Jump to content

Senzor (G2/G62)/ Indicator temperatura lichid racire motor - probleme


SSorin
 Share

Postare recomandată

azi nu mi-a mai facut figuri senzorul,dar revin cu intrebarea:este posibil sa consume mai mult?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Sunt 2 senzori pentru masurarea temperaturii lichidului de racire. Unul este folosit de ECU, iar al doilea este folosit pt a indica temperatura pe bord.

In cele mai multe cazuri, senzorul care indica temperatura in bord este defect.

Daca senzorul care trimite informatii la ECU este defect, poate influienta si consumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si banuiesc ca s-ar comporta si motorul mai ciudat daca ar fi cel care lucreaza cu ecu defect.

mersi de info last ,si cand voi avea timp ma voi ocupa de acest senzor.

oricum nu ma deranjeaza prea tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci cand curat lamelele senzorului se poate sa pierd ceva antigel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare tuturor!

problema asemanatoare cu cele descrise mai sus: total aleator dimineatza la pornire se aprinde becul rosu care indica teoretic faptul ca nu mai e lichid de racire. (sau ma rog, a scazut nivelul) . opresc motoru, pornesc peste 10 sec si nu se mai aprinde becul

pe display apare un text in germana care tradus aprox: verfica lichidul de racire, citeste manual, stop.

lichid este si e cel care trebuie g12

conform celor scrise mai sus am sa incerc sa curat "electrozii" sensorului din borcan, daca am inteles eu bine. si am sa va anunt daca si la mine a functionat sau nu

vreau sa intreb totusi: de ce nu sta continuu aprins becul respectiv, daca tot are electrozii murdari?

sau de ce se aprinde la 4-5 zile si nu in fiecare dimineatza?

exista vreo setare asemanatoare cu cea de service? (anunta-ma cind trebuie sa schimb uleiul, adica peste 30 mii de km, si el incepe si iti spune pe la 25 de mii ca mai 5 mii si asa mai departe pina chiar il schimbi)

vorbesc despre un golf 4, 2002, 101cp, 1,9 tdi.

multumesc anticipat pentru raspunsuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

copanu nu vei pierde antigelul, pt ca tu vei curata lamelele aflate

Modificat de WNS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@catalin_0000 asa patesc si eu .. nu se aprinde intodeauna numai cateodata, incearca sa faci o scanare cu VAG-COM

sa vezi daca ai erori stocate legat de sensorul G2 sau G62.

La mine la scanare a aparut:

01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

Chiar stie cineva ce inseamna "Short to B+" ? La altii am vazut ca mesajul de eroare e altfel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de sfat! asa voi face.

in plus am sa verific daca curatatul sensorului da rezultatele asteptate si in cazulmeu

Nu mai da quote la postul anterior pentru ca este interzis de regulament!

Foloseste "add reply" sau "fast reply".

Multumesc!

aryes13

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inseamna ca ai scurt pe pinul aurit pozitiv (plusul aurit)

Nu mai da quote la postul anterior pentru ca este interzis de regulament!

Foloseste "add reply" sau "fast reply".

Multumesc!

aryes13

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine o sa schimb si eu senzerul de temperatura ...sper ca o sa reusesc singur !

Eu am si un consum un pic cam mare.......sa vad daca imi va scadea ????

O sa va tin la curent !

Salutari !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema ca membrul catalin_0000 am si eu.Acum,de cand a inceput frigul,in fiecare dimineata imi da eroarea aia in bord,STOP check coolant level :blah: daca scot senzorul,suflu putin prin el si-l pun la loc nu mai face :-s ce imi recomandati?ce se curata de acolo? ca nu e mare lucru inauntru si nu ma prea pricep.e scump un senzor d-asta?multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ac am ajuns ac, dupa ce am schimbat acest senzor de temperatura.......si sunt plin de draci

- se schimba f greu, noroc ca m-a ajutat varmiu care se pricepe

-pe loc cu motorul pornit apa urca la 90g

-dar imediat ce am plecat cu ea, in mers, apa mi-a scazut iar la ZERO

-cred ca e si termostatul dus, probabil ramane deschis si astfel apa circula continuu motor-radiator

Un sfat, daca a mai patit cineva asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ac am ajuns ac, dupa ce am schimbat acest senzor de temperatura.......si sunt plin de draci

- se schimba f greu, noroc ca m-a ajutat varmiu care se pricepe

-pe loc cu motorul pornit apa urca la 90g

-dar imediat ce am plecat cu ea, in mers, apa mi-a scazut iar la ZERO

-cred ca e si termostatul dus, probabil ramane deschis si astfel apa circula continuu motor-radiator

Un sfat, daca a mai patit cineva asa ceva?

Am schimbat eu in primavara acest senzor. Era 20 de lei. Mai pune ceva si la manopera . Nu iesi scump.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema ca membrul catalin_0000 am si eu.Acum,de cand a inceput frigul,in fiecare dimineata imi da eroarea aia in bord,STOP check coolant level :( daca scot senzorul,suflu putin prin el si-l pun la loc nu mai face :-s ce imi recomandati?ce se curata de acolo? ca nu e mare lucru inauntru si nu ma prea pricep.e scump un senzor d-asta?multumesc!

Tu trebuie sa cureti cei 2 electrozi din vasul de expansiune, aia formeaza un senzor care masoara nivelul. Nu are legatura cu senzorii G2/G62 care masoara temperatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am venit ieir de la Timisoara si pe drum, nu a crescut peste 70 de grade, apa. Sa fie din cauza ca era ft frig (4 grade) si am venit cu 130 ?:icon_cool: Sau?...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Mai sigur "sau..." . :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune vagu pe ea si vezi temperaturile ce le da senzorul

daca e dus il schimbi si mi-l dai pe ala vechi sa testez ceva :icon_cool:

daca nu e "sau" e "ori" :D : termostat blocat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@al_bundy - Cum se curata acei 2 electrozi din vasul de expansiune ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie careva unde e senzorul g62 la un motor TDI - AXR - Eventual daca mufa e rotuda sau patrata pentru ca stiu ca sunt de doua tipuri si nu stiu la care sa dau comanda!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
@al_bundy - Cum se curata acei 2 electrozi din vasul de expansiune ?

Vezi aici!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema vw semnatura ...m-am uitat pe cliatronic si apa nu se ridica peste 45 de grade daca merg normal doar daca merg mai tare din ce am citit (tot aici :)) am vazut ca s-ar putea sa fie termostatul vreau sa rog si eu sa posteze (sau sa mai posteze inca odata) daca a mai intalnit cineva problema asta si cum s-ar schimba va multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ah, deci e clar. AM un ghinion. Si la GOLF si la PASSAT am problema asta. Tind sa cred ca e termostatul totusi ... ca daca era senzorul, nu urca deloc acul:D

Cineva cu elsa/etka, imi poate spuen si mie unde se afla acest termostat (ca eu nu mai am programele) . eventual o schita? Ms mult , ramand dator :)

Modificat de RedFighter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Se desfac suruburile de pe flanse. (pozitia 1)

Se desface flansa de legatura (pozitia 2)

Termostatul trebuie rotit spre stanga la 90

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!