Jump to content

Ce trebuie verificat cand cumperi o masina SH?


lautrec
 Share

Postare recomandată

Salut,

Intrebare:

Pentru o masina cumparata de la unul care a adus-o de afara, si i-a aruncat cartea service, pot face rost cumva de istoricul service al masinii?

Am fost la reprezentanta Skoda/VW, au vazut destule chestii trecute in baza de date dar nu au vrut sa ma ajute cu asa ceva.

Nu ma inereseaza sa am stampile de la reprezentanta sau ceva oficial, vreau doar sa stiu ce piese s-au schimbat, cand si cati km avea masina cand s-a schimbat piesa. Am inteles ca poate fi cumparat un caiet service si apoi completat(asa mi-au zis cei de la Brady auto - Bucuresti) dar mi-au zis sa sun la Porche Romania, dar cei de acolo imi zic ca nu pot intra in baza de date a celor din afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut

Sincer nu am avut timp sa citesc toate postarile din acest topic, insa nu cred ca va supara pe cineva postarea mea ;) ... o scurta introspectie in lumea samsarilor tepari! Tinta mea: samsarii care manaresc kilometrii la masinile pe care le vand la amarastenii de romani. Mergand dupa zicala ca fiecare masina isi gaseste fraierul, sa incercam totusi sa fim cat mai putin si mai putini fraieri.

Cu spirit analitic si prin verificari incrucisate (goagle, deeeh), am ajuns la niste numere de telefon ale unor indivizi care incearca sa ne vanda masini "ca floarea", cu kilometrii asa cum ne dorim toti (adica putini)...in sfarsit, cred ca stiti si voi foarte bine tipul. Am incercat sa sintetizez informatia intr-un tabel. Poate o sa spuneti ca sunt rautacios, ca nu am dat toate detaliile surselor, dar hai sa-i lasam pe acesti indivizi sa se chinuie putin (poate sa roage vreun tovaras care stie sa tasteze la un computer) pentru a afla unde mama dracu au gresit, ca doar ala la care au dat km inapoi nu si-a facut site de promovare.

Esentialul: informatiile vin de pe eternul si fascinantul autovit.ro si de pe diverse site-uri de licitatii auto din batrana Europa.

Dar, sa stiti, daca ii intrebati pe venerabili, probabil vor spune ca asa le-au luat de la dracu in praznic sau la vreo combinatie. Nici usturoi nu au mancat, nici gura nu le miroase.

Si, iata un samsar tepar sincer... kilometrii exacti pe muchie cu corespondentul de la licitatie, iar masina "unica"

Pe autovit:

http://www.autovit.r...-C27361052.html

La mama ei:

http://www65.carsontheweb.com/en/cardetail/648162/opel%20corsa%201.3%20cdti

teparii.doc

Modificat de fmt_02
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte tare.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat pe fisierul atasat mai sus si nu inteleg o treaba, unii din samsarii respectivi spun ca accepta orice test ba mai si recomanda, pe langa asta afiseaza si seria de sasiu.

Care e ideea, daca masina e manarita cum naiba cred ei ca nu se vede verificand seria?

Acum in alta ordine de idei, daca totusi vreau sa iau o masina adusa din DE (din diferite motive nu vreau/pot sa merg in germania) de unde (oras,om) sa o iau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Samsarii merg pe premisa ca majoritatea cumparatorilor nu merg cu masina la reprezentanta sa o verifice pentru km.

De obicei cumparatorii, care cumpara masini la limita superioara a bugetului si care din auzite stiu ca la reprezentanta e scump totul, merg cu masina sa o verifice la un "gigel" care trage de roti, eventual pune un laptop pe ea, si le dau girul ca e ok... Insa asupra km, nu pot decat sa se bucure ca in bord e cu putine cifre. :)

In sfarsit, samsarii au un tupeu iesit din comun si jura pe roşu ca aia sunt km masinii, dar cred ca e si un "cod de onoare" al samsarilor.. sa dea km inapoi, altfel nu te mai numesti samsar. Zic asta analizand informatiile postate de colegul de mai sus, unde intr-adevar unele masini si-au injumatatit km, dar altele de 160 au ajuns la 145... Adica merita sa "masluiesti" masina pentru 15 mii de km? Dar daca asta cere "codul samsarilor".. :)

Referitor la masina DE fara a merge acolo, ar fi bine sa ai pe cineva la un service/reprezentanta sa iti poata verifica VIN-ul fara sa vii cu masina la reprezentanta. Suni samsarul, il iei tare sa iti zica km reali si seria sa verifici la reprezentanta iar daca are sens istoricul din baza de date vw cu km din bord, mergi sa vezi masina live, verificat stare tehnica, etc... Uneori poti afla de la samsar, la telefon, daca il iei "tare", daca sunt sau nu km reali.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sfarsit, samsarii au un tupeu iesit din comun si jura pe roşu ca aia sunt km masinii, dar cred ca e si un "cod de onoare" al samsarilor.. sa dea km inapoi, altfel nu te mai numesti samsar. Zic asta analizand informatiile postate de colegul de mai sus, unde intr-adevar unele masini si-au injumatatit km, dar altele de 160 au ajuns la 145... Adica merita sa "masluiesti" masina pentru 15 mii de km? Dar daca asta cere "codul samsarilor".. :)

Probabil ca aia 15.000 sunt aproximativ diferenta dintre ultimul service in baza de date si km reali.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca ai pe cine sa iei tare , de obicei toti sunt toti tanase 4 clase , eu pe unu l-am pus in fata faptului implinit cu , cartea de service modificata , ma refer aici la an si la nr de km ce reieseau de pe VIN -ul masinii la o interogare la PR , unde mai pui ca omu fusese coleg de munca cu taicamiu , si nu coleg de taraba in piata , ci in aviatia militara , asa ca , chiar daca te costa mai mult mergi de unu singur( daca te si pricepi la masini) cu banii in bancnote mari si ascunsi bine ca sa nu ai vreo alta belea prin Germanica ( ca am auzit si de-astea ) , iti iei o saptamana liber si ai timp berechet sa-ti alegi ce-ti place , daca mergi la un dealer VW de obicei au masini inspectate de catre ei si daca -ti mai ofera si garantie e ok.

ca sa concluzionez : din ce-am vazut , benzinarele au cam 50 k dati inapoi iar la diesel cam 100

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cand imi cautam masina, la telefon am luat un samsăroi la bani marunti, l-am intrebat de VIN, ca lucrez la vw si verific, etc, si mi-a zis la tel ca are ultima revizie la 210 mii, ca masina e ţipla totusi, etc... In anunt era data la aprox 130 de mii. Ma rog, probabil ca nu la toti samsarii ţine.

Daca nu ai posibilitatea sa pierzi timpul in DE, nu te descurci, nu te pricepi la masini, etc.. poti lua si din tara, dar cu mare bagare de seama si neaparat verificati km la reprezentanta si verificata starea tehnica/ optica temeinic.

Insa pentru ca 90% din ele au km masluiti, ar fi bine sa ai pe cineva care iti poate verifica istoricul fara sa faci zilnic ture pe la porsche cu diverse masini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am pe cineva la reprezentanta care ma poate ajuta cu verificatul seriilor si cu o buna inspectie facuta cu simt de raspundere.

Cred ca cel mai bine este un drum in Germania in cazul asta, am vz ca unele masini au certificat Dekra care atesta ca e totul OK cu ele fara vicii ascunse. Cum este mai bine cu masina + inca o persoana sau cu avionul + inca o persoana? De bani nu mi-e frica prefer sa fac un transfer bancar pe loc de pe HomeBanking decat sa stau cu ei la purtator.

Inca ceva, sunt unii pe la Metro Militari care se lauda ca masinile sunt verificate, beneficiaza de garantie tehnica (ce draq o fi asta...) si ca apar km pe factura de ex http://www.artautomotive.autovit.ro/mazda-6-C26938150.html Ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pe cineva care a cumparat o masina de la o firma din Militari.... etc.. nu stiu daca sunt astia - cert e ca masina avea dat inapoi, vreo 100.000 km. Tot asa, trecuti pe factura, au mers si au verificat masina la reprezentanta - i-au zis de acolo ca e ok.... masina avea vreo 68.000 cand a cumparat-o - era un Passat CR - dar....i-au recomandat sa schimbe distributia la 90,000km.

I-am zis sa verifice dupa VIN, ca mi-a parut suspect.... si ultima intrare in service in Belgia (parca) era pe la 150.000km.

sa revenim....

Eu m-am dus cu un prieten cu o masina - in felul asta iti asiguri flexibilitate - in caz ca nu iti place ce gasesti cand ai ajuns acolo, te tot plimbi.... dus intors - cu tot cu intors cu masina mea, carburant, vignete, etc - a fost pana in 500 euro

Rezerva 2-3 masini... cere VIN inainte sa pleci... sau le verifici de acolo...

Cauta masini care sunt la reprezentanta -dealer - cei cu siglele VAG, in anunturi pe Mobile, in genere. Masini mai scumpe.... dar verificate, etc... nu ca cele de la parcurile cu turcaleti, romani, albanezi - unde risti sa te arda...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De bani nu mi-e frica prefer sa fac un transfer bancar pe loc de pe HomeBanking decat sa stau cu ei la purtator.

Vezi ca transferul bancar dureaza pana la 3-4 zile, cel putin la ING, si aveau si un comision procent din valoarea transferului. M-am interesat pentru ca vroiam sa fac si eu un drum incolo dupa o masina, da' nu stiu cum sa procedez cu banii: cash - sunt prea multi; transfer bancar - dureaza mult + comision (+ comision de urgentare - in cazul in care vrei sa se faca transferul intr-o zi, parca); plata cu cardul - nu te lasa banca sa depasesti un anumit prag.

Modificat de livescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cash...... cu grija si asta este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Anul trecut inainte sa-mi iau masina, ofticat dupa ce am pierdut un golf nou r-line de la reprez.din Targoviste la un pret f.bun din cauza zapezilor si prins in iuresul achizitionarii unei masini , am fost pana in ploiesti cu un prieten(sambata) sa vad un golf 6 2.0 tdi din 2011 super mega dotat(29.000 euro conform configuratorului de pe site) care costa 16500 euro.

Masina era din Belgia si probabil fusese lovita destul de rau.Bara din fata era de GTI si se vedeau diferentele de vopsea.La telefon era impecabila masina.Cand am condus-o la 4500 rpm propetarul vietii mi-a zis s-o las mai moale ca doar e motor diesel.

Dupa faza asta si experienta de a cumpara o masina de pe autovit m-am linistit si bine am facut!

Inainte sa plec la ploiesti in mare facusem cam aceleasi verificari mentionate de initiatorul topicului si stiam ca propetarul :)(samsar cu service auto-la un alt nivel :lol: ) se ocupa cu, comercializarea autoturismelor sh.

Dupa 1 saptamana aceeasi masina am gasit-o pe mobile.de la pretul de 24000 euro! Regula prea bun ca sa fie adevarat -(adica o mare teapa in final)se respecta in 95% din cazuri.

Dupa 6 luni am gasit masina la care nici nu visam asa ca trebuie sa avem foooarte multa RABDARE!

Va saluta Gyfonu'!

Modificat de flo86gyf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Eheee !! Samsari si smecheri sunt o gramada in piata !

Eu de vreo luna am inceput sa imi caut un golf V si am tot inspectat masini, majoritatea de pe autovit.ro insa noroc ca am posibilitatea sa verific istoricul masini dupa VIN !

Problema e ca si masinile care au un istoric ok pot fi cu probleme !

De exemplu am gasit o masina care se verificat ca si istoric cu nr de KM precizati si nu avea probleme majore ! Asa ca am sunat vanzatorul si l-am pus sa vina cu masina la o verificare in reprezentanta, el sustinea ca nu are probleme mecanice si nici nu a fost lovita !

Acum sa vede-ti partea frumoasa a problemei:

Nici nu o ia bine mecanicul meu sa o ridice pe stand si imi zice ca are martorul motor aprins, am zis o fi vreo defectie minora sau vre-un senzor aiurea ! Dupa ce a verificat-o vreo 2 ore ma cheama sa imi zica problemele detectate:

1 distributia era sarita de la punct si riscam sa imi iasa pistoanele prin supape insa problema urata era ca sa mers cu masina asa !

2. etrieru pe spate era blocat si discul aferent era rosu si cand am ajuns eu sa ma uit la el !

3. radiatorul fusese schimbat (deci posibil lovita fata), si masca era busita

4. tot felu de lovituri si indoituri ale tablei insa nimic grav

Cand i-am zis omului sa lase la pret sau sa rezolve problemele detectate nici nu a vrut sa auda! Asa ca aveti mare grija cand alege-ti o masina cel mai bine verificati-o si rasverificati-o chiar daca cheltuiti mai multi bani sa nu cheltuiti dupaia mai mult pe surprize !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si o eu problema cu un pasasat din 2001 cu motor de 2003 AVF 1.9 TDI. Dimineazta cand il pornesc ies aburi pana se incazeste motorul. dupa aceea imi iese fum albastru chiar si dupa ce se incalzeste masina .fuge trage bine merge rotund motorul nu bate.Am verificat uleiul si nu pare sa consume.Am avut inainte problema cu o turbina defecta si ma gandesc sa nu fie catalizatoru sau ceva ne inregula sa fie infundat . ca am inteles ca a avut ulei pe toba si pe la catalizator si ma gandesc sa nu fie mult ulei pe esapament.Dar s-a mers 3000km cu motorul si turbina.acum de curand face asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

las ca radiator de apa am schimbat si eu si nu am lovit masina in fata , mai crapa si radiatoarele astea nu e o regula sa te tina o viata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

        merita un t3 cu 700 euro cutie in 4 din 83? Ce parere aveti ?

        Vreau sa-l iau, la ce sa ma uit mai atent?

Modificat de nelug
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mor pe aia care viseaza masini de au fost acum 3-4 ani 40000 euro sa le ia pe 10-12000 euro acum si vin sa planga prin forumuri de km sau probleme. Samsarii sunt perversi ca dau km inapoi sau cumparatorul un idiot care isi merita soarta? Cumparatorul face piata. Samsarul se aliniaza cerintei. Nu e nimic complicat. Parerea mea e ca degeaba sunt blamati samsarii. Se omite factorul cheie si anume acela de a fi realist si nu visator. Visatorii primesc ce-si doresc, realistii ce pot.

Sent from my iPad using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Sper sa scriu unde trebuie...Abia am cumparat un golf 4   1.4 fab 11.2000.In acte scrie clar euro 4 ,cod motor AXP si a 8 cifra de la coada spre inceput este 1.Cum pot fi sigur ca este euro 4 fara sa ma trezesc cu vreo surpriza la RAR?exista vreo lista unde ma pot uita,ma poate lamuri cineva care stie sigur???ASTEPT RASPUNS,multumesc anticipat!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intreb ca am auzit si intalnit  persoana care a cumparat golf din 2000 tot spre sf anului,ce e drept nu scria euro 4 in acte si ia iesit euro 2 in acte....si mie un pic frica de astia de la rar...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ala e alt cod motor... APE-ul parca e euro 2.

Citeste si aici. :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AXP este euro 4 sigur. :icon_thumleft:

   AXP-ul de Golf 4 este Euro 4, plus ca scrie si in acte. Dar AXP-ul nu este Euro 4 prin definitie. Eu am AXP pe Seat Leon si am actele in fata si scrie Euro3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv changed the title to Ce trebuie verificat cand cumperi o masina SH?
  • lupo_bv a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!