Jump to content

Ce trebuie verificat cand cumperi o masina SH?


lautrec
 Share

Postare recomandată

@ popo_acas
Eu zic sa fugi din targ si sa nu mai calci pe acolo. Ajungi sa dai banii si sa te trezesti cu o epava. Cele mai multe tepe acolo se dau...nu numai masini cu km dati inapoi ci masini cu dauna totala reparate intr-un garaj de doi bani cu un "Dorel" in stare avasata de ebrietate.
Te sfatuiesc sa faci exact ce ai zis, rasfoieste acest thread si noteaza-ti esentialul. Va fi de mare ajutor.

Intra si pe forum la sectiunea vanzari auto, sunt masini ce se incadreaza la bugetul tau de 8 mii plus. Macar aici ai transparenta in caz ca posesorul si-a prezentat masina mai detaliat.

Legat de E5 si parcatul in iarba....eu nu am auzit pana acum asa ceva, o minciuna mai mare nici ca se poate, sa se regenereze filtru si sa ia foc. Sunt foarte multi factori ce ar trebui luati in considerare ca acest lucru sa se intample. (iarba ff inalta, umiditatea din aer, temperatura exterioara, motorul si evacuarea ff incinsa) Ma indoiesc ca inginerii care au dezvoltat proiectul/masina au omis acest aspect.

 

Nu-l condamn pe vanzator/samsar, el incearca si pescuieste...doar cu asta se ocupa. Pacat ca mai si prinde cateodata clienti cu putine cunostinte.
Totusi deaceea suntem aici, sa discutam si sa incercam eliminarea specimenelor din targ prin indrumarea colegilor.

Modificat de Stefan.DFS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut... tot in ideea ce explicatii primim de la "binevoitorii" vinzatori de masini SH aduse din Germania

 

Zilele trecute voiam sa cumpar o Octavia 2.0/2011 dotari full, kilometri dati inapoi pana pe la 120k ( dar promitea ca doar de la 170k ca na romanul nu suna daca nu vede km putini)

 

Oricum masina impecabila, cel putin cat ma pricep eu + sfaturile voastre (uzura volan, schimbator, pedale etc. ) sa nu mai zic de interior, ai fi zis si ca 120k erau multi km pentru cum arata.

 

Asa ca la cum e de ingrijita masina mai ramane formalitatea verificarii istoricului + diagnoza si sa o cumpar.

 

Surpriza mea a fost cand am verificat VIN-ul, doar 2 inregistrari, predarea la proprietar in 01.2011 si una cu problema motor, undeva la mijlocul lui 2013 la 127k km.

 

Intrebarea mea este... cum e posibil sa gasesti in Germania masini cu istoric aproape zero, ei nu au garantie, revizii obligatorii. Tipul mi-a zis ca gaseste multe masini asa, practic service-urile partenere nu fac inregistrari in baza de data VAG. Sa nu mai zic ca in cartea service erau 3 stampile si stickere.

 

Va intreb pe voi cei care ati mai vazut/cumparat masini din Germania, e o practica intalnita lipsa service-ului ? chiar si pt masini de 3-4 ani.

 

Merci, si obisnuitul scuze pentru postul lung

 

PS Masina era pusa la 11000, dar a lasat ciudat de usor 500e la pret desi nu prea avea de ce la prima vedere.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La prima vedere masina arata OK, pretul este mare din pricina dotarilor.

Verifica provenienta masinii, daca este de Germania, atunci sunt 99.99% sanse ca acei KM sa nu fie reali. Probabil are undeva intre 200-250mii.

Du-te cu propietarul la o reprezentanta VW si verifica seria si autoturismul in sine, tehnic si estetic. daca toate intrarile de service se justifica si km sunt reali atunci masina este OK.

Modificat de Stefan.DFS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

@ionut_va

intr-adevar nu e ceva neobisnuit sa fie masini fara istoric de service complet in Germania, am vazut si eu destule cautand dar

n-as putea spune care e motivul . Iar cele cu istoric complet si kilometri putini sunt la un pret foarte foarte mare .

Mai este o categorie cu kilometri putini si carte service dar foarte uzate la interior, ceea ce iar nu e bine .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu imi doresc un passat berlina , model b6 . Nu vreau b7.

Am studiat si am observat ca majoritar , sint de tip dissel . Teoretic , din cit am citit  , daca faci pe am mai putin de 15000km , nu se recomanda dissel . Nu am nici o sansa , ca sa fac atiti km . 

 

Intrebare 1: ce se intimpla , cu un astfel de motor , la un regim de 4-6000/an ? , cu 60% in oras ? Se deterioreaza motorul ? La cite vad prin oras , inseamna ca toate sint bolnave ? [turbina semi uzata ?, etc]

 

Am citit si m-am lamurit cu fitru dpf . Se pare ca acest filtru este o belea. Nu ma deranjeaza diferenta de taxa E4-E5 . Din punct de vedere a vandabilitatii obiectului , se bare ca este mai bine cu E5 . Concret , despre sistemul folosit de passat insa nu am citit .

 

Intrebare 2: Ce se intimpla cu un E5 , daca merge mai mult in oras ? Ajung implicit la schimbare de filtru ? Sau poate ca filtru este deja compromis si din cauza asta o vinde !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul se regenereaza in cei 40% in afara orasului. Nu se detelioreaza nimic , ideea e sa nu o conduci subturat.

La 4-6000Km / an mai bine iti iei o masina pe benzina ( un motor simplu , aspirat).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"La 4-6000Km / an mai bine iti iei o masina pe benzina ( un motor simplu , aspirat)." ;  Nu este ;toate  passat b6 sint pe motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se deterioreaza nimic ; este vorba de costurile de intretinere si diferenta de pret la achizitie, precum si de posibilitatea de a se strica componente mao scumpe ( egr, injectoare, dpf, pompa motorina, turbo, volant, etc ) ; toate astea cumulate fac ca dieselul sa nu primeze in fata benzinarei, pt ca cu cat mergi mai putin, cu atat diferenta de consum este mai mica si nu acoperi cheltuielile ; daca iti permiti intretinerea si nu te deranjeaza, poti sa o iei ai pt 2000 km / an.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Popo_acas: Cred ca am scris clar..."mai bine iti iei o masina pe benzina" nu un B6 pe benzina .

1. Oricum mai intereseaza-te putin.Nu sunt toate B6 pe motorina , gasesti si pe benzina destule.

2. Nu vad avantajul de a lua un B6 diesel , pe care sigur nu il gasesti cu km putini in detrimentul altei masini din aceeasi clasa pe benzina.

 

L.E.: Ce buget ai ?

Modificat de V A L I
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bugetul nu este ceva astringent , dar m-ar deranja sa dau 8-10ke si apoi , dupa 6 luni sa aud ca trebuie sa schimb turbina , sau la itp sa o respinga la gaze. 

Eu cit am cautat nu am gasit b6 pe benzina ; nu ma pasioneaza deloc sa fie pe motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum adica nu ai gasit b6 pe benzina? Uite… http://www.autovit.ro/volkswagen-passat-C36530581.html

FSI 150 cp

http://www.autovit.ro/volkswagen-passat-C36303666.html

TSI 160 cp

http://www.autovit.ro/volkswagen-passat-C35159414.html

2.0 FSI

Daca nu te deranjeaza consumul mare, mergi pe benzina !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca face Km putini ii face mai ieftin pe benzina ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta cu cumparatul de la proprietar nu este o directie buna, sa nu intotdeauna, de ce:

pai, ce, proprietarul care a cumparat masina tot SH si care a avut Km dati inapoi, prezinta mai multa incredere?

sau, cumperi de la proprietar o masina care incepe sa o ia pe ulei si o vinde ca nu-si permite sa refaca motorul.

sau o cumperi de prop. care a plesnit-o de toate bordurile si stalpii si a pus numai piese aftermarket.

 

eu raman la parerea mea: masina sa fie nerulata in tara si cum nu sunt decat 2 variante: 1. te duci in .de si. 2. o iei de la cei care aduc (samsari).

deci, tot la samsari ajungi, dar daca esti cu bagare de seama, demontezi repede orice istorie a vanzatorului, daca incepe cu vrajitorii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci, tot la samsari ajungi, dar daca esti cu bagare de seama, demontezi repede orice istorie a vanzatorului, daca incepe cu vrajitorii.

 

O, da, si o sa zica "na, ca m-ati prins cu fofarlica. Asa e, de fapt, masina nu are 103.000 km, are 287.000, asa ca las din pret 2.200 Euro" :) Mai degraba o sa zica "bre, daca esti asa destept, ia du-te tu singur si ia-ti masina de afara si lasa-ma-n durerea mea."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cati oameni…atatea teorii…te doare mintea…am auzit-o si pasta… " luati masina de la samsari" …nu credeam ca indeamna cineva la asa ceva pe forumul asta ; cand e nevoie de segementare, masina scoate fum, are mers neregulat, erori sau alte nebunii…iei compresia pe cilindrii intr-un servis si gata…ma abtin ca iar incep sa scriu un roman pe care l-am mai scris de 1000 ori ; este destula informatie pe forumul asta, un om cu capul pe umeri stie cum sa o filtreze astfel incat sa evite tepele si cazanale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu conteaza de unde iei masina. Daca stii sa verifici, poti lua de oriunde. Important este ce cumperi, nu omul care o vinde!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, pana la urma poti sa faci o alegere proasta si daca mergi in De sau daca nu iei de la samsar. In linii mari cam la fel verifici si te uiti la o masina indiferent de unde o iei, cum zice si colegul andreigeo important e cum o verifica fiecare.

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multi nu se pricep decat la chestii marunte, care sunt usor de trecut cu vederea si de ascuns de samsari ; omul de buna credinta se duce cu ea in servis sa ii faca un test, apoi vede nota de constatare : " lonjeroane afectate, aripa sudata, erori pe cilindrii, s.a.m.d " ; achita si pleaca in cautarea alteia ; la 10 masini testate de la 10 samsari omul pierde ~500€ doar pe verificari ; este vorba de probabilitatea de a gasi o masina buna la samsari, care este considerabil mai mica ; daca fiecare ar stii sa verifice o masina ca atare, nu ar mai cere sfaturi pe forum sau note de constatare in servis.

Eu spre exemplu am luat teapa perfecta : masina consuma lichid de racire ( antigel ) in timp si il arunca pe evacuare, fara sa fie nimic vizibil ; abea dupa ~ 500 km scadea nivelul in vas considerabil ; asta e ;

Modificat de bgd_b92
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea e ca masina perfecta nu se gaseste pe piata second indiferent de vanzator, multi proprietari tiganesc si birjaresc masinile si cand le cer bani dupa cativa anisori le dau, deci riscul sa iei teapa e la fel peste tot.

Probabilitatea de a gasi o masina la fel de buna la samsari sau la proprietari e cam la fel, difera doar cantitatile, samsari sunt peste 90% de pe piata, de aceea lumea are impresia ca la samsari sunt doar masini proaste - pentru ca sunt foarte multe - dar procentual nu e diferenta notabila, fiindca stiu si oameni nemultumiti care au luat de la proprietar, si stiu si oameni multumiti care au luat de la samsar, stiu si oameni care si-au luat teapa din De, ca ei s-au crezut mai destepti si au batut campii pana acolo, cand la noi in nord targul auto are masini care merita atentie.

 

Indiferent cat de bine te pricepi tot e bine sa intrebi problemele specifice unui model pentru a face o verificare obiectiva, plus daca mai iei pe cineva cu tine care stie sa vada tabla si are VCDS afli destule despre masina... DAR teapa tot iti poti lua ca si bgd pentru ca daca esti obsedat de defecte fugi de una cu defecte superficiale si dai peste alta cu vicii ascunse... DECI piata second tot e un fel de loterie, pentru ca stiu o pesoana (unchi) care s-a dus sa se intalneasca cu samsarul si i-a dat direct banii fara sa porneasca macar motorul... il cred pe om fiindca are varsta de pensionare si chiar nu se mai baga, culmea e ca are si un nepot cu service pe care l-a intrebat doar care sunt motoarele de care trebuie sa se fereasca la pasat 2008/2009, cica nu are probleme deocamdata de anul trecut cu masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stimabile, nu am niciun fel de obsesie ; masina in cauza avea evenimente normale…fusese atinsa in fata, avea o zgarietura de cheie de jur imprejur, si alte defecte minore ; nu am cautat niciodata masina perfecta, pt ca nu sunt obsedat sa caut o masina neatinsa, sa platesc o suma mare de bani ca peste cateva zile sa ma loveasca o domnisoara neatenta si sa-mi trag palme ; exista si masinu perfecte si intretinute, doar ca romanului i se par prea scumpe, pt ca piata e invadata de cazane ; merg pe zicala " aa…scump de banii aia iau x model "…uitete pe forum cati oameni si-au vandut masinile bune pt a face upgrade ;

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze daca exprimarea e ambigua si s-a inteles gresit, nu ma refeream la tine personal ca nu stiu cum ai ales masina, ma refeream in general ca un cumparator nu trebuie sa se sperie de orice defect vizibil, ca o masina perfecta la "exterior" poate fi putreda la "interior".

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut aceiasi masina pusa pe 2 situri diferite cu km diferiti, dotari diferite si preturi diferite :))) uni si uita ce mint.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv changed the title to Ce trebuie verificat cand cumperi o masina SH?
  • lupo_bv a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!