Jump to content

Motul


sorin_balan
 Share

Postare recomandată

@Auras eu de-acolo l-am luat si a fost foarte bun. Intr-adevar a fost cel mai mic pret pe care l-am gasit cu norma 507.00 care imi trebuie mie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gasesti chiar la tine in oras numai trebuie sa-l cauti! Nu e 0W dar e 5W calitate top! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am o mare nelamurire in privinta uleiul de motor Motul 300V Power. De cand e masina in mainile mele (~50000km) a mers numai pe Liqui-Moly de care nu pot sa spun ca nu sunt multumit! Chiar FOARTE dar parca imi face cu ochiul Motul-ul. As incerca 300V Power dar nu stiu daca agreaza norma 505.01 care este recomandata motorului meu (2.0TDI BKD). Stiu ca uleiurile cu aceasta norma, beneficiaza de un aditiv special pentru injectoarele PD. Daca exista membri care au incercat 300V pe dizal, va rog sa-mi dati un feedbak, iar daca aveti ceva mai multe informatii in privinta 300V-ului va rog sa interveniti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. 300v power nu este pentru pompe duse. Incearca Motul specific 505.01! Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rex, un membru care ruleaza cu Motul 300V de mai mult timp, i-a spus in felul urmator: "Nu stiu daca 300V Power respecta aceasta norma, dar, din cate stiu MOTUL 300 V (toata gama) acopera toate standardele (cred ca scrie "ABOVE ALL STANDARDS")." Mi-a mai spus ca pe ambalajul acestui ulei nu scrie normale. Doar "Above all standards" Pe car nu stiu cum s-o interpretez. Faptul ca acopera tot, sau doar marketing. In reprezentantele Subaru, dupa cum mi-a spus si Rex si mi-a mai confirmat cineva se vinde 300V. Chiar daca nu scrie norma pe el. Ma indoiesc ca ar vinde ceva care nu respecta norma producatorului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

gata... am trecut pe motul specific 505.01 pompe duse.prima impresie este ca motorul pare mai silentios si pornirea este mai usoara. acum vedem si restul de km pina la urmatorul schimb. sper sa fie cum s-a discutat pe aici :icon_thumright: (de bine)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pe site-ul lor scrie 160, de asta am pus Link

Am o nelamurire, dupa cum se vede in descrierea din link, acest ulei este bun si pt TDIPD, si pentu benzinare, pe ambalaj are trecuta si norma 502.00, iar la descriere avem:

"Potrivit pentru toate tipurile de motoare pe benzina VW (cu exceptia VW 502 00) sau motoare pe motorina, ce folosesc benzina cu plumb, fara plumb sau motorina."

Pana la urma cum e? Oricum uleiurile astea universale bune pentu toate motorizarile nu imi inspira prea multa incredere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca sigur au facut o eroare si eu tiparit pe eticheta si 502 00. :lol:

Oricum indeplineste norma 505.01 !

PERFORMANTE

STANDARDE API : SJ/CF

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

traducerea de pe acel site e proasta... se vede din exprimare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca m-am saturat de Mobil care ma stresa cu noul indice 5W30, mi-am turnat si eu in motor MOTUL 5W40 cu specificatia 505.01-502.00-505.00. Nu mi se pare ca motorul sa mearga altfel, nici mai bine, nici mai rau. Consumul de ulei era nesemnificativ cu Mobil (nu completam intre schimburi si la revizia de 1 an nivelul era la 1/2 intre min si max), sper sa fie la fel si cu Motul.

Chiar ma intreb cum va dati voi seama instantaneu ca un ulei este MULT MAI BUN decat altul :-?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca e mai zgomotos, si la rece si la cald, la turatii..cred.

iar 5w-30 zice ca accelereaza mai bine(mai putin pe canicula probabil :D ), iar 0w-40 ar trebui sa elibereze niste caluti in plus cica. :)

eu n-am incredere in above all standards..au aparut standarde noi acum de exemplu (API SN/ILSAC-GF-5), sunt deja si deasupra lor? :huh:

Modificat de jag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

jack_bristow

Pentru masinile puternice si pentru cei ce fac drifturi exista Motul 300V power cu un HTHS de 4,7 si viscozitatea cinematica de 14 la 100 de grade. Este dublu ester. Este conceput special pentru talpa muuulta. Singurul dezavantaj ar fi ca rezista in timp mai putin. Producatorul MOTUL recomanda ca schimbul sa se faca conform cartii masinii. Avand in vedere ca este un ulei "above standards" fiecare il schimba asa cum vrea el. La masina mea cu care mai particip pe la diferite competitii de amatrori (V.T.M) i-am facut analiza uleiului . Intr-adevar motorul treage muult mai bine , inainte trebuia sa-i schimb axele cu came dupa 2 speciale si acum cu Motul am 5 speciale si inca nu au joc dar DEZAVANTAJUL este ca se uzeaza repede ca ulei . Intr-un motor normal cu mers normal de strada nu poti sa-l tii mai mult de 8.000 km iar in masina mea de probe maxim 1.000 in conditii de forja maxima. Este bun dar se duce repede. Analizele le-am facut la Institutul de Petrol si Gaze Ploiesti. Pentru A6 meu de strada 1.8T folosesc Motul 8100 X-cess 5W40 care nu este ESTER si este un ulei normal . Dublu ester este numai acel 300 V power. Cunoscatorii de pe acest forum stiu ce vorbesc.

Modificat de jack_bristow
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrutotul de acord. Pentru aplicatia ta (probe speciale, viteza pe circuit, adica, intr-un cuvant, motorsport), as incerca si varianta asta:

http://www.opieoils.co.uk/p-68893-motul-sport-5w-50-engine-oil.aspx

Monoesteric dar stabil in "forja nemiloasa". As acorda o atentie mai mare decat la 300V, etapei de incalzire a motorului.

Multe victorii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iuliu m. - ala cred ca nu-l gaseste la noi... iar daca tot aduce de afara, la aprox banii aia isi ia un Redline 40WT fara detergenti si polymeri de vascozitate; uleiul ala ar trebui sa tina cu mult mai mult decat orice Motul in conditii de racing

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit cap coada topicul, dar tot in ceata sunt!Pana la urma Motul specific 505.01 este full sintetic sau semisintetic????

Dar haideti sa incercam raspunsuri exacte,cine poate sa le ofere, nu bajbaieli si presupuneri!Am de gand sa trec si eu de la Edge la Motul, nu ca as fi nemultumit de Castrol, dar am si eu curiozitatea de a vedea cum este acest Motul de care se vorbeste tot mai des, insa incep sa am retineri intrucat nu prea se stie daca e sau nu sintetic!! :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai pe eticheta scrie clar "100%sintetic"!!Deci, este un ulei full sintetic!!Multumesc pentru link, m-am lamurit!!Urmatorul schimb il voi face cu acest tip de ulei, sa vad si eu cum e la pomul laudat, si nu numai, vreau sa ma conving mai mult cat de bun este/a fost Castrol Edge, pentru ca eu nu am avut ce sa-i reprosez, nici batai la frig extrem, nici martori aprinsi in bord, "ciupitul" in limite absolut normale pentru un turbo-diesel...In cazul in care nu vad nimic ...uimitor la Motul, in mod sigur ca ma voi intoarce la Castrol Edge!! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vazut ca pt. norma 504/507 nu este decat 5W30.Exista cumva la motul si 5W40 cu aceasta norma?merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rosso corse

:offtopic: Nu cred ca vei gasi vreun producator cu 5w-40 504/507.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista si producatori de ceea ce spui!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai si tu niscai exemple, sau ne lasi "cu gura uscata"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-are rost ca le stii mai bine ca oricine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E buna "iesirea" asta. Totusi, nu demonstreaza nimic.

Ai fi putut s-o faci repede si usor, daca ar fi existat chiar asa, "la discretie"...

Si-atunci ar fi fost "si mai si"...

Sa fii iubit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5w-30 e o conditie necesara ca uleiul sa primeasca aprobarea VW 504/507 - deci nu vei gasi alte vascozitati cu aprobarea asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desigur, insa valiy nu a auzit de chestia asta, afisand, cu toate astea, o superioritate absolut inconsistenta.

Multe drumuri bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!