deci, iarasi "wrong"...

Unde ai gasit proportia?!?Norocosule!Este un secret bine "pazit" al fiecarui brand... :))

S.a.m.d.....

Toate cele bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Esterii sunt derivați funcționali ai acizilor carboxilici, care provin prin eliminarea unei molecule de H2O, formată din H-ul grupei -OH de la un alcool sau fenol și grupa -OH de la carboxilul unui acid."

acesta este definitia esterilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este vreun posesor de 1.6 FSI (BAD) care a folosit Motul? Poate ne spune ceva pareri. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am bagat la golf 5 1.6 fsi, este foarte ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Comparativ cu alte marci de uleiuri folosite inainte ?

Ce ulei ai folosit de la Motul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Norma VW 502 sau 504. Cu atat mai mult daca are 502+503.1.

Modificat de rosso corse
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!